Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Sepeteus - 13.04.18 - klo:11:05
-
http://www.libera.fi/blogi/savonlinnnan-lennot-saavat-julkista-tukea-265-euroa-per-matkustaja/
Paljonko Kiinasta tuleva turisti saa tukea Ivalon, Rovaniemen kentällä.
-
Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.
-
Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.
niin, muutama hake tae turveauto kun ei pääkaupunkiseudulle mahdu niin mitenkä sitten lentokentälle tulevien autot :o :o :o :o
ja se sepen isontalon keikan polikklinikkamaksun kattavuus vaativasta operaatiosta ei taida ihan puhdas 100 pros olla :) ;) :D ;D
-
http://www.libera.fi/blogi/savonlinnnan-lennot-saavat-julkista-tukea-265-euroa-per-matkustaja/
Paljonko Kiinasta tuleva turisti saa tukea Ivalon, Rovaniemen kentällä.
Paljonko kiinalainen saa tukea kun sinne viedään sianlihaa? Sinne lentää huoltovarmuudella perustellut eurot...
-
Jos lennon hintaa maakunta kentältä Helsinki-Vantaalle laskettaisiin, niin todenäköisesti kenttien käyttöaste nousisi ja Helsinki-vantaalle voitaisiin parkkipaikalle tehdä uusi kiitotie.
-
Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.
Tuosta jos katsoo tilastotietoa:
https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain (https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain)
Helsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.
-
Sen sijaan että maakunnista pendelöidään lentäen helsinkiin, panostaisin nopeisiin ja laadukkaisiin ratayhteyksiin.
-
Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.
niin, muutama hake tae turveauto kun ei pääkaupunkiseudulle mahdu niin mitenkä sitten lentokentälle tulevien autot :o :o :o :o
ja se sepen isontalon keikan polikklinikkamaksun kattavuus vaativasta operaatiosta ei taida ihan puhdas 100 pros olla :) ;) :D ;D
Mahtuu mahtuu, hyin.
-
Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.
Tuosta jos katsoo tilastotietoa:
https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain (https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain)
Helsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.
Kotimaan matkustajaliikennettä näytti olevan vuoden alusta noin 1,8 miljoonaa matkustajaa. Ulkomaan liikenteessä oli noin 4,1 miljoonaa matkustajaa.
Jos maakuntakentät ajettaisiin siis alas ja kotimaan lentoliikenne loppuisi, niin Helsinki-Vantaan matkustajamäärä putoaisi noin 30 prosenttia. Onko se sitten vähän vai paljon?
-
Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.
Tuosta jos katsoo tilastotietoa:
https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain (https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain)
Helsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.
Kotimaan matkustajaliikennettä näytti olevan vuoden alusta noin 1,8 miljoonaa matkustajaa. Ulkomaan liikenteessä oli noin 4,1 miljoonaa matkustajaa.
Jos maakuntakentät ajettaisiin siis alas ja kotimaan lentoliikenne loppuisi, niin Helsinki-Vantaan matkustajamäärä putoaisi noin 30 prosenttia. Onko se sitten vähän vai paljon?
Eikös se olis hyä asia, että kepulaiset pysyis suomesa.
-
Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.
Tuosta jos katsoo tilastotietoa:
https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain (https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain)
Helsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.
Kotimaan matkustajaliikennettä näytti olevan vuoden alusta noin 1,8 miljoonaa matkustajaa. Ulkomaan liikenteessä oli noin 4,1 miljoonaa matkustajaa.
Jos maakuntakentät ajettaisiin siis alas ja kotimaan lentoliikenne loppuisi, niin Helsinki-Vantaan matkustajamäärä putoaisi noin 30 prosenttia. Onko se sitten vähän vai paljon?
Eikös se olis hyä asia, että kepulaiset pysyis suomesa.
Kyllä, ja sekin olisi hyvä, että sepet ei pysyis.
-
Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.
Tuosta jos katsoo tilastotietoa:
https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain (https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain)
Helsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.
Kotimaan matkustajaliikennettä näytti olevan vuoden alusta noin 1,8 miljoonaa matkustajaa. Ulkomaan liikenteessä oli noin 4,1 miljoonaa matkustajaa.
Jos maakuntakentät ajettaisiin siis alas ja kotimaan lentoliikenne loppuisi, niin Helsinki-Vantaan matkustajamäärä putoaisi noin 30 prosenttia. Onko se sitten vähän vai paljon?
Ei kai kukaan ole kaikkia sulkemassa? Mutta puolet saisi sulkea, eikä näkyisi Helsingin matkustajamäärissä.
