Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Timppa - 04.01.09 - klo:14:55

Otsikko: Vimpain.
Kirjoitti: Timppa - 04.01.09 - klo:14:55
Tossa isäntärenki soitteli ja tiedusteli, että mikä uusi traktoridirektiivi olis tullut voimaan vuodenvaihteessa.

Vasemmas jalkatilas on kuulemma joku vipstaaki mitä ei enää sais olla.

Mää en heti osannu antaa neuvoa koska mun DynaVt:ssä ei tarvii vasemmal jalal mitään potkia.

Saako jo maahantuodut, vanhanmalliset, vielä myydä?
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: +200 - 04.01.09 - klo:15:05
Sulla on sitte kaksjalkaa ilman käyttöö eli tarpeettomana.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Timppa - 04.01.09 - klo:15:15
Sulla on sitte kaksjalkaa ilman käyttöö eli tarpeettomana.

Joo. Vasen ja oikia. Päisteautomatiikka hoitaa myös kaasupoljinjalan tehtävät.

Jörnikkämies säätelee kainalot hiessä vaihdevivun säätörullaa.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: zetor8045 - 04.01.09 - klo:16:17
Sulla on sitte kaksjalkaa ilman käyttöö eli tarpeettomana.

Joo. Vasen ja oikia. Päisteautomatiikka hoitaa myös kaasupoljinjalan tehtävät.

Jörnikkämies säätelee kainalot hiessä vaihdevivun säätörullaa.
mä ainakin säädän rullasta vaan maksimin nopeuden kahdelle alueelle ja sitten vaan säädän vivulla ja lumitöissä jalkakaasulla ja niin pelaa kuin ihmismieli  :D  mutta yleensä on kaks jalkaa vapaana ja niin on kolmaskin kun emäntä hoitaa sitä sitten kotona niin ei tartte sen kanssa pelata ajaessa niinkuin massikkamiesten  ;)
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Peurajussi - 04.01.09 - klo:16:21
Sulla on sitte kaksjalkaa ilman käyttöö eli tarpeettomana.

Joo. Vasen ja oikia. Päisteautomatiikka hoitaa myös kaasupoljinjalan tehtävät.

Jörnikkämies säätelee kainalot hiessä vaihdevivun säätörullaa.

Olet ilmeisesti ymmärtänyt vaihdevivun toiminnan väärin. Rullalla asetetaan maksiminopeudet, joita voi olla 2. Ja sitä vipua liikutellaan ihan samaan tapaan kuin yyberfergussakin.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Timppa - 04.01.09 - klo:18:34
Sulla on sitte kaksjalkaa ilman käyttöö eli tarpeettomana.

Joo. Vasen ja oikia. Päisteautomatiikka hoitaa myös kaasupoljinjalan tehtävät.

Jörnikkämies säätelee kainalot hiessä vaihdevivun säätörullaa.

Olet ilmeisesti ymmärtänyt vaihdevivun toiminnan väärin. Rullalla asetetaan maksiminopeudet, joita voi olla 2. Ja sitä vipua liikutellaan ihan samaan tapaan kuin yyberfergussakin.

***Huomaan kyllä jörnikkäkuskien asiaatuntemattomuuden. Dynäveeteell EI tartte edes siihen ajotikkuun koskea!

Poljinajolla päästelee menemään.

Eihän kukaan sellaista automaattivaihteista autoakaan huolis jossa ei ole D-asentoa vaan pelkästään tiptronikki.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: +200 - 04.01.09 - klo:18:43
Niin mikäs se toinen tarpeeton jalka sulla olikaan?
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Timppa - 04.01.09 - klo:18:49
Niin mikäs se toinen tarpeeton jalka sulla olikaan?

RynäVt kuskeilla vasen on tarpeeton ja oikialla hiukka kaasupoljinta hiplataan.

Keskimmäisellä tehdään alihankintaa jontikkaisäntien emännille.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: superdexta - 04.01.09 - klo:18:52
***Huomaan kyllä jörnikkäkuskien asiaatuntemattomuuden. Dynäveeteell EI tartte edes siihen ajotikkuun koskea!
Poljinajolla päästelee menemään.

