Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Sepedeus - 06.02.09 - klo:10:09
-
http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/8859317.html
ei tykkää Sukarista :D
Tässä asiassa vois sanoa, että muuten hyvä tulipalo ,mutta väärin sammutettu. Ideapark olis ollut hyvä lamantorjuja, ilman yhteiskunnan euroja. Siitä vaan ei olisi tullut pisteitä kokkareille eikä kepulle. Oli mittäin demarien juttu. Pieksämäen kaupunginjohtaja on kepun Heimo Polven jälkeen demarien Tapio Turunen. Laittoi kaupungin asiat reilaan.
-
Vapaavuori juu täys pelle ministerinä...
"Vapaavuori on tuomittu 17-vuotiaana pahoinpitelystä kuukaudeksi ja viideksitoista päiväksi ehdolliseen vankeuteen vuonna 1982. Syy pojan pahoinpitelyyn oli Vapaavuoren mukaan se, että poika oli ”kiusannut tyttöjä”. Vuonna 1984 Vapaavuori tuomittiin sakkoihin osallisena varkauteen. Vuonna 2001 Vapaavuori tuomittiin rattijuopumuksesta 11 430 markan sakkoihin ja ajokieltoon"
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jan_Vapaavuori
-
Vapaavuori juu täys pelle ministerinä...
"Vapaavuori on tuomittu 17-vuotiaana pahoinpitelystä kuukaudeksi ja viideksitoista päiväksi ehdolliseen vankeuteen vuonna 1982. Syy pojan pahoinpitelyyn oli Vapaavuoren mukaan se, että poika oli ”kiusannut tyttöjä”. Vuonna 1984 Vapaavuori tuomittiin sakkoihin osallisena varkauteen. Vuonna 2001 Vapaavuori tuomittiin rattijuopumuksesta 11 430 markan sakkoihin ja ajokieltoon"
Poistaakohan ylläpito tämän vuodatuksen, kuten poisti erään toisen linkin nimeä mainitsematta. :D
-
Siis tämä Vapaavuoren ajatushan on, että kaikki rakentaminen keskitettäisiin kaupunkeihin, eli vain kaupungit kehittyisi ja kasvaisi "ekologisista syistä", tämähän on täysin järjetön ajatus.
No ainakin peltojen ansioton arvonnousu saataisiin pysähtymään kaupunkien liepeillä ....
-
Vapaavuori juu täys pelle ministerinä...
"Vapaavuori on tuomittu 17-vuotiaana pahoinpitelystä kuukaudeksi ja viideksitoista päiväksi ehdolliseen vankeuteen vuonna 1982. Syy pojan pahoinpitelyyn oli Vapaavuoren mukaan se, että poika oli ”kiusannut tyttöjä”. Vuonna 1984 Vapaavuori tuomittiin sakkoihin osallisena varkauteen. Vuonna 2001 Vapaavuori tuomittiin rattijuopumuksesta 11 430 markan sakkoihin ja ajokieltoon"
Poistaakohan ylläpito tämän vuodatuksen, kuten poisti erään toisen linkin nimeä mainitsematta. :D
En tiedä poistaako, mutta oikeuden asiakirjat on julkisia asiakirjoja joita tai niihin liittyviä asioita voi esitellä julkisesti ...
-
Vapaavuori juu täys pelle ministerinä...
"Vapaavuori on tuomittu 17-vuotiaana pahoinpitelystä kuukaudeksi ja viideksitoista päiväksi ehdolliseen vankeuteen vuonna 1982. Syy pojan pahoinpitelyyn oli Vapaavuoren mukaan se, että poika oli ”kiusannut tyttöjä”. Vuonna 1984 Vapaavuori tuomittiin sakkoihin osallisena varkauteen. Vuonna 2001 Vapaavuori tuomittiin rattijuopumuksesta 11 430 markan sakkoihin ja ajokieltoon"
Poistaakohan ylläpito tämän vuodatuksen, kuten poisti erään toisen linkin nimeä mainitsematta. :D
En tiedä poistaako, mutta oikeuden asiakirjat on julkisia asiakirjoja joita tai niihin liittyviä asioita voi esitellä julkisesti ...
