Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: grainfarmer76 - 01.08.17 - klo:21:42
-
Löytyykö muunninlaatikon tuntijoita? Ykkönen nykii hiukan. Mahtaako olla joku ohjaus/venttiili vika ? Myyjä sanoo, että muilla vaihteilla toimii ok. Laatikko taitaa olla ehkä 6+3 Clark ? Jos vika on ohjauspuolella, niin pystyykö sitä korjaamaan laatikkoa irrottamatta? Ei tekis mieli ostaa, jos on kovinkin hankala ja kallis vika..
-
Se on n.10000e kasitonniseen , uusi clarkki meinaan.
Sun kannattaa lähtee niinkö siitä että jätät ihan suosiolla sen ostamati, olkoot sitten vika missä tahansa. Ehjiäkin on tarjolla.
-
Jaaha :( saatat olla oikeassa, ettei kannata sotkea käsiään clarkin punaisissa öljyissä. Otin yhteyttä Koneosapalveluun, siellä tuumasivat että ulkoapäin ei saisi tehtyä mitään. Loota korjaamolle ja asentaja purkaa ja tutkii. Sitten lasketaan mitä maksaa. Yleensä 3000-6000e. Joo semmosta..
Mites nää momentinmuunninlaatikot toimii yli 10000h ajettuna siirtymillä? Kuumeneeko? Miten pitkiä matkoja voi ajaa?
-
Jaaha :( saatat olla oikeassa, ettei kannata sotkea käsiään clarkin punaisissa öljyissä. Otin yhteyttä Koneosapalveluun, siellä tuumasivat että ulkoapäin ei saisi tehtyä mitään. Loota korjaamolle ja asentaja purkaa ja tutkii. Sitten lasketaan mitä maksaa. Yleensä 3000-6000e. Joo semmosta..
Mites nää momentinmuunninlaatikot toimii yli 10000h ajettuna siirtymillä? Kuumeneeko? Miten pitkiä matkoja voi ajaa?
Ehjällä clarkilla ajat maailman tappiin asti jos huollot on tehty ajallaan ja 10000h on vasta sisäänajo. Ja edellyttää toki että entinen/set omistajat ovat käyttäneet järkeä vaihdettaessa vaihdetta. Ohjekirjasessa on muistaakseni mainittu mitä ei saa tehdä...
Ei siis pitäs YLIkuumentua jos on ehjä ja ylämäessä ei pitäisi huomata eroa onko öljyt kuumat tai kylmät, vedon pitää olla samanlainen molemmissa tapauksissa.