Koeajopäiville mars ! 8)Joko fendtiin on saatu niin visu hytti ettei tarte vinkkareita tuulilasin sisäpuolellekkin. Kokemusta on tästä ylivoimasta sen verran....
http://microsite.fendt.com/agritechnica2009/en/800video.htmlVarion ylivoima iski jälleen ;D
rettikuskit on aina niin innoissaan "pöristelemässä", vinkkarit sisäpuolella todellakin tarpeen.. ::)Koeajopäiville mars ! 8)Joko fendtiin on saatu niin visu hytti ettei tarte vinkkareita tuulilasin sisäpuolellekkin. Kokemusta on tästä ylivoimasta sen verran....
http://microsite.fendt.com/agritechnica2009/en/800video.htmlVarion ylivoima iski jälleen ;D
'
Onhan niillä vähän erilaiset tuotantomäärät ,,,,,,
???
Ja Laatukin eroaa,,,,,,
Tuommosen erehtyy ostamaan tontille, niin siinä menee omat ja varaastetut. Eipä tartte miettiä minkä takia aamulla ähtee liikenteeseen, no pitää ne fentin osamaksuerät jollain ihmeen kostilla saada tältäkin kullta hoidettua..
Tuommosen erehtyy ostamaan tontille, niin siinä menee omat ja varaastetut. Eipä tartte miettiä minkä takia aamulla ähtee liikenteeseen, no pitää ne fentin osamaksuerät jollain ihmeen kostilla saada tältäkin kullta hoidettua..
Osamaksuerät ? Ei ummarra, mitä net on? :P
Tämähän meinaa sitä että yhtä konetta kohti kuluu valtralla noin 3100 euroa.Jos tuo on edes lähelläkään totuutta, niin sittenhän voin jatkossakin ihan "hyvällä omallatunnolla" ostaa (samanhintaisen) länsitraktorin ja kun säästän sen elinkaaren aikana (31v.) 100 euroa korjauskuluissa per vuosi ja säästyneellä rahalla palkkaan vaikka suomalaisen kirvesmiehen (sen sijaan että teen itse, kun rahat meni valtun korjaukseen), niin lopputulos Suomen taloudelle on sama :D
Tämähän meinaa sitä että yhtä konetta kohti kuluu valtralla noin 3100 euroa.Jos tuo on edes lähelläkään totuutta, niin sittenhän voin jatkossakin ihan "hyvällä omallatunnolla" ostaa (samanhintaisen) länsitraktorin ja kun säästän sen elinkaaren aikana (31v.) 100 euroa korjauskuluissa per vuosi ja säästyneellä rahalla palkkaan vaikka suomalaisen kirvesmiehen (sen sijaan että teen itse, kun rahat meni valtun korjaukseen), niin lopputulos Suomen taloudelle on sama :D
Tai jäähän siitä valtun korjaamisesta suomeen rahaa, eli täytyiskö sanoa, että jos ostan 3100 ekua halvemman traktorin :P
Ei lukusi varmaan kauheasti heitä, muistelen että jenkit sanoivat ostaessaan valtun, että ei Suomen korkeat työvoimakustannukset mitään haittaa, kun ne ovat vain 6% traktorin hinnasta.
Luulempa että tuote kehitys on sitä kaikkein kalleinta lystiä nuissa karkeloissa.
Mees kattoon saksan,hollannin ja englannin vaihto kone listoja niin dyna vt:ta saa selvästi halvemmalla johonkin fenttiin verrattuna!
Ei se maine ihan turhasta tule kellekkään!
Eikä se masseri niin paljon halvempi ole kuin fendt kun ihan oikeasti ruvetaan kauppaa vääntään.
Ja kun maskuksessa pistää hakuun 2000-luvun alun yli 200hp Vendid ja JDeed, nii hintaerot onkin jo melko pieniä, venddin onneksi....
Mees kattoon saksan,hollannin ja englannin vaihtokonelistoja niin dyna vt:ta saa selvästi halvemmalla johonkin fenttiin verrattuna!
Ei se maine ihan turhasta tule kellekkään!
