Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Solifer1 - 09.07.17 - klo:21:08
-
Moniko palstalaisista on ostanut jo oman? Aika houkuttelevat hinnat läpi malliston. Minkälaisia kokemuksia,siis omia?? T.Solifer
-
Moniko palstalaisista on ostanut jo oman? Aika houkuttelevat hinnat läpi malliston. Minkälaisia kokemuksia,siis omia?? T.Solifer
Eikö se ole kaikille parasta, että ne kokemukset on jonkun toisen :) Meidän pihaan on pyynnöstä Dusterilla tultu ihan ajallaan ja poiskin se on lähtenyt. Joten paikasta A paikkaan B kait on tarkoitettu silläkin ajella.
-
Aina silloin tällöin pieni mielenkiinto ollut, onhan tuo hintaluokka kyllä kiinnostava.Jotenkin vain epäilyttää, ajoominaisuudet ei ole hääppöset ja melkoisen muovinen ja äänekäs.Koeajolla olin ei muuta kokemusta.Kait se aikansa kestää, mut tuskin tojotan laatuun yltää tai qashqain.Qashqaita sentäs on käytettynäkin edullisesti, ja autokseen kyllä aivan eri peli.
-
SASsihan on kehunut tuota, kylillään taisi melkein joka savussa olla Pölyttäjä.
-
Talvella hommasin valmiiksi käytetyn Dusterin. Tais olla vm-11 ja joku tahkonnut liki 160 th mittariin. Itsellä on pelannut hyvin, eikä tuota vissiin aikaisemminkaan hirveästi ole pajoitettu. Ominaisuudet on mielestäni ihan ok. Ylimääräisiä hienouksia ei löydy, enkä niitä kaipaakaan. Lämppärikin säädellään nupeilla. Ei tarvi valikoita pläräillä.
Mikä yllättävää, niin näitä on melko paljon ajavilla ihmisillä. Elukkalääkäriä, metsäpomoa jne. Vissiin kaiketi nuukaa porukkaa.
Onko tää nyt 2000-luvun Talbot sitten ;-)
-
Nissan Renault..jopa Mesessä samoja osia, kuin Daciassa
-
kuinka monta automerkkiä kasataankaan vain omista tarpeista??? olis ihan kiva tietää mistä muulata noita autoja tuleekaan... pikkupajat teköö kaikkiin osat ja net kasataan sit jonkin merkin alle...
-
Nykypäivän uusissa autoissa onkin kaikenmaailman elektroonisia hienouksia, joilla ei tee yhtikäs mitään, mutta joista silti joutuu maksamaan, jos uuden auton ostaa, pääasiaa, eli liikkumista pisteestä a pisteeseen b, ne hienoudet ei yhtään auta.
-
Aina silloin tällöin pieni mielenkiinto ollut, onhan tuo hintaluokka kyllä kiinnostava.Jotenkin vain epäilyttää, ajoominaisuudet ei ole hääppöset ja melkoisen muovinen ja äänekäs.Koeajolla olin ei muuta kokemusta.Kait se aikansa kestää, mut tuskin tojotan laatuun yltää tai qashqain.Qashqaita sentäs on käytettynäkin edullisesti, ja autokseen kyllä aivan eri peli.
Eikös duster ole nimen omaan autokseen ihan sama peli kusikassin kanssa?
-
Nykypäivän uusissa autoissa onkin kaikenmaailman elektroonisia hienouksia, joilla ei tee yhtikäs mitään, mutta joista silti joutuu maksamaan, jos uuden auton ostaa, pääasiaa, eli liikkumista pisteestä a pisteeseen b, ne hienoudet ei yhtään auta.
Noin on sanottu niinkauan kuin autoja on ollut. Kuitenkin ostaja valitsee uuteen autoon mahdollisuuksien
mukaan kaikki herkut. Jospa nyt olisi muutos ajattelussa alkanut, kun polttomoottorillekin saa morjenstaa.
