Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: jamako - 22.07.17 - klo:02:25
-
http://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005299246.html
Volkswagenin tekemän ilmoituksen mukaan kartellin osapuolina olisivat olleet kaikki suurimmat saksalaiset autonvalmistajat eli Volkswagen, Audi, Porsche, BMW ja Daimler.
Vai lasketaanko Ford ja Opel USA-valmistajiksi (Opel nyt ranskalainen/PSA)? HQ kai GM/FORD USAssa.
Taannoin paljastui ADAC katsastushuijaus ja nyt kartelli? Natsiritsojen kuolinisku?
-
Eurooppalaisten kilpailuviranomaisten pitää nyt läiskäistä kiireellä niin isot sakot, ettei rahaa enää riitä jenkeille.
-
On 😂😂😂😂
Ja paras 😂😂😂
-
ooppeli ei ole koskaan yrittänny fuskata missäään.... tekee vain minkä osaa.... ja joku osa kansasta siitä kiittää.... ihan kuin fiudekii..
-
ooppeli ei ole koskaan yrittänny fuskata missäään.... tekee vain minkä osaa.... ja joku osa kansasta siitä kiittää.... ihan kuin fiudekii..
Opeleiden syntyvyys on suurempaa kuin kuolleisuus, yhden romutetun tilalle turkkilaiset työläiset pistehitsaavat 2 uutta 😂😂😂
-
http://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005299246.html
Volkswagenin tekemän ilmoituksen mukaan kartellin osapuolina olisivat olleet kaikki suurimmat saksalaiset autonvalmistajat eli Volkswagen, Audi, Porsche, BMW ja Daimler.
Vai lasketaanko Ford ja Opel USA-valmistajiksi (Opel nyt ranskalainen/PSA)? HQ kai GM/FORD USAssa.
Taannoin paljastui ADAC katsastushuijaus ja nyt kartelli? Natsiritsojen kuolinisku?
Mitäpä tuohon lisäämään : https://www.youtube.com/watch?v=q_0xifuTqVA uusi tekniikka ooppeleihin
-
Hyviä autoja ne volkkarit on, ne vikapaikat pittää vaan tietää...
(https://media.treehugger.com/assets/images/2015/09/vw-das-emissions-logo-0001.png.650x0_q70_crop-smart.jpg)
-
luulis siellä kivin käyvän nyt kuumana, mehän muistamme kuinka raskasta aikaa se oli heille kun selvisi että valio on kyykyttäny arlaa :o :o :o :o
-
ääää, tuo on niiin ulkolainen virma ei se tarttee tukea kiviltä... kun ei ole kotimaista kilpailijaa jota tartteis kurmuuttaa...
-
ääää, tuo on niiin ulkolainen virma ei se tarttee tukea kiviltä... kun ei ole kotimaista kilpailijaa jota tartteis kurmuuttaa...
kyllähän kuluttajat on joutunu maksamaan selvästi enempi uudesta autosta kuin vapaiden markkinoiden vallitessa, sitten on vielä so***** nuista teknisistä jutuista niin veetikin joutuu tyytymään mersun epämääräisen tahmeaaan simpukkaohjaukseen kun vag konsernilaiset on nauttinu pilkuntarkasta tunnokkaasta ohjauksesta passatissa.
uudessakaupungissa ehkä jopa laajennettaisiin autotehdasta kun suomalaiset työntekijät niin tunnollisia ja säntillisiä :-\ :-\ :-\ :-\
-
onneksi on toyota
ei tarvi ajatella tulla petetyksi
-
Toyota-Turkkilainen laatuauto ;)
-
ooppeli ei ole koskaan yrittänny fuskata missäään.... tekee vain minkä osaa.... ja joku osa kansasta siitä kiittää.... ihan kuin fiudekii..
Opelin ensimmäinen menestyneempi automallli oli suora kopio Citroenistä:
http://jalopnik.com/the-not-so-famous-case-of-the-opel-citroen-ripoff-1586722730
-
Süddeutsche Zeitung kirjoittaa, että VW:n tutkimusosastolta olisi löytynyt sähköposteja, jotka viittaavat laittomaan sopimustoimintaan kilpailijan kanssa.
Siis taas sähköposti narautti... Pitäisi lähteä siitä, että emaili on verrattavissa kunnan ilmoitustaululle kirjoittamiseen.
-
Hyviä autoja ne volkkarit on, ne vikapaikat pittää vaan tietää...
