Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Calahan - 24.10.15 - klo:08:57
-
(http://api.ning.com/files/sCMbszEMRTLkWY-epMNSnGcen6dsmMoEzaJePfvUbUHW72fYViOwOiH-NW8IUh5UjpKTvDMVE0TBAQx0p8H5MJovIsp2LUNC/1102K.jpg)
Siin ois äijä vehe 8) 8)
Näyttää ainakii isolt :D
-
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)
-
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)
Ai näin vai https://www.youtube.com/watch?v=fMGDSkNeP2E ;D
-
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)
Vaihteisto oli protossa Brasialian mallista? Ajalta jolloin vielä voi päästellä vapaasti.. ei ollut päästökohuja
-
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)
Vaihteisto oli protossa Brasialian mallista? Ajalta jolloin vielä voi päästellä vapaasti.. ei ollut päästökohuja
Epäilen vahvasti.
-
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)
Vaihteisto oli protossa Brasialian mallista? Ajalta jolloin vielä voi päästellä vapaasti.. ei ollut päästökohuja
Epäilen vahvasti.
http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=288212&sid=28c0046002bfb287be855fc3e77d208a
-
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)
Vaihteisto oli protossa Brasialian mallista? Ajalta jolloin vielä voi päästellä vapaasti.. ei ollut päästökohuja
Epäilen vahvasti.
http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=288212&sid=28c0046002bfb287be855fc3e77d208a
Miksi olis brassi loota?
-
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)
Vaihteisto oli protossa Brasialian mallista? Ajalta jolloin vielä voi päästellä vapaasti.. ei ollut päästökohuja
Epäilen vahvasti.
http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=288212&sid=28c0046002bfb287be855fc3e77d208a
Miksi olis brassi loota?
Kaipa se oli järeämpi.. Kysy insinööriltä mikä tuota on kehittänyt..
-
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)
Vaihteisto oli protossa Brasialian mallista? Ajalta jolloin vielä voi päästellä vapaasti.. ei ollut päästökohuja
Epäilen vahvasti.
http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=288212&sid=28c0046002bfb287be855fc3e77d208a
Miksi olis brassi loota?
Kaipa se oli järeämpi.. Kysy insinööriltä mikä tuota on kehittänyt..
Huonosti löytyy mistään tietoa Brassivehkeistä, voimansiirto kaiketi ollut jo silloin synkronoimaton 12+4 laatikko? Brasiliassa tehdään 35km/h kulkevaa 200 heppaista synkronoimattomalla loodalla olevaa vetokonetta edelleen suuria määriä. Synkronoimaton laatikko suorilla hampailla hyvä pitkäkestoiseen raakaan vetotyöhön, saadaan lyhyet laakerivälit laatikkoon ja suorat hampaat eivät tee päittäisvoimia, ääntä kyllä lähtee sillä rakenteella mutta haitanneeko tuo kun Peltoreita saa vielä kaupasta. Kelpaisi mulle tuommoinen uusi edullinen ja yksinkertainen 200hp peruskone muokkaustöihin, nopeammilla koneilla sitten muut ajot.
-
Löytyy kuvista toinenkin 1102 K malli.
-
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)
Ai näin vai https://www.youtube.com/watch?v=fMGDSkNeP2E ;D
Niinno voi kai se tehä tuonki mutta ensin tuli mieleen että tuo etuakseli voi kyntää syvälläki. Painopiste jotenki "valmettimainen", tai ainaki näkönen.
-
Onkos se brassi loota sit niiku fylleri et hajalle ei saa ajamal? Ja miks niit ei suomikoneis ol?
-
Onkos se brassi loota sit niiku fylleri et hajalle ei saa ajamal? Ja miks niit ei suomikoneis ol?
Jotta ne hajoavat ja ostatte uusia
-
Onkos se brassi loota sit niiku fylleri et hajalle ei saa ajamal? Ja miks niit ei suomikoneis ol?
Ei ollut synkroja. Jostain historiikista olen lukenut, että 1102 K:ssa olisi ollut tosiaan suorahammaslaatikko. 1502-mallin onnettomin osa oli vaihdelaatikko, eikä 1102 kaiketi loistanut sen paremmin?
-
Onkos se brassi loota sit niiku fylleri et hajalle ei saa ajamal? Ja miks niit ei suomikoneis ol?
Kerma*erseet eivät osanneet ajaa ilman synkronointia edes 70-80-lukujen vaihteessa enää.
-
nykyinen suorahampainen brassilaatikko on uudempaa kehitysversiota.
jos tuossa 1102k:ssa olisi brassi laatikko niin se olisi 110id mallin laatikko: http://oi51.tinypic.com/2iw9jr5.jpg 1102 perua hyvin pitkälle laatikko, porttaalivälityksillä.
--------------
1980 luvulla Valmetilla oli testissä 905:ta isompi malli. ulkoapäin kuin 905 mutta volvo td70 moottorilla ja uudemman mallin brassi laatikolla planeettaperävälityksillä. olis ollu härski! eivät kuitenkaan ottanu tuotantoon koska oli hidas eikä siinä ollu pikavaihdetta. rupesivat sitte myymään 2005 ja 2105 valmettia...
-
Onkos se brassi loota sit niiku fylleri et hajalle ei saa ajamal? Ja miks niit ei suomikoneis ol?
Ei ollut synkroja. Jostain historiikista olen lukenut, että 1102 K:ssa olisi ollut tosiaan suorahammaslaatikko. 1502-mallin onnettomin osa oli vaihdelaatikko, eikä 1102 kaiketi loistanut sen paremmin?
Tästä voidaan olla yhtämieltä, Mezzo, Mega ensimmäiset vinohampaiset. 305-405 tais olla brassi loota?
-
Mezzo, Mega ensimmäiset vinohampaiset.
Olet muuten aivan oikeassa, suorahampaisia olivat vanhemmat laatikot vaikka synkronoituja olivatkin.
-
nykyinen suorahampainen brassilaatikko on uudempaa kehitysversiota.
jos tuossa 1102k:ssa olisi brassi laatikko niin se olisi 110id mallin laatikko: http://oi51.tinypic.com/2iw9jr5.jpg 1102 perua hyvin pitkälle laatikko, porttaalivälityksillä.
--------------
1980 luvulla Valmetilla oli testissä 905:ta isompi malli. ulkoapäin kuin 905 mutta volvo td70 moottorilla ja uudemman mallin brassi laatikolla planeettaperävälityksillä. olis ollu härski! eivät kuitenkaan ottanu tuotantoon koska oli hidas eikä siinä ollu pikavaihdetta. rupesivat sitte myymään 2005 ja 2105 valmettia...
Ja sitten koetetaan tuplaturbo 905sta. biTurbo.
-
1102 proto kuutoskoneella. On se näkönen että nuo eturenkaat menne nätisti pinnalla nevaa äestäessä ::)
Ai näin vai https://www.youtube.com/watch?v=fMGDSkNeP2E ;D
Tässä pitemmässä versiossa se parhaiten nauraa, joka viimeksi pui kauraa...
https://www.youtube.com/watch?v=Xm77JG6d99M
Tähkien Sota: Shitin kosto!
-
nykyinen suorahampainen brassilaatikko on uudempaa kehitysversiota.
Ei sekään ole kokonaan suorahampainen, ainakin kaksi paria on vinolla hammastuksella.