Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: -SS- - 19.04.16 - klo:10:14
-
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001161384.html
Opel ?
-SS-
-
Wartburg tiätty. se on semmonen k:n jatke
-
Wartburg tiätty. se on semmonen k:n jatke
Joo 353W farmari oli mullakin hetken aikaa joskus aikanaan. Melko ryhdikäs ajaa, ja vaihdekeppi semmoinen rento. Sitten vaihdoin englantilaiseen länsimerkkiin, eikä muutos ehkä ollut ollenkaan positiivinen.
-SS-
(http://www.viistonninen.com/muut/BL.jpg)
-
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001161384.html
Opel ?
-SS-
Kyllä se eniten ohitteleva automerkki Euroopan teillä taitaa olla semmonen Baijerilainen Mutteri Wiritys... 8)
Ei sen pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
-
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001161384.html
Opel ?
-SS-
Kyllä se eniten ohitteleva automerkki Euroopan teillä taitaa olla semmonen Baijerilainen Mutteri Wiritys... 8)
Ei sen pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
Tuohon on yksi ainoa syy. Saksan mosse on toimintakuntoinen niin harvoin että se vähä aika jonka sillä voi liikkua ilman hinausautoa, se hetki pitää käyttää 100%:sesti.
On muuten historian paskin automerkki. VMP. >:(
-
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001161384.html
Opel ?
-SS-
Kyllä se eniten ohitteleva automerkki Euroopan teillä taitaa olla semmonen Baijerilainen Mutteri Wiritys... 8)
Ei sen pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
Tuohon on yksi ainoa syy. Saksan mosse on toimintakuntoinen niin harvoin että se vähä aika jonka sillä voi liikkua ilman hinausautoa, se hetki pitää käyttää 100%:sesti.
On muuten historian paskin automerkki. VMP. >:(
eemelimarsuko se on jotakin ;D ;D ;D ;D
-
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001161384.html
Opel ?
-SS-
Kyllä se eniten ohitteleva automerkki Euroopan teillä taitaa olla semmonen Baijerilainen Mutteri Wiritys... 8)
Ei sen pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
Tuohon on yksi ainoa syy. Saksan mosse on toimintakuntoinen niin harvoin että se vähä aika jonka sillä voi liikkua ilman hinausautoa, se hetki pitää käyttää 100%:sesti.
On muuten historian paskin automerkki. VMP. >:(
eemelimarsuko se on jotakin ;D ;D ;D ;D
Onon, osoitus nuorekkaasta ja dynaamisesta otteesta elämään...
-
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001161384.html
Opel ?
-SS-
Kyllä se eniten ohitteleva automerkki Euroopan teillä taitaa olla semmonen Baijerilainen Mutteri Wiritys... 8)
Ei sen pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
Tuohon on yksi ainoa syy. Saksan mosse on toimintakuntoinen niin harvoin että se vähä aika jonka sillä voi liikkua ilman hinausautoa, se hetki pitää käyttää 100%:sesti.
On muuten historian paskin automerkki. VMP. >:(
eemelimarsuko se on jotakin ;D ;D ;D ;D
Onon, osoitus nuorekkaasta ja dynaamisesta otteesta elämään...
Yhdellä mossen huohottimen jäätymisellä sai mannelavettiin uuden korkeapainepumpun ja moniurahihnan kiristimen kanssa, asennettuna. Näitä kyseisiä jäätymisiä kertyi 5.5 vuodessa kolme. Ei ollut mosse talviauto ei. -17 pakkasta ni kannatti jättää lumikasaan ennemmin kun maksaa 850€ öljyoksennuksen jälkipyykistä.
-
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001161384.html
Opel ?
-SS-
Kyllä se eniten ohitteleva automerkki Euroopan teillä taitaa olla semmonen Baijerilainen Mutteri Wiritys... 8)
Ei sen pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
Tuohon on yksi ainoa syy. Saksan mosse on toimintakuntoinen niin harvoin että se vähä aika jonka sillä voi liikkua ilman hinausautoa, se hetki pitää käyttää 100%:sesti.