-
Nykypäivän uusissa autoissa onkin kaikenmaailman elektroonisia hienouksia, joilla ei tee yhtikäs mitään, mutta joista silti joutuu maksamaan, jos uuden auton ostaa, pääasiaa, eli liikkumista pisteestä a pisteeseen b, ne hienoudet ei yhtään auta.
Noin on sanottu niinkauan kuin autoja on ollut. Kuitenkin ostaja valitsee uuteen autoon mahdollisuuksien
mukaan kaikki herkut. Jospa nyt olisi muutos ajattelussa alkanut, kun polttomoottorillekin saa morjenstaa.
Eilen kattelin kun Pottu Waltsu pyyhälsi ruutulipulle piikkipaikalta.
Eipä niitä äffä ykkösiäkään enää kesken kisan tankkailla, kuten Kyllösen ja Häkkisen aikoina...
-
Nissan Renault..jopa Mesessä samoja osia, kuin Daciassa
Kirsikkana kakunpäällä Lada
-
liekkö noita dacioita ollu esim. tm.n kestotesteissä, eihän nekään nyt juuri kestoa mittaa mutta suuntaa antavia kuitenkin ja eikös saksassa ajeta pitempiäkin testejä :-\ :-\ :-\
-
Dacia on niille jotka haluavat aivan uuden auton edullisesti. Minä ottaisin mieluummin muutaman vuoden ikäisen auton, joka maksaa uuden dacian verran, mutta jonka valmistusfilosofiana ei ole ollut tehdä auto mahdollisimman halvalla. Dacia teknistä toimivuutta en epäile
-
Olen tässä pitkän autoiluuran aikana tehnyt semmosia pitemmän matkan testejä eräällä rankalaisella merkillä. Tavotteena yli puolimiljoonaa per. auto.
-
Renault-Nissanilla on omistuksessaan paitsi Dacia niin AutoVaz (95%), joten periaatteessa halpiksissa (=Lada, Dacia) käytetään konsernin koeteltuja ja halvemmalla tuotettavia osia. Dusterista lienee tulossa uusi malli, joka perustunee Renault Kajdar/Nissan Qashqaihin. Se että suunnitteluun ja testaukseen tuskin uhrataan suuria summia laskenee tiettyjä ominaisuuksia, mutta perusrakenne ja osat ovat koeteltuja. Ladanakin saattaa tulla markkinoille kuten Lada Largus=Dacia Logan MCV.
http://www.ajovalo.net/ensiesittelyt.htm
"Dacia Duster IV/17"
Eli ensi vuoden alusta uusi Kajdar/Qashqai pohjainen myynnissä.
-
kusikassi dusteri tai mikä lie.Mää tykkään siitä että kun lähtee kylille ei tarvitse traktorilla ajaa, vaan ihan kivaa tasaistakyytiä ilman mitäänmelua ja töyssytystä.Ajo ominaisuudet ne on kivat jotka ratkaisee mun autohankinnan.
-
Varmaan parempi kuin kanttipaali Volvo tai ysäri-Opel. Tai kaikki ranskalaiset.
-
Noo, jos tästä nyt lähen dacia kaupoille, ja vaihtoa ehdottelen........... daciaauto kyllä olis maksun puolella uuteen vaihdossa.Vaikka tuo nykynen rysä onkin jo liki kymmenvuotias.Voi olla ettei tule kauppoja.
-
Takaperse ei varmaan ole ajanut ranskalaisilla autoilla.
-
ranskalaiset autot on kivoja perseenalustoja, kestää pukamatkin puhkeematta.
-
Takaperse ei varmaan ole ajanut ranskalaisilla autoilla.
Miehen valinta on vahvistetut jouset, madallettu alusta, tervantuoksu ja kolisevat tukivarret.
Naiselle sopii pitsityynyt, kermakaramelit, hajuvedet ja airbäkit jopa auton alla 😂