Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 21.12.18 - klo:16:59
-
Yleensä auton alle jää 4000 poroa vuodessa, tänä vuonna vasta 3000
Kait kepu nyt pikaseen pienet kriisipaketit
-
Yleensä auton alle jää 4000 poroa vuodessa, tänä vuonna vasta 3000
Kait kepu nyt pikaseen pienet kriisipaketit
Ne paikataan petoeläinvahinkokorvauksilla.
-
Yleensä auton alle jää 4000 poroa vuodessa, tänä vuonna vasta 3000
Kait kepu nyt pikaseen pienet kriisipaketit
Onko puollue toverit koskaa maininnu sinulle miten vahinkollista on puolueellesi tuo typerä kuittailusi kanssa ihmisistä. Loppu peleissä siittä kokomussa kaikki kärsii. Ilkkaki.
-
Yleensä auton alle jää 4000 poroa vuodessa, tänä vuonna vasta 3000
Kait kepu nyt pikaseen pienet kriisipaketit
Kyllä Lapisa nopeusrajoitukset pitääs pudottaa viiteenkymppiin ja kameratolppia kilometrin välein. Säästyis nuo porot.😁
-
Yleensä auton alle jää 4000 poroa vuodessa, tänä vuonna vasta 3000
Kait kepu nyt pikaseen pienet kriisipaketit
Kyllä Lapisa nopeusrajoitukset pitääs pudottaa viiteenkymppiin ja kameratolppia kilometrin välein. Säästyis nuo porot.😁
Seki riittäs ens alakuun kun nuot lantallaiset opettelis ajammaan autoa ennen ku menevät tuonne lappiin.
-
Yleensä auton alle jää 4000 poroa vuodessa, tänä vuonna vasta 3000
Kait kepu nyt pikaseen pienet kriisipaketit
Kyllä Lapisa nopeusrajoitukset pitääs pudottaa viiteenkymppiin ja kameratolppia kilometrin välein. Säästyis nuo porot.😁
Seki riittäs ens alakuun kun nuot lantallaiset opettelis ajammaan autoa ennen ku menevät tuonne lappiin.
Jospa ite kokeilisit ajotaitoas kehä ykkösellä.
-
Kaikki ajaa porojen päälle. Jos ei poroja jää tarpeeksi autojen alle ,ylimääräiset syötetään pedoille. Olikos se korvaus 1000euroa per kuollut sarvipää?
-
mut ei kait net lantalaiset niiiiin sumpuissa tuolla lapisa ajele? ku kolme autoa on kymmenen metrin matkalla ni kuin paljon net kerkii jotain porua väistää??
-
Taidetaan noin 5% poroista vuosittain laittaa yhteiskunnan maksettaviksi.
Melko paljon ja korvaus ruhtinaallinen.
Jos rakenteisiin ei haluta puuttua, lienee kyse piiloaluepolitiikasta.
Tätä epäoikeudenmukaisuutta voisi kärnä käristä.
-
Taidetaan noin 5% poroista vuosittain laittaa yhteiskunnan maksettaviksi.
Melko paljon ja korvaus ruhtinaallinen.
Jos rakenteisiin ei haluta puuttua, lienee kyse piiloaluepolitiikasta.
Tätä epäoikeudenmukaisuutta voisi kärnä käristä.
Porotallouski seon alakannu pukata k riisiä Eemelle. Jonku se ois hyvä tuahon puuttuva ja jotenki aottaa.
-
Yleensä auton alle jää 4000 poroa vuodessa, tänä vuonna vasta 3000
Kait kepu nyt pikaseen pienet kriisipaketit
Kyllä Lapisa nopeusrajoitukset pitääs pudottaa viiteenkymppiin ja kameratolppia kilometrin välein. Säästyis nuo porot.😁
Seki riittäs ens alakuun kun nuot lantallaiset opettelis ajammaan autoa ennen ku menevät tuonne lappiin.
Jospa ite kokeilisit ajotaitoas kehä ykkösellä.
En oo siellä tullu palijo kokkeiltua ,seon niin syrijässä.Tuolla ulukomailla on tullu kokkeiltua.Oli semmottia tietä notta suommessa sitä ei ookka. Kaestoja suuntaasa niittä oli palijo.Tuntralla kun o ruissaillu niin hyvin onnistu tuossa naapurissa karijalassaki.
-
Yleensä auton alle jää 4000 poroa vuodessa, tänä vuonna vasta 3000
Kait kepu nyt pikaseen pienet kriisipaketit
Ne paikataan petoeläinvahinkokorvauksilla.
