Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: kkk - 07.10.17 - klo:19:46
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
-
Yhdestä puimurista ja traktorista on meillä tinattu noin eikä sillä ollut mitään dramaattista vaikutusta.
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
Sekin varmaan onnistuu mutta monilla jäähdytinkorjaamoilla on taito ottaa päädyt pois ja laittaa uusi kenno .
-
Onhan niitä syylärin korjaajia vielä olemas. Eivät taida tuolla taktiikalla korjailla. Tosin ei mulla kokemusta ole tuollaisesta reijästä. Vain tuulettajan siivistä, pakosarjasta ja jostain mystisestä.
-
juuu, jos vaan on korjaamo jossain. ja sit se syyläri tehtynä, eikä muovimalli.
-
Ursuksen jäähdyttäjälle ei jäähdytinkorjaamossa suostuneet tekemään mitään.
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
Myös voi tinata ne pillit pelkästään siitä reiän kohdalta umpeen, vastaava tapaus itellä ja onnistui., jäähdytystehoon ei vaikuta.Suomessa ei niin kuumaa keliä ole etteikö jäähtyisi, paitsi jos valumötti on kyseessä niissä on alamittaiset syylärit.Kannattaa kysyä myös korjaamolta hintaa ja sitten tarvike syyläriä.Kumpi edullisempi.
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
Sekin varmaan onnistuu mutta monilla jäähdytinkorjaamoilla on taito ottaa päädyt pois ja laittaa uusi kenno .
Juuri noin,ainakin Vuorinen Hämeenlinna.Eikä ollu hinta paha.
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
Myös voi tinata ne pillit pelkästään siitä reiän kohdalta umpeen, vastaava tapaus itellä ja onnistui., jäähdytystehoon ei vaikuta.Suomessa ei niin kuumaa keliä ole etteikö jäähtyisi, paitsi jos valumötti on kyseessä niissä on alamittaiset syylärit.Kannattaa kysyä myös korjaamolta hintaa ja sitten tarvike syyläriä.Kumpi edullisempi.
Syyleri kannattaa puhdistaa töhnästä varovasti paineilmalla, myös järjestelmän sisäinen pesu on hyväksi kahden vuoden välein ja nesteen vaihto ja tislattua vettä jos vähänkään epäilee oman veden laatua, porakaivo vedessä voi olla ikäviä yllätyksiä järjestelmälle niistä pahin on Rauta.
En ole koskaan kuullut että valtun syyleri olisi pieni (alimitoittettu) vaikeuksien syy on istuimen ja ratin välissä.
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
Myös voi tinata ne pillit pelkästään siitä reiän kohdalta umpeen, vastaava tapaus itellä ja onnistui., jäähdytystehoon ei vaikuta.Suomessa ei niin kuumaa keliä ole etteikö jäähtyisi, paitsi jos valumötti on kyseessä niissä on alamittaiset syylärit.Kannattaa kysyä myös korjaamolta hintaa ja sitten tarvike syyläriä.Kumpi edullisempi.
Syyleri kannattaa puhdistaa töhnästä varovasti paineilmalla, myös järjestelmän sisäinen pesu on hyväksi kahden vuoden välein ja nesteen vaihto ja tislattua vettä jos vähänkään epäilee oman veden laatua, porakaivo vedessä voi olla ikäviä yllätyksiä järjestelmälle niistä pahin on Rauta.
En ole koskaan kuullut että valtun syyleri olisi pieni (alimitoittettu) vaikeuksien syy on istuimen ja ratin välissä.
SASkin aina kirjoitti SYYLERISTÄ, kaikki muut kirjoittaa SYYLÄRISTÄ tai jäähdytyskennosta ;D ;D ;D
https://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=search2;params=eJwtzksKwzAMRdG9dFIomqifpLsxjv0gKW4cJKfF4MVXLhneozeQjx-_BsR2btxObVeIbgiWF_VqMkm_XYnpTjd60kg80ED8IGbi0RY6568L-b0lFNi20z69EIrLa6qHZCkuLmIVoeEQK0HC_4VO8BJmQ601QZYf-4w5eg..