On muuten historian paskin automerkki. VMP. >:(
eemelimarsuko se on jotakin ;D ;D ;D ;D
Onon, osoitus nuorekkaasta ja dynaamisesta otteesta elämään...
Yhdellä mossen huohottimen jäätymisellä sai mannelavettiin uuden korkeapainepumpun ja moniurahihnan kiristimen kanssa, asennettuna. Näitä kyseisiä jäätymisiä kertyi 5.5 vuodessa kolme. Ei ollut mosse talviauto ei. -17 pakkasta ni kannatti jättää lumikasaan ennemmin kun maksaa 850€ öljyoksennuksen jälkipyykistä.
nykyautoissa pitää laittaa maski tukkoon elokuun lopulla, paitti datsuneissa ja alapertin amerikanautoissa, niissä on jatkuva kasvihuoneilmiö konepellin alla, sassilta kysyt niin se neuvoo 8) 8) 8) 8)
-
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001161384.html
Opel ?
-SS-
Kyllä se eniten ohitteleva automerkki Euroopan teillä taitaa olla semmonen Baijerilainen Mutteri Wiritys... 8)
Ei sen pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
Tuohon on yksi ainoa syy. Saksan mosse on toimintakuntoinen niin harvoin että se vähä aika jonka sillä voi liikkua ilman hinausautoa, se hetki pitää käyttää 100%:sesti.
On muuten historian paskin automerkki. VMP. >:(
eemelimarsuko se on jotakin ;D ;D ;D ;D
Onon, osoitus nuorekkaasta ja dynaamisesta otteesta elämään...
Yhdellä mossen huohottimen jäätymisellä sai mannelavettiin uuden korkeapainepumpun ja moniurahihnan kiristimen kanssa, asennettuna. Näitä kyseisiä jäätymisiä kertyi 5.5 vuodessa kolme. Ei ollut mosse talviauto ei. -17 pakkasta ni kannatti jättää lumikasaan ennemmin kun maksaa 850€ öljyoksennuksen jälkipyykistä.
nykyautoissa pitää laittaa maski tukkoon elokuun lopulla, paitti datsuneissa ja alapertin amerikanautoissa, niissä on jatkuva kasvihuoneilmiö konepellin alla, sassilta kysyt niin se neuvoo 8) 8) 8) 8)
Nii no... Olihan tuossakin lämmityssarja huohottimelle ja "munuaissuoja". Eipä vaan auttanu. >:(
-
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001161384.html
Opel ?
-SS-
Kyllä se eniten ohitteleva automerkki Euroopan teillä taitaa olla semmonen Baijerilainen Mutteri Wiritys... 8)
Ei sen pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
Tuohon on yksi ainoa syy. Saksan mosse on toimintakuntoinen niin harvoin että se vähä aika jonka sillä voi liikkua ilman hinausautoa, se hetki pitää käyttää 100%:sesti.
On muuten historian paskin automerkki. VMP. >:(
VMP.... PMV ..... BMW ... Baskaa mitä Wittu :o
-
No voi semmonen huohottimen jäätyminen vielä mitään.... Mitä Bemarin rutkuista muistan voi pojat ja miksei tytötkin oline vehkeitäne. Kivoja ajaa jossei tarvinnu ihan jokareissulla korjata tahi hinata useimmin tarvi. Ja makso maltaita palikat. E marsu joo sese ei tarvi kun muutaman kilon lasikuitukittiä sillon tällön :P Nii ja peltiä tietysti vähä sinne pohjaan. Mutta tämä on helppoa ja halpaa pimmeröintiin verrattuna. Toisekseen on jotenkin paljon yksinkertaisempi korjattava mitä bimmer wurst baijjerista ::)
Tosin tuo mun katiskani varmaan tulee kyllä kesän aikana paukahtaan. Senverran on kiivas luonteeltaan puskee nokee ja viheltää kin vanha mig konsanaan. Ja jokuvielä sanoi että CDI kone ei savuta kun on säädöt KOHILLAAN ;D ;D Voin kertoo että samallailla kun kaikki muutkin nokivasarat.
