Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 14.08.16 - klo:21:01
-
http://kansalaispuolue.fi/blogi/#blog-post-84 8) 8) 8) 8)
-
http://kansalaispuolue.fi/blogi/#blog-post-84 8) 8) 8) 8)
Kyllä yhteiskunnan tuella perustetaan noita reservaatteja ja osa porukoista muuttaa niihin ihan vapaaehtoisesti.
-
http://kansalaispuolue.fi/blogi/#blog-post-84 8) 8) 8) 8)
Kyllä yhteiskunnan tuella perustetaan noita reservaatteja ja osa porukoista muuttaa niihin ihan vapaaehtoisesti.
asumistuet valuu etelän viljanviljelijän taskuun ruokottomina tontinhintoina, kyllä paavo puhuu taaskin asiaa :o :o :o :o
-
Ai! ICEKIn alkaa heräämään tähän järjettömyyteen. Asumistuki, toimeentulotuki ynm. on käytännössä tulonsiirto gryndereille!
-
Vuokrakulut nousevat, maataloustuet laskevat. Kannattaa palastella se viljapelto tonteiksi aina kun mahdollista. :)
-
Ai! ICEKIn alkaa heräämään tähän järjettömyyteen. Asumistuki, toimeentulotuki ynm. on käytännössä tulonsiirto gryndereille!
minähän olen aina ollut jokseenkin sitä mieltä että että välitön erottaminen oppilaitoksesta mikäli oppilas asuu muussa kuin koulun (tai ay-liikkeen) järjestämässä soluasunnossa, tällä olisi välitön tervehtyttävä vaikutus myös työn teon kannustavuuteen kun asuntotarjonta kasvaisi :o :o :o :o
-
Koko aluepolitiikka on perseestä!
-
Koko aluepolitiikka on perseestä!
Aluepolitiikkaa se on Hgin rakentaminenkin (tai ainakin kaavoituspolitiikkaa).
Muistan kun Finnlines halusi rakentaa Kantvikiin Kirkkonummelle suursataman. Hgin kaupunki antoi noita kaavoittamattomia maita vastaan Finnlinesille tontin Hgin keskustasta uudelle pääkonttorille. Samoin pidettiin kaikki länteen vievät väylät tukkoisina ettei Hangon satama vetäisi. Niin mahdollistettiin täysin tarpeettoman Vuosaaren sataman rakentaminen (Etelä-Suomessa olisi ollut yllinkyllin vapaata satamakapasitettia Vuosaaren tavaraliikenteelle ainakin Hangossa, Loviissa, Kotkassa ja Haminassa).
Täyteen rakennettavan Länsisataman liikenne puuroutuu jo vaikka se ei ole edes puoliksi rakennettu ja uusi kahden terminaalin putki valmistuu ensi vuonna.
Vuosaareen ei pääse metrolla ja satamassa ei saa kävellä. Tunti Kampista julkisilla ja 20 minuutia shuttle-bussin odotusta jos Saksan laivaan haluaa. Yksikään kyltti Kehältä ei Vuosaaren matkustajasatamaan osoita ennen viimeistä liikenneympyrää. Itse osuin vahingossa navigaattorilla oikeaan paikkaan kun Rostockiin autolla matkustin.
Katajanokan asukasyhdistys ei salli Viking Linelle toista laivaa Tallinnaan ettei Skattan asukkaiden rauha häiriinny. (Vuonna 1982 siellä vielä romutettiin laivoja.)
St. Peter Line ei saanut aikoinaan Eteläsatamassa (Olympiaterminaali) lastata autoja vaan piti siirtyä Vuosaareen ko. hommaan (nyk. liikenne Länsisatamasta).
Nyt kun sisääntuloväylät muutetaan bulevardeiksi, niin liikenne puurutuu lopullisesti.
Ahneen loppu on mikä on, mutta satamalaitos kun on Hgin tuottoisin liikelaitos (tuottaa noin 200 miljoonaa euroa / vuosi), niin koitetaan imeä kaikki liikenne.
