Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: hake ukko - 05.11.15 - klo:19:42
-
Onko kellään tullu vastaa Fiatin 110-90 kitkalukollinen etupää paukkuu kun neliveto on päällä. Koko akseli on ollut pois tarkistettu etuperä kitkalukko silmämääräsesti OK öljyksi laitettu Castrol l 90 lukkoperäöljy. Vasen vetoakseli vaihdettu ja pyöränlaakerit ja tuki holkki molenpien puolien kääntölaakerit uusittu. Ei pitäs kääntyä liikaa stopparit OK. Missään ei väljää mutta ei pelitä, Kele! Olis hyvät neuvot tarpeen.
-
Ollut vääränlaista öljyä jossain vaiheessa..?
-
Aikasemmin ollu varmaan 80w90 hypoilia, voisko ne levyt sitten kuiteskin jumettaa. Lukko ei ainaskaan ole päällä koitettiin että letku oli irti ja silti paukku (nytkättelee)
-
kardaanin boorit.
-
lautaspyörän pultit pyöriny löyhälle ja hinkkaa runkoon..
-
Onko kellään tullu vastaa Fiatin 110-90 kitkalukollinen etupää paukkuu kun neliveto on päällä. Koko akseli on ollut pois tarkistettu etuperä kitkalukko silmämääräsesti OK öljyksi laitettu Castrol l 90 lukkoperäöljy. Vasen vetoakseli vaihdettu ja pyöränlaakerit ja tuki holkki molenpien puolien kääntölaakerit uusittu. Ei pitäs kääntyä liikaa stopparit OK. Missään ei väljää mutta ei pelitä, Kele! Olis hyvät neuvot tarpeen.
Sininenkö????
-
Vapolla tuo oli murheen kryyni eli etuperä tuli täyteen öljyä kun lukko petti ja murikka akseli pääsi
taakse päin .
-
Vapolla tuo oli murheen kryyni eli etuperä tuli täyteen öljyä kun lukko petti ja murikka akseli pääsi
taakse päin .
Aski rikki?????
-
Vapolla tuo oli murheen kryyni eli etuperä tuli täyteen öljyä kun lukko petti ja murikka akseli pääsi
taakse päin .
Aski rikki?????
Olisko täysi aski vai kerkisitkö polttaa suurimman osan ?
-
Vapolla tuo oli murheen kryyni eli etuperä tuli täyteen öljyä kun lukko petti ja murikka akseli pääsi
taakse päin .
Aski rikki?????
Olisko täysi aski vai kerkisitkö polttaa suurimman osan ?
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=search2;params=eJwtzj0OgzAMhuG7dKlUeXF_oGvPwAGi4FiCNiXIDlRIOTxOxfg-_gb7sPqJOJRzwXIqi7LozGR56V6dSS_1dgWEO9zgCS1gAw3gAxABW1vokH6O0neOnNm2lZb-zZRdmuJ2SJLswihWgZUOsRKO_H-hEnuhwdDrZ9wBIKk3sQ..
-
Eli tais olla lähes täysi. ;D ;D
-
Vapolla tuo oli murheen kryyni eli etuperä tuli täyteen öljyä kun lukko petti ja murikka akseli pääsi
taakse päin .
Ja höpö höpö. Fiiatti teki oikeita nelivetoja eikä mitään kötöstyksiä jo silloin kun metsäsuomalaiset eivät edes olleet oppineet lisääntymään
-
Vapolla tuo oli murheen kryyni eli etuperä tuli täyteen öljyä kun lukko petti ja murikka akseli pääsi
taakse päin .
Ja höpö höpö. Fiiatti teki oikeita nelivetoja eikä mitään kötöstyksiä jo silloin kun metsäsuomalaiset eivät edes olleet oppineet lisääntymään
Jo vain... 8)
-
kardaanin boorit.
piiputsonnist oli kartanki bnbooriholkin
-
sokka poikki juuu :D
-
Kokeile vaihtaa Limited-Slip peräöljyyn.
-
Onko kellään tullu vastaa Fiatin 110-90 kitkalukollinen etupää paukkuu kun neliveto on päällä. Koko akseli on ollut pois tarkistettu etuperä kitkalukko silmämääräsesti OK öljyksi laitettu Castrol l 90 lukkoperäöljy. Vasen vetoakseli vaihdettu ja pyöränlaakerit ja tuki holkki molenpien puolien kääntölaakerit uusittu. Ei pitäs kääntyä liikaa stopparit OK. Missään ei väljää mutta ei pelitä, Kele! Olis hyvät neuvot tarpeen.
Ilmeisen varma tieto lukon tyypistä????? Ei siis hammaslukko ??
-
Mekaaninen nelivedon kytkentä ? ?
Joskus on mekaanisissa tullut vastaan kulunut siirtäjän haarukka/kytkinholkki . Neliveto menee päälle tai ei ihan , veto kytkeytyy ja irtoaa taas ja etupää paukkuu.
En tiedä tosin fiiuista voisiko olla kyseessä.
-
Pelitäiskö toi ilman kitkalukkoo jos sen poistais. kitkalukko on muistaakseni 95 vuodesta eteenpäin
-
Paukkuuko suoraankin ajaessa?
-
Vahemmissa, siis ennen -88 tehdyissä pitääkin pauke ja naksuminen kuulua käännyttäessä.88 eteenpäin
pieni muutos ja silloin äänet vaimeampia.Uudemman ominaisuus on ettei aina peruuttessa hammaslukko pidä.
Omaan -88 malliseen vaihdatin vanhemman pitävämmän ja äänekkäämmän hilut etuperään.
Suoraan ajettaessa pitää olla äänetön.