-
No voi semmonen huohottimen jäätyminen vielä mitään.... Mitä Bemarin rutkuista muistan voi pojat ja miksei tytötkin oline vehkeitäne. Kivoja ajaa jossei tarvinnu ihan jokareissulla korjata tahi hinata useimmin tarvi. Ja makso maltaita palikat. E marsu joo sese ei tarvi kun muutaman kilon lasikuitukittiä sillon tällön :P Nii ja peltiä tietysti vähä sinne pohjaan. Mutta tämä on helppoa ja halpaa pimmeröintiin verrattuna. Toisekseen on jotenkin paljon yksinkertaisempi korjattava mitä bimmer wurst baijjerista ::)
Tosin tuo mun katiskani varmaan tulee kyllä kesän aikana paukahtaan. Senverran on kiivas luonteeltaan puskee nokee ja viheltää kin vanha mig konsanaan. Ja jokuvielä sanoi että CDI kone ei savuta kun on säädöt KOHILLAAN ;D ;D Voin kertoo että samallailla kun kaikki muutkin nokivasarat.
Ei se huohotin mitään, mut ne kaikki muut vanos-jakopää-anturi-alusta-tunnistin yms muut jumpat. 5.5 vuotta--> 7000€. :'(
-
eiks bmw ole black mens on wheels?
-
No voi semmonen huohottimen jäätyminen vielä mitään.... Mitä Bemarin rutkuista muistan voi pojat ja miksei tytötkin oline vehkeitäne. Kivoja ajaa jossei tarvinnu ihan jokareissulla korjata tahi hinata useimmin tarvi. Ja makso maltaita palikat. E marsu joo sese ei tarvi kun muutaman kilon lasikuitukittiä sillon tällön :P Nii ja peltiä tietysti vähä sinne pohjaan. Mutta tämä on helppoa ja halpaa pimmeröintiin verrattuna. Toisekseen on jotenkin paljon yksinkertaisempi korjattava mitä bimmer wurst baijjerista ::)
Tosin tuo mun katiskani varmaan tulee kyllä kesän aikana paukahtaan. Senverran on kiivas luonteeltaan puskee nokee ja viheltää kin vanha mig konsanaan. Ja jokuvielä sanoi että CDI kone ei savuta kun on säädöt KOHILLAAN ;D ;D Voin kertoo että samallailla kun kaikki muutkin nokivasarat.
Ei se huohotin mitään, mut ne kaikki muut vanos-jakopää-anturi-alusta-tunnistin yms muut jumpat. 5.5 vuotta--> 7000€. :'(
Niinpä onne kivoja neet.
-
No voi semmonen huohottimen jäätyminen vielä mitään.... Mitä Bemarin rutkuista muistan voi pojat ja miksei tytötkin oline vehkeitäne. Kivoja ajaa jossei tarvinnu ihan jokareissulla korjata tahi hinata useimmin tarvi. Ja makso maltaita palikat. E marsu joo sese ei tarvi kun muutaman kilon lasikuitukittiä sillon tällön :P Nii ja peltiä tietysti vähä sinne pohjaan. Mutta tämä on helppoa ja halpaa pimmeröintiin verrattuna. Toisekseen on jotenkin paljon yksinkertaisempi korjattava mitä bimmer wurst baijjerista ::)
Tosin tuo mun katiskani varmaan tulee kyllä kesän aikana paukahtaan. Senverran on kiivas luonteeltaan puskee nokee ja viheltää kin vanha mig konsanaan. Ja jokuvielä sanoi että CDI kone ei savuta kun on säädöt KOHILLAAN ;D ;D Voin kertoo että samallailla kun kaikki muutkin nokivasarat.
