Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 07.01.17 - klo:07:24

Otsikko: bernerin paskalaki
Kirjoitti: Eemeli - 07.01.17 - klo:07:24
tämä auton kyttäilylaatikko, meno menee villimmäksi kuin Neuvostoliitossa aikanaan.

Entä nämä yksityisin varoin ylläpidettävät tiet.

Dataa alkaa sinkoilla millä tiellä, millä kustannuksilla, kuka kerää rahat. Pitäähän rahankerääjiä olla useampia, jotta mahdollisimman moni sipilän kaveri saadaan palkittua.
Otsikko: Vs: bernerin paskalaki
Kirjoitti: montöör - 07.01.17 - klo:07:51
tämä auton kyttäilylaatikko, meno menee villimmäksi kuin Neuvostoliitossa aikanaan.

Entä nämä yksityisin varoin ylläpidettävät tiet.

Dataa alkaa sinkoilla millä tiellä, millä kustannuksilla, kuka kerää rahat. Pitäähän rahankerääjiä olla useampia, jotta mahdollisimman moni sipilän kaveri saadaan palkittua.

Yksityistiet ylläpidetään pääosin tieosakkaiden kustannuksella. Nyt läpikulkuliikenteestä vain muutama maksaa
tiekunnalle. Loput sitten laskee mäkeä toisten persxxxlä.
Otsikko: Vs: bernerin paskalaki
Kirjoitti: Jätkä - 07.01.17 - klo:08:31
Samoin kaupunkien ja kuntien kadut maksetaan kunnallisverona. Toispaikkakuntalaiset sitten laskee mäkeä toisten persxxxlä.

Bernerin tietä olisi  78 000 km eli 17%. Bernerinboksilla kerätyt teitten korjausrahat palautuu vain näille teille
yksityisteitä 350 000 km
katuja 29 000 km
 Voi hyvinkin olla niin, että se 16 000 km keskimääräinen ajosuorite pääsääntöisesti suoritetaan siellä kotikaupungissa työ ja harrastematkoihin
Otsikko: Vs: bernerin paskalaki
Kirjoitti: Eemeli - 07.01.17 - klo:08:52
Siis jotta saadaan 17% teistä rahastettua tarvitaan tälläinen helvetillinen härdelli.

Alkaa muistuttamaan kepuloista järjenjuoksua.

Onkohan todellinen syy autoilun kyttäämisessä ja seuraamisessa. Sen jälkeen liikkumista on helppo rahastaa, mitä ihmeellisimmillä perusteilla.
Otsikko: Vs: bernerin paskalaki
Kirjoitti: Jätkä - 07.01.17 - klo:09:10
"Liikenneministeri Berner: Väylien yhtiöittämisen jälkeen autoilijaa laskuttavat tien käytöstä vakuutusyhtiöt, teleoperaattorit ja autokauppiaat"
http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005020027.html (http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005020027.html)

Eli verotusoikeus yrityksille yhteiskunnan rakentaman infrankäytöstä. Tyyliin piikki auki.
Otsikko: Vs: bernerin paskalaki
Kirjoitti: Sepeteus - 07.01.17 - klo:09:16
Samoin kaupunkien ja kuntien kadut maksetaan kunnallisverona. Toispaikkakuntalaiset sitten laskee mäkeä toisten persxxxlä.

Bernerin tietä olisi  78 000 km eli 17%. Bernerinboksilla kerätyt teitten korjausrahat palautuu vain näille teille
yksityisteitä 350 000 km
katuja 29 000 km
 Voi hyvinkin olla niin, että se 16 000 km keskimääräinen ajosuorite pääsääntöisesti suoritetaan siellä kotikaupungissa työ ja harrastematkoihin

Virhe,,, palautuu, kun ensin on sopiva voitto kerätty veroparatiisisaarille. Siis kuten Caruna. Tämä vakuutusyhtiöhomma on täysi huijjaus. Ei valtio voi eläkevakuutusyhtiöitä pakottaa teiden omistajiksi. Aivan saatanan joka kerta kun kepu vetää hallitusta, tulee jotain täysin sekoa systeemiä. Kuten jätevesiasetus aikoinaan. Onneksi meillä on persut hallituksessa jarrumiehinä.