Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Heino Leino - 16.05.15 - klo:09:26

Otsikko: Rennaultti
Kirjoitti: Heino Leino - 16.05.15 - klo:09:26
Heinolla oeski työmaana hommata tyttärelle pirssintapasta. Oesikko nuista rennaulttiista yhtää appuo? Niitä kun saapi meleko halavalla, kolomea yhen hinnalla
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Make - 16.05.15 - klo:09:33
Hyviä ranskalaisia saa vaan grilliltä. ;)
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Köntys - 16.05.15 - klo:09:38

En tiä mutta pitkä on sivu  :D

http://www.tyyppiviat.com/renault-tyyppiviat/
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: mah - 16.05.15 - klo:10:21
Piinattu rellu... :-X Ei kai nuo mainettaan paskempia ole. Monihan noilla kuitenkin näkyy ajavankin. Ja tosiaan halvalla olisi noita saatavilla, toinen vastaava olisi 206 tai 306 pösö.

Itsellä on nimittäin olemassa samaa tilannetta, tytärpoloinen tarvitsisi ajokortin myötä auton. :'(
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: SKN - 16.05.15 - klo:10:27
Heinolla oeski työmaana hommata tyttärelle pirssintapasta. Oesikko nuista rennaulttiista yhtää appuo? Niitä kun saapi meleko halavalla, kolomea yhen hinnalla

Laita sille nahkajakkarainen E46 bemmi, on tilaa ja turvallinen sekä halpa.  ;D

Rellua en ostas, mieluumin pesoo, 406 riisselinä, 2000-2004 vuotisena, on viimisiä pösöjä jotka nikottelematta kestää, kestää, kestää...
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: zetor8045 - 16.05.15 - klo:10:29
Juomana ihan hyvää mutta autona aivan paska.. Tai no jos remontintekoon riittää intoa niin sitä saa kyllä tehdä   ;D
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: SKN - 16.05.15 - klo:10:42
Juomana ihan hyvää mutta autona aivan paska.. Tai no jos remontintekoon riittää intoa niin sitä saa kyllä tehdä   ;D

Ei oo KÄYTETTYÄ autoa johon ei joutuis tekemään remppaa. Kaikissa on omat merkkivikansa. Hakee sitten uuden ja vaihtaa 2-3 vuoden välein uuteen, ei oo muuta kun huollot.

Käytetty on aina käytetty.

Mää olin ranskalaisten leirissä 10-vuotta, sit siirryin saksalaisiin. Kokemukset oli huonoja, nyt on taas ranskalainen ja yks saksalainen. ;D
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Heino Leino - 16.05.15 - klo:10:42
Heinolla oeski työmaana hommata tyttärelle pirssintapasta. Oesikko nuista rennaulttiista yhtää appuo? Niitä kun saapi meleko halavalla, kolomea yhen hinnalla

Laita sille nahkajakkarainen E46 bemmi, on tilaa ja turvallinen sekä halpa.  ;D

Rellua en ostas, mieluumin pesoo, 406 riisselinä, 2000-2004 vuotisena, on viimisiä pösöjä jotka nikottelematta kestää, kestää, kestää...

peuseottihan se kans kelepais, itellä oli aekonaan se lestaatielaesmalli, 505 vamiliale. Oliha se lysti pirssi
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: SKN - 16.05.15 - klo:10:43
Heinolla oeski työmaana hommata tyttärelle pirssintapasta. Oesikko nuista rennaulttiista yhtää appuo? Niitä kun saapi meleko halavalla, kolomea yhen hinnalla

Laita sille nahkajakkarainen E46 bemmi, on tilaa ja turvallinen sekä halpa.  ;D

Rellua en ostas, mieluumin pesoo, 406 riisselinä, 2000-2004 vuotisena, on viimisiä pösöjä jotka nikottelematta kestää, kestää, kestää...

peuseottihan se kans kelepais, itellä oli aekonaan se lestaatielaesmalli, 505 vamiliale. Oliha se lysti pirssi

Noi kauppakassimallit, 206 ja 306, älä osta.


EDIT:

Niin, eri automerkkien keskustelufoorumeilta löytyy monen merkin kohdalla "ostajan oppaita", kannattaa googlettaa ja rekisteröityä. Ite olen tulostellu pumaskan A4-sivuja kun ostin viimiset kaks autoa ja tarkastelin listan mukaisia vikoja. Ei ne merkkifoorumit ole sellasia kun luullaan, eli vankkumattomia oman merkin kannattajia ja kaikki muu on paskaa. Lisäks keskustelu-topiikkeja kahlatessa löytyy merkkiviat helposti.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Hervast - 16.05.15 - klo:10:51
Ei ole omakohtaista kokemusta ranskalaisista, mut mitä olen vähän käyttänyt ja kokemuksia kuulostellut, niin jonkinlainen paremmuusjärjestys vois olla pesonen/sitikka ja senjälkeen tulee vasta renault. Ja nykyään paremman hinta/latusuhteen taitaa saada daciasta kuin rellusta, samaa tekniikkaa kun osin käyttävät.

Audi odottais tallissa huomiota, oli apukuskin ovi mennyt lukkoon, eli sanoo sitä että oven johtosarjat remonttiin laita !  ;D
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: zetor8045 - 16.05.15 - klo:10:54
Juomana ihan hyvää mutta autona aivan paska.. Tai no jos remontintekoon riittää intoa niin sitä saa kyllä tehdä   ;D

Ei oo KÄYTETTYÄ autoa johon ei joutuis tekemään remppaa. Kaikissa on omat merkkivikansa. Hakee sitten uuden ja vaihtaa 2-3 vuoden välein uuteen, ei oo muuta kun huollot.

