Agronet

Keskusteluaiheet => Maidontuotanto ja lihanaudat => Aiheen aloitti: Ojala - 10.08.16 - klo:16:17

Otsikko: Arla annual report 2015
Kirjoitti: Ojala - 10.08.16 - klo:16:17
Tämän julkaisun perusteella ennustan asioiden muuttuvan, siis mikäli strategiansa pitää.

"Keskitytään omistajien raaka-aineen jalostukseen ja markkinointiin..."

Mitä tästä pitäisi ymmärtää ?

http://annualreport2015.arla.com/EN/

ps. Joko sielä jännäkakkaa pukkaa  :P  ?
Otsikko: Vs: Arla annual report 2015
Kirjoitti: Ärrpää - 10.08.16 - klo:18:48

 Ainaskin suomessa he yrittävät ymmärtää asiakkaan tarpeita ja varautua nopeisiin kulutustottumusmuutoksiin tuotekehityksellä... jotenkin kuulostaa tutulta...
Otsikko: Vs: Arla annual report 2015
Kirjoitti: pig24 - 11.08.16 - klo:08:44
Kaupassa viili- ja jogurttihyllyt notkuu kevyttuotteita, vaikka väittämät rasvan haitallisuudesta on kumottu. Miten harva kuluttaja ylipäätään seuraa, mitä suuhunsa laittaa ?
UK näkyy olevan paras markkina-alue. Mites Valiolla ?