Mistä se Rynäveetee tietää kuin lujaa sää tahdot päästä läsä tiskissä kun lyöt Perkinsin käyntiin? Onko siinä aina oletuksena täysfaardi? Eikö ois turvallisempaa jos ois vaikka 10km/h maks. nopeus läsä pohjassa tartin jälkeen ja siitä sitte isontelemaan parilla kapulan tökkäsyllä viiteenkymppiin?
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: +200 - 04.01.09 - klo:18:55
Ensin se sanoo ettei tartte oikeaa jalkaa,sitten se jo vähä tartteekin ???
Ailahtelevaisia nämä verkunmiehet.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Timppa - 04.01.09 - klo:18:55
***Huomaan kyllä jörnikkäkuskien asiaatuntemattomuuden. Dynäveeteell EI tartte edes siihen ajotikkuun koskea!
Poljinajolla päästelee menemään.

Mistä se Rynäveetee tietää kuin lujaa sää tahdot päästä läsä tiskissä kun lyöt Perkinsin käyntiin? Onko siinä aina oletuksena täysfaardi? Eikö ois turvallisempaa jos ois vaikka 10km/h maks. nopeus läsä pohjassa tartin jälkeen ja siitä sitte isontelemaan parilla kapulan tökkäsyllä viiteenkymppiin?

***Siinä on kaks eri pikavalintanappia joihin voi ohjelmoida haluamansa nopeuden.

***Mää kokkeilin viimesyksynä jontikkamaisesti tikkuajolla tehdä kyntöhommia. Eihän siitä tule mittään kun ei tahdo kädet riittää.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: +200 - 04.01.09 - klo:18:59
OOkko sää vielä kädetönkin?
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Timppa - 04.01.09 - klo:18:59
Ensin se sanoo ettei tartte oikeaa jalkaa,sitten se jo vähä tartteekin ???
Ailahtelevaisia nämä verkunmiehet.

***Jos ottaa päisteautomatiika käyttöön, niin ei tartte edes kaasupoljinta säädellä oikialla jalalla.

***Hiukka hiplasee päisteautomatiikkanappia käsinojassa niin upea automatiikka hoitaa raskaan työn kuskin puolesta.

***Kuski voi sitten keskittyä vaikka kännykällä kehua retostelemaan kavereille traktorinsa mahtavuutta.

***DynaVt-miehillä riittää kavereita. Ja naisia.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Timppa - 04.01.09 - klo:19:01
OOkko sää vielä kädetönkin?

***Pakko myöntää. Hiukka sitä on tullut kädettömäksi kun DynaVt on NIIN vaivaton hallintalaitteiltaan.

***Suupieletkin on aina kipiänä tyytyväisen hymyvirneen aiheuttamana.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: SiKari - 04.01.09 - klo:19:03
"tikkuajolla tehdä kyntöhommia. Eihän siitä tule mittään kun ei tahdo kädet riittää."
Mitäs se vaimo siitä oli mieltä?
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Peurajussi - 04.01.09 - klo:19:34
Sulla on sitte kaksjalkaa ilman käyttöö eli tarpeettomana.

Joo. Vasen ja oikia. Päisteautomatiikka hoitaa myös kaasupoljinjalan tehtävät.

Jörnikkämies säätelee kainalot hiessä vaihdevivun säätörullaa.

Olet ilmeisesti ymmärtänyt vaihdevivun toiminnan väärin. Rullalla asetetaan maksiminopeudet, joita voi olla 2. Ja sitä vipua liikutellaan ihan samaan tapaan kuin yyberfergussakin.

