Tarvikevesiletkut ovat melko jäykkiä. Lisäksi jos syylärin alle tulevat pehmusteet ovat kovettuneet ja pultit pää täristen tiukassa, murtuu joko alasäiliöstä tai yläsäiliöstä.
-SS-
Miten voi kusta kun on noin tukossa
Tarvikevesiletkut ovat melko jäykkiä. Lisäksi jos syylärin alle tulevat pehmusteet ovat kovettuneet ja pultit pää täristen tiukassa, murtuu joko alasäiliöstä tai yläsäiliöstä.
-SS-
(http://i8.aijaa.com/t/00697/14275247.t.jpg) (http://aijaa.com/NtoM1n)
(http://i8.aijaa.com/t/00697/14275247.t.jpg) (http://aijaa.com/NtoM1n)
Aika paljon menny norttia jo tossa vaiheessa :D
Miten voi kusta kun on noin tukossaKunhan ei naputa. Tukkonen jäähdytin hajoaa helpommin, koska tuuletin vääntää sitä mutkalle. Ilma ei pääse läpi vapaasti.
On tosa Känsässä ihan koneenpitäjän ainesta... Huolta ja huolenpitoa. (https://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/Themes/Agronet/images/post/thumbup.gif)
Kuseeko kautta linjan vai yhdestä kohtaa?
EI, ihan mielenkiinnosta, kuinka on hajonnut. Onko ihan paskaa materiaalia, huono tinuri vai mikä?Kuseeko kautta linjan vai yhdestä kohtaa?
Bars liikkiä aattelit ehdottaa....?
EI, ihan mielenkiinnosta, kuinka on hajonnut. Onko ihan paskaa materiaalia, huono tinuri vai mikä?Kuseeko kautta linjan vai yhdestä kohtaa?
Bars liikkiä aattelit ehdottaa....?
EI, ihan mielenkiinnosta, kuinka on hajonnut. Onko ihan paskaa materiaalia, huono tinuri vai mikä?Kuseeko kautta linjan vai yhdestä kohtaa?
Bars liikkiä aattelit ehdottaa....?
En oo vielä irrottanu. Todennäkösesti revenny ala ja/tai yläsaumasta.
Lupaan kyllä raportoida kun iskee inspiraatio purkutyöhön, nyt just ei nappaa, olis se voinu kestää kuten alkuperänen eli 27 vuotta. Siihen laitoin barssin keltasta haulijuomaa jatkaakseni sen elämää. Kyllähän se pienen yläkulman vuodon tukki mutta ajan mittaan jäähdytysteho heikkeni aika radikaalisti. Päätin sitten vaihtaa uuteen muun nypertämisen lomassa. Mut paska ratkasu oli tuokin turkkilainen....
EI, ihan mielenkiinnosta, kuinka on hajonnut. Onko ihan paskaa materiaalia, huono tinuri vai mikä?Kuseeko kautta linjan vai yhdestä kohtaa?
Bars liikkiä aattelit ehdottaa....?
En oo vielä irrottanu. Todennäkösesti revenny ala ja/tai yläsaumasta.
Lupaan kyllä raportoida kun iskee inspiraatio purkutyöhön, nyt just ei nappaa, olis se voinu kestää kuten alkuperänen eli 27 vuotta. Siihen laitoin barssin keltasta haulijuomaa jatkaakseni sen elämää. Kyllähän se pienen yläkulman vuodon tukki mutta ajan mittaan jäähdytysteho heikkeni aika radikaalisti. Päätin sitten vaihtaa uuteen muun nypertämisen lomassa. Mut paska ratkasu oli tuokin turkkilainen....
Puuhis ratkee riemusta kun pääsee kommentoimaan tätä keissiä...
Onko tuossa joku lämpömittari, vai minkä oot ratustellut pumpun päällä kulkevaan kumiletkuun olisko tuo lämppärin letku vai mikä ?Tarvikevesiletkut ovat melko jäykkiä. Lisäksi jos syylärin alle tulevat pehmusteet ovat kovettuneet ja pultit pää täristen tiukassa, murtuu joko alasäiliöstä tai yläsäiliöstä.
