Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Oksa - 01.11.23 - klo:19:06
-
ei sovi tuollanen uutuus stadiin kun ei autoilijat voi ihan miten tahansa kääntyä sen eteen... jo neljä kolaria ja koko värkki hommissa vasta muutaman viikon. paljon kerkii teslalla kopsauttaa ennekuin on vuosi pulkassa?
-
Mitä tähän sannoo Tsadin viljukiljumiehet? Elikkä taxikuskit...? 🎅
-
ei sovi tuollanen uutuus stadiin kun ei autoilijat voi ihan miten tahansa kääntyä sen eteen... jo neljä kolaria ja koko värkki hommissa vasta muutaman viikon. paljon kerkii teslalla kopsauttaa ennekuin on vuosi pulkassa?
Varmaan opettemista vaatii. Hieman kummalle vaikuttaa. Pikaraitiotie parhaimmillaan 70 km h ja tasoristeykset katuverkostossa.
-
ja kun varsinkin ajetaan nokka toisen persiissä ni eihän siinä kerkii etes kattoa kun on joku somejuttu näytöllä just....
-
ei sovi tuollanen uutuus stadiin kun ei autoilijat voi ihan miten tahansa kääntyä sen eteen... jo neljä kolaria ja koko värkki hommissa vasta muutaman viikon. paljon kerkii teslalla kopsauttaa ennekuin on vuosi pulkassa?
Varmaan opettemista vaatii. Hieman kummalle vaikuttaa. Pikaraitiotie parhaimmillaan 70 km h ja tasoristeykset katuverkostossa.
luulis nyt että taajamerkki ja aluenopeusrajoitukset koskee pikaratikkaaki :o :o :o :o
-
ääää, eihä net koske tiplomaattiautojakaan...
-
Olisivat rakentaneet tuonkin radan viiden metrin korkeuteen ja avattavia siltoja johonkin, jotta ruotsinlaivan kokoiset kasvispihvit pääsevät perille. Aina olisi maisemareitti ja asemille kiipeävät joukkoliikenteestä riippuvaiset ihmiset saisivat liikuntaa. No, liikuntarajoitteiset eivät pääse junaan, jos ei ole hissiä. Jos on hissi, sitä käyttävät kaikki ja neekerit rikkoisivat sen heti. Ajaisivat vaikka taksilla.
-
ei sovi tuollanen uutuus stadiin kun ei autoilijat voi ihan miten tahansa kääntyä sen eteen... jo neljä kolaria ja koko värkki hommissa vasta muutaman viikon. paljon kerkii teslalla kopsauttaa ennekuin on vuosi pulkassa?
Varmaan opettemista vaatii. Hieman kummalle vaikuttaa. Pikaraitiotie parhaimmillaan 70 km h ja tasoristeykset katuverkostossa.
Tässä tulee ihan mieleen erään naisihmisn lausahdus.
Kun eräällä maalaispaikkakunnalla oli eräs risteys rakennettu kolmeen kertaan uusiksi.
Kalliilla.
Ja siitä huolimatta siinä aina vain kolaroitiin. Tiuhaan tahtiin.
Että
"Perkele tulisi paljon halvemmaksi laittaa kaikki lippalakkipäiset setämiehet uudestaan autokoulun penkille opettelemaan edes liikennesääntöjen perusteet kuten väistämisvelvollisuus. Kuin rakentaa risteys aina uusiksi."
Lopulta siihen tuli liikennevalot.
Ja siitä huolimatta edelleen kolaroitiin.
Kun ei lippalakkipäiset setämiehet maalaispaikkakunnalla osanneet niin yksinkertaista sääntöä. Että vaikka on vihreä valo niin jos vastakkaisella suunnalla on myös vihreä valo, niin vasemmalle kääntyvä väistää suoraan tulevaa. Ja taas rytisi.Usein.
Uskon että tuo naisihminen oli oikeassa. Noista maalaispaikkakunnan lippalakkipäisistä setämiehistä.
-
Siinähän on kaksi ongelmaa, ensinnäkin se pika ja sitten se suuri paino ettei pysähdy ihan noin vain, ja kun se liikkuu muun liikenteen seassa. Autot sentään pysähtyy kohtuullisella jarrutusmatkalla, tai voivat väistää sivuun, mutta pikaratikka jyrää kiskoja pitkin eteenpäin. Vanhat ratikat kolisteli aika hidasta vauhtia eteenpäin niin oli paremmat mahdollisuudet pysähtyä, ja toisaalta eteen jääneillä oli enemmän aikaa väistää alta pois.
-
Kävin eilen testaamassa. Vauhdilla mentiin kun oli erillinen baana, muun liikenteen seassa mentiin liikenteen vauhtia. Ei sattunut yhtään autokosketusta. ;D Tosi kurveissa pyörät huusivat.
-
Kurveisa huutaa pyörät, suoralla oksa
-
Uskon että tuo naisihminen oli oikeassa. Noista maalaispaikkakunnan lippalakkipäisistä setämiehistä.
Jepz. Ja net ajelevat kuulema pääsääntösesti fvoorteila... 🎅