Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: ht - 26.03.16 - klo:14:16
-
Miten kuvan mukainen levykytkin puretaan ja miten se säädetään? Ristikon puolen päädyssä M12 pultit 6 kpl, toisessa päässä M8 mutterit (ei oikein näy kuvassa).
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/62081761/20160321_165346.jpg)
-
Ristikon puoleisilla irrotetaan kytkinpaketti akselista.
Poori tumpin puoleisesta päässä olevilla muttereilla
Kiristetään kytkimen jouset nippuun.
Kiristämällä jouset voit joko irroittaa rengas sokan jolla säädetään levypakan kireyttä ja purkaa koko pakan tai
Säätää jousien kireyttä. Kuvassa oikeassa päässä kytkimen ulkokehää näet suorakaiteen muotoisia koloja
Näihin lukittuu rengassokka siinä olevilla nystyröillään. Mitö syvemmällä rengassokka on sitä kireemmällä on
Kytkin.
-
Kiitos. :)
-
Ole hyvä, muista löysätä kiristys ennen ajoa
-
Ristikon puoleisilla irrotetaan kytkinpaketti akselista.
Poori tumpin puoleisesta päässä olevilla muttereilla
Kiristetään kytkimen jouset nippuun.
Kiristämällä jouset voit joko irroittaa rengas sokan jolla säädetään levypakan kireyttä ja purkaa koko pakan tai
Säätää jousien kireyttä. Kuvassa oikeassa päässä kytkimen ulkokehää näet suorakaiteen muotoisia koloja
Näihin lukittuu rengassokka siinä olevilla nystyröillään. Mitö syvemmällä rengassokka on sitä kireemmällä on
Kytkin.
Niin mutta se on mestari joka tuon osaa kiristää tasaisesti jotta edes viikon kestää ;D
-
No niin, eihän SAS voinut tähänkään olla kantaa ottamatta. Palstan Mac Gyver jälleen epäilyksensä toi julki.
-
No niin, eihän SAS voinut tähänkään olla kantaa ottamatta. Palstan Mac Gyver jälleen epäilyksensä toi julki.
Vapolla noiden kanssa taistelivat kantapään kautta oppivat.
-
Ristikon puoleisilla irrotetaan kytkinpaketti akselista.
Poori tumpin puoleisesta päässä olevilla muttereilla
Kiristetään kytkimen jouset nippuun.
Kiristämällä jouset voit joko irroittaa rengas sokan jolla säädetään levypakan kireyttä ja purkaa koko pakan tai
Säätää jousien kireyttä. Kuvassa oikeassa päässä kytkimen ulkokehää näet suorakaiteen muotoisia koloja
Näihin lukittuu rengassokka siinä olevilla nystyröillään. Mitö syvemmällä rengassokka on sitä kireemmällä on
Kytkin.
Niin mutta se on mestari joka tuon osaa kiristää tasaisesti jotta edes viikon kestää ;D
Tuota noin.. kun sen hoksaa niin se on ihan helppo kiristää tasaisesti.
-
Ristikon puoleisilla irrotetaan kytkinpaketti akselista.
Poori tumpin puoleisesta päässä olevilla muttereilla
Kiristetään kytkimen jouset nippuun.
Kiristämällä jouset voit joko irroittaa rengas sokan jolla säädetään levypakan kireyttä ja purkaa koko pakan tai
Säätää jousien kireyttä. Kuvassa oikeassa päässä kytkimen ulkokehää näet suorakaiteen muotoisia koloja
Näihin lukittuu rengassokka siinä olevilla nystyröillään. Mitö syvemmällä rengassokka on sitä kireemmällä on
Kytkin.
Niin mutta se on mestari joka tuon osaa kiristää tasaisesti jotta edes viikon kestää ;D
Tuota noin.. kun sen hoksaa niin se on ihan helppo kiristää tasaisesti.
M6:ia kiristämällä kytkin avataan(huolto asentoon), ei aseteta toimintatiukkuuteen. Ja tuon lukitus/säätösokan voi myös kääntää, sekin on yksi säätö.
-
Ristikon puoleisilla irrotetaan kytkinpaketti akselista.
Poori tumpin puoleisesta päässä olevilla muttereilla
Kiristetään kytkimen jouset nippuun.
Kiristämällä jouset voit joko irroittaa rengas sokan jolla säädetään levypakan kireyttä ja purkaa koko pakan tai
Säätää jousien kireyttä. Kuvassa oikeassa päässä kytkimen ulkokehää näet suorakaiteen muotoisia koloja
Näihin lukittuu rengassokka siinä olevilla nystyröillään. Mitö syvemmällä rengassokka on sitä kireemmällä on
Kytkin.
Niin mutta se on mestari joka tuon osaa kiristää tasaisesti jotta edes viikon kestää ;D
Tarkoitatko että jos säätö/lukitus sokka jää kieroon?
Vai miten muuten kiristät tuon epätasaisesti?