Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 16.11.16 - klo:14:02
-
niin kokoomuslaista, niin kokoomuslaista, ensin tehdään mittava, turha, tyyris tunneli ja sitten ängetään sinne tuhuottomasti autoja ja kauhistutaan kun toisessa päässä ei olekkaan oikeastaan tietä pois :) ;) :D ;D
tähän sitten vielä sannin areenat päälle ja lumimyterissä kylkyselleen kiskoilta pakkaava metro :o :o :o :o
http://yle.fi/uutiset/3-9295704
-
Aluksi ei tohdittu ajaa tunneliin ja sitten kaikki haluavat ajaa sen kautta ja sitten tulee ruuhkaa ja ärräpäitä .
Mutta miten se maan alle rakennettu tunneli oikeasti vaikuttaa Tampereen keskustan ruuhkiin kun joskus itsekin olen joutunut sellaiseen Tampereella . Nythän tehtiin ilmeisesti vain tunneli joka palvelee talonrakennus-ja tonttibisnestä mutta ei oikeasti muuta mitään liikennemääriä vaan ohjaa niitä eri kautta samoille kaduille ja ohikulkuteille jotka ei voi vetää liikennettä sen enempää kuin ennenkään ?
-
niin kokoomuslaista, niin kokoomuslaista, ensin tehdään mittava, turha, tyyris tunneli ja sitten ängetään sinne tuhuottomasti autoja ja kauhistutaan kun toisessa päässä ei olekkaan oikeastaan tietä pois :) ;) :D ;D
tähän sitten vielä sannin areenat päälle ja lumimyterissä kylkyselleen kiskoilta pakkaava metro :o :o :o :o
http://yle.fi/uutiset/3-9295704
Luulin joskus Kokoomuksen olevan vastuullinen puolue, joka pyrkii verotaakan keventämiseen ja palvelujen (=hyvinvointivaltion) turvaamiseen.
Todellisuudessa rahaa roiskitaan sinne tänne kavereiden (=kokoomuslaisten) rakennusliikkeiden avittamiseksi ja terveydenhuollon alasajamiseksi veroparatiisifirmojen minimoitavaksi.
Tampereella tunneli, raitiotie, areena/kansi; kaikki velkaantuneessa kaupungissa, jossa asukasluku kasvaa samaa tahtia työttömyysasteen kanssa eli tulijat ovat kaikki työtä vailla.
Ei jatkoon = oppositioon koko KaKo min. 8 vuodeksi. Todettakoon että Ilkka Suomisen johtamana voisin äänestää; hänen jälkeensä (mukaan lukien S.N.) ollut kelvottomissa käsissä.
-
Aluksi ei tohdittu ajaa tunneliin ja sitten kaikki haluavat ajaa sen kautta ja sitten tulee ruuhkaa ja ärräpäitä .
Mutta miten se maan alle rakennettu tunneli oikeasti vaikuttaa Tampereen keskustan ruuhkiin kun joskus itsekin olen joutunut sellaiseen Tampereella . Nythän tehtiin ilmeisesti vain tunneli joka palvelee talonrakennus-ja tonttibisnestä mutta ei oikeasti muuta mitään liikennemääriä vaan ohjaa niitä eri kautta samoille kaduille ja ohikulkuteille jotka ei voi vetää liikennettä sen enempää kuin ennenkään ?
mehän muistamme sen kun newjorkkilainen liikemies katseli niitä tampereen eritasoliittymiä hetken ja kysyi sitten tampereen silmäätekeviltä kuinka monta kymmentä miljoonaa ihmistä tampereella asuu.
tätä vasten täytyy kyllä pirkanmaalaisilla olla erityistä lahjakkuutta olemassa että ruuhkan saavat aikaiseksi :) ;) :D ;D
-
niin kokoomuslaista, niin kokoomuslaista, ensin tehdään mittava, turha, tyyris tunneli ja sitten ängetään sinne tuhuottomasti autoja ja kauhistutaan kun toisessa päässä ei olekkaan oikeastaan tietä pois :) ;) :D ;D
tähän sitten vielä sannin areenat päälle ja lumimyterissä kylkyselleen kiskoilta pakkaava metro :o :o :o :o
http://yle.fi/uutiset/3-9295704
Luulin joskus Kokoomuksen olevan vastuullinen puolue, joka pyrkii verotaakan keventämiseen ja palvelujen (=hyvinvointivaltion) turvaamiseen.
