Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: sorkkahessu - 01.02.09 - klo:13:26
-
Uutta transiittia olin kattomassa yhellä tutulla . Oli jobbarilta ostanut ,suoraan satamasta tullut . Hinta 10.000 euroo alle kaupasta ostetulla .
-
Sit alkaa olla hinta kohallaan...
-
Raha on aina liikaa foordista.
-
Mutta jos olette ostamassa pakettiautoa niin ostakaa se kuorma-autona jos teillä on kuorma-auton ajokortti. Mutta siinäkin on tilanne muuttunut ei oikeen enää kannata tuoda Saksasta suhdanteet on muuttuneet. Oletteko selvittäneet mistä kannatttaisi tuoda onko Eesti vai Ruotsi. Jos teillä on tietoa niin kertokaa tai laittakaa palautetta tai jopa soittakaa olisi ajankohtainen. kiitos jo etukäteen.
-
Kuorma-auton perään jos laittaa jarrullisen peräkärrin tarvii pikku e:n lisäksi paremmanpahvin . Eli tenkkapoo tulee . Ajopiirturi pitää olla kans
-
Nettiautossa kauppailee Ruotsin autotuonti pakettiautoo ym.edullisen tuntuisia vai ovatko?
-
Nettiautossa kauppailee Ruotsin autotuonti pakettiautoo ym.edullisen tuntuisia vai ovatko?
Se selviää vain kyselemällä . Meikäläisellä vaikuttaa huollon toimivuus ostopäätöksiin . Kruunun putoominen vaikuttaa hintaan kyllä .
-
no käytettyjähän noi ovat
-
Ajopiirturi pitää olla kans
Tietyissä tapauksissa ei ainakaan nopeudenrajoitinta tarvita, vaikka oli kuorma-auto, eli ei välttämättä piirturiakaan?
Tässä ketjussa jotain höpinää aiheesta:
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=83011&postdays=0&postorder=asc&start=15
-
Minulla on kyllä semmoinen auto, mutta ostaisin uudenman olen 2 kertaa tuonut Saksasta sieltä ei enää ole halvenpi kuin Suomessakaan. Tarvitsisin uudenman kun ajan paljon, vähän ajettu Saksassa maksaaa lähes saman kuin uusi Suomessa ja vielä vanha jää itselle.Minulla on 2 käytettyä jos jollain tarvetta, niin luovun niistä.
-
jos nuin etullisesti saat saksasta, niin itelles jäävät sulla kannattaa melekeen lahajottaa poes