Laitampa taas tuon linkin ,niin nähdään kuinka käy :D
http://fi.wikipedia.org/wiki/Heikki_Haavisto
-
Siis tämä Vapaavuoren ajatushan on, että kaikki rakentaminen keskitettäisiin kaupunkeihin, eli vain kaupungit kehittyisi ja kasvaisi "ekologisista syistä", tämähän on täysin järjetön ajatus.
No ainakin peltojen ansioton arvonnousu saataisiin pysähtymään kaupunkien liepeillä ....
Kokoomuksen ministeriryhmässä on muutama ministeri jotka ei ole puolueen kunniaksi. Vapaavuori,Häkämies.
-
On on,eikä Stubin isot syömähampaat kaikkia miellytä, mutta se lohtu on ,jotta kepuleilla on jokainen.
Ja jos Kokoomuksen hallitusjäsenet kunnialla selviävät tästä lamasta, on siinä sellaiset syömähampaat, jotta kepulien lisäksi vapisee Demaritkin.
-
Eiköhän Vapaavuorella ole kyllä rotia sen verran, että jokainen suomalainen saa ruokansa ja perustarvikkeensa.Ei Suomessa ole kauppapulaa ja asiakashan kaiken lopulta maksaa.
Miksi taantuville alueille pitäisi saada uusia pytinkejä.
-
Eiköhän Vapaavuorella ole kyllä rotia sen verran, että jokainen suomalainen saa ruokansa ja perustarvikkeensa.Ei Suomessa ole kauppapulaa ja asiakashan kaiken lopulta maksaa.
Miksi taantuville alueille pitäisi saada uusia pytinkejä.
No katsos, kun alueelle rakennetaan, niin se ei enää ole senjälkeen taantuva alue ...
Rakentaminen käynnistää mutakin yritystoimintaa ja on erittäin hyvä mittari siitä, onko alue kasvussa vai laskussa.
Rakennuskielto on tavallaan investointikielto samalla.
-
Kerroppa mitä tuollainen kauppakeskus tuo pitkässä juoksussa sellaista mikä alueelta puuttuu.
Kannattavuus perustuu, jotta väkeä saadaan haalittua muualta kilpailun nimissä, käytännössä kuluttajilta sekin investointi rahastetaan.
Enemmänkin palttoota toisen päälle auttamista, ei todellista lamaelvyttämistä.
Vai onko jossain asiakkaita hakemassa puuttuvaa kauppaa ja kyläkauppaverkosta on jo tapettu aijemmin.
Onkohan tuo Lempäälän Ideparkkikaan sellainen imuri ja elvyttäjä mitä ymmärtää annetaan.
-
Kokoomuksen ministeriryhmässä on muutama ministeri jotka ei ole puolueen kunniaksi. Vapaavuori
Kyllä Janne on !!!
-
Siis tämä Vapaavuoren ajatushan on, että kaikki rakentaminen keskitettäisiin kaupunkeihin, eli vain kaupungit kehittyisi ja kasvaisi "ekologisista syistä", tämähän on täysin järjetön ajatus.
No ainakin peltojen ansioton arvonnousu saataisiin pysähtymään kaupunkien liepeillä ....
Kyllä siinä ajatuksessa on järkeäkin. Haja-asuttaminen on melko kallista ympäristön kannalta, tää autollakaahailu kun on täällä periferiassa pakollista. Jos meinaa jonnekin liikkua. Mut Vapaavuori jättää asiat puolitiehen. Ekologisista syistä yksityisautoilu pitäis olla luvanvaraista tai kiellettyä niillä alueilla, joissa tiivis rakentaminen mahdollistaa tehokkaan joukkoliikenteen. Nykyisin se "ekologisuus" on joutavaa jeesustelua ainakin pääkaupunkiseudulla....
-
On on,eikä Stubin isot syömähampaat kaikkia miellytä, mutta se lohtu on ,jotta kepuleilla on jokainen.
Ja jos Kokoomuksen hallitusjäsenet kunnialla selviävät tästä lamasta, on siinä sellaiset syömähampaat, jotta kepulien lisäksi vapisee Demaritkin.
En tiedä mistä sie oot tuollasia ajtuksia itseesi ammentanut , miusta Stub on hoitanut hommat ihan kiitettävästi ja mies paikallaan......ainakin jos vertaa siiheen edeltävään pelleen .......
-
Kerroppa mitä tuollainen kauppakeskus tuo pitkässä juoksussa sellaista mikä alueelta puuttuu.