Tae nostetaan raha molemista
-
Yleensä auton alle jää 4000 poroa vuodessa, tänä vuonna vasta 3000
Kait kepu nyt pikaseen pienet kriisipaketit
Onko puollue toverit koskaa maininnu sinulle miten vahinkollista on puolueellesi tuo typerä kuittailusi kanssa ihmisistä. Loppu peleissä siittä kokomussa kaikki kärsii. Ilkkaki.
Noo, Eemelimäinen ajatusmaailma tuntuu olevan läsnä palstan muissakin kokoomuslaisissa. Ehkäpä he osaavat hillitä Eemeliytensä Agronetissä Eemeliä paremmin.😁
-
Kaikki ajaa porojen päälle. Jos ei poroja jää tarpeeksi autojen alle ,ylimääräiset syötetään pedoille. Olikos se korvaus 1000euroa per kuollut sarvipää?
2700 euroa
-
Yleensä auton alle jää 4000 poroa vuodessa, tänä vuonna vasta 3000
Kait kepu nyt pikaseen pienet kriisipaketit
Kyllä Lapisa nopeusrajoitukset pitääs pudottaa viiteenkymppiin ja kameratolppia kilometrin välein. Säästyis nuo porot.😁
enämpi mahtaa jäähä autojen alle Lapin ulukopuolella
-
Taidetaan noin 5% poroista vuosittain laittaa yhteiskunnan maksettaviksi.
Melko paljon ja korvaus ruhtinaallinen.
Jos rakenteisiin ei haluta puuttua, lienee kyse piiloaluepolitiikasta.
Tätä epäoikeudenmukaisuutta voisi kärnä käristä.
osaako eemeli antaa meille mitään arviota montako prosenttia helsingin asunnoista maksaa veronmaksajat :) ;) :D ;D
-
Taidetaan noin 5% poroista vuosittain laittaa yhteiskunnan maksettaviksi.
Melko paljon ja korvaus ruhtinaallinen.
Jos rakenteisiin ei haluta puuttua, lienee kyse piiloaluepolitiikasta.
Tätä epäoikeudenmukaisuutta voisi kärnä käristä.
osaako eemeli antaa meille mitään arviota montako prosenttia helsingin asunnoista maksaa veronmaksajat :) ;) :D ;D
Lujabetonin toimari eräässä haastattelussa sanoi, että suomalaasessa kaksiossa on 50% veroja ja yhteiskunnan maksuja. Nykyisen suhdanteen yksi tekijä on juuri rakentaminen. EKP:n setelirahoitus avasi ovet suurille yhtiölainoille. Sama tilanne joka teki edellisen laman USA:ssa. Ajoi Lehmanni veljekset konkurssiin. 😁😁😁
-
Taidetaan noin 5% poroista vuosittain laittaa yhteiskunnan maksettaviksi.
Melko paljon ja korvaus ruhtinaallinen.
Jos rakenteisiin ei haluta puuttua, lienee kyse piiloaluepolitiikasta.
Tätä epäoikeudenmukaisuutta voisi kärnä käristä.
osaako eemeli antaa meille mitään arviota montako prosenttia helsingin asunnoista maksaa veronmaksajat :) ;) :D ;D
Lujabetonin toimari eräässä haastattelussa sanoi, että suomalaasessa kaksiossa on 50% veroja ja yhteiskunnan maksuja. Nykyisen suhdanteen yksi tekijä on juuri rakentaminen. EKP:n setelirahoitus avasi ovet suurille yhtiölainoille. Sama tilanne joka teki edellisen laman USA:ssa. Ajoi Lehmanni veljekset konkurssiin. 😁😁😁
nykkö se pankin murhe onkin muualla kuin tizzinkoittajan robohallissa :) ;) :D ;D
-
Taidetaan noin 5% poroista vuosittain laittaa yhteiskunnan maksettaviksi.
Melko paljon ja korvaus ruhtinaallinen.
Jos rakenteisiin ei haluta puuttua, lienee kyse piiloaluepolitiikasta.
Tätä epäoikeudenmukaisuutta voisi kärnä käristä.
osaako eemeli antaa meille mitään arviota montako prosenttia helsingin asunnoista maksaa veronmaksajat :) ;) :D ;D
Kaikenhan veronmaksaja itse maksaa, samoin tisunkoiton tundran takana puolestasi.
-
Yleensä auton alle jää 4000 poroa vuodessa, tänä vuonna vasta 3000
Kait kepu nyt pikaseen pienet kriisipaketit
Kyllä Lapisa nopeusrajoitukset pitääs pudottaa viiteenkymppiin ja kameratolppia kilometrin välein. Säästyis nuo porot.😁
Seki riittäs ens alakuun kun nuot lantallaiset opettelis ajammaan autoa ennen ku menevät tuonne lappiin.