-
Puimurin syyläriä aikoinaan pari kertaa käytettiin vanhanliiton korjaajalla ja hän tinas rikkinäiset tuubit umpeen. Toisella kerralla jopa tunnisti työnsä jäljen, todeten "että on tainnut käydä täällä aiemminkin". Jos kolvi pysyy kädessä, niin umpeen vaan. Varo ettei hautakiveesi tule entisen tinurin muistokirjoitusta: Paljon tinasit, paljon pilasit, vaan viimein kolvis kylmeni.
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
Myös voi tinata ne pillit pelkästään siitä reiän kohdalta umpeen, vastaava tapaus itellä ja onnistui., jäähdytystehoon ei vaikuta.Suomessa ei niin kuumaa keliä ole etteikö jäähtyisi, paitsi jos valumötti on kyseessä niissä on alamittaiset syylärit.Kannattaa kysyä myös korjaamolta hintaa ja sitten tarvike syyläriä.Kumpi edullisempi.
Syyleri kannattaa puhdistaa töhnästä varovasti paineilmalla, myös järjestelmän sisäinen pesu on hyväksi kahden vuoden välein ja nesteen vaihto ja tislattua vettä jos vähänkään epäilee oman veden laatua, porakaivo vedessä voi olla ikäviä yllätyksiä järjestelmälle niistä pahin on Rauta.
En ole koskaan kuullut että valtun syyleri olisi pieni (alimitoittettu) vaikeuksien syy on istuimen ja ratin välissä.
SASkin aina kirjoitti SYYLERISTÄ, kaikki muut kirjoittaa SYYLÄRISTÄ tai jäähdytyskennosta ;D ;D ;D
https://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=search2;params=eJwtzksKwzAMRdG9dFIomqifpLsxjv0gKW4cJKfF4MVXLhneozeQjx-_BsR2btxObVeIbgiWF_VqMkm_XYnpTjd60kg80ED8IGbi0RY6568L-b0lFNi20z69EIrLa6qHZCkuLmIVoeEQK0HC_4VO8BJmQ601QZYf-4w5eg..
Ammattilaisilla on oma kieli. Mikä v.... läri ?
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
Myös voi tinata ne pillit pelkästään siitä reiän kohdalta umpeen, vastaava tapaus itellä ja onnistui., jäähdytystehoon ei vaikuta.Suomessa ei niin kuumaa keliä ole etteikö jäähtyisi, paitsi jos valumötti on kyseessä niissä on alamittaiset syylärit.Kannattaa kysyä myös korjaamolta hintaa ja sitten tarvike syyläriä.Kumpi edullisempi.
Syyleri kannattaa puhdistaa töhnästä varovasti paineilmalla, myös järjestelmän sisäinen pesu on hyväksi kahden vuoden välein ja nesteen vaihto ja tislattua vettä jos vähänkään epäilee oman veden laatua, porakaivo vedessä voi olla ikäviä yllätyksiä järjestelmälle niistä pahin on Rauta.
En ole koskaan kuullut että valtun syyleri olisi pieni (alimitoittettu) vaikeuksien syy on istuimen ja ratin välissä.
SASkin aina kirjoitti SYYLERISTÄ, kaikki muut kirjoittaa SYYLÄRISTÄ tai jäähdytyskennosta ;D ;D ;D
https://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=search2;params=eJwtzksKwzAMRdG9dFIomqifpLsxjv0gKW4cJKfF4MVXLhneozeQjx-_BsR2btxObVeIbgiWF_VqMkm_XYnpTjd60kg80ED8IGbi0RY6568L-b0lFNi20z69EIrLa6qHZCkuLmIVoeEQK0HC_4VO8BJmQ601QZYf-4w5eg..
Ammattilaisilla on oma kieli. Mikä v.... läri ?
Mikä v**un ammattilainen sä oot ;D
-
Enkeliammattilainen.
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
Myös voi tinata ne pillit pelkästään siitä reiän kohdalta umpeen, vastaava tapaus itellä ja onnistui., jäähdytystehoon ei vaikuta.Suomessa ei niin kuumaa keliä ole etteikö jäähtyisi, paitsi jos valumötti on kyseessä niissä on alamittaiset syylärit.Kannattaa kysyä myös korjaamolta hintaa ja sitten tarvike syyläriä.Kumpi edullisempi.