Kannattavuus perustuu, jotta väkeä saadaan haalittua muualta kilpailun nimissä, käytännössä kuluttajilta sekin investointi rahastetaan.
Enemmänkin palttoota toisen päälle auttamista, ei todellista lamaelvyttämistä.
Vai onko jossain asiakkaita hakemassa puuttuvaa kauppaa ja kyläkauppaverkosta on jo tapettu aijemmin.
Onkohan tuo Lempäälän Ideparkkikaan sellainen imuri ja elvyttäjä mitä ymmärtää annetaan.
Kyllä se kaupankäynnin lisääminen, lisää myös kansantuotetta, se on tietenkin ihan toinen juttu, onko tälläinen kaiken turhan haaliminen sinänsä järkevää ja menee jo idealismin puolelle, jos sitä halutaan rajoittaa, joka tapauksessa yhteiskunnan saamat verotulot lisääntyy suorassa suhteessa näiden liikevaihtonumeroiden kanssa.
Kauppa on kumminkin se elinkeinoala, johon uudet työpaikat syntyvät, teollisuus siirtyy Kiinaan tai automatisoituu yhä pitemmälle, maatalous supistuu, hallinto pienenee, kauppa ja palvelut on se missä on nousua, mikäli tässä ei paikkakunnalla olla mukana, niin paikkakunta taantuu muihin paikkakuntiin nähden.
Matkailu on tietenkin yksi kasvava sektori, tälläiset ideaparkit on näiden välimuoto, eli ns. ostosmatkailua.
-
eiköhän vappaallavuorella ollu se peleko että rahavira lissäö kaopungista maasevulle päen
-
Siis tämä Vapaavuoren ajatushan on, että kaikki rakentaminen keskitettäisiin kaupunkeihin, eli vain kaupungit kehittyisi ja kasvaisi "ekologisista syistä", tämähän on täysin järjetön ajatus.
No ainakin peltojen ansioton arvonnousu saataisiin pysähtymään kaupunkien liepeillä ....
Kyllä siinä ajatuksessa on järkeäkin. Haja-asuttaminen on melko kallista ympäristön kannalta, tää autollakaahailu kun on täällä periferiassa pakollista. Jos meinaa jonnekin liikkua. Mut Vapaavuori jättää asiat puolitiehen. Ekologisista syistä yksityisautoilu pitäis olla luvanvaraista tai kiellettyä niillä alueilla, joissa tiivis rakentaminen mahdollistaa tehokkaan joukkoliikenteen. Nykyisin se "ekologisuus" on joutavaa jeesustelua ainakin pääkaupunkiseudulla....
No kaikkihan on suhteellista, ei sekään ole ihan halpaa, että väestö siirretään yhteen paikkaan ja sinne rakennetaan asunnot, tiet, koulut ja muu infasfukttuuri, mitä tarvitaan.
Maaseudulla on kaikki jo valmiina, se on yleensä myös maksettuna ...
-
Siis tämä Vapaavuoren ajatushan on, että kaikki rakentaminen keskitettäisiin kaupunkeihin, eli vain kaupungit kehittyisi ja kasvaisi "ekologisista syistä", tämähän on täysin järjetön ajatus.
No ainakin peltojen ansioton arvonnousu saataisiin pysähtymään kaupunkien liepeillä ....
Kyllä siinä ajatuksessa on järkeäkin. Haja-asuttaminen on melko kallista ympäristön kannalta, tää autollakaahailu kun on täällä periferiassa pakollista. Jos meinaa jonnekin liikkua. Mut Vapaavuori jättää asiat puolitiehen. Ekologisista syistä yksityisautoilu pitäis olla luvanvaraista tai kiellettyä niillä alueilla, joissa tiivis rakentaminen mahdollistaa tehokkaan joukkoliikenteen. Nykyisin se "ekologisuus" on joutavaa jeesustelua ainakin pääkaupunkiseudulla....
No kaikkihan on suhteellista, ei sekään ole ihan halpaa, että väestö siirretään yhteen paikkaan ja sinne rakennetaan asunnot, tiet, koulut ja muu infasfukttuuri, mitä tarvitaan. Maaseudulla on kaikki jo valmiina, se on yleensä myös maksettuna ...