Käytetty on aina käytetty.

Mää olin ranskalaisten leirissä 10-vuotta, sit siirryin saksalaisiin. Kokemukset oli huonoja, nyt on taas ranskalainen ja yks saksalainen. ;D
No joo kaikkiin remppaa saa joskus tehdä mutta ranskalaisiin ja vageihin kokoajan.. Toyota ja Kia on olleet semmoset merkit joilla on päässyt helpolla :)   
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: SKN - 16.05.15 - klo:10:55
Juomana ihan hyvää mutta autona aivan paska.. Tai no jos remontintekoon riittää intoa niin sitä saa kyllä tehdä   ;D

Ei oo KÄYTETTYÄ autoa johon ei joutuis tekemään remppaa. Kaikissa on omat merkkivikansa. Hakee sitten uuden ja vaihtaa 2-3 vuoden välein uuteen, ei oo muuta kun huollot.

Käytetty on aina käytetty.

Mää olin ranskalaisten leirissä 10-vuotta, sit siirryin saksalaisiin. Kokemukset oli huonoja, nyt on taas ranskalainen ja yks saksalainen. ;D
No joo kaikkiin remppaa saa joskus tehdä mutta ranskalaisiin ja vageihin kokoajan.. Toyota ja Kia on olleet semmoset merkit joilla on päässyt helpolla :)

Tojo, Skeida ja Nissan.... Ajaa vaan jos sielu antaa myöten. :-\

Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Mopomies - 16.05.15 - klo:11:32
Vanhoissa tojotoissa on vaan se vika että ne toimii.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: SKN - 16.05.15 - klo:11:36
Vanhoissa tojotoissa on vaan se vika että ne toimii.

Juuri näin.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: arzyboy - 16.05.15 - klo:13:09
Sain perheellä käytössä olleen toyota kaarina E:n ja mittarissa 350 tkm. Oikein hyvä käyttöauto jota ei tarvi sääliä :)

Setä on kova hondamies ja laittoi vaimolleen meganen vm. jotain 2005? On kuulemma mukava kyyti ja suht hiljainen mutta kaikenlaista pientä on ollut ja vähillä kilometreillä. Sytytyspuolia menee ku leipää, mutta onneks on halpoja.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: SDF - 16.05.15 - klo:13:24
Tää nyt on vähän kiinni siitä mistä mallista ja vuosimallista puhutaan. Kakkoskoppanen Megane tunnettu sähkövioistaan ja nehän on ikäviä hakea ja korjata. Sitten taas mulla on kakkoskoppainen Laguna, joka syö niveliä sun muita akseliston osia, niin että aina jostain löytyy väljää katsastuksen välillä. Tuollaiset osat on kuitenkin halpoja ja pystyy usein itsekin vaihtamaan tai nopea homma korjaamolla.
Sellainen tuntuma mulla on että Clio olisi noista 2000-luvun alkupuolen relluista kaikkein luotettavin. Ei siihen pikku kotteroon ainakaan paljoa rahaa saa kiinni.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Viljelijä - 16.05.15 - klo:13:29
  Nythän on niin, että Ranskalaisista on päätetty, että vikoja on. Saksalaisista luullaan että net on virheettömiä. Missä Ranskalaisessa on ollut niin paljon tekniikka vikoja VW tsi, koneissa, VW kaksoiskytkin vaihteistoissa? Kymmenien vuosien kokemus PSA autoista toisinaan menee pientä, mutta ei kovin usein.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: farmex - 16.05.15 - klo:15:17
Toinen ranskis jo ajossa, ei moittimista.Hyvää hienostunutta kyytiä. :)
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Viljelijä evp - 16.05.15 - klo:15:48
Jättäisin sekaantumatta relluihin,jaappanilaiset niissanit ja tojot pelittää varmemmin.Pikkupököt on kylmiä ja nivelvaivaa jatkuvasti,esim koiranluut kulutustavaraa tosin ei ne paljon maksakaan.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Jätkä - 16.05.15 - klo:15:59
Jättäisin sekaantumatta relluihin,jaappanilaiset niissanit ja tojot pelittää varmemmin.Pikkupököt on kylmiä ja nivelvaivaa jatkuvasti,esim koiranluut kulutustavaraa tosin ei ne paljon maksakaan.
Nivelet menee aivan samoin mersustakin. Autot painavat ja tehostajan avustuksella renkaat kääntyvät helposti. Se vie palloniveelet. Kuoppaset ja reikäset tiet koiranluut. Niitten kumithan ne ensinmäisenä ottavat sen liike-energian vastaan ennen iskunvaimennusta ja jousia.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Köntys - 16.05.15 - klo:17:26
Jättäisin sekaantumatta relluihin,jaappanilaiset niissanit ja tojot pelittää varmemmin.Pikkupököt on kylmiä ja nivelvaivaa jatkuvasti,esim koiranluut kulutustavaraa tosin ei ne paljon maksakaan.

Toijotat ja Hondat on olleet luotettavimpia kulkineita heti fillarin jälkeen  ;)
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: sorkkis - 16.05.15 - klo:17:53
Samara on kopio rellusta .
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Köntys - 16.05.15 - klo:17:57
Samara on kopio rellusta .