-SS-
No juu, en raskinu ostaa uusia, sijotin rahat uuteen tiivistesarjaan, tohon ei kuulu kahta kahden euron kumilevyä, sitte joutu ostamaan vielä termostaatin 8euroa ja sihen paperitiivisteen 2.5euroa. Ei olis kyl tullu mieleen vaihtaa niitä jäähdyttäjän alle tulevia kumilevyjä...
Eikä sen puoleen, olishan siitä ollu kauhee vaiva ne uudet kumilevyt ruuvata tuossa vaiheessa...
(http://i8.aijaa.com/t/00869/14275248.t.jpg) (http://aijaa.com/L4l2Sf)
(http://i8.aijaa.com/t/00697/14275247.t.jpg) (http://aijaa.com/NtoM1n)
Vesiletkua en vaihtanu sillon, alkuperänen meni paikalle kuten kuvasta näkyy. Se kyllä meni vaihtoon tuossa ihan hiljattain.....
(http://i11.aijaa.com/t/00764/14275249.t.jpg) (http://aijaa.com/BADfdz)
EI, ihan mielenkiinnosta, kuinka on hajonnut. Onko ihan paskaa materiaalia, huono tinuri vai mikä?Kuseeko kautta linjan vai yhdestä kohtaa?
Bars liikkiä aattelit ehdottaa....?
En oo vielä irrottanu. Todennäkösesti revenny ala ja/tai yläsaumasta.
Lupaan kyllä raportoida kun iskee inspiraatio purkutyöhön, nyt just ei nappaa, olis se voinu kestää kuten alkuperänen eli 27 vuotta. Siihen laitoin barssin keltasta haulijuomaa jatkaakseni sen elämää. Kyllähän se pienen yläkulman vuodon tukki mutta ajan mittaan jäähdytysteho heikkeni aika radikaalisti. Päätin sitten vaihtaa uuteen muun nypertämisen lomassa. Mut paska ratkasu oli tuokin turkkilainen....
Puuhis ratkee riemusta kun pääsee kommentoimaan tätä keissiä...
......
Jokioisilla oli ainakin taannoin jäähdytinkorjaamo Takala, sen korjaukset ovat toimineet hyvin. Harrastelee myös keltaisten valmettien korjausta.EI, ihan mielenkiinnosta, kuinka on hajonnut. Onko ihan paskaa materiaalia, huono tinuri vai mikä?Kuseeko kautta linjan vai yhdestä kohtaa?
Bars liikkiä aattelit ehdottaa....?
En oo vielä irrottanu. Todennäkösesti revenny ala ja/tai yläsaumasta.
Lupaan kyllä raportoida kun iskee inspiraatio purkutyöhön, nyt just ei nappaa, olis se voinu kestää kuten alkuperänen eli 27 vuotta. Siihen laitoin barssin keltasta haulijuomaa jatkaakseni sen elämää. Kyllähän se pienen yläkulman vuodon tukki mutta ajan mittaan jäähdytysteho heikkeni aika radikaalisti. Päätin sitten vaihtaa uuteen muun nypertämisen lomassa. Mut paska ratkasu oli tuokin turkkilainen....
Puuhis ratkee riemusta kun pääsee kommentoimaan tätä keissiä...
......
Kai säästit sen alkuperäisen. Nyt vaan se vanha pesuun tai jäähdytinkennottajalle uuden kennon tekoon. Ne säiliöt on tukevampaa peltiä alkuperäisessä, ja kennottaja suostuu ottamaan hommaksi. Intialainen alkoi vuotaa melkein heti yläsäiliön saumasta, kun ylävesiletku väänsi pikkasen ylöspäin. Amerikasta sain noin 5 kg tarvikesyyläriä painavamman osan, se on ainakin toistaiseksi kestänyt kasassa. Ainoa paikka josta yhdessä Foordissa tuntuu tihkuvan on ruuvikiristeisen lohkolämmitteimen lätkä. Olisiko syöpymää seiin reiän pinnassa. Näkyy ajossa harmaana jauhona siinä lohkolämmittimen alla. Mutta kyllä sillä kesän ajaa ennen kuin sormea ei saa enää kastumaan.