Juu... paitsi et ku Helkaman fillarimainoksessa... pakki puuttuu... piruako siellä ku ei öö töitä, ei työpaikkoja eikä etenkään työnantajia palkkaa maksamassa... ei koko Taivalkosken sakkia voi kunnan hommiin palkata - tai voi mut ei oo fyrkkaa maksaa liksaa :o ::)
-
Siis tämä Vapaavuoren ajatushan on, että kaikki rakentaminen keskitettäisiin kaupunkeihin, eli vain kaupungit kehittyisi ja kasvaisi "ekologisista syistä", tämähän on täysin järjetön ajatus.
No ainakin peltojen ansioton arvonnousu saataisiin pysähtymään kaupunkien liepeillä ....
Kyllä siinä ajatuksessa on järkeäkin. Haja-asuttaminen on melko kallista ympäristön kannalta, tää autollakaahailu kun on täällä periferiassa pakollista. Jos meinaa jonnekin liikkua. Mut Vapaavuori jättää asiat puolitiehen. Ekologisista syistä yksityisautoilu pitäis olla luvanvaraista tai kiellettyä niillä alueilla, joissa tiivis rakentaminen mahdollistaa tehokkaan joukkoliikenteen. Nykyisin se "ekologisuus" on joutavaa jeesustelua ainakin pääkaupunkiseudulla....
No kaikkihan on suhteellista, ei sekään ole ihan halpaa, että väestö siirretään yhteen paikkaan ja sinne rakennetaan asunnot, tiet, koulut ja muu infasfukttuuri, mitä tarvitaan. Maaseudulla on kaikki jo valmiina, se on yleensä myös maksettuna ...
Juu... paitsi et ku Helkaman fillarimainoksessa... pakki puuttuu... piruako siellä ku ei öö töitä, ei työpaikkoja eikä etenkään työnantajia palkkaa maksamassa... ei koko Taivalkosken sakkia voi kunnan hommiin palkata - tai voi mut ei oo fyrkkaa maksaa liksaa :o ::)
Totta, töitä pitää olla, ei täällä muuten elä, vaikka asuminen olisi täysin ilmaista ...
Sen takiahan näitä kauppakeskuksia rakennetaan.
Toiset saa töitä kun rakentaa, toiset kun menevät sinne myyjiksi ja loput kulkee ostamassa jotain täysin tarpeetonta ...
-
Eiköhän Vapaavuorella ole kyllä rotia sen verran, että jokainen suomalainen saa ruokansa ja perustarvikkeensa.Ei Suomessa ole kauppapulaa ja asiakashan kaiken lopulta maksaa.
Miksi taantuville alueille pitäisi saada uusia pytinkejä.
No katsos, kun alueelle rakennetaan, niin se ei enää ole senjälkeen taantuva alue ...
Rakentaminen käynnistää mutakin yritystoimintaa ja on erittäin hyvä mittari siitä, onko alue kasvussa vai laskussa.
Rakennuskielto on tavallaan investointikielto samalla.
Tästä ollaan kyllä samaa mieltä. Tyypillinen esimerkki on Vuotoksen allasalue. Kukaan ei rakenna, kukaan ei osta, kukaan ei korjaa. Kohta se on niin rappiolla että voidaan hukuttaa.
Tää Ideaparkki on siitä samanlainen investointi kuin Vuotos, ettei siihen ole kaivattu valtion tukea. Silti näkyy valtio pistävän jäitä hattuun.
Vuotos meni siinä perseelleen ettei siitä pystytty tekemään päätöstä nopeasti. Paikalliset asukkaat kärsii :D
-
Eiköhän Vapaavuorella ole kyllä rotia sen verran, että jokainen suomalainen saa ruokansa ja perustarvikkeensa.Ei Suomessa ole kauppapulaa ja asiakashan kaiken lopulta maksaa.
Miksi taantuville alueille pitäisi saada uusia pytinkejä.
No katsos, kun alueelle rakennetaan, niin se ei enää ole senjälkeen taantuva alue ...
Rakentaminen käynnistää mutakin yritystoimintaa ja on erittäin hyvä mittari siitä, onko alue kasvussa vai laskussa.
Rakennuskielto on tavallaan investointikielto samalla.