Kumma että esim. Äänekosken uusi sellutehdas teki diilin Vuosaaren kanssa kun satamia olisi ollut lähempänäkin.
Niin tai näin matkustan aina Hangosta Paldiskiin ja takaisin Naviraililla. http://navirail.com/aikataulu http://navirail.com/matkustajat
-
Ahneen loppu on mikä on, mutta satamalaitos kun on Hgin tuottoisin liikelaitos (tuottaa noin 200 miljoonaa euroa / vuosi), niin koitetaan imeä kaikki liikenne.
Kehä lll:n ulkopuolinen valtakunta maksaa siivun hesan kunnallisverosta.
-
Ai! ICEKIn alkaa heräämään tähän järjettömyyteen. Asumistuki, toimeentulotuki ynm. on käytännössä tulonsiirto gryndereille!
Pikemminkin sen vuokrakolossin tilaajalle. Toki perustaja-urakoitsija on mukana ravintoketjun alapäässä.
-
Koko aluepolitiikka on perseestä!
Kyllä Kalasataman rakentaminen on suuri menestys. Siinä ei etelän viljelijällä ole mitään osaa. 9 minuutin säteellä kaikki palvelut ja monellä myös työpaikka. Ei tarvitse autoa eikä autotallia.
-
Ai! ICEKIn alkaa heräämään tähän järjettömyyteen. Asumistuki, toimeentulotuki ynm. on käytännössä tulonsiirto gryndereille!
minähän olen aina ollut jokseenkin sitä mieltä että että välitön erottaminen oppilaitoksesta mikäli oppilas asuu muussa kuin koulun (tai ay-liikkeen) järjestämässä soluasunnossa, tällä olisi välitön tervehtyttävä vaikutus myös työn teon kannustavuuteen kun asuntotarjonta kasvaisi :o :o :o :o
ay-cosa nostra ottaa vähintään sen mitä vuokralainen saa asumistukena. Yleensä enemmä. Ja tästä vuokra hommasta ei makseta edes veroja valtion tilille, mitä YKSITYISET vuokraajat tekee!
-
Koko aluepolitiikka on perseestä!
Kyllä Kalasataman rakentaminen on suuri menestys. Siinä ei etelän viljelijällä ole mitään osaa. 9 minuutin säteellä kaikki palvelut ja monellä myös työpaikka. Ei tarvitse autoa eikä autotallia.
Viihtyisää kuin Itä-Pasilassa http://helsinki.emmi.fi/l/CsZ_6JTQXzvP
-
Koko aluepolitiikka on perseestä!
Kyllä Kalasataman rakentaminen on suuri menestys. Siinä ei etelän viljelijällä ole mitään osaa. 9 minuutin säteellä kaikki palvelut ja monellä myös työpaikka. Ei tarvitse autoa eikä autotallia.
joo, eikä sieltä tuu sepeteukselle edes kyläilykutsua, puhumattakaan että asumaan pääsis :) ;) :D :D
ja mitä taas tulee aluepolitiikkaan niin muujussin harmiksihan koko helsinki on syntyny aluepoliittisin päätöksin kun turku palo, ei se oo mikään markkinavoimien ja yrittäjien tuotos :) ;) :D ;D
-
Koko aluepolitiikka on perseestä!
Kyllä Kalasataman rakentaminen on suuri menestys. Siinä ei etelän viljelijällä ole mitään osaa. 9 minuutin säteellä kaikki palvelut ja monellä myös työpaikka. Ei tarvitse autoa eikä autotallia.
joo, eikä sieltä tuu sepeteukselle edes kyläilykutsua, puhumattakaan että asumaan pääsis :) ;) :D :D
ja mitä taas tulee aluepolitiikkaan niin muujussin harmiksihan koko helsinki on syntyny aluepoliittisin päätöksin kun turku palo, ei se oo mikään markkinavoimien ja yrittäjien tuotos :) ;) :D ;D
Ennen Tsaarin hallinolista päätöstä Helsinki oli pahainen käpykylä! Tsaari ei kyllä ollut järkimiehiä! Parempi Pääkaupungin paikka olisi ollut silloin Hamina tai Viipuri!