-
Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.
Tuosta jos katsoo tilastotietoa:
https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain (https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain)
Helsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.
Kotimaan matkustajaliikennettä näytti olevan vuoden alusta noin 1,8 miljoonaa matkustajaa. Ulkomaan liikenteessä oli noin 4,1 miljoonaa matkustajaa.
Jos maakuntakentät ajettaisiin siis alas ja kotimaan lentoliikenne loppuisi, niin Helsinki-Vantaan matkustajamäärä putoaisi noin 30 prosenttia. Onko se sitten vähän vai paljon?
Ei kai kukaan ole kaikkia sulkemassa? Mutta puolet saisi sulkea, eikä näkyisi Helsingin matkustajamäärissä.
Tukea ne muutkin maakunnan lentokentät saavat. Kaikki kiinni vain, jos tukeminen ahdistaa.
-
Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.
Tuosta jos katsoo tilastotietoa:
https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain (https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain)
Helsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.
Kotimaan matkustajaliikennettä näytti olevan vuoden alusta noin 1,8 miljoonaa matkustajaa. Ulkomaan liikenteessä oli noin 4,1 miljoonaa matkustajaa.
Jos maakuntakentät ajettaisiin siis alas ja kotimaan lentoliikenne loppuisi, niin Helsinki-Vantaan matkustajamäärä putoaisi noin 30 prosenttia. Onko se sitten vähän vai paljon?
Eikös se olis hyä asia, että kepulaiset pysyis suomesa.
Kyllä, ja sekin olisi hyvä, että sepet ei pysyis.
Kohta taas lähetään.
-
Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.
Tuosta jos katsoo tilastotietoa:
https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain (https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain)
Helsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.
Kotimaan matkustajaliikennettä näytti olevan vuoden alusta noin 1,8 miljoonaa matkustajaa. Ulkomaan liikenteessä oli noin 4,1 miljoonaa matkustajaa.
Jos maakuntakentät ajettaisiin siis alas ja kotimaan lentoliikenne loppuisi, niin Helsinki-Vantaan matkustajamäärä putoaisi noin 30 prosenttia. Onko se sitten vähän vai paljon?
Eikös se olis hyä asia, että kepulaiset pysyis suomesa.
Kyllä, ja sekin olisi hyvä, että sepet ei pysyis.
Kohta taas lähetään.
Se on hyvä. Mitä vähemmän sepejä Suomen kamaralla, niin sitä parempi.😁
-
Uutisen kommenteissa oli hyvä pointti, jossa huomautettiin, että mikäli maakuntien lentokenttien tuet poistettaisiin ja ne ajettaisiin alas, niin miten kävisi Helsinki-Vantaalle? Maakuntalentokentiltähän lennetään Helsinki-Vantaalle ja kotimaan sisäiset lennot siis poistuisivat maakuntakenttien lopettamisen myötä. Helsinki-Vantaalle jäisi vain ulkomaan liikenne.
Tuosta jos katsoo tilastotietoa:
https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain (https://www.finavia.fi/fi/tietoa-finaviasta/tietoa-lentoliikenteesta/liikennetilastot/liikennetilastot-vuosittain)
Helsinki-Vantaalla matkustajia keskimäärin 1,5 milj./kk. 10 pienintä maakuntakenttää ~50 000 matkustajaa/kk, josta suurin osa mennee Helsinkiin satunnaisia charter-lentoja lukuunottamatta. Eli 10 pienimmän maakuntakentän osuus Helsinki-Vantaan liikenteesä on n. 3%.
Kotimaan matkustajaliikennettä näytti olevan vuoden alusta noin 1,8 miljoonaa matkustajaa. Ulkomaan liikenteessä oli noin 4,1 miljoonaa matkustajaa.
Jos maakuntakentät ajettaisiin siis alas ja kotimaan lentoliikenne loppuisi, niin Helsinki-Vantaan matkustajamäärä putoaisi noin 30 prosenttia. Onko se sitten vähän vai paljon?
Eikös se olis hyä asia, että kepulaiset pysyis suomesa.
Kyllä, ja sekin olisi hyvä, että sepet ei pysyis.
Kohta taas lähetään.
Se on hyvä. Mitä vähemmän sepejä Suomen kamaralla, niin sitä parempi.😁
Elä sit rupee taas itkemään ja parkumaan missäs Sepe on.
-
heh, ei myö enää ku tietää kuin asvaltti on kuumaa..... sepelle!