Eikä se masseri niin paljon halvempi ole kuin fendt kun ihan oikeasti ruvetaan kauppaa vääntään.
Mees kattoon saksan,hollannin ja englannin vaihto kone listoja niin dyna vt:ta saa selvästi halvemmalla johonkin fenttiin verrattuna!
Ei se maine ihan turhasta tule kellekkään!
Eikä se masseri niin paljon halvempi ole kuin fendt kun ihan oikeasti ruvetaan kauppaa vääntään.
Tuommosen erehtyy ostamaan tontille, niin siinä menee omat ja varaastetut. Eipä tartte miettiä minkä takia aamulla ähtee liikenteeseen, no pitää ne fentin osamaksuerät jollain ihmeen kostilla saada tältäkin kullta hoidettua..
Osamaksuerät ? Ei ummarra, mitä net on? :P
Ja Fendtissä on omavalmistusaste korkea toisin kuin V:n ja MF:n kohdalla.
ookko käyny tehtaalla?
Ja Fendtissä on omavalmistusaste korkea toisin kuin V:n ja MF:n kohdalla.
No hoh hoijaa
Luulempa että tuote kehitys on sitä kaikkein kalleinta lystiä nuissa karkeloissa.ylivoimaisesti ylihintainen paska tuo retti kyllä on, nyky traktoreista ylivoimaisesti surkein hinta "laatu" suhteeltaan.. ;D
Luulempa että tuote kehitys on sitä kaikkein kalleinta lystiä nuissa karkeloissa.ylivoimaisesti ylihintainen paska tuo retti kyllä on, nyky traktoreista ylivoimaisesti surkein hinta "laatu" suhteeltaan.. ;D
KM:n traktoritestit on ihanan leväperäisiä ;D
Luulempa että tuote kehitys on sitä kaikkein kalleinta lystiä nuissa karkeloissa.
Mitäs sitä joku viisaampi sanoi, 50 kiloeuroa Dyna-VT ja Varion hinnanero kun suunnilleen samat varusteet..... :o
Kuka vie ja ketä, kysyn vaan uudelleen?
Luulempa että tuote kehitys on sitä kaikkein kalleinta lystiä nuissa karkeloissa.
Mitäs sitä joku viisaampi sanoi, 50 kiloeuroa Dyna-VT ja Varion hinnanero kun suunnilleen samat varusteet..... :o
Kuka vie ja ketä, kysyn vaan uudelleen?
Se joka ei huomioi arvonalennuksien eroja, eikä niitä varuste-eroja, suunnilleen tehot ja varusteet samanlaiset, niin hintakin on varmaan "suunnilleen" samallatasolla, vai mitä. Kaikki on suhteellista, miksi muuten Suomessa myydään yhtään Saksalaisia autoa, kun noita Korealaisia saisi niin paljon halvemmalla, niin paljon enemmän?
Kuka vie ja ketä, kysyn vaan?
kyllä ainoa paikka mistä ostan ranskalaisia on grilli.
Taitaa Fendtin hinnoittelu olla enemmän maahantuojan tekosia kuin ite tuotteen yli-hintaisuutta. Ulkomailla kuitenkin varsin kilpailukykyinen hinnaltaankin.
Ja Fendtissä on omavalmistusaste korkea toisin kuin V:n ja MF:n kohdalla. Ja voimansiirrot tehdään myös niille jotka ei niitää ite osaa. Jos lasketaan esim Msk:n työvoima siihen ketjuun mukaan V:n kohdalla jonka työn tekee F:n osalta oma väki niin asia ei olekaan enää noin mustavalkoinen.
Luulempa että tuote kehitys on sitä kaikkein kalleinta lystiä nuissa karkeloissa.
Mitäs sitä joku viisaampi sanoi, 50 kiloeuroa Dyna-VT ja Varion hinnanero kun suunnilleen samat varusteet..... :o
Kuka vie ja ketä, kysyn vaan uudelleen?
Se joka ei huomioi arvonalennuksien eroja, eikä niitä varuste-eroja, suunnilleen tehot ja varusteet samanlaiset, niin hintakin on varmaan "suunnilleen" samallatasolla, vai mitä. Kaikki on suhteellista, miksi muuten Suomessa myydään yhtään Saksalaisia autoa, kun noita Korealaisia saisi niin paljon halvemmalla, niin paljon enemmän?
