Viimeiset uudet saabit rekisteröitiin 2012 ja niitä oli 14kpl
"Hinaustapahtumat 0–3-vuotiailla autoilla joulu-, tammi- ja helmikuissa 2010–2015"
Eli mitenkä tuo tilasto on laskettu ja tehty jos toyota lla on !00% vs. saabin 890%
Viimeiset uudet saabit rekisteröitiin 2012 ja niitä oli 14kpl
"Hinaustapahtumat 0–3-vuotiailla autoilla joulu-, tammi- ja helmikuissa 2010–2015"
Eli mitenkä tuo tilasto on laskettu ja tehty jos toyota lla on !00% vs. saabin 890%
Saabi on tuon tilaston häpeäpilkku. Saabi siis syyllistyy kuljettajansa
raiskaukseen 8,9 kertaa useammin kuin kantasuomalainen Toyota.
Tästä tilastosta siis voi tehdä perusteltuja oletuksia Saabin luotettavuudesta yleensä.
Samoin kuin Toyotan hyvästä luotettavuudesta.
Vai voiko.
-SS-
Opel on epävarma valinta kaikissa olosuhteissa 8)
Tänäänkin toimi, ohjaustehostinkin lähti pelaamaan jossain vaiheessa ;DOpel on epävarma valinta kaikissa olosuhteissa 8)
Pieni muutos tehty... ::)
Tänäänkin toimi, ohjaustehostinkin lähti pelaamaan jossain vaiheessa ;DOpel on epävarma valinta kaikissa olosuhteissa 8)
Pieni muutos tehty... ::)
Opel on varma valinta kaikissa olosuhteissa 8)ykkönen kaikissa tilastoissa :-X
Tänäänkin toimi, ohjaustehostinkin lähti pelaamaan jossain vaiheessa ;DOpel on epävarma valinta kaikissa olosuhteissa 8)
Pieni muutos tehty... ::)
"Pienen" kitinän jäläkeen... ::)
Tänäänkin toimi, ohjaustehostinkin lähti pelaamaan jossain vaiheessa ;DOpel on epävarma valinta kaikissa olosuhteissa 8)
Pieni muutos tehty... ::)
"Pienen" kitinän jäläkeen... ::)
Ei kun se venttiilien "tiktiktiktiktiktiktiktik" ja pumpun "jurrurrurrurrurrurrur" loppui alta 3 minuutin 8)
Tänäänkin toimi, ohjaustehostinkin lähti pelaamaan jossain vaiheessa ;DOpel on epävarma valinta kaikissa olosuhteissa 8)
Pieni muutos tehty... ::)
"Pienen" kitinän jäläkeen... ::)
Ei kun se venttiilien "tiktiktiktiktiktiktiktik" ja pumpun "jurrurrurrurrurrurrur" loppui alta 3 minuutin 8)
(https://asiakas.kotisivukone.com/files/seinajoenopiskelijapalvelut.palvelee.fi/.thumbs/IMG_20151111_111037_170x250.jpg)
::)