Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Imme - 13.11.09 - klo:08:33
-
Joskus elämässä oppinut että ihminen vaatii omaa aikaa tehokkaasti toimiakseen ja pysyäkseen iskussa. Minulla se on tuo kaksipyöräinen. Vaihtoon menossa, isompaa halutessa. Tyylin pysyessä ennellaan.
Bemarin Gs 1200 -07 olis kiikarissa, onko kommentteja agrolaisilla?
-
Tässä Immelle mopo, oikein hytillinen, ei mene hyttyset hampaitten väliin, :)
http://www.youtube.com/watch?v=VbdkZB9-Sd4&feature=fvsr
-
Ihan kiva värkki, tuolla vaan latikoiden vetely piitkissä sorakurveissa vois olla aika opiskelua :)
btw katsoin n 2.30 kohdalle, jäi auki tämä eco lisänimi, mikä oli mullistavaa? Vai oliko se juuri vertaaminen auton päästöihin.
-
http://www.youtube.com/watch?v=3LrNRJ9GDf0 (http://www.youtube.com/watch?v=3LrNRJ9GDf0)
tolla ko vetäsee niin saa skrapata jäänteet rikkakihvilällä :o
-
1150 gs oli ainakin mukava peli. Joskus oli lainassa semmonen. Veikeä tuo bokserimoottori kun kampeaa kaasuttaessa vähän kyljelleenpäin. Absit toimi soralla aika mukavasti. Aivan mahtava pyörä vedellä soratiellä pitkää sladia ;D
-
http://www.valtra.com/Com/Commonfiles/ScandicExM/tracpic/358/WG-981_1.jpg
Joensuun valtralta äkkiä tuon haet !
KYLLÄ LÄHTEE 8) 8) 8)
-
Prkleen komia Kotari, etulokaria/maskia lukuun ottamatta.
Jokohan noissa uusissa 6-satasissa on tasapainoakseli?
Ainakin ne vanhemmat lc4:set olivat melkoisia tärisijöitä.
-
Joskus elämässä oppinut että ihminen vaatii omaa aikaa tehokkaasti toimiakseen ja pysyäkseen iskussa. Minulla se on tuo kaksipyöräinen. Vaihtoon menossa, isompaa halutessa. Tyylin pysyessä ennellaan.
Bemarin Gs 1200 -07 olis kiikarissa, onko kommentteja agrolaisilla?
En mä pemareista mitään tiedä enkä kommentoi, muuten vaan aihetta sivuten.
Parina kesänä piti tuohonkin harrastukseen yrittää sisälle päästä mutta ei mulle avautunu mikä noissa vinguttimissa kiehtoo tai mistä sen nautinnon saa, viimeisenä kesänä ajelut jäi alta tuhanteen kilometriin myin roskan syksyllä pois, ei siitä mitää huvia löytynyt ykstoikkoista istua kuin tikku paskassa kyydissä eikä ole mitään tekemistä, autossa voi vaikka kaivaa nenäänsä jos aika pitkäksi tulee mutta yritäppä pyörän kyydissä tunkea kinnasta nenään ei siitä mitään tule.
-
Prkleen komia Kotari, etulokaria/maskia lukuun ottamatta.
Jokohan noissa uusissa 6-satasissa on tasapainoakseli?
Ainakin ne vanhemmat lc4:set olivat melkoisia tärisijöitä.
http://www.bomber.fi/modules.php?name=gallery2&g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=15214&g2_GALLERYSID=2b6be5fb3115f4e298681dfc1951f8f9 (http://www.bomber.fi/modules.php?name=gallery2&g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=15214&g2_GALLERYSID=2b6be5fb3115f4e298681dfc1951f8f9)
tästä rakentelu ohjeita ;D
-
Ai niinku tällee vaikka...Sladi puuttuu ;D 8) ;)http://www.youtube.com/watch?v=ShacMAn_HK8
http://www.youtube.com/watch?v=ShacMAn_HK8
-
http://www.youtube.com/watch?v=3LrNRJ9GDf0 (http://www.youtube.com/watch?v=3LrNRJ9GDf0)
tolla ko vetäsee niin saa skrapata jäänteet rikkakihvilällä :o
Luulis että kun kaasua hipasee nii hyrrävoimat heittäs tuon kyljelleen.. ???
-
http://www.youtube.com/watch?v=3LrNRJ9GDf0 (http://www.youtube.com/watch?v=3LrNRJ9GDf0)
tolla ko vetäsee niin saa skrapata jäänteet rikkakihvilällä :o
Luulis että kun kaasua hipasee nii hyrrävoimat heittäs tuon kyljelleen.. ???
rengas ei ainakaan kestä jos turbotetaan :o ;D
http://www.youtube.com/watch?v=QfKsPqvwG-U&feature=related (http://www.youtube.com/watch?v=QfKsPqvwG-U&feature=related)
tuleekos tästä nimitys bomber kuski lähti ainakin kuin kanuunankuula ;D
http://www.youtube.com/watch?v=fJ9hKpsulmY&feature=fvw (http://www.youtube.com/watch?v=fJ9hKpsulmY&feature=fvw)
-
^Höh, eihän tuossa ollut kuin kymmenen pyttyä ;D
24: http://www.youtube.com/watch?v=DDWqJe1dCgY&feature=related
Metsurille sopiva, varasahat aina mukana :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=6ratfuML9QA&feature=related
No täs taitaa olla eniten ;D
-
Joskus elämässä oppinut että ihminen vaatii omaa aikaa tehokkaasti toimiakseen ja pysyäkseen iskussa. Minulla se on tuo kaksipyöräinen. Vaihtoon menossa, isompaa halutessa. Tyylin pysyessä ennellaan.
