Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Jätkä - 11.02.17 - klo:11:58
-
Ei ainakaan minulta onnistuis ensinmäisen viikon aikana
https://www.facebook.com/happinessbzh/videos/2290026344384382/ (https://www.facebook.com/happinessbzh/videos/2290026344384382/)
-
Olen ihastellu noilla vanhoilla ahtailla logistiikka keskuksilla miten nätisti ne menee väärältä sivulta peruttaa laituriin täyspitkillä. Näissä uusissa yleensä tilaa.
Pöllikuskit erikseen
-
Kattokaapas nyt tuota videota. Peruutus perävaunuilla perustuu kulmiin ja niiden katoamisiin. Aika yksinkertainen homma lopulta, kun oman auton käyttäytymisen opettelee.
Siinä on vissiin kaksi keskiakselivaunua tuon kuorma-auton perässä. Teli ylhäällä peräylitys aika iso. Pienillä liikkeillä saa rauhallisia muutoksia aikaiseksi.
Varsinainen perävaunu käyttäytyy niinkuin puolikas. Ns. nuppia käännellään vaan sillä edessä nököttävällä kuorma-autolla. Ja siinä taas aisan pituus ja vetokidan ylitys taka-akselista määrittää paljon asioita.
Puuautoissa taas pystyy tekemään kaikenlaisia kikkoja, johon auttaa esim. kevyt tyhjäpaino.
Näin syvällä marginaalisen kokemuksen äänellä.
-
Se ei siis ollutkaan väärin päin kuvattu video 😀
Suunnittelustahan se homma kai lähtee ja sitten pitää tietää miten auto käyttäytyy. Loppu ei ol kuin tehdä...