Agronet
Keskusteluaiheet => Maidontuotanto ja lihanaudat => Aiheen aloitti: Ojala - 10.08.16 - klo:16:17
-
Tämän julkaisun perusteella ennustan asioiden muuttuvan, siis mikäli strategiansa pitää.
"Keskitytään omistajien raaka-aineen jalostukseen ja markkinointiin..."
Mitä tästä pitäisi ymmärtää ?
http://annualreport2015.arla.com/EN/
ps. Joko sielä jännäkakkaa pukkaa :P ?
-
Ainaskin suomessa he yrittävät ymmärtää asiakkaan tarpeita ja varautua nopeisiin kulutustottumusmuutoksiin tuotekehityksellä... jotenkin kuulostaa tutulta...
-
Kaupassa viili- ja jogurttihyllyt notkuu kevyttuotteita, vaikka väittämät rasvan haitallisuudesta on kumottu. Miten harva kuluttaja ylipäätään seuraa, mitä suuhunsa laittaa ?
UK näkyy olevan paras markkina-alue. Mites Valiolla ?