Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 19.01.17 - klo:12:01
-
Täh, eikö me ollakkaan kaikki voittajia.
Kai jokainen muistaa; kepu pettää aina, ihan aina ja vieläkin useammin.
-
Olisi hyvä jos sillä tonnilla olis selvinnyt
http://www.trafi.fi/live-laskuri/ (http://www.trafi.fi/live-laskuri/)
-
Siis ne yli ikäiset bensarosvot, jotka tekevät täysillä tehtävänsä muutaman tuhannen vuosittaisella ajokilometrillään halutaan rahastaa ja viimeisen päälle.
Ei mitään merkitystä käyttäjälleen viekö 4 vai 7 litraa sadalla.
Taasko lyödään sitä pikkumökin mummoa ja pappaa olan takaa, vaikka juuri selvisivät p.a.s.k.a.laista hengissä.
-
Siis ne yli ikäiset bensarosvot, jotka tekevät täysillä tehtävänsä muutaman tuhannen vuosittaisella ajokilometrillään halutaan rahastaa ja viimeisen päälle.
Ei mitään merkitystä käyttäjälleen viekö 4 vai 7 litraa sadalla.
Taasko lyödään sitä pikkumökin mummoa ja pappaa olan takaa, vaikka juuri selvisivät p.a.s.k.a.laista hengissä.
Tarkoituksena on vähentää päästöjä autokantaa uudistamalla. Pitää elää pää puskassa Eemelin tavoin, jos ei ole viellä tuota verotuksen suuntaa ymmärtänyt.
-
>on vähentää päästöjä autokantaa uudistamalla
Muutaman kerran kuukaudessa ajettavan auton päästöt ovat kaikille ihan ykssama.
Ainoa kannuste tuolle hömpälle on rahan kerääminen muihin taskuihin
-
>on vähentää päästöjä autokantaa uudistamalla
Muutaman kerran kuukaudessa ajettavan auton päästöt ovat kaikille ihan ykssama.
Ainoa kannuste tuolle hömpälle on rahan kerääminen muihin taskuihin
Pitäähän valtion jostain ne hömppäheinätukiin varattavat rahat kerätä, joten kerätään ne tyhmiltä autoilijoilta.
-
Jospa ne kerättäisiinkin ylenpalttisia maitotukia järkeistämällä.
-
Siis ne yli ikäiset bensarosvot, jotka tekevät täysillä tehtävänsä muutaman tuhannen vuosittaisella ajokilometrillään halutaan rahastaa ja viimeisen päälle.
Ei mitään merkitystä käyttäjälleen viekö 4 vai 7 litraa sadalla.
Taasko lyödään sitä pikkumökin mummoa ja pappaa olan takaa, vaikka juuri selvisivät p.a.s.k.a.laista hengissä.
No silloin varmaan kannattaa maksaa siitä km-pohjaisesta paikanuksesta.
-
Tuskin ilmainen, mummun ja papan useamman kuukauden pensalasku menee paikannuslaitteeseen jotta saa ajaa edukkaammin.Muistuttaa kovin paljon kepuloista matikkatiedettä.
-
Trafin laskurin mukaan omalla kohdalla ajaminen kallistuu yli 30% vuodessa. Vanha painava auto...
-
aatelkaa nyt alaperttiäkin, stetsoni syvällä silmillä, leuka rinnassa, varjonpaikkoja etsien käy nöyryytetty sielu kohti datsunin liikettä, siellä sormet hipelöi halpaa muovista kojelautaa, poissa on kromi ja ehta jalopuu, konepellin alla vain puoli moottoria....kaikki tämä vain yhden kärtysen akan takia :o :o :o :o
-
Postille lisätehtävä
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000005051550.html
-
Aika kalliiksi tulee se 17% tiestön ylläpito. Kuka maksaa sen loppujen 83% tiestön.
Tämä on kepun kusetuksien äiti. 😁😀
Mulle henk koht yks sama. Pistän autot seisomaan. Tällä hetkellä niitä on kolme liikenteessä. 😁😀
Ja voihan sitä ajaa vallulla Lidliin. 😁😀
-
Postille lisätehtävä
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000005051550.html
Tulee DDR mieleen.😁
-
Olisi hyvä jos sillä tonnilla olis selvinnyt
http://www.trafi.fi/live-laskuri/ (http://www.trafi.fi/live-laskuri/)
No niin ei selvii tonnilla eikä kahdella!! Mutta huomaa sejoka ajelee maksaaa. Mutta mihenkään Neeke*r*n elatukseen sitä rahaa eisaisi työntää. Vaan korva merkkiä peliin eli liikenteen menoihin rahat. Mutta juu tiedän ei luonnaa ei saata.Na niin per.kele.
