Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Peukalo - 02.06.17 - klo:14:42
-
https://www.ss.lv/msg/lv/agriculture/agricultural-machinery/harvesters/combine-harvesters/bbbmfi.html
Pitäiskö alkaa takaisin noita tuomaan..
https://www.ss.lv/msg/lv/agriculture/agricultural-machinery/harvesters/combine-harvesters/bohebf.html
Ei kovin huono kone ole jos 3930 tuntia..
-
Suomessa väittävät että nuo on loppuun ajettuja kun tuhat tuntia mittarissa. Ainakin toisella noissa jo 4000 tuntia ja vielä rokkaa.
-
Sosialistisessa Unkarissa ajoivat Claassilla toistatuhatta tuntia vuodessa, ja kymmenen vuotta ..Unkarissa tekivät kabiinit saksalaisille siellä, vaihdossa saivat kombaineja.
Eipä siellä varmaan masiinat tahriintuneet märän mössön puinnissa, eikä ryvetty akseleita myöten savessa niinkuin täällä on joskus joutunut..
-
Ollut juttua ennenkin, ulkomailla puintikausi vähän pidempi. Jo lakkautettu farmphoto.com oli kuvia kun esm turkin pojat ennen juhannusta pui ohraa, lokakuussa aurikokukka ja maissia. Liki puolessa vuodessa pui aikamoisia aloja 12 jalkaisella jos pui vaikka 8h päivä. Oletus että on jotain puitavaa joka päivä
-
Niin, miksi pitäisi sijoittaa viiden sekatyömiehen 5-vuoden palkan verran koneeseen jolla tehdään kuukausi töitä vuodessa.
Faari on yhden sekatyömiehen yhden kuukauden palkan arvoinen, joten tienaa joka vuosi hintansa. ;D ;D
-
Suomessa väittävät että nuo on loppuun ajettuja kun tuhat tuntia mittarissa. Ainakin toisella noissa jo 4000 tuntia ja vielä rokkaa.
Vaikuttaisiko välirahan suuruus vaihtohintaan tuossa alle 1000 tunnissa/takuut?
-
ei kait nyt sentäs... kun ei noitten autojenkaan vaihdossa mitään välirahaan vaikuta onko ajettu alle vai päälle satatuhatta.. ja eiks noissa tunneissa vielä rempat aika vähäisiä... joku sanoi että ainakin 500 ja 650 malleissa noista tunneista nousi selvästi...