***Huomaan kyllä jörnikkäkuskien asiaatuntemattomuuden. Dynäveeteell EI tartte edes siihen ajotikkuun koskea!



No joo, myönnettäköön, en ole kovin hyvin tutustunut tuohon VT:n lootaan. Mutta se, että kommenttini perusteella lasket kaikki "jornikkäkuskit" samaan kategoriaan etenkin, kun luulen ettet edes tiedä minkä väriset vanteet koneessani on (avataren teksti ei välttämättä meinaa JD:n peuraa), en voi kun todeta että ole onnellinen.. 
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Timppa - 04.01.09 - klo:19:52
No joo, myönnettäköön, en ole kovin hyvin tutustunut tuohon VT:n lootaan. Mutta se, että kommenttini perusteella lasket kaikki "jornikkäkuskit" samaan kategoriaan etenkin, kun luulen ettet edes tiedä minkä väriset vanteet koneessani on (avataren teksti ei välttämättä meinaa JD:n peuraa), en voi kun todeta että ole onnellinen..   
 
***Jontikkakuskit eivät vaivaudu tutustumaan asioihin. Vertaavat omaa vihreäänsä johonkin 3000-sarjan massikkaan, mikä sinänsä oli aikansa paras traktorisarja.
 
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Peurajussi - 04.01.09 - klo:19:58
No joo, myönnettäköön, en ole kovin hyvin tutustunut tuohon VT:n lootaan. Mutta se, että kommenttini perusteella lasket kaikki "jornikkäkuskit" samaan kategoriaan etenkin, kun luulen ettet edes tiedä minkä väriset vanteet koneessani on (avataren teksti ei välttämättä meinaa JD:n peuraa), en voi kun todeta että ole onnellinen..   
 
***Jontikkakuskit eivät vaivaudu tutustumaan asioihin. Vertaavat omaa vihreäänsä johonkin 3000-sarjan massikkaan, mikä sinänsä oli aikansa paras traktorisarja.
 


Eiköhän tuo päde merkistä riippumatta. Ainakin siihen asti kun tuolle väitteelle jotain tilastollista pohjaa on esittää?
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Timppa - 04.01.09 - klo:20:00
No joo, myönnettäköön, en ole kovin hyvin tutustunut tuohon VT:n lootaan. Mutta se, että kommenttini perusteella lasket kaikki "jornikkäkuskit" samaan kategoriaan etenkin, kun luulen ettet edes tiedä minkä väriset vanteet koneessani on (avataren teksti ei välttämättä meinaa JD:n peuraa), en voi kun todeta että ole onnellinen..   
 
***Jontikkakuskit eivät vaivaudu tutustumaan asioihin. Vertaavat omaa vihreäänsä johonkin 3000-sarjan massikkaan, mikä sinänsä oli aikansa paras traktorisarja.
 


Eiköhän tuo päde merkistä riippumatta. Ainakin siihen asti kun tuolle väitteelle jotain tilastollista pohjaa on esittää?

***Poljinajo on täysin tuntematon käsite muille kuin DynaVt kuskeille.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Peurajussi - 04.01.09 - klo:20:06
No joo, myönnettäköön, en ole kovin hyvin tutustunut tuohon VT:n lootaan. Mutta se, että kommenttini perusteella lasket kaikki "jornikkäkuskit" samaan kategoriaan etenkin, kun luulen ettet edes tiedä minkä väriset vanteet koneessani on (avataren teksti ei välttämättä meinaa JD:n peuraa), en voi kun todeta että ole onnellinen..   
 
***Jontikkakuskit eivät vaivaudu tutustumaan asioihin. Vertaavat omaa vihreäänsä johonkin 3000-sarjan massikkaan, mikä sinänsä oli aikansa paras traktorisarja.
 


Eiköhän tuo päde merkistä riippumatta. Ainakin siihen asti kun tuolle väitteelle jotain tilastollista pohjaa on esittää?

***Poljinajo on täysin tuntematon käsite muille kuin DynaVt kuskeille.

Siitähän ei nyt kyse ollutkaan.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: zetor8045 - 04.01.09 - klo:20:14
No joo, myönnettäköön, en ole kovin hyvin tutustunut tuohon VT:n lootaan. Mutta se, että kommenttini perusteella lasket kaikki "jornikkäkuskit" samaan kategoriaan etenkin, kun luulen ettet edes tiedä minkä väriset vanteet koneessani on (avataren teksti ei välttämättä meinaa JD:n peuraa), en voi kun todeta että ole onnellinen..   
 