-
Seuraavaksi voisi yhtiöittää oikeuslaitosta perustamalla yksityisiä kenttäoikeuksia. Jutturuuhkan purkua nääs. Ministeriö sitten vaan laatimaan esitystä, millainen henkilö tai yritys voisi toimia operaattorina.
Ulkolaisten operaattoreiden mallikuvia
https://wikiislam.net/wiki/Images_-_Punishments
-
Täh, eikö me ollakkaan kaikki voittajia.
Kai jokainen muistaa; kepu pettää aina, ihan aina ja vieläkin useammin.
Eikös sen Sipilän oma Teslan vuosittainen käyttömaksu alene 220.57€. Eli kyllä se voittaja löytyy ;)
-
Siis ne yli ikäiset bensarosvot, jotka tekevät täysillä tehtävänsä muutaman tuhannen vuosittaisella ajokilometrillään halutaan rahastaa ja viimeisen päälle.
Ei mitään merkitystä käyttäjälleen viekö 4 vai 7 litraa sadalla.
Taasko lyödään sitä pikkumökin mummoa ja pappaa olan takaa, vaikka juuri selvisivät p.a.s.k.a.laista hengissä.
Tarkoituksena on vähentää päästöjä autokantaa uudistamalla. Pitää elää pää puskassa Eemelin tavoin, jos ei ole viellä tuota verotuksen suuntaa ymmärtänyt.
Vissiin semmoinenkin tarkoitus on tai ainakin päästöjen vähentämisellä sitä markkinoidaan. Mutta vaikutus taitaa olla aika pieni, ja joka tapauksessa autokanta alkaa nuorentumaan pian vauhdikkaammin kun vanhat, vahvat ja yksinkertaiset autot ruostuvat niin loppuun ettei niitä saa katsastuksessa läpi kun varaosia ei enää saa ja hitsaamalla korjaaminen ei käy. Uudemmat ja varsinkin nämä digiboksibiilit eivät edes niin kauaa liikenteessä pysy jo ihan siitä syystä ettei niistä ole pidetty niin hyvää huolta kuin ennen ja tekniikka on monimutkaisempaa. Veromuutoksen vaikutusta vähentää myös se, että eniten taidetaan ajella Uudellamaalla, jossa on myös uusimmat autot. On tietysti enemmän myös suuria autoja, mutta ökyautoilija ei autostaan luovu niin kauan kuin rahaa ja luottokelpoisuutta piisaa. Tehokkaampaa olisi tavallisille työmatkalaisille toimivan kimppakyydin tai julkisten järjestäminen siellä missä liikkuu paljon ihmisiä.
Jossain jo iloittiin, että uusien autojen hinta laskee. Mutta niin laskee myös uudehkojen vaihtoautojen. Uuden ostaja on useimmiten auton vaihtaja, ja väliraha ei mihinkään muutu tai saattaa jopa kasvaa. Eilessä Kauppalehdessä on siitä pieni juttu miksi niin todennäköisesti käy.
Noissa laskureissa kun kysytään kuinka paljon valtion teillä ajatetaan. Joissakin esimerkkilaskelmissa on prosentti aika pienen tuntuinen varsinkin taajamissa työmatkaa ajaville. Jos tuo kartta pitää paikkaansa ja valtion teitä ovat tosiaan kaikki värilliseksi muuttavat, niin en ymmärrä miten valtion tietä järkevästi onnistuu välttämään esim. pääkaupunkiseudulla.
http://www.liikennevirasto.fi/kartat/tiekartat#.WIGzbH2H48k
Kannattaa klikata kartta uuteen ikkunaan ja suurentaa sitä niin paljon, että kaikki värit tulevat näkyville. Onnistuuhan niiden teiden välttäminen ehkä sitten jos on tarpeeksi päättäväinen. Mutta se menee tyhmän jääräpäisyyden puolelle vaikka päättäväisyyttä voikin pitää oikein loistavana hyveenä... Asuinkatujen ja muiden kinttupolkujen käyttäminen kun tuolla tehty aika hankalaksi. Ihan jopa kaupungin rajan ylittäminen voi olla uskomattoman hankaa ellei kiltisti mene sieltä mistä tienpitäjä haluaa.
-
Kyllä se eroosio rapistuttaa, vaikka Berneri saisi liikenteen loppumaan.