Mistä mallista?
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Viljelijä - 16.05.15 - klo:19:34
 Pari Ranskalaista pihassa,jotka meni katastuksesta huoautuksitta pellien osalta, kaverilla samanikäinen Japsi oli niin ruostunut ettei kannattanut korjata.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Köntys - 16.05.15 - klo:19:49
Pari Ranskalaista pihassa,jotka meni katastuksesta huoautuksitta pellien osalta, kaverilla samanikäinen Japsi oli niin ruostunut ettei kannattanut korjata.

Ohessa kuvamateriaalia ranskalaisen katsastuksesta  ;)

(http://ilarge.lisimg.com/image/1737657/968full-what-every-frenchwoman-wants-screenshot.jpg)
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Ala-Pertti - 16.05.15 - klo:20:06
arvatkaapa missä tehty auto seisoo tuossa pihassa. merkki on chevrolet, keulalla v8 diesel ja ikää on senverran, ettei pakopäästöjä tartte tehdä, joten aika paljon ikää.
mutta. kaikki nivelet keulassa ovat alkuperäiset. kaikissa nivelissä on rasvanipat, vaikuttaisikohan nivelten kestävyyteen.

tosin tuon valmistusmaan autoissa on nuotkin nivelet vähintäänkin sen neljä kertaa kookkaammat, kuin japanian vehkeissä.
viimeksi kysyin nivelrempan hintaa joskus vuosituhannen vaihteessa. silloin olisi maksanut vähän reilut kaksisataa euroo koko setti keulaan. siis kaikki nivelet sisältäen apusimpukan, ylä- alapallot, raidepäät, koiranluut puslineen.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Köntys - 16.05.15 - klo:20:13
arvatkaapa missä tehty auto seisoo tuossa pihassa. merkki on chevrolet, keulalla v8 diesel ja ikää on senverran, ettei pakopäästöjä tartte tehdä, joten aika paljon ikää.
mutta. kaikki nivelet keulassa ovat alkuperäiset. kaikissa nivelissä on rasvanipat, vaikuttaisikohan nivelten kestävyyteen.

tosin tuon valmistusmaan autoissa on nuotkin nivelet vähintäänkin sen neljä kertaa kookkaammat, kuin japanian vehkeissä.
viimeksi kysyin nivelrempan hintaa joskus vuosituhannen vaihteessa. silloin olisi maksanut vähän reilut kaksisataa euroo koko setti keulaan. siis kaikki nivelet sisältäen apusimpukan, ylä- alapallot, raidepäät, koiranluut puslineen.

Paljoko syö?  :o
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: SamiT - 16.05.15 - klo:20:17
En Relluista tiedä mutta Pösöllä ja Citikalla ajellaan, ruoste ei ongelma, koiranluut halpoja ja nestejousitus mukava. Bensakoneiset ainakin lämpimiä talvella kuten myös kammiokoneella oleva dieselkin, HDI:n lämmöistä en tiedä, automaattilaatikoita en ole hankkinut kun vanhoilla p*skoilla ajan niin oletan keppiloodan olevan varmempi. Perustekniikka kestää, pikkujuttuja saa korjailla, osat aika halpoja vaikkapa ihan alkuperäisosanakin, osa tarvikenivelistä ihan romua. Pösön Partnerin taka-akselin laakerointiremontti oli aika mielenkiintoinen operaatio, oli kyllä 400tkm jo ajettukin siinä vaiheessa. Seuraava auto tulee olemaan joko uuden mallin C5 Citikka tai 607 Pösö, Citikkaa puoltaa nestejousitus josta ei oikein osaa luopua kun sellainen nyt yhdessä pelissä on. Synkkää VW historiaa löytyy myös taustalta joten yrittäkää ymmärtää sen valossa mun kirjoitelmia nyt ja tulevaisuudessa.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Dr.Who - 16.05.15 - klo:20:25
306 pökötin on ollut,ja ei sinne lämpöä saanut - 20 pakkasella enää,syykin kyllä se että eipä paljon ainettakaan palanut,eli lisä eberiä kaipaa.Muutoin nuo ranskalaiset miellyttäviä ajaa mutta se alustan nivelistö kaipaa normaalia enempi huomiota.
Enempi noihin jaappanilaisiin kallistuisin.Vanhahkoa koettua tekniikkaa joka toimii.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: sorkkis - 16.05.15 - klo:20:35
arvatkaapa missä tehty auto seisoo tuossa pihassa. merkki on chevrolet, keulalla v8 diesel ja ikää on senverran, ettei pakopäästöjä tartte tehdä, joten aika paljon ikää.
mutta. kaikki nivelet keulassa ovat alkuperäiset. kaikissa nivelissä on rasvanipat, vaikuttaisikohan nivelten kestävyyteen.

