Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: jooseppi - 02.11.21 - klo:08:19
-
https://ilmarischepel.livejournal.com/14396.html
-
Mä katsoin viimeistä jääkaappia ostaessani kompurassa olevaa made_in-tekstiä. Useammassa kiinnostavassa oli prc. Ostin sen, jossa oli made in Italy. Joo tämäkin oli Powerissa. Kävin myös Verkkokaupan outlet-kulmauksessa. Kompuroissa luki säännöllisesti Kiinan kansantasavalta.
-
https://ilmarischepel.livejournal.com/14396.html
Mielenkiinnosta vaan kysyn, että onko näissä kyse copypastesta, tiedon levittämisestä vai hakukoneoptimoinnista. ;D
-
Mielenkiinnosta vaan kysyn, että onko näissä kyse copypastesta, tiedon levittämisestä vai hakukoneoptimoinnista. ;D
Tiedon levittämisestä osastolla: "Koneet, laitteet ja tekniikka". Heips.
-
Powerin verkkokaupasta ostin kans kaapin vajaa vuosi sitten. Ajattelin / luulin / uskoin Gram merkin olevan joku saksalainen merkkituote. Tai maasta nyt viis, mutta luulin kumminkin olevan siis hyvä ostos. No oven kätisyyden vaihdossa ei mennyt kuin ehkä tunti kahdelta mieheltä. Kaappi paikalleen , onneksi oli vapaasti sijoitettava teknisten tietojen mukaan. No tämä osoittautui vääräksi tiedoksi. No onneksi saranan puolella oli juuri sen verta tilaa että laatikot mahtuu liikkumaan kun ripa ottaa seinään (kulmaan asennettu). Kaapissa piti olla tasainen lämpötila koko kaapin alueella joten maitokannut , purkit jne ylä hyllylle. Jossa ne alkoi "happanemaa". Lämpö mittareita hyllyille ja tehot täysille. Ala hyllyllä +4 ja ylähyllyllä +10. Nooh yritin soittaa Powerin sivuilta löytyvään gram huollon numeroon , jossa muistutettiin turhasta käynnistä koituvien kustannusten maksusta. Eipä kertynyt kustannuksia kuin puhelinlaskusta, koska aina kun soitin olin jonossa ja minua palvellaan pian. 2-10 min odotuksen jälkeen lopetin aina puhelun , kokeilin kait 3 päivänä eri kellon aikoihin. Kerran kehotettiin katsomaan aukioloaika netistä ::) Kypsähdin ajatukseen ja ajattelin palauttaa koko paskan Powerille, mutta eihän mun kaappi ollut enää samassa kunnossa kuin tullessa, oven kätisyys oli vaihdettu, peitetulpat revitty saranoiden ja rivan vaihdon takia pois ja tuossa vaiheessa poistetut saranat oli jo hukassa. En sitten edes yrittänyt palauttaa. Siitä asti meillä on ollut pirun isoo viileäkaappi yhdellä jääkaappi lämpöisellä hyllyllä. Onneksi on keskiseltä ostettu kiinalainen laatutuote "vara jääkaappina" no siitä on tullut se ykkönen, mutta se ei oo keittiös :( Ikinä , ikinä en enää osta Powerin myymää paskaa ! Vaikka eihän kunnon kodinkoneliikeitä enää edes ole :(
-
Mielenkiinnosta vaan kysyn, että onko näissä kyse copypastesta, tiedon levittämisestä vai hakukoneoptimoinnista. ;D
Tiedon levittämisestä osastolla: "Koneet, laitteet ja tekniikka". Heips.
No niin tietenkin. ;D ;D ;D ;D ;D ...googlekin tykkää...
-
Minulle tuo googlen tulos on yksi hailee. Välitin teille siis vain erään käyttäjäkokemuksen, josta saattaa olla iloa tuleville ostajille (lue ehdotukseni maahantuojalle). Aikoinaan tykkäsin kovasti Koneviestin "Paras ja huonoin konehankintani"-sarjasta. Tämä kuuluu vähän siihen kategoriaan. Kuluttajapalaute on tärkeä mikäli ei halua tulla kusetuksi.
-
Hiljakkoin osui silmään seuraava: Taiwanilaisen valmistajan Kiinan tehtaalla... :o Yksi mahdollisuus on kylmiön tekeminen.
-
Tulipahan vastaus maahantuojalta:
Hei,
kiitos palautteestanne. Olemme yrittäneet saada tehtaalta kunnollisia ohjeita oven kätisyyden vaihtoon, mutta turhaan. Pahoittelemme tätä. Oven kätisyyden vaihto on kieltämättä aika hankalaa ja olemme tästä saaneet palautetta. Onneksi lopulta saitte sen onnistumaan!
Ystävällisin terveisin,
Janette Kellokoski | Suomi Trading