(http://static.iltalehti.fi/uutiset/kepunhuijaus200117STL_503_uu.jpg)
-
aatelkaa nyt alaperttiäkin, stetsoni syvällä silmillä, leuka rinnassa, varjonpaikkoja etsien käy nöyryytetty sielu kohti datsunin liikettä, siellä sormet hipelöi halpaa muovista kojelautaa, poissa on kromi ja ehta jalopuu, konepellin alla vain puoli moottoria....kaikki tämä vain yhden kärtysen akan takia :o :o :o :o
Siinä ay-politrukit oksentaa kateutta ja pieree kateusveroja kun meikäläinen painaa 6 litran bensa kasissa poljinta! Kuorkiksi rekattuna ja y-tunnuksen alla ei paljoo paina!
-
aatelkaa nyt alaperttiäkin, stetsoni syvällä silmillä, leuka rinnassa, varjonpaikkoja etsien käy nöyryytetty sielu kohti datsunin liikettä, siellä sormet hipelöi halpaa muovista kojelautaa, poissa on kromi ja ehta jalopuu, konepellin alla vain puoli moottoria....kaikki tämä vain yhden kärtysen akan takia :o :o :o :o
Siinä ay-politrukit oksentaa kateutta ja pieree kateusveroja kun meikäläinen painaa 6 litran bensa kasissa poljinta! Kuorkiksi rekattuna ja y-tunnuksen alla ei paljoo paina!
vo voi terminaattori, nyt on kuule semmonen juttu että tämä kokoomuslainen akka on ottanut tehtäväkseen rehellisen työläisen kurittamisen ja kepittämisen, kuorma-autohan tuo porvarin mieleen oitis akt.n ja lakot joten terminaattori pitää vielä toistaiseksi rälläkän laikan erossa vojakkerin penkeistä ja veroja välttääkseen rupeaa kahtelemaan jotain 500 hevosvoimaista kallista urheiluautoa, neon tämän työllisyyttä edistävän hallituksen sydäntä lähellä :) ;) :D ;D
-
Kyllä se eroosio rapistuttaa, vaikka Berneri saisi liikenteen loppumaan.
(http://static.iltalehti.fi/uutiset/kepunhuijaus200117STL_503_uu.jpg)
Tuo kuva on tiettävästi venäjältä, minä voi toimittaa kilpailevia otoksia ihan tuosta vieritiestä, vitostien länsipuolelta...
-
Kyllä se eroosio rapistuttaa, vaikka Berneri saisi liikenteen loppumaan.
(http://static.iltalehti.fi/uutiset/kepunhuijaus200117STL_503_uu.jpg)
Tuo kuva on tiettävästi venäjältä, minä voi toimittaa kilpailevia otoksia ihan tuosta vieritiestä, vitostien länsipuolelta...
Suomessa on pääväylät suhteellisen hyvässä kunnossa. Ajelin viimekesänä tuhansia kilometrejä kepulandiassa. Ei mennyt renkaita, ei iskareita, ei ongelmaa.
Tuo kuva on jaossa Facebookissa, kansa näkee kepun todellisen valheellisuuden. Kuvatkin tuontitavaraa.
-
aatelkaa nyt alaperttiäkin, stetsoni syvällä silmillä, leuka rinnassa, varjonpaikkoja etsien käy nöyryytetty sielu kohti datsunin liikettä, siellä sormet hipelöi halpaa muovista kojelautaa, poissa on kromi ja ehta jalopuu, konepellin alla vain puoli moottoria....kaikki tämä vain yhden kärtysen akan takia :o :o :o :o
Siinä ay-politrukit oksentaa kateutta ja pieree kateusveroja kun meikäläinen painaa 6 litran bensa kasissa poljinta! Kuorkiksi rekattuna ja y-tunnuksen alla ei paljoo paina!
vo voi terminaattori, nyt on kuule semmonen juttu että tämä kokoomuslainen akka on ottanut tehtäväkseen rehellisen työläisen kurittamisen ja kepittämisen, kuorma-autohan tuo porvarin mieleen oitis akt.n ja lakot joten terminaattori pitää vielä toistaiseksi rälläkän laikan erossa vojakkerin penkeistä ja veroja välttääkseen rupeaa kahtelemaan jotain 500 hevosvoimaista kallista urheiluautoa, neon tämän työllisyyttä edistävän hallituksen sydäntä lähellä :) ;) :D ;D
Bernerihän on tuomassa Virolaisiin kabotaasi rekkoihin kilometrien lasku laitteet. Nähdäänkö sekin ihme vielä että Piirainen hyppii tasajalkaa Senatintorilla ja vaatii nykyisen kabotaasi systeemin sallimista.
-
Kyllä se eroosio rapistuttaa, vaikka Berneri saisi liikenteen loppumaan.
(http://static.iltalehti.fi/uutiset/kepunhuijaus200117STL_503_uu.jpg)
Tuo kuva on tiettävästi venäjältä, minä voi toimittaa kilpailevia otoksia ihan tuosta vieritiestä, vitostien länsipuolelta...
