Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 11.12.17 - klo:21:00
-
Farmitti uutisoi teiden liukkaudentorjunnassa ja metsäteiden kunnossa olevan puutteita.
Johtaja sibilä aikanaan uhosi maan asiat pantavan kuntoon ja oli kiiruskin.
Tiet olivat ykkösprioriteetissä.
No tavallista kepuloista uhoa, saavutukset vaan vaatimattomia.
Tais noi panohommat ollakin vallan jotain muuta.
-
Metsätiet on aina olleet liukkaita, ainakin niin kauan kuin itse muistan. Toisaalta puuauto kuskit on kanssa parasta mahdollista A + ryhmää – perustason kuskit valkkaantuu pois alalta.
-
Farmitti uutisoi teiden liukkaudentorjunnassa ja metsäteiden kunnossa olevan puutteita.
Johtaja sibilä aikanaan uhosi maan asiat pantavan kuntoon ja oli kiiruskin.
Tiet olivat ykkösprioriteetissä.
No tavallista kepuloista uhoa, saavutukset vaan vaatimattomia.
Tais noi panohommat ollakin vallan jotain muuta.
Jos budjetista ohjattaisiin lisärahoitusta metsäautoteiden kunnossapidolle, niin minkä huudon eemeloinen siitä pitäisikään ja ulvoisi rahan syytämisestä tundralle.
-
Jos budjetista ohjattaisiin lisärahoitusta metsäautoteiden kunnossapidolle, niin minkä huudon eemeloinen siitä pitäisikään ja ulvoisi rahan syytämisestä tundralle.
Hienoja "kekkosteitä" thaimaalaisille marjanpoimijoille. :)
-
Farmitti uutisoi teiden liukkaudentorjunnassa ja metsäteiden kunnossa olevan puutteita.
Johtaja sibilä aikanaan uhosi maan asiat pantavan kuntoon ja oli kiiruskin.
Tiet olivat ykkösprioriteetissä.
No tavallista kepuloista uhoa, saavutukset vaan vaatimattomia.
Tais noi panohommat ollakin vallan jotain muuta.
Eemelille tiedoksi, että maaseudun tiet ovat paljon paremmassa kunnossa kuin 10 vuoden kuluttua. Sipilä ei toimillaan ehkä ole parantanut tiestön kuntoa, mutta on onnistunuut mainiosti vähentämään maaseudun tieverkoston käyttäjiä. Siis euromäärä/ käyttäjä on jopa saattanut kasvaa.