-SS-
Jokioisilla oli ainakin taannoin jäähdytinkorjaamo Takala, sen korjaukset ovat toimineet hyvin. Harrastelee myös keltaisten valmettien korjausta.EI, ihan mielenkiinnosta, kuinka on hajonnut. Onko ihan paskaa materiaalia, huono tinuri vai mikä?Kuseeko kautta linjan vai yhdestä kohtaa?
Bars liikkiä aattelit ehdottaa....?
En oo vielä irrottanu. Todennäkösesti revenny ala ja/tai yläsaumasta.
Lupaan kyllä raportoida kun iskee inspiraatio purkutyöhön, nyt just ei nappaa, olis se voinu kestää kuten alkuperänen eli 27 vuotta. Siihen laitoin barssin keltasta haulijuomaa jatkaakseni sen elämää. Kyllähän se pienen yläkulman vuodon tukki mutta ajan mittaan jäähdytysteho heikkeni aika radikaalisti. Päätin sitten vaihtaa uuteen muun nypertämisen lomassa. Mut paska ratkasu oli tuokin turkkilainen....
Puuhis ratkee riemusta kun pääsee kommentoimaan tätä keissiä...
......
Kai säästit sen alkuperäisen. Nyt vaan se vanha pesuun tai jäähdytinkennottajalle uuden kennon tekoon. Ne säiliöt on tukevampaa peltiä alkuperäisessä, ja kennottaja suostuu ottamaan hommaksi. Intialainen alkoi vuotaa melkein heti yläsäiliön saumasta, kun ylävesiletku väänsi pikkasen ylöspäin. Amerikasta sain noin 5 kg tarvikesyyläriä painavamman osan, se on ainakin toistaiseksi kestänyt kasassa. Ainoa paikka josta yhdessä Foordissa tuntuu tihkuvan on ruuvikiristeisen lohkolämmitteimen lätkä. Olisiko syöpymää seiin reiän pinnassa. Näkyy ajossa harmaana jauhona siinä lohkolämmittimen alla. Mutta kyllä sillä kesän ajaa ennen kuin sormea ei saa enää kastumaan.
-SS-
muuten känä tai muukki (paitti sas) onko nuos tarvikesyyläriis ollu sisäästä ruostumista? kun tuos omas mettoos paikallinen kennotti ja sen jäläkehe on alakanu tulehen ruostekuraasta syyläristä.. lohkosta puhurasta.. meinaan jotta mitähän kuraa tuo käyttääpi..Älkää laittako raanavettä nesteen sekaan aina tislattua vettä.
muuten känä tai muukki (paitti sas) onko nuos tarvikesyyläriis ollu sisäästä ruostumista? kun tuos omas mettoos paikallinen kennotti ja sen jäläkehe on alakanu tulehen ruostekuraasta syyläristä.. lohkosta puhurasta.. meinaan jotta mitähän kuraa tuo käyttääpi..
Tuo syylerisi voi olla kuin paperia ohutta meinaan huonoilla vesillä ja nesteillä syyleri syöpyy.muuten känä tai muukki (paitti sas) onko nuos tarvikesyyläriis ollu sisäästä ruostumista? kun tuos omas mettoos paikallinen kennotti ja sen jäläkehe on alakanu tulehen ruostekuraasta syyläristä.. lohkosta puhurasta.. meinaan jotta mitähän kuraa tuo käyttääpi..
Valmetin vesipumppu taitaa ruostua.
Tuo syylerisi voi olla kuin paperia ohutta meinaan huonoilla vesillä ja nesteillä syyleri syöpyy.muuten känä tai muukki (paitti sas) onko nuos tarvikesyyläriis ollu sisäästä ruostumista? kun tuos omas mettoos paikallinen kennotti ja sen jäläkehe on alakanu tulehen ruostekuraasta syyläristä.. lohkosta puhurasta.. meinaan jotta mitähän kuraa tuo käyttääpi..
