Agronet
Keskusteluaiheet => Maidontuotanto ja lihanaudat => Aiheen aloitti: Laki Luuk - 18.04.09 - klo:00:06
-
hieman on tullut mietiskeltyä kun kaupoissa ja etelän kaupungeissa on tullut pyörittyä että miksi valio ei panosta mainontaan kovin suurella volyymillä? nyt esimerkiksi tämä ruotsalaisfirma mainostaa jatkuvasti ja yrittää ihmisten mieliin kovalla mainostamisella. ja esimerkiksi uuden logon mainostaminen on ollut aika vaisua. uskoisi että näin tärkeään asiaan löytyisi resursseja ja varsinkin kun kotimaisten markkinoiden pitäminen olisi nyt tärkeätä.
mutta muutamasta isommasta etelän kaupasta; arlan maito vaatii myydäksee ison kyltin viereen että "myymme ainoastaan kotimaista maitoa"
-
Paras myy maineellaan! :-*
-
Tässä joku aikaa sitten yritettiin käynnistää keskustelua kotimaisuusbrändi vahvistamisesta mainonnalla. Ehdotuksena oli käyttää uuden logon laseeraukseen käytettävät rahat juuri mainontaan...
-
kyll se uusi logo mun mielestä on parempi kuin entinen,logo/merkistähän se johtotähtikin tunnetaan ;D