tosin tuon valmistusmaan autoissa on nuotkin nivelet vähintäänkin sen neljä kertaa kookkaammat, kuin japanian vehkeissä.
viimeksi kysyin nivelrempan hintaa joskus vuosituhannen vaihteessa. silloin olisi maksanut vähän reilut kaksisataa euroo koko setti keulaan. siis kaikki nivelet sisältäen apusimpukan, ylä- alapallot, raidepäät, koiranluut puslineen.
Jaah jaaha. Miten se selität ettei jenkki pakuissa kestä vaihdelootat.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Ketku - 16.05.15 - klo:20:47
C5 sitikka käytössä ja oikeestaan ainoo miinus mikä tullu vastaan niin etupyörän laakereita saa vaihtaa melkein joka kevät, ei tosin montaa kymppiä maksa mut vähän vaivaa.
Automaattilaatikolla ajettu liki parisataa tuhatta kilsaa, pehmoinen kyyti ja kevyt ajaa.
Mazdaa oli aikaisemmin mut masukka 6:nen lahoo käsiin, siinä romahti laatu mallisarjan uudistuksen myötä, vanhemmat tosi hyviä pelejä, ei tarvinnu ku huollot tehdä ja ajaa.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Klapikauppias - 16.05.15 - klo:20:49
Meillä on naisten käytös toinen clio, eka oli joku 02 toiseksi vanhin tytär poisti sen rekisteristä, hommasin tilalle samanlaisen 05,sen  joka edelleen talossa, eikä siinä ole ollut ensimmäistäkään vikaa, en sitten tiedä milloin ne ilmaantuu ;) Itse suosisin nykyään kyllä tyttösen autoksi noita korealaisia, huihai tai kia, 5 tai 7 vuoden takuut, eipä olisi murheita, kun menee takuun piiriin. Asia on tietysti toinen, jos auton on oltava jatke jollekkin vähän pieneksi jääneelle ruumiinosalle, silloin ei oikein voi muuta, kuin bemua tai mersua ostamalla aloittaa ::)
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: jylperö - 16.05.15 - klo:20:56
Japsit ei ole hyviä autoja tehnyt 2000 luvulla, vanhalla maineella ratsastetaan paskoja ne on kaikki tämän jälkeen tehdyt. Toyota pitää suvereenia ykköstilaa takaisin kutsujen tilastoissa. Ja ne vanhat carinatkin alkaa olla jo paalissa.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Jokke - 16.05.15 - klo:21:05
mulla ajoin sillä yli 200000 km, kerran piti hehkutulpat uusia. Oli tosi hyvä ajettava, tykkäsin
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Jokke - 16.05.15 - klo:21:07
Eli oli Renault Laguna vm 2003, jokin tökkii viestissä!!
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Köntys - 16.05.15 - klo:21:07
En Relluista tiedä mutta Pösöllä ja Citikalla ajellaan, ruoste ei ongelma, koiranluut halpoja ja nestejousitus mukava. Bensakoneiset ainakin lämpimiä talvella kuten myös kammiokoneella oleva dieselkin, HDI:n lämmöistä en tiedä, automaattilaatikoita en ole hankkinut kun vanhoilla p*skoilla ajan niin oletan keppiloodan olevan varmempi. Perustekniikka kestää, pikkujuttuja saa korjailla, osat aika halpoja vaikkapa ihan alkuperäisosanakin, osa tarvikenivelistä ihan romua. Pösön Partnerin taka-akselin laakerointiremontti oli aika mielenkiintoinen operaatio, oli kyllä 400tkm jo ajettukin siinä vaiheessa. Seuraava auto tulee olemaan joko uuden mallin C5 Citikka tai 607 Pösö, Citikkaa puoltaa nestejousitus josta ei oikein osaa luopua kun sellainen nyt yhdessä pelissä on. Synkkää VW historiaa löytyy myös taustalta joten yrittäkää ymmärtää sen valossa mun kirjoitelmia nyt ja tulevaisuudessa.

Puolalaisia meni meidän rellusta ripakopallinen, ja hintavaa pikkuvikaa riitti jatkuvasti  :-\
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Köntys - 16.05.15 - klo:21:14
Meillä on naisten käytös toinen clio, eka oli joku 02 toiseksi vanhin tytär poisti sen rekisteristä, hommasin tilalle samanlaisen 05,sen  joka edelleen talossa, eikä siinä ole ollut ensimmäistäkään vikaa, en sitten tiedä milloin ne ilmaantuu ;) Itse suosisin nykyään kyllä tyttösen autoksi noita korealaisia, huihai tai kia, 5 tai 7 vuoden takuut, eipä olisi murheita, kun menee takuun piiriin. Asia on tietysti toinen, jos auton on oltava jatke jollekkin vähän pieneksi jääneelle ruumiinosalle, silloin ei oikein voi muuta, kuin bemua tai mersua ostamalla aloittaa ::)

Mitenkäs toi naisten osalla mennee, kun osa ruumiinosista pitäisi olla helvetin iso ja osa helvetin pieni(tiukka)  ::)
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Hervast - 17.05.15 - klo:10:27

 kaikissa nivelissä on rasvanipat, vaikuttaisikohan nivelten kestävyyteen.


Uskallan väittää että vaikuttaa ratkaisevasti. Ei se nivelen kokokaan ole niin oleellinen asia kunhan on "hehtaareilla" ja laakerointia ei ole tehty muovipesällä, mut niveleen pääsevä vesi tuhoaa nivelpinnat todella joutuin.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: kantola - 17.05.15 - klo:10:42
arvatkaapa missä tehty auto seisoo tuossa pihassa. merkki on chevrolet, keulalla v8 diesel ja ikää on senverran, ettei pakopäästöjä tartte tehdä, joten aika paljon ikää.
mutta. kaikki nivelet keulassa ovat alkuperäiset. kaikissa nivelissä on rasvanipat, vaikuttaisikohan nivelten kestävyyteen.

tosin tuon valmistusmaan autoissa on nuotkin nivelet vähintäänkin sen neljä kertaa kookkaammat, kuin japanian vehkeissä.
viimeksi kysyin nivelrempan hintaa joskus vuosituhannen vaihteessa. silloin olisi maksanut vähän reilut kaksisataa euroo koko setti keulaan. siis kaikki nivelet sisältäen apusimpukan, ylä- alapallot, raidepäät, koiranluut puslineen.