(https://media.treehugger.com/assets/images/2015/09/vw-das-emissions-logo-0001.png.650x0_q70_crop-smart.jpg)
Toimivampi linkki ;)
https://www.youtube.com/watch?v=JWh2qT9yiTo (https://www.youtube.com/watch?v=JWh2qT9yiTo)
-
tojota mikään turkkiauto ole... joku malli sattaa näistä nykysistä olla mut muuten kyl muualla kasaavat noita... jopa sokiat ( britit)
-
tojota mikään turkkiauto ole... joku malli sattaa näistä nykysistä olla mut muuten kyl muualla kasaavat noita... jopa sokiat ( britit)
Aygo=Tsekki
Yaris,Proace=Ranska
Auris, Avensis=Britannia (Auris+Avensis 75-80% Suomen myynnistä)
Corolla, C-HR, Verso=Turkki
Hilux=E-Afrikka
RAV4; Landcruiser,Prius=Japani
GT86=Subaru Japanissa
-
sama se missä ne tehdään
rehellistä touhuu kuitenkin
-
sama se missä ne tehdään
rehellistä touhuu kuitenkin
toyotahan ei saanu edes huijausohjelmilla dieseleitään nykynormeihin niin alkoivat tilaamaan ne bemarilta tunnetuin seurauksin...eihän ne nyt saksalaiset toimivaa moottoria nipponeille anna vaikka entisiä akselivaltoja ovakkin :) ;) :D ;D
-
sama se missä ne tehdään
rehellistä touhuu kuitenkin
toyotahan ei saanu edes huijausohjelmilla dieseleitään nykynormeihin niin alkoivat tilaamaan ne bemarilta tunnetuin seurauksin...eihän ne nyt saksalaiset toimivaa moottoria nipponeille anna vaikka entisiä akselivaltoja ovakkin :) ;) :D ;D
Ja marraskuussa tulevaan uuteen Anjovikseen tulee kaikki bensa(turbo)moottoritkin Bemarilta:
https://tekniikanmaailma.fi/autot/salakuvissa-toyota-avensis-luvassa-modernimpi-ilme/
"uton mittasuhteiden kerrotaan pysyvän käytännössä muuttumattomina. Uusi Avensis on noin 4,7 metriä pitkä ja 1,8 metriä leveä. Turboahdetut moottorit autoon toimittaa BMW. Esimerkiksi nelisylinterisen dieselin korvaa uusi turboahdettu 1,5-litrainen kolmisylinterinen moottori.
1,6-litraisesta turboahdetusta bensamoottorista tuodaan markkinoille kolme 88–110 kilowattista versiota.
Uusi Avensis esitellään todennäköisesti jo syksyllä, auton saapuessa markkinoille nopeasti ensiesittelyn jälkeen."
-
sama se missä ne tehdään
rehellistä touhuu kuitenkin
toyotahan ei saanu edes huijausohjelmilla dieseleitään nykynormeihin niin alkoivat tilaamaan ne bemarilta tunnetuin seurauksin...eihän ne nyt saksalaiset toimivaa moottoria nipponeille anna vaikka entisiä akselivaltoja ovakkin :) ;) :D ;D
Ja marraskuussa tulevaan uuteen Anjovikseen tulee kaikki bensa(turbo)moottoritkin Bemarilta:
https://tekniikanmaailma.fi/autot/salakuvissa-toyota-avensis-luvassa-modernimpi-ilme/
"uton mittasuhteiden kerrotaan pysyvän käytännössä muuttumattomina. Uusi Avensis on noin 4,7 metriä pitkä ja 1,8 metriä leveä. Turboahdetut moottorit autoon toimittaa BMW. Esimerkiksi nelisylinterisen dieselin korvaa uusi turboahdettu 1,5-litrainen kolmisylinterinen moottori.
1,6-litraisesta turboahdetusta bensamoottorista tuodaan markkinoille kolme 88–110 kilowattista versiota.
Uusi Avensis esitellään todennäköisesti jo syksyllä, auton saapuessa markkinoille nopeasti ensiesittelyn jälkeen."
Toisvat ennemmin Camryn takaisin Suomen markkinoille niin sellaisen ehkä kehtais ostaa. Vaikka sekin ulkonälkö on pilattu tuolla mustalla etusäleiköllä, joka on kuin savolaisen hymy . Suupielet alaspäin, niin että posket roikkuu.
-
kiva kun kosla on oikeesti tehty alkuperämaassa .. noita ihmenimisiäkin en sit tule ostamaankaan ... kun ei kuiteskaan kestä mitään.. ja mites muuten mikä on aidosti aulkuperäinen automerkki joka tehdään alusta loppuun samassa maassa? ei taija montakaan osaa nykyvärkkeihin tulla yhestä paikasta... vaan kootut selitykset on merkki kuin merkki!