Todellisuudessa rahaa roiskitaan sinne tänne kavereiden (=kokoomuslaisten) rakennusliikkeiden avittamiseksi ja terveydenhuollon alasajamiseksi veroparatiisifirmojen minimoitavaksi.
Tampereella tunneli, raitiotie, areena/kansi; kaikki velkaantuneessa kaupungissa, jossa asukasluku kasvaa samaa tahtia työttömyysasteen kanssa eli tulijat ovat kaikki työtä vailla.
Ei jatkoon = oppositioon koko KaKo min. 8 vuodeksi. Todettakoon että Ilkka Suomisen johtamana voisin äänestää; hänen jälkeensä (mukaan lukien S.N.) ollut kelvottomissa käsissä.
äläpäs esitä väärää todistusta kokoomuslaisista, sannin halli on mittava työllistä :o :o :o :o
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/402784-nain-grahn-laasonen-nappasi-14-lisamiljoonaa-kiekkoareenalle-perattomia-vaitteita
-
Kyl taas huomaa että te muut ette ole ikinä edes Tampereella käyneet ;D
-
siltä vaikuttaa,mut kait siitä ruuhka tulee kun koko maakunta lähtee koeajamaan keskeneräistä tunnelia.
-
Aamulehden mukaan siellä oli tunnelia ihmettelemässä reilut 12 000 ajoneuvoa enemmän kuin normaali tiistaina.
-
Tom Tomin mukaan Tampereella oli saman kokoisiin Euroopan kaupunkeihin verrattuna vähiten ruuhkia koko Euroopassa. Joten tunnelin tarve asettuu siinä mielessä kummalliseen valoon.
Tarve oli KaKo poliitikkojen kuitata velkansa (vaalirahoitus) YIT:lle jotta se pääsee rakentamaan Tampellan ranta-alueen. Kytkemällä raitiotien rakentaminen tunneliin saatiin vihreät mukaan etc.
Kalliiksi tulee YIT:lle rakentaminen kun liki koko alue on vallattu Näsijärvestä kippaamalla sinne Tampellan teollisuusjätteet. Maan puhdistus tullee tosi kalliiksi.
Mielenkiintoista että KaKo/YIT-allianssiin ollaan saatu rahoittajaksi Tampereella pitkät juuret omaava Ålandsbanken.
-
höpö höpö , tunnelin ruuhka johtui yksinomaan siitä, että turkulaiset tulivat sankoin joukoin ihailemaan Tampereen uutta Suomen pisintä tunnelia.
-
Tom Tomin mukaan Tampereella oli saman kokoisiin Euroopan kaupunkeihin verrattuna vähiten ruuhkia koko Euroopassa. Joten tunnelin tarve asettuu siinä mielessä kummalliseen valoon.
Tarve oli KaKo poliitikkojen kuitata velkansa (vaalirahoitus) YIT:lle jotta se pääsee rakentamaan Tampellan ranta-alueen. Kytkemällä raitiotien rakentaminen tunneliin saatiin vihreät mukaan etc.
Kalliiksi tulee YIT:lle rakentaminen kun liki koko alue on vallattu Näsijärvestä kippaamalla sinne Tampellan teollisuusjätteet. Maan puhdistus tullee tosi kalliiksi.
