Agronet
Keskusteluaiheet => Yleistä maa- ja metsätaloudesta => Aiheen aloitti: Jompero - 29.09.16 - klo:21:58
-
S-ryhmän tuoretuotteiden valikoimajohtaja Antti Oksa
"Mitä isompi myyntivolyymi, sitä tehokkaampaa tuotteen valmistaminen on. Tuotteiden hintatason kehittymisestä on kyseltävä niiden tuottajilta. Jos heidän hintansa laskevat, myös kauppojen hinnat ovat edullisempia."
-
Tarkoittikohan se kauppojen sisäänostohintoja ? Että minä olen niin väsynyt näihin osuuskuntien verenimijöihin !
-
Eilen uutisissa (olikoos kolmosen?) maija-täti kertoi ruuan tulevasta hintakehityksestä. tämän vuoden junnaa paikallaan ja ens vuonna nousee... Tähän asti ok, mutta sitten sanottiin ,että tämä nousu luonnollisesti näkyy myös tuottajahinnoissa.
Näkispä vaan, prkle
-
alvin osuus kasvaa...
-
S-ryhmän tuoretuotteiden valikoimajohtaja Antti Oksa
"Mitä isompi myyntivolyymi, sitä tehokkaampaa tuotteen valmistaminen on. Tuotteiden hintatason kehittymisestä on kyseltävä niiden tuottajilta. Jos heidän hintansa laskevat, myös kauppojen hinnat ovat edullisempia."
Johtuu vain siitä että 7-8 miljoonan ihmisen ruuat pitää saada myytyä 5 miljoonalle.
-
S-ryhmän tuoretuotteiden valikoimajohtaja Antti Oksa
"Mitä isompi myyntivolyymi, sitä tehokkaampaa tuotteen valmistaminen on. Tuotteiden hintatason kehittymisestä on kyseltävä niiden tuottajilta. Jos heidän hintansa laskevat, myös kauppojen hinnat ovat edullisempia."
Johtuu vain siitä että 7-8 miljoonan ihmisen ruuat pitää saada myytyä 5 miljoonalle.
Se on hiukan niinku maidontuotanto, tuottaa pitää vaikkei ois tarvettakaan. ;)
-
S-ryhmän tuoretuotteiden valikoimajohtaja Antti Oksa
"Mitä isompi myyntivolyymi, sitä tehokkaampaa tuotteen valmistaminen on. Tuotteiden hintatason kehittymisestä on kyseltävä niiden tuottajilta. Jos heidän hintansa laskevat, myös kauppojen hinnat ovat edullisempia."
Johtuu vain siitä että 7-8 miljoonan ihmisen ruuat pitää saada myytyä 5 miljoonalle.
Se on hiukan niinku maidontuotanto, tuottaa pitää vaikkei ois tarvettakaan. ;)
Tai niin kuin viljukiljun viljely!