Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: nuffieldmaster - 30.10.15 - klo:14:46
-
Kuinka suoritetaan tuollaisen massikan kytkimen säätö kun on nyt melkoisen perseestä käyttää, on off ilman selvää luistatusrajaa. tarkan ek työskentelyn tekeminen on mahdotonta.
Huolto on niin kaukana ja valtran huoltomies ei tuollaista tiedä. Yksi syy tietty, miksi valtra on täällä ykkösmerkki.
-
Eikös siinä ainakin suunan vaiholle ole säätö nuppi oikealla kädellä. Sillä saa suunan vaihdon äkäsyyttä säädettyä.
-
Niin muttei vaikuta kytkyttimeen.
-
Joku läheisyysanturi voi temppuilla / olla rikki.
-
Minulta pitäis löytyä kirjalliset ohjeet. Saatu huoltomieheltä pitkän tinkaamisen jälkeen. Toimii ainakin minun 5470 koneessa. Siinä ei tosin säädetä kytkintä, vaan kalibrodaan vaihteisto.
Loppu nykiminen omassa koneessa.
-
Autotronic 5:ssa, perus kytkinpolkimen kalibrointi näin:
Method:
NOTE: The user has a maximum 0.5 second delay
between each operation to enter this mode.
- move PowerShuttle lever to neutral position
- move gear lever to neutral position
- move PowerShuttle lever to forward or reverse position
- press the Hare / Tortoise control switch 10 times
- move PowerShuttle lever to neutral position
- press the clutch pedal fully in once, then release.
The pedal is calibrated.
-
mikäs tuo autotronic 5 on, tässä on dyna nelonen
-
mikäs tuo autotronic 5 on, tässä on dyna nelonen
Olisko se Dyna4 Massikan tietokone versio? ???
-
Jos se on ihan on / off, niin ei auta kalibrointi. "Säätöpotikka" omaan vaihdettiin ja sekin oli eka koko "huoltoalueella". Ei liirannut sitten yhtään, vaikka normaalisti sen voi suorittaa.
-
Poljin anturi vaihtoon.Ei korjaannu kalibroinnilla.
-
ja onko verkussa kuinkakin kallis? itellä kai nyykkärissä tartteis tuokin vaihtaa... mösjöö lähöt alkaa nyppiä!
-
Nykäiseekö molempiin suuntiin? Jos ei niin silloin todennäköisesti toinen solenoidiventtiili jumittelee.
-
ainakin eteenpäin lähtö on tuskaa kun uottaa hetken ja sitten raapasee liikkeelle... tuo on sama pakilla kylmillä öljyillä. loikka on tuntuva.
-
Poljin anturi vaihtoon.Ei korjaannu kalibroinnilla.
Mulla ainakin bokki katkaisin teki sen että halvaantu koko himmeli. V....tu mikä viritys. Nyt epäilään että tunti mittari puhuu paskaa. Väittää että 130 tuntia olis tullut helmikuun jälkeen. Traktorilla muokataan, kylvetään, ajetaan paskat, paalataa, niitetään ja lingotaan. Valojen siirto nokalta vyötarölle saa aikaan tuntuvan kiihtyvyyden vauhtiin. Mittarin mukaan 2-3km/h!
-
Poljin anturi vaihtoon.Ei korjaannu kalibroinnilla.
Mulla ainakin bokki katkaisin teki sen että halvaantu koko himmeli. V....tu mikä viritys. Nyt epäilään että tunti mittari puhuu paskaa. Väittää että 130 tuntia olis tullut helmikuun jälkeen. Traktorilla muokataan, kylvetään, ajetaan paskat, paalataa, niitetään ja lingotaan. Valojen siirto nokalta vyötarölle saa aikaan tuntuvan kiihtyvyyden vauhtiin. Mittarin mukaan 2-3km/h!
Sää oot päässy tehokkuuden ytimiin, minkä verran tuossa tuntimäärässä on töitä tilan ulkopuolelle? 8) 8)
-
Poljin anturi vaihtoon.Ei korjaannu kalibroinnilla.
Mulla ainakin bokki katkaisin teki sen että halvaantu koko himmeli. V....tu mikä viritys. Nyt epäilään että tunti mittari puhuu paskaa. Väittää että 130 tuntia olis tullut helmikuun jälkeen. Traktorilla muokataan, kylvetään, ajetaan paskat, paalataa, niitetään ja lingotaan. Valojen siirto nokalta vyötarölle saa aikaan tuntuvan kiihtyvyyden vauhtiin. Mittarin mukaan 2-3km/h!
Sää oot päässy tehokkuuden ytimiin, minkä verran tuossa tuntimäärässä on töitä tilan ulkopuolelle? 8) 8)
Itse suojelu vaisto käski aikoinaan lopettaa urakoinnit. ;D
-
Asiaa sivuten, Dynan diginäytöstä sammui taustavalo ja en näe että siellä olisi polttimoa. Miten tuosta korjataan taustavalaistus? Voiko tehdä itse vai onko se joku diodinvaihto-homma labrassa?
-
Asiaa sivuten, Dynan diginäytöstä sammui taustavalo ja en näe että siellä olisi polttimoa. Miten tuosta korjataan taustavalaistus? Voiko tehdä itse vai onko se joku diodinvaihto-homma labrassa?
Valtralle kun viet, niin pääset helpomalla.
-
Valtralle kun viet, niin pääset helpomalla.
Ensisijaisesti yritän päästä halvemmalla.
-
Poljin anturi vaihtoon.Ei korjaannu kalibroinnilla.
Mulla ainakin bokki katkaisin teki sen että halvaantu koko himmeli. V....tu mikä viritys. Nyt epäilään että tunti mittari puhuu paskaa. Väittää että 130 tuntia olis tullut helmikuun jälkeen. Traktorilla muokataan, kylvetään, ajetaan paskat, paalataa, niitetään ja lingotaan. Valojen siirto nokalta vyötarölle saa aikaan tuntuvan kiihtyvyyden vauhtiin. Mittarin mukaan 2-3km/h!
piä nyt ovet lukoss ;D ;D ;D ;D siinähän mennee 20 tuntisia työpäiviä jatkuvasti tekevältä termnaattorilta uskottavuus aivan täysin jos kylän komukat pääsee verkuun hytissä käymään ;) ;D 8) ::)
-
Poljin anturi vaihtoon.Ei korjaannu kalibroinnilla.
Mulla ainakin bokki katkaisin teki sen että halvaantu koko himmeli. V....tu mikä viritys. Nyt epäilään että tunti mittari puhuu paskaa. Väittää että 130 tuntia olis tullut helmikuun jälkeen. Traktorilla muokataan, kylvetään, ajetaan paskat, paalataa, niitetään ja lingotaan. Valojen siirto nokalta vyötarölle saa aikaan tuntuvan kiihtyvyyden vauhtiin. Mittarin mukaan 2-3km/h!
piä nyt ovet lukoss ;D ;D ;D ;D siinähän mennee 20 tuntisia työpäiviä jatkuvasti tekevältä termnaattorilta uskottavuus aivan täysin jos kylän komukat pääsee verkuun hytissä käymään ;) ;D 8) ::)
Hys hys hys! Ollaan so***** että maksan kuskeille palkan fergun mittarin mukaan. Saa olla kohtuu tunti taksa kun vuorokauessa vartti tulee mittariin.