Mielenkiintoista että KaKo/YIT-allianssiin ollaan saatu rahoittajaksi Tampereella pitkät juuret omaava Ålandsbanken.
on tämä ihan hirvittävää luettavaa kun samaan aikaan miettii kuinka paljon kokoomuksella olisi tehtävää uskollisten äänestäjien, etelän viljanviljelijöiden elinolosuhteiden parantamisessa :o :o :o :o
-
höpö höpö , tunnelin ruuhka johtui yksinomaan siitä, että turkulaiset tulivat sankoin joukoin ihailemaan Tampereen uutta Suomen pisintä tunnelia.
Mitenkäs sitten kun/jos Tampere kasvaa KaKo:n ennusteen mukaan ja toi 12000 auton lisäys on joka päiväinen?
Maan päällä olis ollut helpompi "levittää", mutta kolmas kaista tunneliin kumpaankin suuntaan maksaa ainakin 200 miljoonaa euroa?
-
Tom Tomin mukaan Tampereella oli saman kokoisiin Euroopan kaupunkeihin verrattuna vähiten ruuhkia koko Euroopassa. Joten tunnelin tarve asettuu siinä mielessä kummalliseen valoon.
Tarve oli KaKo poliitikkojen kuitata velkansa (vaalirahoitus) YIT:lle jotta se pääsee rakentamaan Tampellan ranta-alueen. Kytkemällä raitiotien rakentaminen tunneliin saatiin vihreät mukaan etc.
Kalliiksi tulee YIT:lle rakentaminen kun liki koko alue on vallattu Näsijärvestä kippaamalla sinne Tampellan teollisuusjätteet. Maan puhdistus tullee tosi kalliiksi.
Mielenkiintoista että KaKo/YIT-allianssiin ollaan saatu rahoittajaksi Tampereella pitkät juuret omaava Ålandsbanken.
Parasta voi vielä parantaa. Ruuhkien vähyys johtuu siitä, että kepulaisia on vähän liikenteessä.
Ei sinne mitään paskaisia maita ole kipattu, saasteet on lähetetty tundralle.
4000 uutta asuntoa rantaan. Kepulandiasta pakeneville ihmisille.
-
mites veetin uskollisuus äänestyskopissa palkitaan, tuleeko osake puoleen hintaan järvinäkymällä :-\ :-\ :-\ :-\
-
Tunnustettakoon että tulen perimään tunnelin suusta (Onkiniemi) asunnon, jonka arvo on tippunut 550000 eurosta 400000 euroon, joten tunneli vaikutta aika vahvasti minuun:
http://www.etuovi.com/kohde/9783155?sc=M1020238539&pos=5
Samanlaisen asunnon 145,5 m2, mutta paremmalla paikalla (8m rannasta). Tostakaan tuskin yli 400000 euroa saa enää pakokaasujen leijaillessa?
-
kiva kun olet saajan asemassa etkä menetä muuta kuin rahaa... mutta kyllä se on kiva kun jo kolme autoa saa ruuhkan aikaseks kuten mikkelissä... ja sitten kun tuo on jokapäiväistä! miäpä ajelenki vaan ohikulkutietä ja sepen kiusaksi liiterin ohi uutelle k-kaupalle...
-
Tunnustettakoon että tulen perimään tunnelin suusta (Onkiniemi) asunnon, jonka arvo on tippunut 550000 eurosta 400000 euroon, joten tunneli vaikutta aika vahvasti minuun:
http://www.etuovi.com/kohde/9783155?sc=M1020238539&pos=5
Samanlaisen asunnon 145,5 m2, mutta paremmalla paikalla (8m rannasta). Tostakaan tuskin yli 400000 euroa saa enää pakokaasujen leijaillessa?
Älä nuolase ennen kuin tipahtaa..testamenttaavat pian Hurstille..
-
Tom Tomin mukaan Tampereella oli saman kokoisiin Euroopan kaupunkeihin verrattuna vähiten ruuhkia koko Euroopassa. Joten tunnelin tarve asettuu siinä mielessä kummalliseen valoon.