Valmetin vesipumppu taitaa ruostua.
EI, ihan mielenkiinnosta, kuinka on hajonnut. Onko ihan paskaa materiaalia, huono tinuri vai mikä?Kuseeko kautta linjan vai yhdestä kohtaa?
Bars liikkiä aattelit ehdottaa....?
En oo vielä irrottanu. Todennäkösesti revenny ala ja/tai yläsaumasta.
Lupaan kyllä raportoida kun iskee inspiraatio purkutyöhön, nyt just ei nappaa, olis se voinu kestää kuten alkuperänen eli 27 vuotta. Siihen laitoin barssin keltasta haulijuomaa jatkaakseni sen elämää. Kyllähän se pienen yläkulman vuodon tukki mutta ajan mittaan jäähdytysteho heikkeni aika radikaalisti. Päätin sitten vaihtaa uuteen muun nypertämisen lomassa. Mut paska ratkasu oli tuokin turkkilainen....
Puuhis ratkee riemusta kun pääsee kommentoimaan tätä keissiä...
mitä? eikös net suomessa edes noita tee? kaikki taitaa tulla jostain muualta ja sitten kasataan tää kotimainen... jos kukaan ei olis ostannu ulkolaisia koneita koskaan niin edelleen 15 valtu olis työjuhtana!
mitä? eikös net suomessa edes noita tee? kaikki taitaa tulla jostain muualta ja sitten kasataan tää kotimainen... jos kukaan ei olis ostannu ulkolaisia koneita koskaan niin edelleen 15 valtu olis työjuhtana!
Onko valumötis ainuttakaan kotimaista osaa?
mitä? eikös net suomessa edes noita tee? kaikki taitaa tulla jostain muualta ja sitten kasataan tää kotimainen... jos kukaan ei olis ostannu ulkolaisia koneita koskaan niin edelleen 15 valtu olis työjuhtana!
Onko valumötis ainuttakaan kotimaista osaa?
Deeressä lukee ainakin Made In Finland. Siinä karassa johon hitaan ajoneuvon kolmio tulee kiinni. Ehkä Vallus sama osa?
Jokioisilla oli ainakin taannoin jäähdytinkorjaamo Takala, sen korjaukset ovat toimineet hyvin. Harrastelee myös keltaisten valmettien korjausta.EI, ihan mielenkiinnosta, kuinka on hajonnut. Onko ihan paskaa materiaalia, huono tinuri vai mikä?Kuseeko kautta linjan vai yhdestä kohtaa?
Bars liikkiä aattelit ehdottaa....?
En oo vielä irrottanu. Todennäkösesti revenny ala ja/tai yläsaumasta.
Lupaan kyllä raportoida kun iskee inspiraatio purkutyöhön, nyt just ei nappaa, olis se voinu kestää kuten alkuperänen eli 27 vuotta. Siihen laitoin barssin keltasta haulijuomaa jatkaakseni sen elämää. Kyllähän se pienen yläkulman vuodon tukki mutta ajan mittaan jäähdytysteho heikkeni aika radikaalisti. Päätin sitten vaihtaa uuteen muun nypertämisen lomassa. Mut paska ratkasu oli tuokin turkkilainen....
Puuhis ratkee riemusta kun pääsee kommentoimaan tätä keissiä...
......
Kai säästit sen alkuperäisen. Nyt vaan se vanha pesuun tai jäähdytinkennottajalle uuden kennon tekoon. Ne säiliöt on tukevampaa peltiä alkuperäisessä, ja kennottaja suostuu ottamaan hommaksi. Intialainen alkoi vuotaa melkein heti yläsäiliön saumasta, kun ylävesiletku väänsi pikkasen ylöspäin. Amerikasta sain noin 5 kg tarvikesyyläriä painavamman osan, se on ainakin toistaiseksi kestänyt kasassa. Ainoa paikka josta yhdessä Foordissa tuntuu tihkuvan on ruuvikiristeisen lohkolämmitteimen lätkä. Olisiko syöpymää seiin reiän pinnassa. Näkyy ajossa harmaana jauhona siinä lohkolämmittimen alla. Mutta kyllä sillä kesän ajaa ennen kuin sormea ei saa enää kastumaan.
