Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: pig24 - 10.11.21 - klo:13:15
-
Uusien verotustietojen myötä mediat ovat syventyneet eri videobloggaajien bisneksiin. Tässä Yle: https://yle.fi/uutiset/3-12176846 Oikeastaan täysin kaalipäisiltä vaikuttavat toimet tuovat pääosan liikevaihdosta (esineiden murskaaminen, pakettien avaaminen, "sadat tuhannet seuraavat, kun henkilö X pelaa, juo kahvia tai kärsii krapulasta"). Luulisi, että hauskat jutut vetävät katsojia enemmän kuin krapulaisen avautumiset. Yksi maatalouspuolen valopilkku on sanomalehtien repiminen vieroitetuille porsaille. Ne tulevat ihan hulluiksi. Yksi nappaa koko sivun suuhunsa ja juoksee onnellisena kauemmas repimään saalista. Koska nähdään 1. porsasbloggaaja ?
-
Media perustelee verotietojen julkaisua niiden yhteiskunnallisella merkittävyydellä. Kun kuitenkin viihdejulkkisten verotiedot on suurimmilla (klikki-)otsikoilla, eli saavat eniten huomiota, niin voidaan kysyä, toteutuuko tässä se yhteiskunnallinen merkittävyys?
-
toki toki! ohan se sentäs kansantaloutellisesti järkevää katella kännystä kuin joku po(pä)teee ja ei tartte ite moista tehä.