Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 14.08.17 - klo:20:15

Otsikko: linja-automiehet, henkilöliikenteen veetieemelit
Kirjoitti: icefarmer - 14.08.17 - klo:20:15
täytyy vaan toivoa että linja-auton kuljettajat on niin reiluja ja solidaarisia yhteisten intressien eteenopäin viejiä etteivät lähde lisävuoroja ajamaan, menkööt esimiesvoimin kun kesän kauneimmat päivätkin alkaa olla käsillä, nyt ei kaivata yhteiseen murokuppiin kusijoita :o :o :o :o

onnibussiki etunenässä tuomassa kuulemma ylimääräisiä vuoroja ja autoja ja hinku raiteille urakoita  polkemaan on jo ilmoitettu :o :o :o :o

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708142200324715_u0.shtml

Otsikko: Vs: linja-automiehet, henkilöliikenteen veetieemelit
Kirjoitti: Terminator II - 14.08.17 - klo:20:53
Mikähän tuossa veturimiehiä ahistaa? AKT vois ottaa koko kaluston haltuun ja ajaa sitten kannatavasti kun kilpailu aukaistaan.
Otsikko: Vs: linja-automiehet, henkilöliikenteen veetieemelit
Kirjoitti: Oksa - 14.08.17 - klo:21:03
eikös ruottissa ole saatu tuosta kilpailun avaamisesta ihna hyviä tuloksia    hinnat ei ole hirveesti pudonnu mutta kaikki pärjää
Otsikko: Vs: linja-automiehet, henkilöliikenteen veetieemelit
Kirjoitti: icefarmer - 14.08.17 - klo:21:14
Mikähän tuossa veturimiehiä ahistaa? AKT vois ottaa koko kaluston haltuun ja ajaa sitten kannatavasti kun kilpailu aukaistaan.
noi eikös tuossa ole jokseenki sama meininki kuin urakoinnissa kohtuukokosen tissinkoiton ohessa, rahhoo pittää pistää mukaan että onnistuu kalleilla vehkeillä vai mitä tuossa yritetään sanoa kun kerran yksityistämistä ei tapahdu :-\ :-\ :-\ :-\

Tavaraliikenne on avattu kilpailulle jo aiemmin, mutta sitä on vaikeuttanut tavaraliikenteen kaluston hankintakustannukset. Uusi kalustoyhtiö olisi ehkä tähänkin ratkaisu.
Otsikko: Vs: linja-automiehet, henkilöliikenteen veetieemelit
Kirjoitti: Terminator II - 14.08.17 - klo:21:58
Mikähän tuossa veturimiehiä ahistaa? AKT vois ottaa koko kaluston haltuun ja ajaa sitten kannatavasti kun kilpailu aukaistaan.
noi eikös tuossa ole jokseenki sama meininki kuin urakoinnissa kohtuukokosen tissinkoiton ohessa, rahhoo pittää pistää mukaan että onnistuu kalleilla vehkeillä vai mitä tuossa yritetään sanoa kun kerran yksityistämistä ei tapahdu :-\ :-\ :-\ :-\

Tavaraliikenne on avattu kilpailulle jo aiemmin, mutta sitä on vaikeuttanut tavaraliikenteen kaluston hankintakustannukset. Uusi kalustoyhtiö olisi ehkä tähänkin ratkaisu.

Eikös ne sitä vastusta kiivaasti? Kalustohan olisi tarkoitus siirtää uuteen valtion yhtiöön joka vuokraa sitä liikennöitsiöille. Ei kait nyt yhdelle anneta verorahoilla ostettua kalustoa ja muut saa hommata kalustonsa itse. Ei saata olla halpaa huvia kun samaa raideleveyttä käytetään vain venäjällä.
Otsikko: Vs: linja-automiehet, henkilöliikenteen veetieemelit
Kirjoitti: icefarmer - 14.08.17 - klo:22:01
Mikähän tuossa veturimiehiä ahistaa? AKT vois ottaa koko kaluston haltuun ja ajaa sitten kannatavasti kun kilpailu aukaistaan.
noi eikös tuossa ole jokseenki sama meininki kuin urakoinnissa kohtuukokosen tissinkoiton ohessa, rahhoo pittää pistää mukaan että onnistuu kalleilla vehkeillä vai mitä tuossa yritetään sanoa kun kerran yksityistämistä ei tapahdu :-\ :-\ :-\ :-\

Tavaraliikenne on avattu kilpailulle jo aiemmin, mutta sitä on vaikeuttanut tavaraliikenteen kaluston hankintakustannukset. Uusi kalustoyhtiö olisi ehkä tähänkin ratkaisu.

Eikös ne sitä vastusta kiivaasti? Kalustohan olisi tarkoitus siirtää uuteen valtion yhtiöön joka vuokraa sitä liikennöitsiöille. Ei kait nyt yhdelle anneta verorahoilla ostettua kalustoa ja muut saa hommata kalustonsa itse. Ei saata olla halpaa huvia kun samaa raideleveyttä käytetään vain venäjällä.
elikkä kalustosta ei saisi käypää vuokraa :-\ :-\ :-\ :-\
Otsikko: Vs: linja-automiehet, henkilöliikenteen veetieemelit
Kirjoitti: Terminator II - 15.08.17 - klo:05:10
Mikähän tuossa veturimiehiä ahistaa? AKT vois ottaa koko kaluston haltuun ja ajaa sitten kannatavasti kun kilpailu aukaistaan.
noi eikös tuossa ole jokseenki sama meininki kuin urakoinnissa kohtuukokosen tissinkoiton ohessa, rahhoo pittää pistää mukaan että onnistuu kalleilla vehkeillä vai mitä tuossa yritetään sanoa kun kerran yksityistämistä ei tapahdu :-\ :-\ :-\ :-\

Tavaraliikenne on avattu kilpailulle jo aiemmin, mutta sitä on vaikeuttanut tavaraliikenteen kaluston hankintakustannukset. Uusi kalustoyhtiö olisi ehkä tähänkin ratkaisu.

Eikös ne sitä vastusta kiivaasti? Kalustohan olisi tarkoitus siirtää uuteen valtion yhtiöön joka vuokraa sitä liikennöitsiöille. Ei kait nyt yhdelle anneta verorahoilla ostettua kalustoa ja muut saa hommata kalustonsa itse. Ei saata olla halpaa huvia kun samaa raideleveyttä käytetään vain venäjällä.
elikkä kalustosta ei saisi käypää vuokraa :-\ :-\ :-\ :-\

Mitäs kilpailua se on jos kaluston vuokraaja ajaa itse ja sillä vain on käypästä kalustoa jota vuokrataan?
Otsikko: Vs: linja-automiehet, henkilöliikenteen veetieemelit
Kirjoitti: Sepeteus - 15.08.17 - klo:08:51
Tästä vr kilpailutuksesta tulee yhtä hyvä kuin maitun kilpailutuksesta. Tarvitaa KIVA junaa. 😀😀
Otsikko: Vs: linja-automiehet, henkilöliikenteen veetieemelit
Kirjoitti: HooDee - 15.08.17 - klo:09:07
Mikähän tuossa veturimiehiä ahistaa? AKT vois ottaa koko kaluston haltuun ja ajaa sitten kannatavasti kun kilpailu aukaistaan.


AKTä ei tarvita enää.
Otsikko: Vs: linja-automiehet, henkilöliikenteen veetieemelit
Kirjoitti: Veeti - 15.08.17 - klo:09:10
Ainakin pääkaupunkiseudulla on työmatkaliikenne sujunut hyvin, Linja-autoilla.

Ihmiset huomaavat, että ilman junaakin pärjätään.