Ei se huohotin mitään, mut ne kaikki muut vanos-jakopää-anturi-alusta-tunnistin yms muut jumpat. 5.5 vuotta--> 7000€. :'(
Niinpä onne kivoja neet.
Polkupyöranketjua jakopää ja vanoksen tiivisteet arabikumia. Männänrenkaan tehty vuorimännystä. Ja ne saatanan tunnistinmatot penkeissä, punanen ukko naama pallossa kerran kuussa. >:(
Ei siinä autossa ollu muuta hyvää kun automaattilaatikko ja perämurikka.
-
soli muuten volovo.
ja muuten siitä pemarista. tuossa on mittarissa yli 300 000 ja pollimoitten ja jarrupalojen lisäksi on laitettu vesipumppu ja takapyörän laakeri.
-
Turha jaaritella, KAIKKI Bemarinomistajat ja kuskit on kusipäitä ja piste.
-
Turha jaaritella, KAIKKI Bemarinomistajat ja kuskit on kusipäitä ja piste.
Jeah.
-
Turha jaaritella, KAIKKI Bemarinomistajat ja kuskit on kusipäitä ja piste.
Ajaksä audilla? ;D
-
Turha jaaritella, KAIKKI Bemarinomistajat ja kuskit on kusipäitä ja piste.
Ajaksä audilla? ;D
Tuskin, kai se suhaa jollakin itä-autolla? Kia tai Nissan Sunny?? ;D
-
No voi semmonen huohottimen jäätyminen vielä mitään.... Mitä Bemarin rutkuista muistan voi pojat ja miksei tytötkin oline vehkeitäne. Kivoja ajaa jossei tarvinnu ihan jokareissulla korjata tahi hinata useimmin tarvi. Ja makso maltaita palikat. E marsu joo sese ei tarvi kun muutaman kilon lasikuitukittiä sillon tällön :P Nii ja peltiä tietysti vähä sinne pohjaan. Mutta tämä on helppoa ja halpaa pimmeröintiin verrattuna. Toisekseen on jotenkin paljon yksinkertaisempi korjattava mitä bimmer wurst baijjerista ::)
Tosin tuo mun katiskani varmaan tulee kyllä kesän aikana paukahtaan. Senverran on kiivas luonteeltaan puskee nokee ja viheltää kin vanha mig konsanaan. Ja jokuvielä sanoi että CDI kone ei savuta kun on säädöt KOHILLAAN ;D ;D Voin kertoo että samallailla kun kaikki muutkin nokivasarat.
Ei se huohotin mitään, mut ne kaikki muut vanos-jakopää-anturi-alusta-tunnistin yms muut jumpat. 5.5 vuotta--> 7000€. :'(
Niinpä onne kivoja neet.
Polkupyöranketjua jakopää ja vanoksen tiivisteet arabikumia. Männänrenkaan tehty vuorimännystä. Ja ne saatanan tunnistinmatot penkeissä, punanen ukko naama pallossa kerran kuussa. >:(
Ei siinä autossa ollu muuta hyvää kun automaattilaatikko ja perämurikka.
Mulla sama ku alaperalla, plus 300tkm ja vielä en oo isoihin ongelmiin törmännyt. Paitsi ne shottibrikan kokoiset etujarrulevyt, meni kieroon jostain syystä. Ja uudetkin väristää taas, jarruttaessa:-X Mikähän niissä voi olla vikana? Helevatan kalliit, kun on kunnon pysäyttimet. Paniikkijarrutuksia ei oo tarvinut tehdä, eikä muutenkaan jarrutella kovin, vesilätäköistä ei oo kuumilla jarruilla ajettu eikä jarrut laahaakaan, kai, eihän sitä tunne kun on riittävästi voimaa ;D
Seuraava vois olla Viano, mutta mistä budjettiin sopiva.
-
Jassolla onkin 530D?
Mullapas olikin E46 iA.... :'(
Puistattaa vieläkin.
Se lähti 200tkm ajettuna.
-
Jassolla onkin 530D?
