Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Sepeteus - 12.02.19 - klo:10:42
-
https://yle.fi/uutiset/3-10640719
Kun ei kannata, eikä Vaken eurot riitä. Eikä kiinalaasiakaan enää kiinnosta.
-
https://yle.fi/uutiset/3-10640719
Kun ei kannata, eikä Vaken eurot riitä. Eikä kiinalaasiakaan enää kiinnosta.
Samalla ovenavauksella täyttyi demaripirttikin lumesta......harmi
https://yle.fi/uutiset/3-10565739
-
https://yle.fi/uutiset/3-10640719
Kun ei kannata, eikä Vaken eurot riitä. Eikä kiinalaasiakaan enää kiinnosta.
Samalla ovenavauksella täyttyi demaripirttikin lumesta......harmi
https://yle.fi/uutiset/3-10565739
Suomessa kun sanoo sanan Lappi, niin kaikelle järjettömyydelle löytyy konsensus.
Hoitaisiva vaan tämän ensin hyästi.
https://www.samediggi.fi/2018/11/27/valtioneuvoston-kanslia-julkaisi-raportin-totuus-ja-sovintoprosessin-valmistelun-tueksi-pidetyista-kuulemisista/
-
https://yle.fi/uutiset/3-10640719
Kun ei kannata, eikä Vaken eurot riitä. Eikä kiinalaasiakaan enää kiinnosta.
Sepelle tullee lunta tupaan ja jäetä etteiseen. Kiinnalaesija se aena sen vertanen kiinnostaa,mitä nyt suommessa liikaa tullee.Ee se riitä alakuunkaa,muualtaki joutuvat yrittämmään.
-
Siinä meni samalla Tallinna-Helsinki tunnelikin tuotot.
-
Siinä meni samalla Tallinna-Helsinki tunnelikin tuotot.
Miksi tavara pitäisi lastata jäämerenrannalla junanvaunuihin ja ajaa eurooppaan. Laiva voi hyästi ajaa suoraan Rotterdamiin.
-
ajaaha net junalla kouvolaanki... kait siinä joku aika kuluu?
-
ajaaha net junalla kouvolaanki... kait siinä joku aika kuluu?
Vladivostokista.
Jäämeren radan visio on, että koillisväylä sulaa. Mutta jos Kiinasta tuodaan tavaraa, niin miksi viedä Kouvolan kautta eurooppaan.
-
sas se. ihme ku ryssäläänki ajovat autot saksasta suomen kautta.. maailma on ihmeellinen..
-
Siinä meni samalla Tallinna-Helsinki tunnelikin tuotot.
Miksi tavara pitäisi lastata jäämerenrannalla junanvaunuihin ja ajaa eurooppaan. Laiva voi hyästi ajaa suoraan Rotterdamiin.
Eikö nuo asia sittenkään selvinnyt sinulle jo vuonna 2014 Kun EU.n TEN-T ydinverkko suunnitelmia esittelivät täällä Suomessakin?
-
Siinä meni samalla Tallinna-Helsinki tunnelikin tuotot.
Miksi tavara pitäisi lastata jäämerenrannalla junanvaunuihin ja ajaa eurooppaan. Laiva voi hyästi ajaa suoraan Rotterdamiin.
Eikö nuo asia sittenkään selvinnyt sinulle jo vuonna 2014 Kun EU.n TEN-T ydinverkko suunnitelmia esittelivät täällä Suomessakin?
Siis rautatie päättyy Rovaniemelle. https://vayla.fi/liikennejarjestelma/ten-t#.XGMTZMnkuBZ
-
Siinä meni samalla Tallinna-Helsinki tunnelikin tuotot.
Miksi tavara pitäisi lastata jäämerenrannalla junanvaunuihin ja ajaa eurooppaan. Laiva voi hyästi ajaa suoraan Rotterdamiin.
Ihan sama juttu oli takavuosina kun haluttiin väen vängällä tehdä Suomesta tavaraliikenteen porttia Venäjälle. Mitä ihmeen iloa on maan läpi kulkevasta rekkarallista, satama ehkä saa muutaman euron mutta haittoja ei noteeraa kukaan.
-
Siinä meni samalla Tallinna-Helsinki tunnelikin tuotot.
Miksi tavara pitäisi lastata jäämerenrannalla junanvaunuihin ja ajaa eurooppaan. Laiva voi hyästi ajaa suoraan Rotterdamiin.
Eikö nuo asia sittenkään selvinnyt sinulle jo vuonna 2014 Kun EU.n TEN-T ydinverkko suunnitelmia esittelivät täällä Suomessakin?
Siis rautatie päättyy Rovaniemelle. https://vayla.fi/liikennejarjestelma/ten-t#.XGMTZMnkuBZ
Sinä luet jo tämän vuoden päivityksiä. Sinun pitää lukea ne 2014 visiot, niin sieltä löytyy jäämerenrata ja Tallinna tunnelin yhteydet.
-
Lipposen linjalla, työ jatkuu piakkoin Rinteen johdolla. Rahaa on ja päämiehetkin tunnustavat samaa väriä.
Suomesta tulee osa Kiinan arktista silkkitietä https://yle.fi/uutiset/3-10680801
-
Suomesta tulee osa Kiinan arktista silkkitietä https://yle.fi/uutiset/3-10680801
Mulle ei tuon tunnelin ansaintalogiikka aukea. Miksi joku lentäisi Helsinki-Vantaalle ja menisi sitten esim. junalla Tallinnaan. Lentolippua tilatessaan voi suoraan ilmoittaa kohteeksi Tallinnan - paljon helpompaa ja luultavasti halvempaakin.
Eikö yhden hillittömän infraprojektin sijasta voisi toteuttaa 15 -150 pienempää ? Tähän esimerkkejä: 1-tien päästä Pasilan alittava autotunneli Lahden motarille ja muutama liittymä välille. Italiassa tunneleita on pikkukaupungeissakin - ihan käteviä. Autoilu ei lopu, vaikka nyt on hetkellinen, ohimenevä vihreän vallankumouksen aalto.
-
ja jos sattui loppumaanki ni aatteleppa kuin hyvä jätevarasto moisesta tunnelista saiskaan. poissa silimistä poissa mielestä.
-
Eikös autot mene kierrätykseen. Entä voitaisiinko myydä ydinvoimayhtiöille loppusijoitusreikiä - vois laittaa kunnon katteen eikä ostaja nikottelisi. Mitä, jos Aalto-yliopisto kehittäisi tekniikkaa ydinjätteen rikastamiseksi, jotta suurin osa kelpaisi lopulta kukkamullaksi tai asfalttiin sekoitettavaksi.