Syyleri kannattaa puhdistaa töhnästä varovasti paineilmalla, myös järjestelmän sisäinen pesu on hyväksi kahden vuoden välein ja nesteen vaihto ja tislattua vettä jos vähänkään epäilee oman veden laatua, porakaivo vedessä voi olla ikäviä yllätyksiä järjestelmälle niistä pahin on Rauta.
En ole koskaan kuullut että valtun syyleri olisi pieni (alimitoittettu) vaikeuksien syy on istuimen ja ratin välissä.
SASkin aina kirjoitti SYYLERISTÄ, kaikki muut kirjoittaa SYYLÄRISTÄ tai jäähdytyskennosta ;D ;D ;D
https://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=search2;params=eJwtzksKwzAMRdG9dFIomqifpLsxjv0gKW4cJKfF4MVXLhneozeQjx-_BsR2btxObVeIbgiWF_VqMkm_XYnpTjd60kg80ED8IGbi0RY6568L-b0lFNi20z69EIrLa6qHZCkuLmIVoeEQK0HC_4VO8BJmQ601QZYf-4w5eg..
Ammattilaisilla on oma kieli. Mikä v.... läri ?
Mikä v**un ammattilainen sä oot ;D
Lähes avosupon veroinen ???
-
Valmetin ihan täysmetallinen syyläri on kyseessä ja tuo tinaus varmaan onnistuu. Tuosta vaan kuulin että pitäis katkaista ne rikkinäiset pillit sieltä ylhäältä ja tienata sieltä. Eikä siitä reiän yläreunasta?
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
vähä luulen jotta tuollaanen ranka on aika tylppäpäinen? ja luulis tekevän ison vahingon viereisiinki pilleihin sekä rasittavan päätyjäki aikalailla läpäistes, läpääsy kohorasta tietysti riippuen.. siinä mieles kattelisin hyvää käytettyä tai uutta, mikäli osaavaa kennon vaihtajaa ei löyry. tuo pelkkien rikkinäästen tukkiminen ei välttämättä oo kovin pitkäikäänen ratkaasu ja voipi huomaamatta aiheuttaa sen isonki vahingon..
-
https://fi.wiktionary.org/wiki/syylari
On pojat taas hakoteillä !
Just joo irrota ne päädyt jos sulla on niin hyvät työkalut ja korjaa sieltä ,pahoin pelkään ettei onnistu
on sen verran kokemusta .
Uusi ei pahan hintanen.
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
vähä luulen jotta tuollaanen ranka on aika tylppäpäinen? ja luulis tekevän ison vahingon viereisiinki pilleihin sekä rasittavan päätyjäki aikalailla läpäistes, läpääsy kohorasta tietysti riippuen.. siinä mieles kattelisin hyvää käytettyä tai uutta, mikäli osaavaa kennon vaihtajaa ei löyry. tuo pelkkien rikkinäästen tukkiminen ei välttämättä oo kovin pitkäikäänen ratkaasu ja voipi huomaamatta aiheuttaa sen isonki vahingon..
Ja jos se ranka on pohojalaanen se on hiukan ropelia suuree 8)
-
https://fi.wiktionary.org/wiki/syylari
On pojat taas hakoteillä !
Just joo irrota ne päädyt jos sulla on niin hyvät työkalut ja korjaa sieltä ,pahoin pelkään ettei onnistu
on sen verran kokemusta .
Uusi ei pahan hintanen.
Paljon niitä vaan on onnistuneesti vaihdeltu.
-
https://fi.wiktionary.org/wiki/syylari
On pojat taas hakoteillä !
Just joo irrota ne päädyt jos sulla on niin hyvät työkalut ja korjaa sieltä ,pahoin pelkään ettei onnistu
on sen verran kokemusta .
Uusi ei pahan hintanen.
Paljon niitä vaan on onnistuneesti vaihdeltu.
Joo helppo vaihtaa tarvike pskaa, vaan ei kauaa kestä tärinää, on sen verran kokemusta, niinu SASsilla. Seinä Joen SyyläriSalmi korjas ainakin aikoinaan syyläreitä pura ja kokoa systeemillä, oikein hyvää kokemusta siitäkin, liekkö firmaa enää olemassa.
-
https://fi.wiktionary.org/wiki/syylari
On pojat taas hakoteillä !
