Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 30.09.16 - klo:05:06
-
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/talous/juustoportin-mainos-voitti-mt-n-100-vuotisjuhlavuoden-mainoskilpailun-p%C3%A4%C3%A4sarjan-palkintona-kullattu-suokuokka-1.163543
On näillä ojalilla ja muilla nieleskelemistä.
Eikö enää olekkaan valio valio valio valio valio valio valio valio valio valio valio
Alkaako maastullissakin puhaltamaan uudet tuulet
Aatelkaa nyte, satavuotis-kisa ja kaikki.
pohjoisen tissinkoittajankin matematiikalla seuraavaan 100-vuotiskisaan on aikaa.
-
Mikä kisa, missä?? Koskaan kuullutkaan. Eipä kuule hetkauta.
-
Ideaa kannattaa jalostaa: etelän tuottajat voisivat mainostaa maitoaan vaikka virikemaitona. Kauppa kävisi.
-
Ideaa kannattaa jalostaa: etelän tuottajat voisivat mainostaa maitoaan vaikka virikemaitona. Kauppa kävisi.
Tai kuramaitona..varmaa liikuntaa luvassa.
-
Folk Finland -mainostoimisto kylläkin voitti sen kilpailun Maitomaan mainoksellaan. Eemelin väittämä on vähän sama kuin väittää että Adidas voitti satasen Boltin pitäessä niitä jaloissansa.
-
ai, ite aikoinai naureskelin sille arlan ekalle mainokselle, se toimi .... mutta en ihan ymmärrä tuota eemelin pointtia?
-
Folk Finland -mainostoimisto kylläkin voitti sen kilpailun Maitomaan mainoksellaan. Eemelin väittämä on vähän sama kuin väittää että Adidas voitti satasen Boltin pitäessä niitä jaloissansa.
Syy-seuraus-suhteet ovat joskus hieman haasteellisia jos agenda estää osan faktoista huomioinnin.