Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Oksa - 21.01.16 - klo:08:09

Otsikko: uusi laneetta!
Kirjoitti: Oksa - 21.01.16 - klo:08:09
ja nyt on löytynny uusi laneetta jollain tietokonemallilla, kohta net löytää kuusta sen natsien asemankin kait?
Otsikko: Vs: uusi laneetta!
Kirjoitti: Oksa - 21.01.16 - klo:19:32
mutta jos onki kokkaremallia niin onko nuo voimakolmikko valmis muuttoon???