Myös maidontuotanto kielletään. Ehkä jo ensi viikolla.
Tuo oli aika vahva. Kehitys maailmalla näyttää ihan joltain muulta.Myös maidontuotanto kielletään. Ehkä jo ensi viikolla.
Kyllä nauta eläimenä on tullut tiensä päähän. 🎅
Saksalaiset haluavat kieltää bensiini- ja dieselmoottoreiden myynnin 2030 alkaen. Melkoisen kova ratkaisu, mulla ei ole kyllä mitään tätä vastaan. Ei ole mitään intohimoja tankkauksia ja öljynvaihtoja kohtaan. Kyllä niistä voi luopua. Mun mielestäni eräänlainen virstanpylväs teollisessa historiassa, rakennekehitystä, joka lienee välttämätöntä tehdä jossain vaiheessa.polttomoottorihan on pitäny syrjäyttää jo moneen kertaan sen historian olemassaolon aikana mutta aina vaan niitä tehdään :-\ :-\ :-\ :-\
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000001927934.html?utm_campaign=tf-IS&utm_term=1&utm_source=tf-other
Tuo oli aika vahva. Kehitys maailmalla näyttää ihan joltain muulta.Myös maidontuotanto kielletään. Ehkä jo ensi viikolla.
Kyllä nauta eläimenä on tullut tiensä päähän. 🎅
Myös maidontuotanto kielletään. Ehkä jo ensi viikolla.
Myös maidontuotanto kielletään. Ehkä jo ensi viikolla.
Tyhmyys olis kanssa kiva kieltää...poikkeuksen tietysti kaikki paavot ja puolueet.
Myös maidontuotanto kielletään. Ehkä jo ensi viikolla.
Tyhmyys olis kanssa kiva kieltää...poikkeuksen tietysti kaikki paavot ja puolueet.
Oikein. Mutta mitä niille maidontuottajille sitten tehdään? Voiko heitä noin vain karkoittaa?
Myös maidontuotanto kielletään. Ehkä jo ensi viikolla.
Tyhmyys olis kanssa kiva kieltää...poikkeuksen tietysti kaikki paavot ja puolueet.
Oikein. Mutta mitä niille maidontuottajille sitten tehdään? Voiko heitä noin vain karkoittaa?
Kyllä nauta eläimenä on tullut tiensä päähän.
Saksalaiset haluavat kieltää bensiini- ja dieselmoottoreiden myynnin 2030 alkaen. Melkoisen kova ratkaisu, mulla ei ole kyllä mitään tätä vastaan. Ei ole mitään intohimoja tankkauksia ja öljynvaihtoja kohtaan. Kyllä niistä voi luopua. Mun mielestäni eräänlainen virstanpylväs teollisessa historiassa, rakennekehitystä, joka lienee välttämätöntä tehdä jossain vaiheessa.Voi ollakin virtsaa.
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000001927934.html?utm_campaign=tf-IS&utm_term=1&utm_source=tf-other
päivän aikana tuossa miettiny tuota sähköraktoria ja tullu siihen tulokseen että ei siitä mitään tuu, aina neois virta loppuneena jossain roikan ulottumattomissa, sitte se roikkien kans tuhertaminen heinien ja olkien seassa aiheuttais valtavasti tulipaloja, polttomoottorin ongelmien kans tuhertaessa yleensä isännät pysyy hengissä kun ei naftasuihku taida ylettää kuin käteeen vaikka korkeapainekanavan aukoo, terminaattorillaki ois monesti tukka pystyssä ja pumppu sekasin kun se ei kuitenkaan malttas oottaa vattenfaalin miehiä tutkimaan vikaa vaan menis ite meisselillä sorhoon sähkövalmetin sisuksia :-\ :-\ :-\ :-\
Kaikki aikanaan, protoja tehdään, mutta ei myydä ennen kuin maailma on valmis niille. Sinänsä virran kuljettaminen pellolle ei ole sen kummallisempaa kuin polttoaineenkaan kuljettaminen nykyisin. Tietty jussien joiden ei tarvitse kuljettaa polttoainetta, on vaikea asiaa ajatella omaa tilannetta pidemmälle.päivän aikana tuossa miettiny tuota sähköraktoria ja tullu siihen tulokseen että ei siitä mitään tuu, aina neois virta loppuneena jossain roikan ulottumattomissa, sitte se roikkien kans tuhertaminen heinien ja olkien seassa aiheuttais valtavasti tulipaloja, polttomoottorin ongelmien kans tuhertaessa yleensä isännät pysyy hengissä kun ei naftasuihku taida ylettää kuin käteeen vaikka korkeapainekanavan aukoo, terminaattorillaki ois monesti tukka pystyssä ja pumppu sekasin kun se ei kuitenkaan malttas oottaa vattenfaalin miehiä tutkimaan vikaa vaan menis ite meisselillä sorhoon sähkövalmetin sisuksia :-\ :-\ :-\ :-\
Polttokennotraktorina luultavasti toimisi, mutta ei ole NewHollandistakaan kuulunut mitään, vaikka esittelivät prototyypin 7. vuotta sitten.