Paljoko syö?  :o
Tuli myös mieleen... suo siellä, vetelä täällä. Vai voiko kaiken saada? ???
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Ala-Pertti - 17.05.15 - klo:12:53
arvatkaapa missä tehty auto seisoo tuossa pihassa. merkki on chevrolet, keulalla v8 diesel ja ikää on senverran, ettei pakopäästöjä tartte tehdä, joten aika paljon ikää.
mutta. kaikki nivelet keulassa ovat alkuperäiset. kaikissa nivelissä on rasvanipat, vaikuttaisikohan nivelten kestävyyteen.

tosin tuon valmistusmaan autoissa on nuotkin nivelet vähintäänkin sen neljä kertaa kookkaammat, kuin japanian vehkeissä.
viimeksi kysyin nivelrempan hintaa joskus vuosituhannen vaihteessa. silloin olisi maksanut vähän reilut kaksisataa euroo koko setti keulaan. siis kaikki nivelet sisältäen apusimpukan, ylä- alapallot, raidepäät, koiranluut puslineen.

Paljoko syö?  :o
Tuli myös mieleen... suo siellä, vetelä täällä. Vai voiko kaiken saada? ???


no ei se syö matka-ajossa yhtään enempää kuin nelivetohiasse.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Köntys - 17.05.15 - klo:14:17
arvatkaapa missä tehty auto seisoo tuossa pihassa. merkki on chevrolet, keulalla v8 diesel ja ikää on senverran, ettei pakopäästöjä tartte tehdä, joten aika paljon ikää.
mutta. kaikki nivelet keulassa ovat alkuperäiset. kaikissa nivelissä on rasvanipat, vaikuttaisikohan nivelten kestävyyteen.

tosin tuon valmistusmaan autoissa on nuotkin nivelet vähintäänkin sen neljä kertaa kookkaammat, kuin japanian vehkeissä.
viimeksi kysyin nivelrempan hintaa joskus vuosituhannen vaihteessa. silloin olisi maksanut vähän reilut kaksisataa euroo koko setti keulaan. siis kaikki nivelet sisältäen apusimpukan, ylä- alapallot, raidepäät, koiranluut puslineen.

Paljoko syö?  :o
Tuli myös mieleen... suo siellä, vetelä täällä. Vai voiko kaiken saada? ???


no ei se syö matka-ajossa yhtään enempää kuin nelivetohiasse.

Eli siis vähemmän syö kun Kraz  :)
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Oksa - 17.05.15 - klo:16:15
mutta sitten joku menee ja tekee kuten yks tyttö kuopiossa ja osti uuden karheen punton ja nyt ajannu sillä jo liki 40 tonnia eikä mitään vikaa ole vielä löytänny...  halpaa kyytiä ja kun vielä aika äkänen malli niin ajaa kuin heikkopäinen...   moni sälli jääny soitteleen lehelle..
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Viljelijä - 17.05.15 - klo:16:50
 Nehän on vallan pikkuhommia jotku koiran luuta ja muut nupit. Aivan eri tilanne kun konepellin alta rupiaa kuulumaan ylimääräistä. Jos nyt ranskalaisen saa puoleen hintaan kuin joku " paremman" niin helppoa on valinta. Olen tuossa ajellut vajaa 700tkm taivaltaneella pösöllä, eikä mitään ylimääräistä natinaa kulu mistään.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: arzyboy - 17.05.15 - klo:20:22
Vanhemmilla on toisena kulkineena köpötti 406 parin litran bensakoneella ja on ollut sangen huoleton peli. Pari anturia on pitänyt vaihtaa, mutta siinä on mun muistikuvien mukaan ollut kaikki oikeat viat. Muuten kuluvia osia on vaihdettu eikä sen kummempaa. Kyyti on hyvää ja suht hyvä ajettava, mutta sisustus on kyllä aika ankea ja penkit ihan surkeat >:(
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Jätkä - 18.05.15 - klo:06:39
C5 sitikka käytössä ja oikeestaan ainoo miinus mikä tullu vastaan niin etupyörän laakereita saa vaihtaa melkein joka kevät, ei tosin montaa kymppiä maksa mut vähän vaivaa.
Automaattilaatikolla ajettu liki parisataa tuhatta kilsaa, pehmoinen kyyti ja kevyt ajaa.
Mazdaa oli aikaisemmin mut masukka 6:nen lahoo käsiin, siinä romahti laatu mallisarjan uudistuksen myötä, vanhemmat tosi hyviä pelejä, ei tarvinnu ku huollot tehdä ja ajaa.

 Älä osta aitoja Kiinalaisia laakereita edullisesti siihen sitikkaas, vaan jotkin merkki (SKF) laakerit. Vaikkakin ne maksavat sen kympin pari enemmän, niin ne kestääkin muutaman vuoden. AD ja muut jokamerkin huoltamot yleensä laittavat sen merkitömän kiinalaisen laakerin, että saadaan huoltohinta näyttämään edulliselta ja asiakas palaamaan vuoden parin päästä uudestaan korjaamaan sama vika.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: SKN - 18.05.15 - klo:07:02
C5 sitikka käytössä ja oikeestaan ainoo miinus mikä tullu vastaan niin etupyörän laakereita saa vaihtaa melkein joka kevät, ei tosin montaa kymppiä maksa mut vähän vaivaa.
Automaattilaatikolla ajettu liki parisataa tuhatta kilsaa, pehmoinen kyyti ja kevyt ajaa.
Mazdaa oli aikaisemmin mut masukka 6:nen lahoo käsiin, siinä romahti laatu mallisarjan uudistuksen myötä, vanhemmat tosi hyviä pelejä, ei tarvinnu ku huollot tehdä ja ajaa.