Kuka vie ja ketä, kysyn vaan?
kyllä taas puhutaan huhaata, 14 tätä kuuta pitäisi ranskassa valmistua meittin uusi dyna-vt. rastitettiin jotakuinkin kaikki herkut automaattiohjausta lukuunottamatta, jolloin hinnanero fendtiin jäi 26500€:n. itse asiassa fendtissä olisi ollut hieman huonommat varusteet juuri tuon karanneen hinnan vuoksi. Tuskin huonommin varusteltu fendt on kuitenkaan 10v kuluttua jolloin vaihtaa pitäisi, yhtään yli tuota 26500€:tä arvokkaanpi?
LainausTaitaa Fendtin hinnoittelu olla enemmän maahantuojan tekosia kuin ite tuotteen yli-hintaisuutta. Ulkomailla kuitenkin varsin kilpailukykyinen hinnaltaankin.
Ja Fendtissä on omavalmistusaste korkea toisin kuin V:n ja MF:n kohdalla. Ja voimansiirrot tehdään myös niille jotka ei niitää ite osaa. Jos lasketaan esim Msk:n työvoima siihen ketjuun mukaan V:n kohdalla jonka työn tekee F:n osalta oma väki niin asia ei olekaan enää noin mustavalkoinen.
Höpö höpö, Fendtin veroton hinta Suomessa on uskomattoman tarkkaan linjassa ainakin Saksan hintojen kanssa. Täytyy muistaa, ettei Saksassa varustelu ole likikään sama kuin Suomessa perushinnoissa.
Omavalmistusaste korkea? Et liene tosissasi, ja kyllä olen käynyt kummallakin tehtaalla, Fendt tekee itse hytin, Valtra moottorin eli korkeintaan tasoissa, Valtra tekee itse isompien etujousituksen, Fendt ostaa etuakselivalmistajalta.
Luulempa että tuote kehitys on sitä kaikkein kalleinta lystiä nuissa karkeloissa.
Mitäs sitä joku viisaampi sanoi, 50 kiloeuroa Dyna-VT ja Varion hinnanero kun suunnilleen samat varusteet..... :o
Kuka vie ja ketä, kysyn vaan uudelleen?
Se joka ei huomioi arvonalennuksien eroja, eikä niitä varuste-eroja, suunnilleen tehot ja varusteet samanlaiset, niin hintakin on varmaan "suunnilleen" samallatasolla, vai mitä. Kaikki on suhteellista, miksi muuten Suomessa myydään yhtään Saksalaisia autoa, kun noita Korealaisia saisi niin paljon halvemmalla, niin paljon enemmän?
Kuka vie ja ketä, kysyn vaan?
kyllä taas puhutaan huhaata, 14 tätä kuuta pitäisi ranskassa valmistua meittin uusi dyna-vt. rastitettiin jotakuinkin kaikki herkut automaattiohjausta lukuunottamatta, jolloin hinnanero fendtiin jäi 26500€:n. itse asiassa fendtissä olisi ollut hieman huonommat varusteet juuri tuon karanneen hinnan vuoksi. Tuskin huonommin varusteltu fendt on kuitenkaan 10v kuluttua jolloin vaihtaa pitäisi, yhtään yli tuota 26500€:tä arvokkaanpi?
Varmasti on hinnaneroa jos vertaat dynan tingittyä hintaa ja Fendtin Listahintaa, vielä jos Massikalla verottomat ja Fendtillä verolliset, niin onnea ja menestystä..
Mitä moottoreita Valtra valmistaa ja missä, eikös ne moottorit tule Agco Sisu Powerilta-> jonka omistaa Agco-> joka omistaa moottoritehtaan lisäksi Massikan, Valtran ja Fendtin?
Ja mitä poikien puheisiin on uskominen niin Valtran tehdas on kokoonpanotehdas ja Fendtillä on tehtaalla paljon sitä osien valmistusta, onko näin?