http://www.thecleanenergyleader.com/en/nh2_tm_hydrogen/hydrogenenergy.html (http://www.thecleanenergyleader.com/en/nh2_tm_hydrogen/hydrogenenergy.html)
Kaikki aikanaan, protoja tehdään, mutta ei myydä ennen kuin maailma on valmis niille. Sinänsä virran kuljettaminen pellolle ei ole sen kummallisempaa kuin polttoaineenkaan kuljettaminen nykyisin. Tietty jussien joiden ei tarvitse kuljettaa polttoainetta, on vaikea asiaa ajatella omaa tilannetta pidemmälle.päivän aikana tuossa miettiny tuota sähköraktoria ja tullu siihen tulokseen että ei siitä mitään tuu, aina neois virta loppuneena jossain roikan ulottumattomissa, sitte se roikkien kans tuhertaminen heinien ja olkien seassa aiheuttais valtavasti tulipaloja, polttomoottorin ongelmien kans tuhertaessa yleensä isännät pysyy hengissä kun ei naftasuihku taida ylettää kuin käteeen vaikka korkeapainekanavan aukoo, terminaattorillaki ois monesti tukka pystyssä ja pumppu sekasin kun se ei kuitenkaan malttas oottaa vattenfaalin miehiä tutkimaan vikaa vaan menis ite meisselillä sorhoon sähkövalmetin sisuksia :-\ :-\ :-\ :-\
Polttokennotraktorina luultavasti toimisi, mutta ei ole NewHollandistakaan kuulunut mitään, vaikka esittelivät prototyypin 7. vuotta sitten.
http://www.thecleanenergyleader.com/en/nh2_tm_hydrogen/hydrogenenergy.html (http://www.thecleanenergyleader.com/en/nh2_tm_hydrogen/hydrogenenergy.html)
Kaverin kanssa juteltiin autoista ja sähköauto nousi yhdeksi vaihtoehdoksi. Omasta asiointiajostani 95% on hoidettavissa sillä noin 160-200 km toimintasäteellä mitä niihin luvataan. Kaupunkiin matkatessani hyppään yleensä junaan, eli riittää että pääsen asemalle asti autolla. Jäljelle jäävän 5% ajosta voisi tehdä vuokra-autolla tai lainata kaverilta.
Oikeastaan tiedän paljon paikkoja missä on pari autoa, mutta toinen makaa yleensä kotona. Sellainen kollektiivinen automalli olisi tosi järkevää toimintaa.
Kaikki aikanaan, protoja tehdään, mutta ei myydä ennen kuin maailma on valmis niille. Sinänsä virran kuljettaminen pellolle ei ole sen kummallisempaa kuin polttoaineenkaan kuljettaminen nykyisin. Tietty jussien joiden ei tarvitse kuljettaa polttoainetta, on vaikea asiaa ajatella omaa tilannetta pidemmälle.päivän aikana tuossa miettiny tuota sähköraktoria ja tullu siihen tulokseen että ei siitä mitään tuu, aina neois virta loppuneena jossain roikan ulottumattomissa, sitte se roikkien kans tuhertaminen heinien ja olkien seassa aiheuttais valtavasti tulipaloja, polttomoottorin ongelmien kans tuhertaessa yleensä isännät pysyy hengissä kun ei naftasuihku taida ylettää kuin käteeen vaikka korkeapainekanavan aukoo, terminaattorillaki ois monesti tukka pystyssä ja pumppu sekasin kun se ei kuitenkaan malttas oottaa vattenfaalin miehiä tutkimaan vikaa vaan menis ite meisselillä sorhoon sähkövalmetin sisuksia :-\ :-\ :-\ :-\
Polttokennotraktorina luultavasti toimisi, mutta ei ole NewHollandistakaan kuulunut mitään, vaikka esittelivät prototyypin 7. vuotta sitten.
http://www.thecleanenergyleader.com/en/nh2_tm_hydrogen/hydrogenenergy.html (http://www.thecleanenergyleader.com/en/nh2_tm_hydrogen/hydrogenenergy.html)
Kaverin kanssa juteltiin autoista ja sähköauto nousi yhdeksi vaihtoehdoksi. Omasta asiointiajostani 95% on hoidettavissa sillä noin 160-200 km toimintasäteellä mitä niihin luvataan. Kaupunkiin matkatessani hyppään yleensä junaan, eli riittää että pääsen asemalle asti autolla. Jäljelle jäävän 5% ajosta voisi tehdä vuokra-autolla tai lainata kaverilta.
Oikeastaan tiedän paljon paikkoja missä on pari autoa, mutta toinen makaa yleensä kotona. Sellainen kollektiivinen automalli olisi tosi järkevää toimintaa.
Jos saavat toimimaan tämän kuskittoman auton, niin sit auton omistus taitaa tulla tarpeettomaksi.
Saksalaiset haluavat kieltää bensiini- ja dieselmoottoreiden myynnin 2030 alkaen. Melkoisen kova ratkaisu, mulla ei ole kyllä mitään tätä vastaan. Ei ole mitään intohimoja tankkauksia ja öljynvaihtoja kohtaan. Kyllä niistä voi luopua. Mun mielestäni eräänlainen virstanpylväs teollisessa historiassa, rakennekehitystä, joka lienee välttämätöntä tehdä jossain vaiheessa.Voi ollakin virtsaa.
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000001927934.html?utm_campaign=tf-IS&utm_term=1&utm_source=tf-other
Mutta tosiasiassa sakut ei häviä yhtään kun autokanta pannaan uusiksi, niiden teollisuus on jo aika pitkällä sähköjen kanssa.
Sakujen autontuotanto on niin suurta että voittavat jos saavat ajettua tuon päätöksen koko eurooppaa.
Eikös muuten norja tehnyt jo vastaavan päätöksen?