Mullapas olikin E46 iA.... :'(
Puistattaa vieläkin.
Se lähti 200tkm ajettuna.
Melkeen, vielä vitonen nokkiin :)
-
Mullapas olikin E46 iA.... :'(
Puistattaa vieläkin.
Se lähti 200tkm ajettuna.
Se on sitten varmaan potenu ajon puutetta. Kohta 400 tkm täynnä E46 330D automaatilla ja on ollut kyllä halpoja kilometrejä. Huohotinta en ole saanut jäähän vaikka nakkasin lämmityksen pois. Turbiini loppui reilun 300 tkm kohdalla, laatikosta on pakkojen loputtava seuraavaksi. Hajoaiskin pois niin olisi syy vaihtaa uudempaan ;D
-
Mullapas olikin E46 iA.... :'(
Puistattaa vieläkin.
Se lähti 200tkm ajettuna.
Se on sitten varmaan potenu ajon puutetta. Kohta 400 tkm täynnä E46 330D automaatilla ja on ollut kyllä halpoja kilometrejä. Huohotinta en ole saanut jäähän vaikka nakkasin lämmityksen pois. Turbiini loppui reilun 300 tkm kohdalla, laatikosta on pakkojen loputtava seuraavaksi. Hajoaiskin pois niin olisi syy vaihtaa uudempaan ;D
johtuuu se tuo turbiinin hajoominen näistä suomen talvinopeusrajotuksista, ei lukitu ei... muutenki nuo monipykälääseet laatikot, pitäis ajee käsikäytöllä näillä suomen nopeuksilla talvella jotta mentäs samalla vaihteella hetken aikaa edes ;) :D ;D 8)
-
No voi semmonen huohottimen jäätyminen vielä mitään.... Mitä Bemarin rutkuista muistan voi pojat ja miksei tytötkin oline vehkeitäne. Kivoja ajaa jossei tarvinnu ihan jokareissulla korjata tahi hinata useimmin tarvi. Ja makso maltaita palikat. E marsu joo sese ei tarvi kun muutaman kilon lasikuitukittiä sillon tällön :P Nii ja peltiä tietysti vähä sinne pohjaan. Mutta tämä on helppoa ja halpaa pimmeröintiin verrattuna. Toisekseen on jotenkin paljon yksinkertaisempi korjattava mitä bimmer wurst baijjerista ::)
Tosin tuo mun katiskani varmaan tulee kyllä kesän aikana paukahtaan. Senverran on kiivas luonteeltaan puskee nokee ja viheltää kin vanha mig konsanaan. Ja jokuvielä sanoi että CDI kone ei savuta kun on säädöt KOHILLAAN ;D ;D Voin kertoo että samallailla kun kaikki muutkin nokivasarat.
Ei se huohotin mitään, mut ne kaikki muut vanos-jakopää-anturi-alusta-tunnistin yms muut jumpat. 5.5 vuotta--> 7000€. :'(
Niinpä onne kivoja neet.
Polkupyöranketjua jakopää ja vanoksen tiivisteet arabikumia. Männänrenkaan tehty vuorimännystä. Ja ne saatanan tunnistinmatot penkeissä, punanen ukko naama pallossa kerran kuussa. >:(
Ei siinä autossa ollu muuta hyvää kun automaattilaatikko ja perämurikka.
Mulla sama ku alaperalla, plus 300tkm ja vielä en oo isoihin ongelmiin törmännyt. Paitsi ne shottibrikan kokoiset etujarrulevyt, meni kieroon jostain syystä. Ja uudetkin väristää taas, jarruttaessa:-X Mikähän niissä voi olla vikana? Helevatan kalliit, kun on kunnon pysäyttimet. Paniikkijarrutuksia ei oo tarvinut tehdä, eikä muutenkaan jarrutella kovin, vesilätäköistä ei oo kuumilla jarruilla ajettu eikä jarrut laahaakaan, kai, eihän sitä tunne kun on riittävästi voimaa ;D
Seuraava vois olla Viano, mutta mistä budjettiin sopiva.