 Älä osta aitoja Kiinalaisia laakereita edullisesti siihen sitikkaas, vaan jotkin merkki (SKF) laakerit. Vaikkakin ne maksavat sen kympin pari enemmän, niin ne kestääkin muutaman vuoden. AD ja muut jokamerkin huoltamot yleensä laittavat sen merkitömän kiinalaisen laakerin, että saadaan huoltohinta näyttämään edulliselta ja asiakas palaamaan vuoden parin päästä uudestaan korjaamaan sama vika.
 

Vanhaan paskaan autoon ei kannata investoida eurookaan ylimäärästä. Se kun saattaa loppua ennen ku se kinkkikuulalaakeri. ;D

Joku pakopönttö esmeks, tarvike 50euroo ja orkkis 150e, kumman ostaa...
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Köntys - 18.05.15 - klo:07:17
Vanhaan paskaan autoon ei kannata investoida eurookaan ylimäärästä. Se kun saattaa loppua ennen ku se kinkkikuulalaakeri. ;D

Joku pakopönttö esmeks, tarvike 50euroo ja orkkis 150e, kumman ostaa...

Ei ne orkkiksetkaan aina oo niitä kestävimpiä nykyään.
Tarvike kestää vuoden, laatuosa kolme vuotta, joten työn iloa  :D
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: maraani - 18.05.15 - klo:07:18
Uudemmista Renaulteista (~5 vuotta), joita pari on tuttavilla, ei ole kuulunut mitään erityistä. Toisella ajettu vähän, toisella paljon.

Omassa perheessä reilu kymmenvuotias ja vajaat 300tkm ajettu pösö - laitettu melkein joka vuosi katsastukseen paljon (ja kalliisti), mutta palvellutkin hyvin sen yhdekän vuotta, jonka on meillä ollut. Ens syksy taas kaiken muuttaa voi, ei olis varaa tehdä isoa remonttia katsastusta varten.

Yhdelle nuorisosta tuli talvella se rippikouluikäinen Xsara, hyvin on pelannu. Mitä ny varoitusvalot vähän vilahtelee välillä. Oli se likka jotain pasaatia jo tilalle kattellu... paremmin se Xsara on palvellu ku vm. -99 ruotsalainen traktori, joka kans tuli tammikuussa - kossin V40 diesel on seissy viiko ny ku "kaverinsa ei oo ehtiny kattoon"
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Köntys - 18.05.15 - klo:07:22
Uudemmista Renaulteista (~5 vuotta), joita pari on tuttavilla, ei ole kuulunut mitään erityistä. Toisella ajettu vähän, toisella paljon.

Omassa perheessä reilu kymmenvuotias ja vajaat 300tkm ajettu pösö - laitettu melkein joka vuosi katsastukseen paljon (ja kalliisti), mutta palvellutkin hyvin sen yhdekän vuotta, jonka on meillä ollut. Ens syksy taas kaiken muuttaa voi, ei olis varaa tehdä isoa remonttia katsastusta varten.

Yhdelle nuorisosta tuli talvella se rippikouluikäinen Xsara, hyvin on pelannu. Mitä ny varoitusvalot vähän vilahtelee välillä. Oli se likka jotain pasaatia jo tilalle kattellu... paremmin se Xsara on palvellu ku vm. -99 ruotsalainen traktori, joka kans tuli tammikuussa - kossin V40 diesel on seissy viiko ny ku "kaverinsa ei oo ehtiny kattoon"

Mulla on kans sellasia tuttavia, jotka pitää auto- ja koneongelmat omana tietonaan  ;D
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Varjo79 - 18.05.15 - klo:07:47
Jättäisin sekaantumatta relluihin,jaappanilaiset niissanit ja tojot pelittää varmemmin.Pikkupököt on kylmiä ja nivelvaivaa jatkuvasti,esim koiranluut kulutustavaraa tosin ei ne paljon maksakaan.

Toijotat ja Hondat on olleet luotettavimpia kulkineita heti fillarin jälkeen  ;)
Juu filetsostahan läks ketjut vähäväliä ja ei vaihteet pelannu muutenkaan koskaan kunnolla ;D ;D ;D ;D Niinja varsinkin mukavauus ja ajettavuus on noissakyllä samalla tasolla ;D ;D ;D
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Klapikauppias - 18.05.15 - klo:07:49
Meillä on naisten käytös toinen clio, eka oli joku 02 toiseksi vanhin tytär poisti sen rekisteristä, hommasin tilalle samanlaisen 05,sen  joka edelleen talossa, eikä siinä ole ollut ensimmäistäkään vikaa, en sitten tiedä milloin ne ilmaantuu ;) Itse suosisin nykyään kyllä tyttösen autoksi noita korealaisia, huihai tai kia, 5 tai 7 vuoden takuut, eipä olisi murheita, kun menee takuun piiriin. Asia on tietysti toinen, jos auton on oltava jatke jollekkin vähän pieneksi jääneelle ruumiinosalle, silloin ei oikein voi muuta, kuin bemua tai mersua ostamalla aloittaa ::)