Tästä ollaan kyllä samaa mieltä. Tyypillinen esimerkki on Vuotoksen allasalue. Kukaan ei rakenna, kukaan ei osta, kukaan ei korjaa. Kohta se on niin rappiolla että voidaan hukuttaa.
Tää Ideaparkki on siitä samanlainen investointi kuin Vuotos, ettei siihen ole kaivattu valtion tukea. Silti näkyy valtio pistävän jäitä hattuun.
Vuotos meni siinä perseelleen ettei siitä pystytty tekemään päätöstä nopeasti. Paikalliset asukkaat kärsii :D
Jooo, molemmat jäljellä olevat asukkaat kärsii, karseita tulonmenetyksiä, kun ei saa korvausta menetyistä alueista ????
-
Siis tämä Vapaavuoren ajatushan on, että kaikki rakentaminen keskitettäisiin kaupunkeihin, eli vain kaupungit kehittyisi ja kasvaisi "ekologisista syistä", tämähän on täysin järjetön ajatus.
No ainakin peltojen ansioton arvonnousu saataisiin pysähtymään kaupunkien liepeillä ....
Kyllä siinä ajatuksessa on järkeäkin. Haja-asuttaminen on melko kallista ympäristön kannalta, tää autollakaahailu kun on täällä periferiassa pakollista. Jos meinaa jonnekin liikkua. Mut Vapaavuori jättää asiat puolitiehen. Ekologisista syistä yksityisautoilu pitäis olla luvanvaraista tai kiellettyä niillä alueilla, joissa tiivis rakentaminen mahdollistaa tehokkaan joukkoliikenteen. Nykyisin se "ekologisuus" on joutavaa jeesustelua ainakin pääkaupunkiseudulla....
No kaikkihan on suhteellista, ei sekään ole ihan halpaa, että väestö siirretään yhteen paikkaan ja sinne rakennetaan asunnot, tiet, koulut ja muu infasfukttuuri, mitä tarvitaan. Maaseudulla on kaikki jo valmiina, se on yleensä myös maksettuna ...
Juu... paitsi et ku Helkaman fillarimainoksessa... pakki puuttuu... piruako siellä ku ei öö töitä, ei työpaikkoja eikä etenkään työnantajia palkkaa maksamassa... ei koko Taivalkosken sakkia voi kunnan hommiin palkata - tai voi mut ei oo fyrkkaa maksaa liksaa :o ::)
Onko Lohjalla töitä? Älytöntä toimistorotan sieltä ajella Helsinkiin ja epäekologista ???
-
Siis tämä Vapaavuoren ajatushan on, että kaikki rakentaminen keskitettäisiin kaupunkeihin, eli vain kaupungit kehittyisi ja kasvaisi "ekologisista syistä", tämähän on täysin järjetön ajatus.
No ainakin peltojen ansioton arvonnousu saataisiin pysähtymään kaupunkien liepeillä ....
Kyllä siinä ajatuksessa on järkeäkin. Haja-asuttaminen on melko kallista ympäristön kannalta, tää autollakaahailu kun on täällä periferiassa pakollista. Jos meinaa jonnekin liikkua. Mut Vapaavuori jättää asiat puolitiehen. Ekologisista syistä yksityisautoilu pitäis olla luvanvaraista tai kiellettyä niillä alueilla, joissa tiivis rakentaminen mahdollistaa tehokkaan joukkoliikenteen. Nykyisin se "ekologisuus" on joutavaa jeesustelua ainakin pääkaupunkiseudulla....
No kaikkihan on suhteellista, ei sekään ole ihan halpaa, että väestö siirretään yhteen paikkaan ja sinne rakennetaan asunnot, tiet, koulut ja muu infasfukttuuri, mitä tarvitaan. Maaseudulla on kaikki jo valmiina, se on yleensä myös maksettuna ...
Juu... paitsi et ku Helkaman fillarimainoksessa... pakki puuttuu... piruako siellä ku ei öö töitä, ei työpaikkoja eikä etenkään työnantajia palkkaa maksamassa... ei koko Taivalkosken sakkia voi kunnan hommiin palkata - tai voi mut ei oo fyrkkaa maksaa liksaa :o ::)
Onko Lohjalla töitä? Älytöntä toimistorotan sieltä ajella Helsinkiin ja epäekologista ???
Se on ehkä epäekologista, mutta näinniinkuin henkilötasolla varmasti ekonomista ....