Just joo irrota ne päädyt jos sulla on niin hyvät työkalut ja korjaa sieltä ,pahoin pelkään ettei onnistu
on sen verran kokemusta .
Uusi ei pahan hintanen.
Paljon niitä vaan on onnistuneesti vaihdeltu.
Joo helppo vaihtaa tarvike pskaa, vaan ei kauaa kestä tärinää, on sen verran kokemusta, niinu SASsilla. Seinä Joen SyyläriSalmi korjas ainakin aikoinaan syyläreitä pura ja kokoa systeemillä, oikein hyvää kokemusta siitäkin, liekkö firmaa enää olemassa.
Itikan mäellä oli se korjaamo . Kennon vaihto on eri juttu kuin kennojen tukkiminen ,jos ei tukos onnistu ei muuta kuin avata taas päädyt ei järkeä.
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
Sekin varmaan onnistuu mutta monilla jäähdytinkorjaamoilla on taito ottaa päädyt pois ja laittaa uusi kenno .
Juuri noin,ainakin Vuorinen Hämeenlinna.Eikä ollu hinta paha.
Ilmastointiasioissa käytiin joskus vuorisella ja ihan vakuuttavalta näytti myös se jäähdytinverstaan puoli. Palvelu oli ammattitaitoista.
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
Myös voi tinata ne pillit pelkästään siitä reiän kohdalta umpeen, vastaava tapaus itellä ja onnistui., jäähdytystehoon ei vaikuta.Suomessa ei niin kuumaa keliä ole etteikö jäähtyisi, paitsi jos valumötti on kyseessä niissä on alamittaiset syylärit.Kannattaa kysyä myös korjaamolta hintaa ja sitten tarvike syyläriä.Kumpi edullisempi.
Syyleri kannattaa puhdistaa töhnästä varovasti paineilmalla, myös järjestelmän sisäinen pesu on hyväksi kahden vuoden välein ja nesteen vaihto ja tislattua vettä jos vähänkään epäilee oman veden laatua, porakaivo vedessä voi olla ikäviä yllätyksiä järjestelmälle niistä pahin on Rauta.
En ole koskaan kuullut että valtun syyleri olisi pieni (alimitoittettu) vaikeuksien syy on istuimen ja ratin välissä.
Syyleri voi jumankauta mitä tuubaa taas.Luulekko sää että mulla ei ole kokemusta koneiden huollosta.Jätit kertomatta kuinka se "syyleri" puhalletaan paineilmalla.Turvetyömaalla tuo kuuluu päivittäisiin rutiineihin.Mutta kuitenkin jäähdyttimen kennon puhdistys eli syylärin puhallus puhtaaksi.
-
Eipä nuo syylärit nyt ihan maailmoja maksa, tuossa esimerkki http://www.farmilaite.fi/tuotteet.html?id=113/3521. Varmaan löyttyy ihan mallikohtainenkin, kun hieman selaa nettiä.
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
Myös voi tinata ne pillit pelkästään siitä reiän kohdalta umpeen, vastaava tapaus itellä ja onnistui., jäähdytystehoon ei vaikuta.Suomessa ei niin kuumaa keliä ole etteikö jäähtyisi, paitsi jos valumötti on kyseessä niissä on alamittaiset syylärit.Kannattaa kysyä myös korjaamolta hintaa ja sitten tarvike syyläriä.Kumpi edullisempi.
Syyleri kannattaa puhdistaa töhnästä varovasti paineilmalla, myös järjestelmän sisäinen pesu on hyväksi kahden vuoden välein ja nesteen vaihto ja tislattua vettä jos vähänkään epäilee oman veden laatua, porakaivo vedessä voi olla ikäviä yllätyksiä järjestelmälle niistä pahin on Rauta.
En ole koskaan kuullut että valtun syyleri olisi pieni (alimitoittettu) vaikeuksien syy on istuimen ja ratin välissä.
Syyleri voi jumankauta mitä tuubaa taas.Luulekko sää että mulla ei ole kokemusta koneiden huollosta.Jätit kertomatta kuinka se "syyleri" puhalletaan paineilmalla.Turvetyömaalla tuo kuuluu päivittäisiin rutiineihin.Mutta kuitenkin jäähdyttimen kennon puhdistys eli syylärin puhallus puhtaaksi.
