Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: antti-x - 11.04.16 - klo:09:49
-
Pari kysymystä:
Eli ovatko nuo alkuperäiset tai ainakin laadukkaat terät?
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=28822&category_id=729&option=com_virtuemart&Itemid=20&lang=fi
Ja onko volframipinnoituksesta jotain hyötyä oikeasti?
http://www.partson.fi/7
-
Kyllä oma käsitys on että noista pinnotteista on hyötyä. Ainakin omassa (jeantil) vaunussa alkuperäisten terien teräosat on erikoispinnoitettuja ja on kyllä tosi kestäviä. Ainakin jos vertaa pyöröpaalaimen tarviketeriä niin on valtava ero alkuperäiseen. Pitäis kokeilla ostaa vaikka ikh:ta (sama ilmeisesti mitä partson myy) vaikka yksi terä apevaunuun ja katsella millainen ero on alkuperäiseen.
-
Kyllä oma käsitys on että noista pinnotteista on hyötyä. Ainakin omassa (jeantil) vaunussa alkuperäisten terien teräosat on erikoispinnoitettuja ja on kyllä tosi kestäviä. Ainakin jos vertaa pyöröpaalaimen tarviketeriä niin on valtava ero alkuperäiseen. Pitäis kokeilla ostaa vaikka ikh:ta (sama ilmeisesti mitä partson myy) vaikka yksi terä apevaunuun ja katsella millainen ero on alkuperäiseen.
Tota mä ihmettelin kovin,että millä sä olet saanu teriä taittuun.Itte käyttäny paalirehua kokoajan,eikä sekosta ole teriä taittunu koskaan :o
-
Industriehofin tarviketerä näkyy olevan tuo kaubamajan.
Volframikarpidipinnoitushan lisää kulutuskestävyyttä. Käytetään kallioporissa, raivausjyrsimissä ym. kovan materiaalin työstössä.
-
Industriehofin tarviketerä näkyy olevan tuo kaubamajan.
Volframikarpidipinnoitushan lisää kulutuskestävyyttä. Käytetään kallioporissa, raivausjyrsimissä ym. kovan materiaalin työstössä.
Nyt vasta tajusin että ainakin meitin rotogrind:in vasarat ovat tuolla päällystetyt, ja kyllä se niissä ainakin tuntuu olevan hyödyksi. Kai sitä voisi niihin kalliimpiin panostaa ainakin alaterissä.
-
Kyllä oma käsitys on että noista pinnotteista on hyötyä. Ainakin omassa (jeantil) vaunussa alkuperäisten terien teräosat on erikoispinnoitettuja ja on kyllä tosi kestäviä. Ainakin jos vertaa pyöröpaalaimen tarviketeriä niin on valtava ero alkuperäiseen. Pitäis kokeilla ostaa vaikka ikh:ta (sama ilmeisesti mitä partson myy) vaikka yksi terä apevaunuun ja katsella millainen ero on alkuperäiseen.
Tota mä ihmettelin kovin,että millä sä olet saanu teriä taittuun.Itte käyttäny paalirehua kokoajan,eikä sekosta ole teriä taittunu koskaan :o
Varmaan liian heikkoa tekoa ne terien alla olevat tukilevyt... En minä muuta keksi. Todennäköisesti taittunut silloin kun jäinen paali on lipsahtanut paalipihdistä.
-
Pitäis kokeilla ostaa vaikka ikh:ta (sama ilmeisesti mitä partson myy)
Sen verran korjaan, että ei ole sama kuin mitä ikh myy. Ostan teräni suoraan Stella Srl:ltä italialaiselta terävalmistajalta. Se mistä ikh omansa hankkii, en tiedä, muttei ainakaan tuolta.
Jeantiliin on kauttani saatavissa volframi pinnoitettuja teriä, hinta selviää parhaiten kysymällä. Kukaan ei ole niitä jeantiliin kaivannut niin en ole hintaa selvittänyt.
Stellan terien laadusta osaan sanoa vain sen että naapuri ainakin vielä tervehtii vaikka sille olen paalaajan ja noukinvaunun terät myynyt, ja kyllä ne apevaunun teriä ostaneet asiakkaat, nekin vielä juttuhin tulee, hurjimmat jopa ovat hankkineet lisääkin teriä.
-
Ok. Ajattelin vaan kun on just saman näköinen (hammastukset ym.) ja on täsmälleen samalla tuotenumerolla mitä ikh:lla.
-
IKH:llä taitaa olla Rasspen teriä.
Tuotenumerona alkuperäisosan numero