Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 29.10.22 - klo:12:11
-
eemelihän on aika usein antanut ymmärtääö että erityisesti ropo-navetan "toimitusjohtajat" on hyvinkin impulssiivisiä ostoskäyttäytymisessään eikä talous muutenkaan oikein tahdo pysyä näppylähanskoissa vaan kaikenlaisia heräteostoksia tahtoo kertyä mukaan agrimarketin koneosastolta omamyyjän suosittelemana mutta katsotaampa millainen on tyypillinen kokoomuslainen tarkanmarkan kuluttaja asioidessaan "hankkijallaan" ;) :D ;D 8)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9f0d949f-0060-46fd-8cc2-e414f86f96d3
-
Jaa että ne nyt sitten toimitusjohtajaleikeissään tyhjentävät herkkuhyllytkin.
-
Montako tarkan markan kuluttajaa edes käy K-ketjun putiikeissa ? Jossain vaiheessa täsmälleen saman tuotteen hinnat lähtivät eroamaan kilpailijoista. 10-15 %:n hintaero ei tasaannu millään piste-bonus-tuottajallekiitos-tempuilla.
-
Jaa että ne nyt sitten toimitusjohtajaleikeissään tyhjentävät herkkuhyllytkin.
eemelihän on moneen kertaan vakuuttanut että etelän suurissa kaupungeissa ei ole kepulaisia ja jos onkin niin vilattelevat prismassa boonuskorttejaan 8) 8) 8) 8)
jottatuota kyllä siinä hyväkllä mielin voidaan olettaa että kokoomusaatteellisia on suurin osa prisman rikkaille suunnatusta tyyriistä herkkuhyllystä tuotteitaan ostavat :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
-
Montako tarkan markan kuluttajaa edes käy K-ketjun putiikeissa ? Jossain vaiheessa täsmälleen saman tuotteen hinnat lähtivät eroamaan kilpailijoista. 10-15 %:n hintaero ei tasaannu millään piste-bonus-tuottajallekiitos-tempuilla.
kauppiaan ja sijoittajan pitää kummankin saada se 10 prossan tuotto myös päivittäistavarakassin kilpailluimmista elintarvikkeista 8) 8) 8) 8)
osuustoimintamallissa tilanne eri ;) :D ;D 8)