-SS-
EI, ihan mielenkiinnosta, kuinka on hajonnut. Onko ihan paskaa materiaalia, huono tinuri vai mikä?Kuseeko kautta linjan vai yhdestä kohtaa?
Bars liikkiä aattelit ehdottaa....?
En oo vielä irrottanu. Todennäkösesti revenny ala ja/tai yläsaumasta.
Lupaan kyllä raportoida kun iskee inspiraatio purkutyöhön, nyt just ei nappaa, olis se voinu kestää kuten alkuperänen eli 27 vuotta. Siihen laitoin barssin keltasta haulijuomaa jatkaakseni sen elämää. Kyllähän se pienen yläkulman vuodon tukki mutta ajan mittaan jäähdytysteho heikkeni aika radikaalisti. Päätin sitten vaihtaa uuteen muun nypertämisen lomassa. Mut paska ratkasu oli tuokin turkkilainen....
Puuhis ratkee riemusta kun pääsee kommentoimaan tätä keissiä...
Nope. Pienviljelijänä tunnen pienviljelijän vaikeudet. Pakko ostaa köyhän halpaa paskaa kun rahat ei riitä.
Itseasiassa Intia tai Turkki on yleensä jäähdyttäjän valmistusmaa. Hinnat mahtuu 292-359e haitariin.
Puuhis voi antaa linkkivinkin johonkin kalliimpaan laatujäähyyn joka on valmistettu muualla. 560euroon löytyy turkkilainen kotimaisesta nettipuodista, sama jota esmes traktorimies kauppaa 292euroon.
Itseasiassa Intia tai Turkki on yleensä jäähdyttäjän valmistusmaa. Hinnat mahtuu 292-359e haitariin.
Puuhis voi antaa linkkivinkin johonkin kalliimpaan laatujäähyyn joka on valmistettu muualla. 560euroon löytyy turkkilainen kotimaisesta nettipuodista, sama jota esmes traktorimies kauppaa 292euroon.
Tos olis halapa fortin syyleri (heh syyleri), mihin sitte sopii?
http://www.ikh.fi/fi/jaahdytin-ford-83990194-f0099
Itseasiassa Intia tai Turkki on yleensä jäähdyttäjän valmistusmaa. Hinnat mahtuu 292-359e haitariin.
Puuhis voi antaa linkkivinkin johonkin kalliimpaan laatujäähyyn joka on valmistettu muualla. 560euroon löytyy turkkilainen kotimaisesta nettipuodista, sama jota esmes traktorimies kauppaa 292euroon.
Tos olis halapa fortin syyleri (heh syyleri), mihin sitte sopii?
http://www.ikh.fi/fi/jaahdytin-ford-83990194-f0099
Puuttuu öljysyyleri, heh, öljyjäähdytin, heh, öljynlauhdutin.
Jos asentas öljyn paine linjaan erillisen suihkutus pumpun joka suihkis kontion vartta pitkin superloonin läpi öljyn? Jäähtyskö se jos olis vielä lugaksen suihkutus pumppu?
Ihan yhtä varmaa tietoa, kuin erään lentojätkän säätiedot. Varmasti kotimaista Valtrassa, renkaiden ilmat ja myyntipuheet ;Dmitä? eikös net suomessa edes noita tee? kaikki taitaa tulla jostain muualta ja sitten kasataan tää kotimainen... jos kukaan ei olis ostannu ulkolaisia koneita koskaan niin edelleen 15 valtu olis työjuhtana!
Onko valumötis ainuttakaan kotimaista osaa?
Itseasiassa Intia tai Turkki on yleensä jäähdyttäjän valmistusmaa. Hinnat mahtuu 292-359e haitariin.