Niin noista hillittimistä vähän. Mulla kun lähti vinks wonkkelista laikoista aina palasia niin hommasin kunnon jarrut. Eli rijitetyt ja uritetut kisa laikat. Sama resepti on meseissä eikä mene heti valmiiks. Vaikka hienoja kuvia on saatu pimeellä kun punasena jarrutuksissa hehkaa ;)
-
Mullapas olikin E46
Puistattaa vieläkin.
Se lähti 200tkm ajettuna.
ja täällä kuoli 208tkm:n kohdalla... Tarkkaan ne osaa munchenissä suunnitella tonkin eliniän - saksalainen on jämpti.
-
No voi semmonen huohottimen jäätyminen vielä mitään.... Mitä Bemarin rutkuista muistan voi pojat ja miksei tytötkin oline vehkeitäne. Kivoja ajaa jossei tarvinnu ihan jokareissulla korjata tahi hinata useimmin tarvi. Ja makso maltaita palikat. E marsu joo sese ei tarvi kun muutaman kilon lasikuitukittiä sillon tällön :P Nii ja peltiä tietysti vähä sinne pohjaan. Mutta tämä on helppoa ja halpaa pimmeröintiin verrattuna. Toisekseen on jotenkin paljon yksinkertaisempi korjattava mitä bimmer wurst baijjerista ::)
Tosin tuo mun katiskani varmaan tulee kyllä kesän aikana paukahtaan. Senverran on kiivas luonteeltaan puskee nokee ja viheltää kin vanha mig konsanaan. Ja jokuvielä sanoi että CDI kone ei savuta kun on säädöt KOHILLAAN ;D ;D Voin kertoo että samallailla kun kaikki muutkin nokivasarat.
Ei se huohotin mitään, mut ne kaikki muut vanos-jakopää-anturi-alusta-tunnistin yms muut jumpat. 5.5 vuotta--> 7000€. :'(
Niinpä onne kivoja neet.
Polkupyöranketjua jakopää ja vanoksen tiivisteet arabikumia. Männänrenkaan tehty vuorimännystä. Ja ne saatanan tunnistinmatot penkeissä, punanen ukko naama pallossa kerran kuussa. >:(
Ei siinä autossa ollu muuta hyvää kun automaattilaatikko ja perämurikka.
Nuoriso antaa peltoautojensa perusteella asiantuntevia kommentteja autojen hyvyydestä ja huonoudesta. :)
-
Mullapas olikin E46
Puistattaa vieläkin.
Se lähti 200tkm ajettuna.
ja täällä kuoli 208tkm:n kohdalla... Tarkkaan ne osaa munchenissä suunnitella tonkin eliniän - saksalainen on jämpti.
Ja minä vasta ostin nykysen B6 quattron tuon verran ajettuna :(
Päivääkään ei ole ollut ikävä 124 mannelavettia joka meni vaihdossa.
Veljellä tuli E46 tekniikan kanssa jo reilun 100 tkm kohdalla eteen raidetangon ja alatukivarsien sekä automaatin älylaatikon uusinta. Saksalaista laatua :o
-
Mullapas olikin E46
Puistattaa vieläkin.
Se lähti 200tkm ajettuna.
ja täällä kuoli 208tkm:n kohdalla... Tarkkaan ne osaa munchenissä suunnitella tonkin eliniän - saksalainen on jämpti.
Ja minä vasta ostin nykysen B6 quattron tuon verran ajettuna :(
Päivääkään ei ole ollut ikävä 124 mannelavettia joka meni vaihdossa.
Veljellä tuli E46 tekniikan kanssa jo reilun 100 tkm kohdalla eteen raidetangon ja alatukivarsien sekä automaatin älylaatikon uusinta. Saksalaista laatua :o
Opelissa tulee noita vikoja 400 tuhannen jälkeen. Jos se ei ole ruostunut olemattomiin ja jos viitsii ajaa sillä sen 20 vuptta