Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Moottoripolkupyörä Man - 27.03.19 - klo:14:04
-
Ei varmaankaan itse autoilusta tule hankalaa, mutta ajamisesta. Nyt pitää liikenteen tarkkailun lomassa tarkkailla oman auton tepposia ja sen itsenäistä toimintaa. Jos kuljettaja ei voi hallita autoaan, niin vaaratilanteita syntyy.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/b884c9b3-bc0d-44ac-80ab-cc530a4b3256
Nytkin kun nuo ajonvakautusjärjestelmät ovat olemassa, niin rattikeisarin pitää muistaa se. Vaikkakin pienissä nopeuksissa se on kätevä apu sellaisille autoille, joissa on jalkakäyttöinen tai sähkökäyttöinen käsijarru.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/8ca5b6c0-29a6-4a42-a5aa-609a8861a36f
Kun nyt digihörhöt ymmärtäisivät tuon avoimen systeemin järjestelmän ja antaisivat autojen apulaitteiden olla tietyiltä osin passiivisia ja ensisijaisesti ilmoittavia, niin kaikki olisi paremmin.
https://www.is.fi/autot/art-2000005623211.html
-
Minusta autoilun sääntelyyn laitetaan suhteettoman paljon paukkuja. Mieleen tulee jopa salaliittoteoria = punavihreä vallankäyttö. Punavihreäthän lymyävät kv.järjestöissä, koska niissä voi hallita yhtä kansaa suurempia massoja.
-
Kun pitäytyy 1900-luvun puolella valmistetuissa autoissa, niin säästyy monelta harmilta ja pystyy korjaamaan auton itsekin. Paitsi Sepe Mossen tapauksessa.😀😁😁🍀
-
ja tosiaan eihä enää 2000 luvulla ole autoja tehtykään. ne on jonkin tason mopoi! ainakii helevatun rumiii.. ite en koske 2000- luvun koslaan.
-
Kun pitäytyy 1900-luvun puolella valmistetuissa autoissa, niin säästyy monelta harmilta ja pystyy korjaamaan auton itsekin. Paitsi Sepe Mossen tapauksessa.😀😁😁🍀
Ei lähtenykhän enhän auhaimesta... 🎅
-
tiet niiii huonossa kunnossa et ei niillä enää kohta ajellakaan nuilla 2000-luvun kotteroilla..