Puuhis voi antaa linkkivinkin johonkin kalliimpaan laatujäähyyn joka on valmistettu muualla. 560euroon löytyy turkkilainen kotimaisesta nettipuodista, sama jota esmes traktorimies kauppaa 292euroon.
Tos olis halapa fortin syyleri (heh syyleri), mihin sitte sopii?
http://www.ikh.fi/fi/jaahdytin-ford-83990194-f0099
Puuttuu öljysyyleri, heh, öljyjäähdytin, heh, öljynlauhdutin.
Jos asentas öljyn paine linjaan erillisen suihkutus pumpun joka suihkis kontion vartta pitkin superloonin läpi öljyn? Jäähtyskö se jos olis vielä lugaksen suihkutus pumppu?
Ai jaa... Noille pitää olla omapullo tai jotain :D
Ihan yhtä varmaa tietoa, kuin erään lentojätkän säätiedot. Varmasti kotimaista Valtrassa, renkaiden ilmat ja myyntipuheet ;Dmitä? eikös net suomessa edes noita tee? kaikki taitaa tulla jostain muualta ja sitten kasataan tää kotimainen... jos kukaan ei olis ostannu ulkolaisia koneita koskaan niin edelleen 15 valtu olis työjuhtana!
Onko valumötis ainuttakaan kotimaista osaa?
Kale-jäähdytin,
20.6.2014
(http://i9.aijaa.com/t/00449/14275063.t.jpg) (http://aijaa.com/3vDB2P)
22.10.2016
(http://i11.aijaa.com/t/00856/14275064.t.jpg) (http://aijaa.com/JeqeyW)
Kerrassaan kehverätä....
http://www.kaleoto.com.tr/eng/product_radiators.asp
Oot sitten ajanu Foortin traput johonki kantoon.
-SS-
Tuosta valopistokkeesta. Lainasin autonperäkärryä normaalisti
tarkalle mutta hiukan semmoiselle hajamieliselle kollegalle.
Kärry tuli pestynä ja siistissä kunnossa takaisin, mutta ihmettelin
sitten kun kärryä seuraavan kerran olin ottamassa, että
miksi tää valojohto on pitempi kuin ennen, ainakin 60 cm.
No se 60 cm puuttui sieltä perävalojen päästä.
Ei mikään tavara lainatessa parane.
-SS-
Tuosta valopistokkeesta. Lainasin autonperäkärryä normaalisti
tarkalle mutta hiukan semmoiselle hajamieliselle kollegalle.
Kärry tuli pestynä ja siistissä kunnossa takaisin, mutta ihmettelin
sitten kun kärryä seuraavan kerran olin ottamassa, että
miksi tää valojohto on pitempi kuin ennen, ainakin 60 cm.
No se 60 cm puuttui sieltä perävalojen päästä.
Ei mikään tavara lainatessa parane.
-SS-
Lainasin maakärryjäni osa1.
Takavalo rikki.
Lainasin maakärryjäni osa2.
Takalaidan sylinterit keinustuolin muodossa.
Lainasin omatekoista sirkeliäni.
Teränsuoja solmussa ja terä tiensä päässä tämän myötä.
Lainasin pyörösahaani.
Teräsuoja ei palautunut ja terä tylsä.
Lainasin sähköhöylääni.
Päässyt karkuun betonilattialla.
Lainasin moottorisahaani.
Laippa väärässä ja ketju karannut mopotyylisesti koppaan.
Lainasin tarkasti vaalimaani Tunturi SPeetä.
Takavanne littanana ja pinnat läpi sisä sekä ulkorenkaasta.
Lainasin varaosapösöäni junioreiden jääratakäyttöön.
Kone leikannut kiinni ja startti poltettu käyttämällä sitä ajamiseen.
On kyllä totta että lainaaminen ei mitenkään paranna laatua, tai jotain...varsinkaan sukulaisten käytössä....
Tuosta valopistokkeesta. Lainasin autonperäkärryä normaalisti
tarkalle mutta hiukan semmoiselle hajamieliselle kollegalle.