***Jontikkakuskit eivät vaivaudu tutustumaan asioihin. Vertaavat omaa vihreäänsä johonkin 3000-sarjan massikkaan, mikä sinänsä oli aikansa paras traktorisarja.
 


Eiköhän tuo päde merkistä riippumatta. Ainakin siihen asti kun tuolle väitteelle jotain tilastollista pohjaa on esittää?

***Poljinajo on täysin tuntematon käsite muille kuin DynaVt kuskeille.
ompas muuten TTV doitsissakin poljinajo ja oli muuten jo ennen kuin massikka otti fendtin vaihdelaatikon käyttöönsä  :D  ja hyvin tuo jonnikkakin kaasupoljinta tottelee...
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: superdexta - 04.01.09 - klo:20:18
No joo, myönnettäköön, en ole kovin hyvin tutustunut tuohon VT:n lootaan. Mutta se, että kommenttini perusteella lasket kaikki "jornikkäkuskit" samaan kategoriaan etenkin, kun luulen ettet edes tiedä minkä väriset vanteet koneessani on (avataren teksti ei välttämättä meinaa JD:n peuraa), en voi kun todeta että ole onnellinen..   
 
***Jontikkakuskit eivät vaivaudu tutustumaan asioihin. Vertaavat omaa vihreäänsä johonkin 3000-sarjan massikkaan, mikä sinänsä oli aikansa paras traktorisarja.
 


Eiköhän tuo päde merkistä riippumatta. Ainakin siihen asti kun tuolle väitteelle jotain tilastollista pohjaa on esittää?

***Poljinajo on täysin tuntematon käsite muille kuin DynaVt kuskeille.
ompas muuten TTV doitsissakin poljinajo ja oli muuten jo ennen kuin massikka otti fendtin vaihdelaatikon käyttöönsä  :D  ja hyvin tuo jonnikkakin kaasupoljinta tottelee...

Aito fergumies ei tunnusta ttv-deutsin olemassaoloa.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: zetor8045 - 04.01.09 - klo:20:19
No joo, myönnettäköön, en ole kovin hyvin tutustunut tuohon VT:n lootaan. Mutta se, että kommenttini perusteella lasket kaikki "jornikkäkuskit" samaan kategoriaan etenkin, kun luulen ettet edes tiedä minkä väriset vanteet koneessani on (avataren teksti ei välttämättä meinaa JD:n peuraa), en voi kun todeta että ole onnellinen..   
 
***Jontikkakuskit eivät vaivaudu tutustumaan asioihin. Vertaavat omaa vihreäänsä johonkin 3000-sarjan massikkaan, mikä sinänsä oli aikansa paras traktorisarja.
 


Eiköhän tuo päde merkistä riippumatta. Ainakin siihen asti kun tuolle väitteelle jotain tilastollista pohjaa on esittää?

***Poljinajo on täysin tuntematon käsite muille kuin DynaVt kuskeille.
ompas muuten TTV doitsissakin poljinajo ja oli muuten jo ennen kuin massikka otti fendtin vaihdelaatikon käyttöönsä  :D  ja hyvin tuo jonnikkakin kaasupoljinta tottelee...

Aito fergumies ei tunnusta ttv-deutsin olemassaoloa.
niin juu eipä näytä tunnustavan mitään muutakaan  ;D
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: superdexta - 04.01.09 - klo:20:25
No joo, myönnettäköön, en ole kovin hyvin tutustunut tuohon VT:n lootaan. Mutta se, että kommenttini perusteella lasket kaikki "jornikkäkuskit" samaan kategoriaan etenkin, kun luulen ettet edes tiedä minkä väriset vanteet koneessani on (avataren teksti ei välttämättä meinaa JD:n peuraa), en voi kun todeta että ole onnellinen..   
 
***Jontikkakuskit eivät vaivaudu tutustumaan asioihin. Vertaavat omaa vihreäänsä johonkin 3000-sarjan massikkaan, mikä sinänsä oli aikansa paras traktorisarja.
 


Eiköhän tuo päde merkistä riippumatta. Ainakin siihen asti kun tuolle väitteelle jotain tilastollista pohjaa on esittää?