Jospa ite kokeilisit ajotaitoas kehä ykkösellä.
Millälailla se kehäykkönen on ongelmallinen sinulle? Vai onko sinulle tullut ikää niin paljon, että muut autoilijat pelottaa?
-
ääää, hää nyt kuittaa vaan ilmotuksen ratiossa; " yksi auto ajaa vastaantulevien kaistaa, varokaa!" - vain yksi??? noitahan on satoja!!!
-
Yleensä auton alle jää 4000 poroa vuodessa, tänä vuonna vasta 3000
Kait kepu nyt pikaseen pienet kriisipaketit
Kyllä Lapisa nopeusrajoitukset pitääs pudottaa viiteenkymppiin ja kameratolppia kilometrin välein. Säästyis nuo porot.😁
Seki riittäs ens alakuun kun nuot lantallaiset opettelis ajammaan autoa ennen ku menevät tuonne lappiin.
Jospa ite kokeilisit ajotaitoas kehä ykkösellä.
Millälailla se kehäykkönen on ongelmallinen sinulle? Vai onko sinulle tullut ikää niin paljon, että muut autoilijat pelottaa?
Eihän se mulle mikään ongelma ole. Äsken liikenneturvan tyyppi sanoi, että ongelma on enempi erinomaiset kuskit.
-
Taidetaan noin 5% poroista vuosittain laittaa yhteiskunnan maksettaviksi.
Melko paljon ja korvaus ruhtinaallinen.
Jos rakenteisiin ei haluta puuttua, lienee kyse piiloaluepolitiikasta.
Tätä epäoikeudenmukaisuutta voisi kärnä käristä.
osaako eemeli antaa meille mitään arviota montako prosenttia helsingin asunnoista maksaa veronmaksajat :) ;) :D ;D
Kaikenhan veronmaksaja itse maksaa, samoin tisunkoiton tundran takana puolestasi.
Kun perimmäisten asioiden äärelle mennään,niin kaikenhan se veronmaksaja maksaa,ihan kaiken. Eihän se yhteiskunta= valtio toimi iliman veroja.
-
Taidetaan noin 5% poroista vuosittain laittaa yhteiskunnan maksettaviksi.
Melko paljon ja korvaus ruhtinaallinen.
Jos rakenteisiin ei haluta puuttua, lienee kyse piiloaluepolitiikasta.
Tätä epäoikeudenmukaisuutta voisi kärnä käristä.
osaako eemeli antaa meille mitään arviota montako prosenttia helsingin asunnoista maksaa veronmaksajat :) ;) :D ;D
Kaikenhan veronmaksaja itse maksaa, samoin tisunkoiton tundran takana puolestasi.
Kun perimmäisten asioiden äärelle mennään,niin kaikenhan se veronmaksaja maksaa,ihan kaiken. Eihän se yhteiskunta= valtio toimi iliman veroja.
tokko muistat jotta kokoomuksen ollessa pääministeripuolue valtionvelkakin jouduttiin tuplaamaan, ei piisannu verorahat ollenkaan semmoseen rahojen roiskintaan, vasta nyt on sipilä saanu valtiontalouden siihen malliin että ollaan suu säkkiä myöten niinku maalla on tavattu aina elää ja vähän lyhennetäänkin velkaa :o :o :o :o
-
Siinä taisi olla metsäteollisuuden alamäkeä, nokian romahtamista, idän pakotteita.
Kaikki muut ovat asioista selvinneet, paitsi tisuliluli tundran takaa, joka yhäti koettaa keinotekoisesti lypsää pakotteilla.
-
Siinä taisi olla metsäteollisuuden alamäkeä, nokian romahtamista, idän pakotteita.
Kaikki muut ovat asioista selvinneet, paitsi tisuliluli tundran takaa, joka yhäti koettaa keinotekoisesti lypsää pakotteilla.
Ja, ja ,ja riisiä pukkaa porotallouvessa. Kuin myös vanhoilla katkerroilla.
-
paljon mahtoi maksaa valtio nuissa nokian mokista? ja mettäteollisuuttakin tukenna milloin milläkii.. se siitä ite selviimisestä. iha ku eemeli selvii ii-kaljapöhnästä.
-
Miten porotaous voi kriisiintyä mä ainakin käy tyhjää likasangon kahvin poroist ko se sanko täyttyy tee sä eimeli samoote