Mitenkäs toi naisten osalla mennee, kun osa ruumiinosista pitäisi olla helvetin iso ja osa helvetin pieni(tiukka)  ::)

No lähinnä ajattelin kuitenkin, että miehet täällä kyselee, millasta autoa perheen naisille.. ja näkyypä nuo meidänkin rellut mun nimissä olleen, vaikka en niillä ole muuta ajanut, kuin joskus katsastukseen, enkä enää muutamaan vuoteen sinnekkään on naisväki oppinu reitin  ite, eikä ole edes katsastusremppaa ollu, vain joskus kuullu maininnan, että kävin katsastukses ;)
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: maraani - 18.05.15 - klo:07:53
Uudemmista Renaulteista (~5 vuotta), joita pari on tuttavilla, ei ole kuulunut mitään erityistä. Toisella ajettu vähän, toisella paljon.

Omassa perheessä reilu kymmenvuotias ja vajaat 300tkm ajettu pösö - laitettu melkein joka vuosi katsastukseen paljon (ja kalliisti), mutta palvellutkin hyvin sen yhdekän vuotta, jonka on meillä ollut. Ens syksy taas kaiken muuttaa voi, ei olis varaa tehdä isoa remonttia katsastusta varten.

Yhdelle nuorisosta tuli talvella se rippikouluikäinen Xsara, hyvin on pelannu. Mitä ny varoitusvalot vähän vilahtelee välillä. Oli se likka jotain pasaatia jo tilalle kattellu... paremmin se Xsara on palvellu ku vm. -99 ruotsalainen traktori, joka kans tuli tammikuussa - kossin V40 diesel on seissy viiko ny ku "kaverinsa ei oo ehtiny kattoon"

Mulla on kans sellasia tuttavia, jotka pitää auto- ja koneongelmat omana tietonaan  ;D
Niin munkin olis paree tehdä! :D
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: SKN - 18.05.15 - klo:08:26
Meillä on naisten käytös toinen clio, eka oli joku 02 toiseksi vanhin tytär poisti sen rekisteristä, hommasin tilalle samanlaisen 05,sen  joka edelleen talossa, eikä siinä ole ollut ensimmäistäkään vikaa, en sitten tiedä milloin ne ilmaantuu ;) Itse suosisin nykyään kyllä tyttösen autoksi noita korealaisia, huihai tai kia, 5 tai 7 vuoden takuut, eipä olisi murheita, kun menee takuun piiriin. Asia on tietysti toinen, jos auton on oltava jatke jollekkin vähän pieneksi jääneelle ruumiinosalle, silloin ei oikein voi muuta, kuin bemua tai mersua ostamalla aloittaa ::)

Mitenkäs toi naisten osalla mennee, kun osa ruumiinosista pitäisi olla helvetin iso ja osa helvetin pieni(tiukka)  ::)

No lähinnä ajattelin kuitenkin, että miehet täällä kyselee, millasta autoa perheen naisille.. ja näkyypä nuo meidänkin rellut mun nimissä olleen, vaikka en niillä ole muuta ajanut, kuin joskus katsastukseen, enkä enää muutamaan vuoteen sinnekkään on naisväki oppinu reitin  ite, eikä ole edes katsastusremppaa ollu, vain joskus kuullu maininnan, että kävin katsastukses ;)

Mikään ei oo niin hienoo ku vankkumaton usko omaan automerkkiinsä ja sen viattomuuteen ennen katsastusta ja katsastuksen jälkeen.

Korvat vaan heiluu niin paljon et talvella pipokin vetää korkkiruuville. ;D
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Jätkä - 18.05.15 - klo:08:42
Meillä on naisten käytös toinen clio, eka oli joku 02 toiseksi vanhin tytär poisti sen rekisteristä, hommasin tilalle samanlaisen 05,sen  joka edelleen talossa, eikä siinä ole ollut ensimmäistäkään vikaa, en sitten tiedä milloin ne ilmaantuu ;) Itse suosisin nykyään kyllä tyttösen autoksi noita korealaisia, huihai tai kia, 5 tai 7 vuoden takuut, eipä olisi murheita, kun menee takuun piiriin. Asia on tietysti toinen, jos auton on oltava jatke jollekkin vähän pieneksi jääneelle ruumiinosalle, silloin ei oikein voi muuta, kuin bemua tai mersua ostamalla aloittaa ::)

Mitenkäs toi naisten osalla mennee, kun osa ruumiinosista pitäisi olla helvetin iso ja osa helvetin pieni(tiukka)  ::)

No lähinnä ajattelin kuitenkin, että miehet täällä kyselee, millasta autoa perheen naisille.. ja näkyypä nuo meidänkin rellut mun nimissä olleen, vaikka en niillä ole muuta ajanut, kuin joskus katsastukseen, enkä enää muutamaan vuoteen sinnekkään on naisväki oppinu reitin  ite, eikä ole edes katsastusremppaa ollu, vain joskus kuullu maininnan, että kävin katsastukses ;)

Mikään ei oo niin hienoo ku vankkumaton usko omaan automerkkiinsä ja sen viattomuuteen ennen katsastusta ja katsastuksen jälkeen.