***Poljinajo on täysin tuntematon käsite muille kuin DynaVt kuskeille.
ompas muuten TTV doitsissakin poljinajo ja oli muuten jo ennen kuin massikka otti fendtin vaihdelaatikon käyttöönsä  :D  ja hyvin tuo jonnikkakin kaasupoljinta tottelee...

Aito fergumies ei tunnusta ttv-deutsin olemassaoloa.
niin juu eipä näytä tunnustavan mitään muutakaan  ;D
Joko se "pikku" TTV 430 kohta rantautuu tähän Eu:n osavaltioon?
Siinä ois pikkunäpäkkä portaaton poljinajolla varustettuna.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: zetor8045 - 04.01.09 - klo:20:28
eikös se pikku portaaton pitäis pian tulla mutta onko sitä vielä muuallakaan  ::)
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: superdexta - 04.01.09 - klo:20:34
eikös se pikku portaaton pitäis pian tulla mutta onko sitä vielä muuallakaan  ::)

On se ainakin esitelty jossain näyttelyssä ja jotain dokumenttia löytyy hakusanalla kuuklesta.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: zetor8045 - 04.01.09 - klo:20:36
eikös se pikku portaaton pitäis pian tulla mutta onko sitä vielä muuallakaan  ::)

On se ainakin esitelty jossain näyttelyssä ja jotain dokumenttia löytyy hakusanalla kuuklesta.
jaahas kyllä myyjä siittä kerran puheli mutta kun en yhtään muista että koska sitä suomeen saa mutta se onkin sitten semmonen malli että että parilla liittimellä ja sähköjohdon pätkällä kulkee ja kovaa  ;D   
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: superdexta - 04.01.09 - klo:20:40
eikös se pikku portaaton pitäis pian tulla mutta onko sitä vielä muuallakaan  ::)

On se ainakin esitelty jossain näyttelyssä ja jotain dokumenttia löytyy hakusanalla kuuklesta.
jaahas kyllä myyjä siittä kerran puheli mutta kun en yhtään muista että koska sitä suomeen saa mutta se onkin sitten semmonen malli että että parilla liittimellä ja sähköjohdon pätkällä kulkee ja kovaa  ;D   

No mulla ei tarvi mennä kuin sen 40. Pääasia että saa pienempäänkin kokoluokkaan mukavuuksia joita on ollut tarjolla vain itselle ylisuuriin koneisiin.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: zetor8045 - 04.01.09 - klo:20:42
eikös se pikku portaaton pitäis pian tulla mutta onko sitä vielä muuallakaan  ::)

On se ainakin esitelty jossain näyttelyssä ja jotain dokumenttia löytyy hakusanalla kuuklesta.
jaahas kyllä myyjä siittä kerran puheli mutta kun en yhtään muista että koska sitä suomeen saa mutta se onkin sitten semmonen malli että että parilla liittimellä ja sähköjohdon pätkällä kulkee ja kovaa  ;D   

No mulla ei tarvi mennä kuin sen 40. Pääasia että saa pienempäänkin kokoluokkaan mukavuuksia joita on ollut tarjolla vain itselle ylisuuriin koneisiin.
no 50 riittää mulle mutta jäi vaan mieleen kun myyjä sitä puheli  ;D
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: superdexta - 04.01.09 - klo:20:45
eikös se pikku portaaton pitäis pian tulla mutta onko sitä vielä muuallakaan  ::)

On se ainakin esitelty jossain näyttelyssä ja jotain dokumenttia löytyy hakusanalla kuuklesta.
jaahas kyllä myyjä siittä kerran puheli mutta kun en yhtään muista että koska sitä suomeen saa mutta se onkin sitten semmonen malli että että parilla liittimellä ja sähköjohdon pätkällä kulkee ja kovaa  ;D   

No mulla ei tarvi mennä kuin sen 40. Pääasia että saa pienempäänkin kokoluokkaan mukavuuksia joita on ollut tarjolla vain itselle ylisuuriin koneisiin.
no 50 riittää mulle mutta jäi vaan mieleen kun myyjä sitä puheli  ;D

Jäämmä ootteleen uutta deutsvaaria. :)
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Timppa - 04.01.09 - klo:20:54
Teutsi TTV ei ole portaaton.