Tarve oli KaKo poliitikkojen kuitata velkansa (vaalirahoitus) YIT:lle jotta se pääsee rakentamaan Tampellan ranta-alueen. Kytkemällä raitiotien rakentaminen tunneliin saatiin vihreät mukaan etc.
Kalliiksi tulee YIT:lle rakentaminen kun liki koko alue on vallattu Näsijärvestä kippaamalla sinne Tampellan teollisuusjätteet. Maan puhdistus tullee tosi kalliiksi.
Mielenkiintoista että KaKo/YIT-allianssiin ollaan saatu rahoittajaksi Tampereella pitkät juuret omaava Ålandsbanken.
Parasta voi vielä parantaa. Ruuhkien vähyys johtuu siitä, että kepulaisia on vähän liikenteessä.
Ei sinne mitään paskaisia maita ole kipattu, saasteet on lähetetty tundralle.
4000 uutta asuntoa rantaan. Kepulandiasta pakeneville ihmisille.
http://www.databooks.com/tampere/tunneli/PStunneliIso.jpg
"Ranta-Tampella" on Näsijärveen kipattu teollisuuskaatopaikka
-
höpö höpö , tunnelin ruuhka johtui yksinomaan siitä, että turkulaiset tulivat sankoin joukoin ihailemaan Tampereen uutta Suomen pisintä tunnelia.
höpö höpö , tunnelin ruuhka johtui yksinomaan siitä, että aissi ja hengenheimolaiset tunki katsomaan kahdeksatta ihmettä. Kuulosti todella positiiviselta, että ohitustien liikennemäärä putosi 5000 autolla, koska ei ole harvinaista, että ruuhka-aikaan koko ohitustie on miltei pysähdyksissä. Ruuhkiin on tietysti yksi vastaus tämä tuleva raitiovaunu. Maksaa paljon, mutta kaupungistumista ei voi pysäyttää.
-
höpö höpö , tunnelin ruuhka johtui yksinomaan siitä, että turkulaiset tulivat sankoin joukoin ihailemaan Tampereen uutta Suomen pisintä tunnelia.
mee nyt jo tutimaan että pääset aamula lätiseen mantraas.
-
höpö höpö , tunnelin ruuhka johtui yksinomaan siitä, että turkulaiset tulivat sankoin joukoin ihailemaan Tampereen uutta Suomen pisintä tunnelia.
Ja kattoon TAPPARAN peliä...
-
Mitenkäs sitten kun/jos Tampere kasvaa KaKo:n ennusteen mukaan ja toi 12000 auton lisäys on joka päiväinen?
Silloin siellä on jo ratikka...
-
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pispalan_uittotunneli
No ei se oo ensimäinen kerta kun tampesterissa tuhlataan rahoja turhanpäiväsyyksiin.
-
4000 uutta asuntoa rantaan. Kepulandiasta pakeneville ihmisille.
Mites ne köyhät keput heti "paraatipaikoille" pääsevät? Tulee muutenkin kalliiksi valtiolle pönkätä sosiaalituin näitä "pakenevia ihmisiä".
-
höpö höpö , tunnelin ruuhka johtui yksinomaan siitä, että turkulaiset tulivat sankoin joukoin ihailemaan Tampereen uutta Suomen pisintä tunnelia.
höpö höpö , tunnelin ruuhka johtui yksinomaan siitä, että aissi ja hengenheimolaiset tunki katsomaan kahdeksatta ihmettä. Kuulosti todella positiiviselta, että ohitustien liikennemäärä putosi 5000 autolla, koska ei ole harvinaista, että ruuhka-aikaan koko ohitustie on miltei pysähdyksissä. Ruuhkiin on tietysti yksi vastaus tämä tuleva raitiovaunu. Maksaa paljon, mutta kaupungistumista ei voi pysäyttää.