Kärry tuli pestynä ja siistissä kunnossa takaisin, mutta ihmettelin
sitten kun kärryä seuraavan kerran olin ottamassa, että
miksi tää valojohto on pitempi kuin ennen, ainakin 60 cm.
No se 60 cm puuttui sieltä perävalojen päästä.
Ei mikään tavara lainatessa parane.
-SS-
Lainasin maakärryjäni osa1.
Takavalo rikki.
Lainasin maakärryjäni osa2.
Takalaidan sylinterit keinustuolin muodossa.
Lainasin omatekoista sirkeliäni.
Teränsuoja solmussa ja terä tiensä päässä tämän myötä.
Lainasin pyörösahaani.
Teräsuoja ei palautunut ja terä tylsä.
Lainasin sähköhöylääni.
Päässyt karkuun betonilattialla.
Lainasin moottorisahaani.
Laippa väärässä ja ketju karannut mopotyylisesti koppaan.
Lainasin tarkasti vaalimaani Tunturi SPeetä.
Takavanne littanana ja pinnat läpi sisä sekä ulkorenkaasta.
Lainasin varaosapösöäni junioreiden jääratakäyttöön.
Kone leikannut kiinni ja startti poltettu käyttämällä sitä ajamiseen.
On kyllä totta että lainaaminen ei mitenkään paranna laatua, tai jotain...varsinkaan sukulaisten käytössä....
Päänimimerkki on näköjään hidas oppimaan...
Loimaan huutajan suku on yhtä t........ kuin itse "rise" kuru.Tuosta valopistokkeesta. Lainasin autonperäkärryä normaalisti
tarkalle mutta hiukan semmoiselle hajamieliselle kollegalle.
Kärry tuli pestynä ja siistissä kunnossa takaisin, mutta ihmettelin
sitten kun kärryä seuraavan kerran olin ottamassa, että
miksi tää valojohto on pitempi kuin ennen, ainakin 60 cm.
No se 60 cm puuttui sieltä perävalojen päästä.
Ei mikään tavara lainatessa parane.
-SS-
Lainasin maakärryjäni osa1.
Takavalo rikki.
Lainasin maakärryjäni osa2.
Takalaidan sylinterit keinustuolin muodossa.
Lainasin omatekoista sirkeliäni.
Teränsuoja solmussa ja terä tiensä päässä tämän myötä.
Lainasin pyörösahaani.
Teräsuoja ei palautunut ja terä tylsä.
Lainasin sähköhöylääni.
Päässyt karkuun betonilattialla.
Lainasin moottorisahaani.
Laippa väärässä ja ketju karannut mopotyylisesti koppaan.
Lainasin tarkasti vaalimaani Tunturi SPeetä.
Takavanne littanana ja pinnat läpi sisä sekä ulkorenkaasta.
Lainasin varaosapösöäni junioreiden jääratakäyttöön.
Kone leikannut kiinni ja startti poltettu käyttämällä sitä ajamiseen.
On kyllä totta että lainaaminen ei mitenkään paranna laatua, tai jotain...varsinkaan sukulaisten käytössä....
Päänimimerkki on näköjään hidas oppimaan...
Mitäpä sitä ei toisten hyväks tekis...
lainataas...
eli onko kukaa saanu syylärin muovipääryn halakiamaa pitähän kolovilla sulattamalla?
oli trajetista 5cm halaki ja kyllä se sula siihen kiinni otti, lainasin paikka ainesta kiinnikes tapin yläpäästä samaa muovia kunon..
sitte siihen päälle loktaitin laippaliimaa.. saas nähärä.. 140-200e uus syyläri ettei ny kannata montaa kertaa harrastaa, kunon niin *****maanen kaivaa esillekki..
Mutta tukkiiko muovistaki? pitääkös sitä käytettäes ottaa termari pois ja lämppärin kenno ohittaa yms ja huuhtelut perään? Vai onko vain kaataa ja unohra? (ja karu)
mutta eiks tuo tukli net pillitki? vai miten se oikein toimii... kun ennen vanhaan noita pisti syyläriin niin lämpö herkis kulkekamasta koppiin...