Bemarin Gs 1200 -07 olis kiikarissa, onko kommentteja agrolaisilla?
En mä pemareista mitään tiedä enkä kommentoi, muuten vaan aihetta sivuten.
Parina kesänä piti tuohonkin harrastukseen yrittää sisälle päästä mutta ei mulle avautunu mikä noissa vinguttimissa kiehtoo tai mistä sen nautinnon saa, viimeisenä kesänä ajelut jäi alta tuhanteen kilometriin myin roskan syksyllä pois, ei siitä mitää huvia löytynyt ykstoikkoista istua kuin tikku paskassa kyydissä eikä ole mitään tekemistä, autossa voi vaikka kaivaa nenäänsä jos aika pitkäksi tulee mutta yritäppä pyörän kyydissä tunkea kinnasta nenään ei siitä mitään tule.
Olet näköjään ajanut suoria isoja valtateitä,kunnon mutkateillä ei aika tuu pitkäs ainakaan rajotukset unohtain.Ensi kesänä uusi lelu (mulle)900 hondan fireblade.Itse olen harrastanut noita vinguttimia jo 15 vuotta ei ole ollut tylsää.Autoilessa kaikki on tylsää rutiinia useimmmiten.Bemareista ei mitään kokemusta mut maine hyväl
-
En mä pemareista mitään tiedä enkä kommentoi, muuten vaan aihetta sivuten.
Parina kesänä piti tuohonkin harrastukseen yrittää sisälle päästä mutta ei mulle avautunu mikä noissa vinguttimissa kiehtoo tai mistä sen nautinnon saa, viimeisenä kesänä ajelut jäi alta tuhanteen kilometriin myin roskan syksyllä pois, ei siitä mitää huvia löytynyt ykstoikkoista istua kuin tikku paskassa kyydissä eikä ole mitään tekemistä, autossa voi vaikka kaivaa nenäänsä jos aika pitkäksi tulee mutta yritäppä pyörän kyydissä tunkea kinnasta nenään ei siitä mitään tule.
Tuolta se voi näyttää ja ajoittain tuntua. Tylsää onkin keskinkertaisessa säässä ajelle nopeurajoitusten mukaan suoraa ja isoa tietä.
Tiehen vain mutkia tai muuten mutkikkaita olosuhteita ja pikkusen extraa oikeen käden rannekiertoon, muuttuu arkikin juhlaksi.
-
Hyvät ajovarusteet on myös lystin perusedellytys, ei tarkoita kalliita. Mutta perusturvavermeet joissa itsellä on myös hyvä olla. Kaikki ei istu kaikille.
-
600 sporttipyörä löytyy, punaraja alkaa 16000 rpm! Mikäs sen makiempaa kun pitkän tauon jälkeen polkaset ykkösen silmään ja lähet kaasutteleen ja ihmettelee kun horisontti muuttuukin siniseks!!!
-
600 sporttipyörä löytyy, punaraja alkaa 16000 rpm! Mikäs sen makiempaa kun pitkän tauon jälkeen polkaset ykkösen silmään ja lähet kaasutteleen ja ihmettelee kun horisontti muuttuukin siniseks!!!
Joo tai ISOLLA kaksmukisella alle kolmenkympin vauhdissa tyrkkää suurimman silmään ja kääntää kaasua, jolloin horisontti häviää kokonaan. ;D
Makuasioita. ;)
-
600 sporttipyörä löytyy, punaraja alkaa 16000 rpm! Mikäs sen makiempaa kun pitkän tauon jälkeen polkaset ykkösen silmään ja lähet kaasutteleen ja ihmettelee kun horisontti muuttuukin siniseks!!!
Joo tai ISOLLA kaksmukisella alle kolmenkympin vauhdissa tyrkkää suurimman silmään ja kääntää kaasua, jolloin horisontti häviää kokonaan. ;D
Makuasioita. ;)
Horisontti häviää yli markan nopeuksillakin jos kaasukädessä on varomaton liike jos on oikea pyörä ;) Mutta asiaan. Gessu on hyvä pyörä vaikka ei itsellä ole muuta kuin koeajo kokemuksia mutta itsellä on se persjalkaisvika että pitäisi hommata madallettu satula.
Itsekkin vaihtaisin nykyisen pyöräni gessuun heti mutta sellaista hallituksen kokousta ei ole tullut että olisin hirvinnyt esittää asian. Valitettavasti :( :(
-
Tuollainen mopo tuli ostettua kesällä, ajaminen vain jäi vähiin, vaikka monttu olisikin 10 km päässä.
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_125_sx_2006.php