Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Sepeteus - 24.01.16 - klo:10:01
-
http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/hanhikiven-turvallisuusselvitykset-myohassa-lainmukaisuus-tulkinnanvaraista-6063223
Hanhikivi 1 myllyä rakennetaan samalla tyylillä. Laitosta rakennetaan sitä mukaa kun suunnitelmat etenee.
Tällaisestä rakentamisesta on HC Andersen tehnyt sadun😊
-
ja toiminut jo vaikka kuinka kauan! sepe, tiedätkö kuin paljon muutoksia nuo jo toimivat miilut olikaan kokeneet rakentamisen aikaan? ei tainnu olla kuin joku ventiili alkuperäinen..
-
ja toiminut jo vaikka kuinka kauan! sepe, tiedätkö kuin paljon muutoksia nuo jo toimivat miilut olikaan kokeneet rakentamisen aikaan? ei tainnu olla kuin joku ventiili alkuperäinen..
Olkiluoto 3 ei ole vielä valmis. Ehkä joskus?
Sitten pitää vielä selvittää korvaukset, kuka maksaaja kenelle. Ehkä maksajana on valtio, koska on vaatinut liikaa turvallisuutta. 🎅
-
ja toiminut jo vaikka kuinka kauan! sepe, tiedätkö kuin paljon muutoksia nuo jo toimivat miilut olikaan kokeneet rakentamisen aikaan? ei tainnu olla kuin joku ventiili alkuperäinen..
Olkiluoto 3 ei ole vielä valmis. Ehkä joskus?
Sitten pitää vielä selvittää korvaukset, kuka maksaaja kenelle. Ehkä maksajana on valtio, koska on vaatinut liikaa turvallisuutta. 🎅
Se on ollut laitetoimittajan tiedossa! Ranskassa yleinen tapa on venyttää hankeita, ruinata lisää rahaa ja tehdä kunolista jälkeä. Suomessa tehdään halvalla ja pikana, ainoastaan tilaja kupataan tyhjäksi. Sitten tilaaja kupataan uudestaan tyhjäksi kun se tuote parsitaan kelvoliseksi. Esim. Kuopion kaupanki vaatii tänäpäivänä rakennus hankkeille 20 vuoden takuun.
-
ja toiminut jo vaikka kuinka kauan! sepe, tiedätkö kuin paljon muutoksia nuo jo toimivat miilut olikaan kokeneet rakentamisen aikaan? ei tainnu olla kuin joku ventiili alkuperäinen..
Olkiluoto 3 ei ole vielä valmis. Ehkä joskus?
Sitten pitää vielä selvittää korvaukset, kuka maksaaja kenelle. Ehkä maksajana on valtio, koska on vaatinut liikaa turvallisuutta. 🎅
Se on ollut laitetoimittajan tiedossa! Ranskassa yleinen tapa on venyttää hankeita, ruinata lisää rahaa ja tehdä kunolista jälkeä. Suomessa tehdään halvalla ja pikana, ainoastaan tilaja kupataan tyhjäksi. Sitten tilaaja kupataan uudestaan tyhjäksi kun se tuote parsitaan kelvoliseksi. Esim. Kuopion kaupanki vaatii tänäpäivänä rakennus hankkeille 20 vuoden takuun.
kun tilaajana kaikkitietävät kepusepeteukset ja vastapuolena ay-liike pohjalta toimiva rakennusliike niin yhtään en ihmettele vaikka pienellä lukee alareunassa notta rakennetaan purettavaksi jolloin vastuut laukeaa ku foortin ohc moottori ;) :D ;D 8)
-
ja toiminut jo vaikka kuinka kauan! sepe, tiedätkö kuin paljon muutoksia nuo jo toimivat miilut olikaan kokeneet rakentamisen aikaan? ei tainnu olla kuin joku ventiili alkuperäinen..
Olkiluoto 3 ei ole vielä valmis. Ehkä joskus?
Sitten pitää vielä selvittää korvaukset, kuka maksaaja kenelle. Ehkä maksajana on valtio, koska on vaatinut liikaa turvallisuutta. 🎅
Se on ollut laitetoimittajan tiedossa! Ranskassa yleinen tapa on venyttää hankeita, ruinata lisää rahaa ja tehdä kunolista jälkeä. Suomessa tehdään halvalla ja pikana, ainoastaan tilaja kupataan tyhjäksi. Sitten tilaaja kupataan uudestaan tyhjäksi kun se tuote parsitaan kelvoliseksi. Esim. Kuopion kaupanki vaatii tänäpäivänä rakennus hankkeille 20 vuoden takuun.
kun tilaajana kaikkitietävät kepusepeteukset ja vastapuolena ay-liike pohjalta toimiva rakennusliike niin yhtään en ihmettele vaikka pienellä lukee alareunassa notta rakennetaan purettavaksi jolloin vastuut laukeaa ku foortin ohc moottori ;) :D ;D 8)
Niin mä oon epäilyt Suomalaisissa rakenuksissa lukevan sopimuksessa "rakennetaan purettavaksi!"
