Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: 115 - 01.04.16 - klo:20:05
-
Tere taas.
04-05 mallin Golf, 1.6 bensa pata ja toisinaan ei käynnisty ei sitten millään.
Kuulemma starttaa ja hyvin, bensa haiskahtaa(toisinaan), joskus harvoin "lupailee" mutta ei käynnisty.
Ja yleensä toimii käynnistystä myöten hyvin, vaikka 2kk putkeen. Vika koodeja vissin ei ole ???
Foorumilaisilla ollut vastaavassa koslassa samoja murheita?
Joissain syynä ollut viallinen ecu, tai lämpöanturi, monessa syy sittenkin epäselvä....
-
Hieno vika :D
Onko tossa manuaalivaihteisto vaiko automaatti
-
Manuaali on vaihteistoltaan tuo, tulpatkin hiljattain uusittu. Muutenkin tehot ok jne.
-
Moottorin boksi ei saa virtaa se pieni rele ei toimi aina ja viimein se lanka irtoaa lopullisesti .
Vaihda se rele ei maksa paljoa ,ainakin kannattaa kokeilla.
-
Jos olis Opel, niin sanoisin, että "kontaktispraytä joka väliin".
Jos olis Opel ja automaatti, niin se jarruvalokytkin olis rikki.
Jos olis Opel ja käyntihäiriö olisi yhteydessä auton nosteluun tunkilla, niin sanoisin että ajonesto jumittaa. Se menee ohi kun laittaa auton paaliin tai repii akun irti 10 minuutiksi ;D
-
Jos olis Opel, niin sanoisin, että "kontaktispraytä joka väliin".
Jos olis Opel ja automaatti, niin se jarruvalokytkin olis rikki.
Jos olis Opel ja käyntihäiriö olisi yhteydessä auton nosteluun tunkilla, niin sanoisin että ajonesto jumittaa. Se menee ohi kun laittaa auton paaliin tai repii akun irti 10 minuutiksi ;D
Mihinkä ooppelis tarvitaan ajonestoa :-\ :-\
-
Mielestäni puola on ainakin joissain wolkkarin malleissa kulutustavaraa. ::)
-
Moottorin lämpötila-anturi voi olla mennyt, sijainti sylinterikannen
Etuosassa ylävesiletkussa, en muista enää, kumpi, kaksi niitä
On lähekkäin, aikanaan samantapaisen vaivan kanssa takuttiin kans,
Anturi ei ollut muistaakseni kovin kallis
-
Jos olis Opel, niin sanoisin, että "kontaktispraytä joka väliin".
Jos olis Opel ja automaatti, niin se jarruvalokytkin olis rikki.
Jos olis Opel ja käyntihäiriö olisi yhteydessä auton nosteluun tunkilla, niin sanoisin että ajonesto jumittaa. Se menee ohi kun laittaa auton paaliin tai repii akun irti 10 minuutiksi ;D
Mihinkä ooppelis tarvitaan ajonestoa :-\ :-\
En oo tajunnut. Se on varmaan vain kiusaksi >:(
-
Puolissa oli vikaa "noin tuossa" vuosimallissa ja moottorissa maahantuoja vaihtoi niitä, siitä tulee vikakoodi, kuskin ovenkahvassa on kytkin tai oven aukaisussa joka käynnistää pensapumpun ja paineet nousee, jos rikki talvella huonompi käynnistymään jos kääntää avaimesta suoraan startille, suodatin vaihdettu joskus?, vanhoista tulpista näkee onko vikaa ja uusissa kärkiväli oikein puolat kestää paremmin, jos fsi-moottori
http://www.e10bensiini.fi/e10-bensiinin_soveltuvuus/e10-bensiinin_soveltuvuus_henkiloautoihin/volkswagen
-
Kiitti vinkeistä, laitetaan eteenpäin.
Bensasuodatin tietääkseni syksyllä vaihdettu.
Onneks ei ole opel, robleemaa oli mutta ehkä helpompia selvittää, jotain hyvää siinäkin :)