Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: tohtori - 19.10.17 - klo:10:41
-
http://money.cnn.com/2017/10/16/news/companies/kobe-steel-scandal-what-we-know/index.html
Kannattaa laittaa kobelcot myyntiin ja kaikki japanilaiset autot. Japanin lomalle lienee turvallisempi lentää Airbussilla ja välttää suurnopeusjunia.
-
Mikä kunnon kupru jatkaa edelleen elämäänsä ?
-
(https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/02/nintchdbpict0002985624271.jpg?strip=all&w=960)
Nissan laatua :D
-
(https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/02/nintchdbpict0002985624271.jpg?strip=all&w=960)
Nissan laatua :D
Onhan olemassa nivelrunkobussejakin, nissanissa runkosarana vain vaaka-suunnassa.
-
Kaikki rauta joka käy pohohohohjanmaalla muuttuu paskaksi!
Jaa. Onko sulla rautavene sielä Munsalan rantamila...? 🎅
-
(https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/02/nintchdbpict0002985624271.jpg?strip=all&w=960)
Nissan laatua :D
Onhan olemassa nivelrunkobussejakin, nissanissa runkosarana vain vaaka-suunnassa.
Tommonen noin päin toimiva nivelrunko on noissa hidasteissa hyvä, ei ota pohjasta kiinni. ;D
-
Japanissa on purettavana peräti 48 reaktoria. Ja niistä kierrätykseen
lähtenyt epäkelpo radioaktiivinen teräs pilaa Japanin mainetta urakalla!
-
Hyvin näkee sitten hitsata vahvikelappuja hämärässä itsensä valaisevaan hiluksin runkoon 😀
-
Japanissa käytetään pääasiassa australialaista malmia, jossa kylläkin rautapitoisuus suuri, mutta paljon epäpuhtauksia mm. rikkiä seassa.
1990-luvulla valvoin paljon 1970-luvulla rakennettujen tankkerien telakointeja. Japanissa rakennetuissa tervettä peltiä ja yht'äkkiä reikä ilman varoitusta. Ruotsissa rakennetuissa tasaista korrosiota ja sitten loogisesti reikä. Kiirunan malmi on alhaista pitoisuudeltaan, mutta puhdasta.
Tuttu katsastusmies vahvisti saman ilmiön japsiautoissa. Nykyäänhän "japsiautot" tehdään Euroopassa eurooppalaisesta teräksestä.
Nykytekniikalla noi epäpuhtaudet saisi pois, mutta maksaa liikaa. Laivat rakennetaan nykyään halvimmasta turkkilaisesta teräksestä, joka menee luokasta läpi ja lohkot hitsataan Romaniassa tai Turkissa tai Puolassa tai Liettuassa. Joskus lohkot yhdistetään Suomessa, Norjassa tai Saksassa tai koko runko hinataan esim. Norjaan varusteltavaksi ja laiva myydään norjalaisena, suomalaisena tai saksalaisena. Esim. Helsingin telakalla ei ole lohkohallia laisinkaan (siellä on nykyään golf-simulaattaori) ja lohkot tulee joko Klaipedasta tai venäläisomistajan omalta Viipurin telakalta
-
TVO ja Forttum myös #kierrättää# näitä plutoniumin pilaamia metalleja varkain markkinoille tuhansin tonnein.
Jo hyvinkin pieni määrä radioaktiivista vaikka rautaan neutronivuosta muodostunut KOBOLTTI atomit. Riittävät tuhoamaan täysin käyttökelvottomiksi kokonaisia masuunillisia teräspeltejä.
Säteily silpoaa valenssisidokset. Jolloin rauta ei kestä kuormitusta. ( Muistatte oudot maneesien romahtamiset ja vastaavat!)Samoin TVO terveiset myös tekevät agressiivista pistekorroosiota. Jossain ruokatehtaan putkissa sitten surutta TAPPAA tuhansia!
Arto Lauri on tehnyt loistavia videoita faktasta. Kannattaa tosiaan tutustua! Aiheen STUK ja SUPO määränneet 100% sensurointiin toki! Mutta ydinvoiman tuhoista 100% varmuudella kysymys!