Suomessa on pääväylät suhteellisen hyvässä kunnossa. Ajelin viimekesänä tuhansia kilometrejä kepulandiassa. Ei mennyt renkaita, ei iskareita, ei ongelmaa.
Tuo kuva on jaossa Facebookissa, kansa näkee kepun todellisen valheellisuuden. Kuvatkin tuontitavaraa.
Empä oo nähnyt valtateilla muissa maissa alle 100 lätkiä? Suomesta löytyy 60km nopeusrajoituksia valtateiltä. Mikkelissä oli varmaan joku *****untunut ay-sosialisti suunitellut ohitustien.
-
Kyllä se eroosio rapistuttaa, vaikka Berneri saisi liikenteen loppumaan.
(http://static.iltalehti.fi/uutiset/kepunhuijaus200117STL_503_uu.jpg)
Tuo kuva on tiettävästi venäjältä, minä voi toimittaa kilpailevia otoksia ihan tuosta vieritiestä, vitostien länsipuolelta...
Suomessa on pääväylät suhteellisen hyvässä kunnossa. Ajelin viimekesänä tuhansia kilometrejä kepulandiassa. Ei mennyt renkaita, ei iskareita, ei ongelmaa.
Tuo kuva on jaossa Facebookissa, kansa näkee kepun todellisen valheellisuuden. Kuvatkin tuontitavaraa.
Empä oo nähnyt valtateilla muissa maissa alle 100 lätkiä? Suomesta löytyy 60km nopeusrajoituksia valtateiltä. Mikkelissä oli varmaan joku *****untunut ay-sosialisti suunitellut ohitustien.
Nuo kantateiden montut on varmaan jonkun ekohihhulin teoksia, rekoista tippuu lumet ja jäät kivasti pikku täräyksestä. Kantatiehen vetivät viime suvena uutta pintaa, kuopanmerkit ei poistunu, SL-Asfaltti tietää tasonsa...
-
Suomen pääväylät on ihan perseestä ja nopeusrajotukset vielä enemmän perseestä.
-
Suomen pääväylät on ihan perseestä ja nopeusrajotukset vielä enemmän perseestä.
Pakko siellä on nopeusrajoitukset olla tai vajakit ja nuoret tappaisivat itsensä.. tai toisaalta, siinähän vain evoluutio kiihdyttäisi etenemistään...
-
Suomen pääväylät on ihan perseestä ja nopeusrajotukset vielä enemmän perseestä.
Pakko siellä on nopeusrajoitukset olla tai vajakit ja nuoret tappaisivat itsensä.. tai toisaalta, siinähän vain evoluutio kiihdyttäisi etenemistään...
Jos valtatiet ois hyvässä kunnossa niin rajoituksia pystyis nostamaan 20km/h. Eli 120 kesällä ja 100 talvella.
Tosin sillonkin jotkut jäisivät tietenkin rekan perään roikkumaan.
-
Suomen pääväylät on ihan perseestä ja nopeusrajotukset vielä enemmän perseestä.
Pakko siellä on nopeusrajoitukset olla tai vajakit ja nuoret tappaisivat itsensä.. tai toisaalta, siinähän vain evoluutio kiihdyttäisi etenemistään...
Jos valtatiet ois hyvässä kunnossa niin rajoituksia pystyis nostamaan 20km/h. Eli 120 kesällä ja 100 talvella.
Tosin sillonkin jotkut jäisivät tietenkin rekan perään roikkumaan.
Valtatiet?? Hehehh..milloinkahan niitäkin oikeasti kuntoon saataisiin tai pidettyä edes talvella aurattuna. Ei tämäkään esitys niitä paremmaksi muuta, siihen pitää löytyä tahtotila, ja jos sitä ei ole niin mitkään rahat ei niitä paranna.
-
Suomen pääväylät on ihan perseestä ja nopeusrajotukset vielä enemmän perseestä.
Pakko siellä on nopeusrajoitukset olla tai vajakit ja nuoret tappaisivat itsensä.. tai toisaalta, siinähän vain evoluutio kiihdyttäisi etenemistään...
Jos valtatiet ois hyvässä kunnossa niin rajoituksia pystyis nostamaan 20km/h. Eli 120 kesällä ja 100 talvella.
Tosin sillonkin jotkut jäisivät tietenkin rekan perään roikkumaan.
Valtatiet?? Hehehh..milloinkahan niitäkin oikeasti kuntoon saataisiin tai pidettyä edes talvella aurattuna. Ei tämäkään esitys niitä paremmaksi muuta, siihen pitää löytyä tahtotila, ja jos sitä ei ole niin mitkään rahat ei niitä paranna.
Heti kun tulostimella ei päät kolise yhteen!