metron mää ymmärrän mutta eikö raitiovaunu kipuilemaan talven tuiskuihin ja syksyn lehtikeleihin ole paluuta menneisyyteen kun saman asian ajaa muutaman vuoden päästä automaattisesti kumipyörillä kulkeva akuilla toimiva nivelbussi ilman saatanallisia kustannuksia.... metro on riippakivi, halvaus ja kehityksen jarru tampereen kokoiselle pikkukaungille:-\ :-\ :-\ :-\
-
höpö höpö , tunnelin ruuhka johtui yksinomaan siitä, että turkulaiset tulivat sankoin joukoin ihailemaan Tampereen uutta Suomen pisintä tunnelia.
höpö höpö , tunnelin ruuhka johtui yksinomaan siitä, että aissi ja hengenheimolaiset tunki katsomaan kahdeksatta ihmettä. Kuulosti todella positiiviselta, että ohitustien liikennemäärä putosi 5000 autolla, koska ei ole harvinaista, että ruuhka-aikaan koko ohitustie on miltei pysähdyksissä. Ruuhkiin on tietysti yksi vastaus tämä tuleva raitiovaunu. Maksaa paljon, mutta kaupungistumista ei voi pysäyttää.
metron mää ymmärrän mutta eikö raitiovaunu kipuilemaan talven tuiskuihin ja syksyn lehtikeleihin ole paluuta menneisyyteen kun saman asian ajaa muutaman vuoden päästä automaattisesti kumipyörillä kulkeva akuilla toimiva nivelbussi ilman saatanallisia kustannuksia.... metro on riippakivi, halvaus ja kehityksen jarru tampereen kokoiselle pikkukaungille:-\ :-\ :-\ :-\
Raitiotien kustannukset nousee noin miljardiin euroon Tampereella kun mukaan lasketaan kiskot + vaunut+muut tiehommat+koulutus yms. (Siis sitten kun skuru on valmis Hervannasta Lielahteen.)
Menneisyyden kuljetusmuoto. 2024 valmis (2021 Herwood-Pyynikintori). 2024 tod. näk. paljon halvempia ja tehokkaampia rakkineita kaupan?
-
Raitiotien kustannukset nousee noin miljardiin euroon Tampereella kun mukaan lasketaan kiskot + vaunut+muut tiehommat+koulutus yms. (Siis sitten kun skuru on valmis Hervannasta Lielahteen.)
Menneisyyden kuljetusmuoto. 2024 valmis (2021 Herwood-Pyynikintori). 2024 tod. näk. paljon halvempia ja tehokkaampia rakkineita kaupan?
Siinäpä Veetille taas mietittävää, miten meillä on varaa roiskia tuollaisia summia pitkin maakuntia, mitään tuottamattomiin kohteisiin? Tulee h..vetin kalliiksi pitää muutaman pirkkalaisen asuttamaa tundraa asuttuna!
-
Katajanokalla tuli asuttua pari vuotta. Sille saarelle kun ei pääse kuin raitiovaunulla (ja omalla autolla) ja talvisin oli aina liukkailla sporakiskoilla venäläinen tai kirgisialainen rekka kiinni matkalla Viking Linen terminaaliin, niin tuli opittua ettei kannata odottaa hinaajaa vaan kävellä kotiin. Välillä oli 11 ratikkaa (suurin laskemani määrä parin minuutin vuorovälillä) odottamassa hinaajaa rekalle ja kiskojen vapautumista. Niin tunneli kuin raitiotie ovat äärimmäisen kolarialttiita.
-
Tunneli joka ei johda mihinkään = Veetin korvien väli. Pääkopassa kiertää vain kaiku; kepu... kepu... kepu...
-
joku napannu luunapin otsaa joskus pienenä ja se kop on muttuunnu vuosien saatossa muotoon kepu!