Se vastaa lähinnä massikan dyna-6:sta.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: superdexta - 04.01.09 - klo:20:58
Teutsi TTV ei ole portaaton.

Se vastaa lähinnä massikan dyna-6:sta.

Rynakuutonen, pieninkin, liika iso kone minun tarpeisiin. Ja moittivat kalliiksi pitää.
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: zetor8045 - 04.01.09 - klo:21:06
Teutsi TTV ei ole portaaton.

Se vastaa lähinnä massikan dyna-6:sta.

Rynakuutonen, pieninkin, liika iso kone minun tarpeisiin. Ja moittivat kalliiksi pitää.
onhan se portaaton jos se toimii portaattomasti toisinkuin dyna-6  :P  mulle onhan sama mitä siellä laatikon sisällä tapahtuu kunhan vetotehoa on ja toimii yksinkertaisesti niin hätätilanteessa voi pistää jonkun kuskin siihen hyttiin ilman koulutusta  ::) 
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Timppa - 04.01.09 - klo:21:15
Teutsi TTV ei ole portaaton.

Se vastaa lähinnä massikan dyna-6:sta.

Rynakuutonen, pieninkin, liika iso kone minun tarpeisiin. Ja moittivat kalliiksi pitää.
onhan se portaaton jos se toimii portaattomasti toisinkuin dyna-6  :P  mulle onhan sama mitä siellä laatikon sisällä tapahtuu kunhan vetotehoa on ja toimii yksinkertaisesti niin hätätilanteessa voi pistää jonkun kuskin siihen hyttiin ilman koulutusta  ::) 

***TTVssä on vissiin sama laatikko kuin jontikassa elikäs joku ekkom. Sillähän ei saa moottorijarruttaa. Joten koulutusta vaatii...
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: superdexta - 04.01.09 - klo:21:29
Teutsi TTV ei ole portaaton.

Se vastaa lähinnä massikan dyna-6:sta.

Rynakuutonen, pieninkin, liika iso kone minun tarpeisiin. Ja moittivat kalliiksi pitää.
onhan se portaaton jos se toimii portaattomasti toisinkuin dyna-6  :P  mulle onhan sama mitä siellä laatikon sisällä tapahtuu kunhan vetotehoa on ja toimii yksinkertaisesti niin hätätilanteessa voi pistää jonkun kuskin siihen hyttiin ilman koulutusta  ::) 

***TTVssä on vissiin sama laatikko kuin jontikassa elikäs joku ekkom. Sillähän ei saa moottorijarruttaa. Joten koulutusta vaatii...

Mistä moinen tieto?
Vaatiiko jarrupolkimen painaminen koulutusta ajokortilliselle immeiselle?
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Timppa - 04.01.09 - klo:21:32
Teutsi TTV ei ole portaaton.

Se vastaa lähinnä massikan dyna-6:sta.

Rynakuutonen, pieninkin, liika iso kone minun tarpeisiin. Ja moittivat kalliiksi pitää.
onhan se portaaton jos se toimii portaattomasti toisinkuin dyna-6  :P  mulle onhan sama mitä siellä laatikon sisällä tapahtuu kunhan vetotehoa on ja toimii yksinkertaisesti niin hätätilanteessa voi pistää jonkun kuskin siihen hyttiin ilman koulutusta  ::) 

***TTVssä on vissiin sama laatikko kuin jontikassa elikäs joku ekkom. Sillähän ei saa moottorijarruttaa. Joten koulutusta vaatii...

Mistä moinen tieto?
Vaatiiko jarrupolkimen painaminen koulutusta ajokortilliselle immeiselle?

***Uskallakko päästää ohjaimiin jos täytyy aina muistaa jarrulla avittaa jottei tule esim. 20000€:n remonttia?
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: zetor8045 - 04.01.09 - klo:21:35
Teutsi TTV ei ole portaaton.

Se vastaa lähinnä massikan dyna-6:sta.