-
ja toiminut jo vaikka kuinka kauan! sepe, tiedätkö kuin paljon muutoksia nuo jo toimivat miilut olikaan kokeneet rakentamisen aikaan? ei tainnu olla kuin joku ventiili alkuperäinen..
Olkiluoto 3 ei ole vielä valmis. Ehkä joskus?
Sitten pitää vielä selvittää korvaukset, kuka maksaaja kenelle. Ehkä maksajana on valtio, koska on vaatinut liikaa turvallisuutta. 🎅
Se on ollut laitetoimittajan tiedossa! Ranskassa yleinen tapa on venyttää hankeita, ruinata lisää rahaa ja tehdä kunolista jälkeä. Suomessa tehdään halvalla ja pikana, ainoastaan tilaja kupataan tyhjäksi. Sitten tilaaja kupataan uudestaan tyhjäksi kun se tuote parsitaan kelvoliseksi. Esim. Kuopion kaupanki vaatii tänäpäivänä rakennus hankkeille 20 vuoden takuun.
kun tilaajana kaikkitietävät kepusepeteukset ja vastapuolena ay-liike pohjalta toimiva rakennusliike niin yhtään en ihmettele vaikka pienellä lukee alareunassa notta rakennetaan purettavaksi jolloin vastuut laukeaa ku foortin ohc moottori ;) :D ;D 8)
Niin mä oon epäilyt Suomalaisissa rakenuksissa lukevan sopimuksessa "rakennetaan purettavaksi!"
on ne vaan juonii nuo rakentajat nousukauden aikana tehdään kiireellä rahat pois menttaliteetillä ja lama-aikaan korjataan valtion piikkiin kärkihankkeiden varjolla vahingot 8) 8) 8) 8)
-
Ritva Santavuori, Sepeteus ja Kalle Isokallio diktaattoreiksi niin Suomesta tulee paratiisi. Pulinat pois. 8)
-
ja toiminut jo vaikka kuinka kauan! sepe, tiedätkö kuin paljon muutoksia nuo jo toimivat miilut olikaan kokeneet rakentamisen aikaan? ei tainnu olla kuin joku ventiili alkuperäinen..
Olkiluoto 3 ei ole vielä valmis. Ehkä joskus?
Sitten pitää vielä selvittää korvaukset, kuka maksaaja kenelle. Ehkä maksajana on valtio, koska on vaatinut liikaa turvallisuutta. 🎅
Se on ollut laitetoimittajan tiedossa! Ranskassa yleinen tapa on venyttää hankeita, ruinata lisää rahaa ja tehdä kunolista jälkeä. Suomessa tehdään halvalla ja pikana, ainoastaan tilaja kupataan tyhjäksi. Sitten tilaaja kupataan uudestaan tyhjäksi kun se tuote parsitaan kelvoliseksi. Esim. Kuopion kaupanki vaatii tänäpäivänä rakennus hankkeille 20 vuoden takuun.
kun tilaajana kaikkitietävät kepusepeteukset ja vastapuolena ay-liike pohjalta toimiva rakennusliike niin yhtään en ihmettele vaikka pienellä lukee alareunassa notta rakennetaan purettavaksi jolloin vastuut laukeaa ku foortin ohc moottori ;) :D ;D 8)
Niin mä oon epäilyt Suomalaisissa rakenuksissa lukevan sopimuksessa "rakennetaan purettavaksi!"
on ne vaan juonii nuo rakentajat nousukauden aikana tehdään kiireellä rahat pois menttaliteetillä ja lama-aikaan korjataan valtion piikkiin kärkihankkeiden varjolla vahingot 8) 8) 8) 8)
Eikösse tää silta homma jo mennyt tuon kaavan kautta. Ensin keksitään laman kynnyksella että työlisyys töinä pistetään sillat kuntoon. Sitten seuraava hallitus keksii että nostetaampa poltoaine veroa. No sitten kuletusliikkeet on vaikeuksissa kun rahtien hinnat ei nouse, mutta hinta poltoaine mittarilla nousee. No sitten Liikenneministeri, mikä se vasemiston kortiton nainen nyt olikaan. Keksii että nostetaan yhdistelmien painoja. ja eikun tuumasta toimeen! Tielle ilmestyy rapiat 100 tonnin yhdistelmiä parhaimillaan! No ne sillat! Ne on tietysti korjattu sen 60 tonnin mukaan! Että uudestaan remontiin!
Mitä me tästä tarinasta opimme? Vasemmisto puolueet ay-liikkeelä ja vihreillä höystettynä opintomatkalle pohjois-koreaan. Paluulipusta ei niin väliksi. Voivat vaikka tienata sen työtä tekemällä.