Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Trivia - 27.03.17 - klo:10:05
-
Onko kukaan ratastuttanut Jontikan 10-sarjalaista? Vaihdekepille löytyy E-lovi, joten jonkinlainen valmius pitäisi olla olemassa, kun osat lisätään.
Onko miten iso, hankala ja kallis työ? Taitaa olla vm. 97.
Tehonlisäykset näihin varmaan aika tavallisia (mek. ohjaus), eli paljonko lisäsit? :D
-
Mut kestääkö laatikko ja ulosotto lisätehot ?
-
Mut kestääkö laatikko ja ulosotto lisätehot ?
Se se on aina kysymys. Käsittääkseni rakenteellisesti paljon muuta eroa ei pitäisi olla 6910:aan kuin yksi levy kytkimessä vähemmän.
-
Minkä mallin kone kyseessä? Osaan sai tehtaalla ostettua takuun alaisia virityksiä joten pitäisi kestää. E lovi ei ole tietääkseni suunnattu nopeuden nostamiseen vaan vaiheiden lisäämiseen. Isommissa E lovi on vakiona ja F lovesta saa kanssa lisää vaihteita.
-
Minkä mallin kone kyseessä? Osaan sai tehtaalla ostettua takuun alaisia virityksiä joten pitäisi kestää. E lovi ei ole tietääkseni suunnattu nopeuden nostamiseen vaan vaiheiden lisäämiseen. Isommissa E lovi on vakiona ja F lovesta saa kanssa lisää vaihteita.
Jaa niin malli jäi pois! 6810. Taitaa tosiaan olla kuudes, eli F-lovi, joka on "vapaana". En edes googlesta katsonut yleensäkään 50 kph, pidin selvänä että lovi on sitä varten.
-
Minkä mallin kone kyseessä? Osaan sai tehtaalla ostettua takuun alaisia virityksiä joten pitäisi kestää. E lovi ei ole tietääkseni suunnattu nopeuden nostamiseen vaan vaiheiden lisäämiseen. Isommissa E lovi on vakiona ja F lovesta saa kanssa lisää vaihteita.
Jaa niin malli jäi pois! 6810. Taitaa tosiaan olla kuudes, eli F-lovi, joka on "vapaana". En edes googlesta katsonut yleensäkään 50 kph, pidin selvänä että lovi on sitä varten.
Vaihdelaatikko erilainen noissa isommissa kuutosissa kuin 6610ssä, jossa kuusi vaihdetta kepillä. Hahlot ovat siellä vaan sen takia että sama muovinpala sopii myös muihin malleihin. En ole varma saiko noita 10-sarjalaisia 50-laatikolla.