Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Makkis - 27.08.16 - klo:07:40
-
Onko kellään tietoa? Case 845:ssa on jääny neliveto päälle. Vaihdettu uusi sulake ei ole palanut. Epäilen, että jostakin on johto poikki. Menee varmaan samassa paikassa tankin johdon kanssa kun p-ö mittari näyttää täyttä. Mistä kohtaa kannattaisi ruveta etsimään vikaa? Vinkuu niin ikävästi tiellä ajaessa.
-
Kytkinkaavio olisi hyvä,ja haeskele se venttiili, joka kytkee nelivedon ,sieltäpäin sitten katkaisijalle.
-
Jos on vaan piuha solenoidilta irti
-
Jos piuhoista ei löydy vikaa niin kävisin itse läpi kopin rintapellissä olevan läpiviennin kaikki liitokset. Epäilyttävä kohta noissa. Ja toivottavasti koneessa on toimiva pääkytkin jota myös käytetään ?
-
Jos piuhoista ei löydy vikaa niin kävisin itse läpi kopin rintapellissä olevan läpiviennin kaikki liitokset. Epäilyttävä kohta noissa. Ja toivottavasti koneessa on toimiva pääkytkin jota myös käytetään ?
Meneeks se piuha tosta läpiviennistä eteen kun kytkin lienee hytin alla?
-
Tos on jotain juttua kytkentäkaavoista. Josko ne auttais.
-
Jos piuhoista ei löydy vikaa niin kävisin itse läpi kopin rintapellissä olevan läpiviennin kaikki liitokset. Epäilyttävä kohta noissa. Ja toivottavasti koneessa on toimiva pääkytkin jota myös käytetään ?
Meneeks se piuha tosta läpiviennistä eteen kun kytkin lienee hytin alla?
NO sitä en tiedä, mut ei haittaakaan jos noita välillä herkistelee. Ei ole yks tai kaksi noita tuonikäisiä rattoreita, jotka on alkaneet kojelaudan alta lähettelemään savumerkkejä...
-
Onko jarruvalon sulake ehjä?
-
Luin otsikon huolimattomasti ja ajattelin, että ei kai täällä ole jo kolmatta ketjua siitä olemattomasta Fordista.