-
58000 ajoneuvoa tiistaina, eli tunnissa yli 2400 menijää, saattaa olla ruuhka kyllä monessa muussakin kylässä.
-
(https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15032767_1293853897313220_7023089006199003931_n.jpg?oh=d657e8f13baf7c4766fe6cee6d9eaa4d&oe=58CB58EB)
Nurmoolaase jää Seinäjoen ympyrään.
-
58000 ajoneuvoa tiistaina, eli tunnissa yli 2400 menijää, saattaa olla ruuhka kyllä monessa muussakin kylässä.
kai sieltä joku ulostautukin?
-
58000 ajoneuvoa tiistaina, eli tunnissa yli 2400 menijää, saattaa olla ruuhka kyllä monessa muussakin kylässä.
kai sieltä joku ulostautukin?
Ne jäi kaikki ihanaan tunneliin kirjoittamaan kykypuolueen vaalilausetta 2017-kuntavaaleihin tyyliin: KaKo toi pakokaasun ulottuvimmillemme!
-
58000 ajoneuvoa tiistaina, eli tunnissa yli 2400 menijää, saattaa olla ruuhka kyllä monessa muussakin kylässä.
kai sieltä joku ulostautukin?
Ne jäi kaikki ihanaan tunneliin kirjoittamaan kykypuolueen vaalilausetta 2017-kuntavaaleihin tyyliin: KaKo toi pakokaasun ulottuvimmillemme!
nämä tampereen hullutukset alkaa olla sitä luokkaa että kohta kerätään tuntuvia ruuhka/tiemaksuja, metrokin on hyvä takaportti rokottaa yksityisautoilijoita :-\ :-\ :-\ :-\
-
58000 ajoneuvoa tiistaina, eli tunnissa yli 2400 menijää, saattaa olla ruuhka kyllä monessa muussakin kylässä.
kai sieltä joku ulostautukin?
Ne jäi kaikki ihanaan tunneliin kirjoittamaan kykypuolueen vaalilausetta 2017-kuntavaaleihin tyyliin: KaKo toi pakokaasun ulottuvimmillemme!
Kokoomus toi paitsi pakokaasut niin myös ruuhkat tamperelaisten ulottuville:
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/ruuhkat-saavat-tamperelaiset-raivoihinsa-tunneli-pitaisi-sulkea-se-on-vain-kallis-hukkaputki-24098966/
"Ruuhkat saavat tamperelaiset raivoihinsa: ”Tunneli pitäisi sulkea – se on vain kallis hukkaputki”"
Uutta urakkaa suoleen; fyrk finns: http://www.aamulehti.fi/kotimaa/ratikan-sopimukseen-pantiin-nimet-alle-kevaalla-alkaa-raiteiden-ja-7-uuden-sillan-rakentaminen-24100793/
Ja toisaalla samaan aikaan:
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/isoviitojen-ranta-tampellan-asuntoa-jonotti-16-pariskuntaa-nakyma-on-unelmien-tayttymys-24100570/
-
Nuo ratikkalinjat olis pitänyt pykätä jo parikyt vuotta sitten. Paljon ennenkuin rahaa haaskattiin turhiin parkkihalleihin keskustan alle ja rantatunneliin ym. Mut ei näy Tampereen tauti parantuvan, vaan pahenee entisestään.
Ajastaan ympäristökunnat pääsevat kustantamaan tuota hullutusta, tavalla tai toisella...
-
Tampereen kehitys näyttää hyvältä, edessä on loistava tulevaisuus. Itkekää siellä jänkhällä...
-
Tampereen kehitys näyttää hyvältä, edessä on loistava tulevaisuus. Itkekää siellä jänkhällä...
Joo, 20.0% työttömyysaste meni rikki jo heinäkuussa ennen Microsoftin irtisanomisia. Mitä lienee nyt?
"Sunnutai 20.11.2016 synkimmät työttömyysluvut kirjattiin 20,0 prosentin Tampereella"