Rynakuutonen, pieninkin, liika iso kone minun tarpeisiin. Ja moittivat kalliiksi pitää.
onhan se portaaton jos se toimii portaattomasti toisinkuin dyna-6  :P  mulle onhan sama mitä siellä laatikon sisällä tapahtuu kunhan vetotehoa on ja toimii yksinkertaisesti niin hätätilanteessa voi pistää jonkun kuskin siihen hyttiin ilman koulutusta  ::) 

***TTVssä on vissiin sama laatikko kuin jontikassa elikäs joku ekkom. Sillähän ei saa moottorijarruttaa. Joten koulutusta vaatii...

Mistä moinen tieto?
Vaatiiko jarrupolkimen painaminen koulutusta ajokortilliselle immeiselle?

***Uskallakko päästää ohjaimiin jos täytyy aina muistaa jarrulla avittaa jottei tule esim. 20000€:n remonttia?
itse kyllä pysähtymistarkoituksessa painan jarrua mutta tuo nyt oli kyllä ihan uusi väite taitaa olla jotain keskon propakandaa  :D
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: superdexta - 04.01.09 - klo:21:41
Teutsi TTV ei ole portaaton.

Se vastaa lähinnä massikan dyna-6:sta.

Rynakuutonen, pieninkin, liika iso kone minun tarpeisiin. Ja moittivat kalliiksi pitää.
onhan se portaaton jos se toimii portaattomasti toisinkuin dyna-6  :P  mulle onhan sama mitä siellä laatikon sisällä tapahtuu kunhan vetotehoa on ja toimii yksinkertaisesti niin hätätilanteessa voi pistää jonkun kuskin siihen hyttiin ilman koulutusta  ::) 

***TTVssä on vissiin sama laatikko kuin jontikassa elikäs joku ekkom. Sillähän ei saa moottorijarruttaa. Joten koulutusta vaatii...

Mistä moinen tieto?
Vaatiiko jarrupolkimen painaminen koulutusta ajokortilliselle immeiselle?

***Uskallakko päästää ohjaimiin jos täytyy aina muistaa jarrulla avittaa jottei tule esim. 20000€:n remonttia?
itse kyllä pysähtymistarkoituksessa painan jarrua mutta tuo nyt oli kyllä ihan uusi väite taitaa olla jotain keskon propakandaa  :D

Niin, eikös niissä ttv:ssä ole ihan säädettävissä se vaihdelaatikossa olevan hidastimen teho. Näin olen käsittänyt. Miksi sitä pystyisi säätämään jos käyttö voi särkeä laatikon?
Otsikko: Vs: Vimpain.
Kirjoitti: Timppa - 04.01.09 - klo:21:42
Teutsi TTV ei ole portaaton.

Se vastaa lähinnä massikan dyna-6:sta.

Rynakuutonen, pieninkin, liika iso kone minun tarpeisiin. Ja moittivat kalliiksi pitää.
onhan se portaaton jos se toimii portaattomasti toisinkuin dyna-6  :P  mulle onhan sama mitä siellä laatikon sisällä tapahtuu kunhan vetotehoa on ja toimii yksinkertaisesti niin hätätilanteessa voi pistää jonkun kuskin siihen hyttiin ilman koulutusta  ::) 

***TTVssä on vissiin sama laatikko kuin jontikassa elikäs joku ekkom. Sillähän ei saa moottorijarruttaa. Joten koulutusta vaatii...

Mistä moinen tieto?
Vaatiiko jarrupolkimen painaminen koulutusta ajokortilliselle immeiselle?

***Uskallakko päästää ohjaimiin jos täytyy aina muistaa jarrulla avittaa jottei tule esim. 20000€:n remonttia?
itse kyllä pysähtymistarkoituksessa painan jarrua mutta tuo nyt oli kyllä ihan uusi väite taitaa olla jotain keskon propakandaa  :D

***DynaVt:llä voi vapaasti moottorijarruttaa. Ko. jarrutusominaisuutta voi vielä säätää mieleisekseen. Voi laittaa kouluttamattoman ajamaan huoletta.