Joo, pillejä umpeen vaan tarpeen mukaan. Sillai tehtiin puimurin jäähdyttimen kanssa, kun moottorin kannatus petti ja tuuletin vähän hieroi kennoa. Ylhäältä ja alhaalta laittoi korjaaja, oli vissiin helpompi siten. Viidenkympin homma.
Sadevesi on tislattua edullisempaa, sitä joissain vanhojen laitteiden käyttöohjekirjassa on neuvottu käyttämään. Pääasia on, että jäähdytinnestettä käytetään aina. Oon kyl ihan vesijohtovettä itse käyttänyt lantraukseen.
-
Meni ranka jäähdyttimestä läpi ihan totaalisesti ja tuli sellainen 5x10 sentin reikä. Pillejä katkesi ehkä 6-7 kpl ja nyt mietin että jos vaan tinais pillit ylhäältä ja alapäästä umpeen?
Onkos joku kokeillu?
Vähän jäähdytystehoo menettäisi mutta se ei varmaan oo ongelma.
Myös voi tinata ne pillit pelkästään siitä reiän kohdalta umpeen, vastaava tapaus itellä ja onnistui., jäähdytystehoon ei vaikuta.Suomessa ei niin kuumaa keliä ole etteikö jäähtyisi, paitsi jos valumötti on kyseessä niissä on alamittaiset syylärit.Kannattaa kysyä myös korjaamolta hintaa ja sitten tarvike syyläriä.Kumpi edullisempi.
Syyleri kannattaa puhdistaa töhnästä varovasti paineilmalla, myös järjestelmän sisäinen pesu on hyväksi kahden vuoden välein ja nesteen vaihto ja tislattua vettä jos vähänkään epäilee oman veden laatua, porakaivo vedessä voi olla ikäviä yllätyksiä järjestelmälle niistä pahin on Rauta.
En ole koskaan kuullut että valtun syyleri olisi pieni (alimitoittettu) vaikeuksien syy on istuimen ja ratin välissä.
Vaikeuksien syy löytyy suunnittelusta.
3-sylinterinen valumötti, kaikki varisee irti ja löystyy, SYYYYYYLERIKIN löystyy kiinnikkeistään ja lopulta tuulettimen siivet sorvaa sekunnissa siitä pillit poikki.
Kauheita saatanan jänisräikkiä
-
Tislattua vettä ei riitä akkuunkaan saati syyliin.
-
Syyleri voi jumankauta mitä tuubaa taas.
Fillarikin on kuulemma filleri, ammattimiesten keskuudessa :D :D
-
Entä mitä vaikutusta on akun sijoitus ,, Jäähdyttimen ,, kennon eteen, epäilisin että jo etenkin latauksen kiehuttavan akusta happamia kaasuja ja tuuletin vetää ne sen, no olkoon vaikka mikä, läpi, niin eikö ne höyryt pehmennä sitä pillistöä, ainakin itsellä oli saksalainenkin syyläri aika haperossa kunnossa 40 vuotta vanhana, joskus oli lataus ehkä liian suurena, Finnrad laittoi uudet pillit väliin ja taas mennään.
-
Nyt on syylärin paikoillaan ja koekäytettynä.
Käytin sen sitten oikeen jäähdytinkorjaamolla Seinäjoella. Sama paja joka on joskus ollut itikanmäellä, oli nyt Rengastiellä.
Hyvä oli tinata kun ei ollut ruostunut, eikä ollut turkkilainen.
-
Nyt on syylärin paikoillaan ja koekäytettynä.
Käytin sen sitten oikeen jäähdytinkorjaamolla Seinäjoella. Sama paja joka on joskus ollut itikanmäellä, oli nyt Rengastiellä.
Hyvä oli tinata kun ei ollut ruostunut, eikä ollut turkkilainen.
Se on tainnut olla rengastiellä kohta 20v. :)
-
Nyt on syylärin paikoillaan ja koekäytettynä.
Käytin sen sitten oikeen jäähdytinkorjaamolla Seinäjoella. Sama paja joka on joskus ollut itikanmäellä, oli nyt Rengastiellä.
Hyvä oli tinata kun ei ollut ruostunut, eikä ollut turkkilainen.
Se on tainnut olla rengastiellä kohta 20v. :)
Joo, 17 vuotta😀