Korvat vaan heiluu niin paljon et talvella pipokin vetää korkkiruuville. ;D
Ja naapurillahan on paska-auto, sillä netissä joku kirjoitti niin. Näyttivät vielä jonkun katsastustilaston  ;)
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Hervast - 18.05.15 - klo:09:00
Joku audikuski oli joskus lohkaissut näiden premiumien pikkuvioista... "jos syö aina näkkileipää, niin koskaan ei ole eväät homeessa"  ;D


Mut oikeesti, nuo laakerit ja muut aslustan osat on yleensä senverta kenkkumaisia vaihdella että mielellään sitä laittaisi samalla vaivalla sen vähä paremman osan paikalleen. Ja joskus pienellä lisäpanostuksella laakerin sijaan tulee paketissa myös muuta vaihdossa tarvittavaa freesiä osaa eli vetoakselin pulttia/mutteria ja sokkaa ym. nippeliä.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Viljelijä evp - 18.05.15 - klo:09:31
Tuos hiljattain laskeskelin ,että parisenkymmentä eri autoa on tullut ostettua vuosien varrella ja monen merkkistä.Itäautoja ja Japanilaisia ei ole ollut en mahdu istumaan noihin riisikuppeihin.Missään ei ole isojamurheita ollut,jarupalaa,levyä ja alustan osaa kaikkiin merkkeihin on tarvinnut uusia.Ja kaikki on olleet käytettynä ostettu 4-5vuoden ikäisiä.99 Saabit  ja Volvot jääneet mieleen vähiten huoltoa tarvinneina.Ranskalaisissa murheita alustassa, Fiateissa konehuoneess volkkareissa joka puolella ja Fordissa yleensä pellit pehmisi.Opelit on vielä kokematta.Bemarit mukavia ajaa ainoa vika että vastaantulijat ovat jatkuvasti perä edellä.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Viljelijä evp - 18.05.15 - klo:17:52
Ja tuliko se renu nyt sitten ostettua teinille
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: sorkkis - 18.05.15 - klo:18:06
On mullakin joskus ollu Rellu ja Sitikkakin .Hyvät ajo-ominaisuudet . Voi perkele kun olis jonkun tarvinnu korjaamaan niin fittuilua sai kuulla .
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Köntys - 18.05.15 - klo:18:09
On mullakin joskus ollu Rellu ja Sitikkakin .Hyvät ajo-ominaisuudet . Voi perkele kun olis jonkun tarvinnu korjaamaan niin fittuilua sai kuulla .

No en yhtään ihmettele. Pienkonekorjaaja ja kaikki   ;D ;D ;D
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: (O) - 18.05.15 - klo:18:36
Niih nyt on taevalkoskella heinon teinitypykällä rellun piletys
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Köntys - 18.05.15 - klo:18:48
Ja tuliko se renu nyt sitten ostettua teinille

Heinolla alkaa Rellun piinaus   ;D
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: sorkkis - 18.05.15 - klo:19:10
On mullakin joskus ollu Rellu ja Sitikkakin .Hyvät ajo-ominaisuudet . Voi perkele kun olis jonkun tarvinnu korjaamaan niin fittuilua sai kuulla .

No en yhtään ihmettele. Pienkonekorjaaja ja kaikki   ;D ;D ;D

Perkele ku olis ollu parempaa tekemistä . Pakkasella ku korjaat ulkona niin. >:( >:( >:(
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Opelmies - 18.05.15 - klo:19:12
On mullakin joskus ollu Rellu ja Sitikkakin .Hyvät ajo-ominaisuudet . Voi perkele kun olis jonkun tarvinnu korjaamaan niin fittuilua sai kuulla .

No en yhtään ihmettele. Pienkonekorjaaja ja kaikki   ;D ;D ;D

Perkele ku olis ollu parempaa tekemistä . Pakkasella ku korjaat ulkona niin. >:( >:( >:(

Varmasti tulee sanomista, jos taas munasillas korjaat. :o
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: (O) - 18.05.15 - klo:19:15
Niih nyt on taevalkoskella heinon teinitypykällä rellun piletys
Vaekenneminnen on myötyymien merkki ,,,,,,,,,,,rellut pilettää teinillä.
Taetapi se liha mestarin lakki palakkio olla tyttärelle kulkine,hintoihisa tuo tuollamenoo tulleepi,häntärahhoo joutuupi makseloon alvariinsa.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Heino Leino - 18.05.15 - klo:22:13
piti ruveta rellussa pihistelemään, tae aenaski aekalisä otetaan. Se on meleko työlästä sitäpaetti nykysi tuo auton ostelu, saateri rupesi itelle auttokuumetta lyömään. Joku kakssatassarjanen volovo pyörii jo unissa...
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Ala-Pertti - 19.05.15 - klo:16:28
piti ruveta rellussa pihistelemään, tae aenaski aekalisä otetaan. Se on meleko työlästä sitäpaetti nykysi tuo auton ostelu, saateri rupesi itelle auttokuumetta lyömään. Joku kakssatassarjanen volovo pyörii jo unissa...



no nyt on aatokuume kohillaan. saateri kun kahtelet kaksnelnelosen tiisselin, niin sitä et sua ajamalla loppumaan. öljynvaehetuksella suat siitä yil milijoonan volovon.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: mah - 19.05.15 - klo:18:04
piti ruveta rellussa pihistelemään, tae aenaski aekalisä otetaan. Se on meleko työlästä sitäpaetti nykysi tuo auton ostelu, saateri rupesi itelle auttokuumetta lyömään. Joku kakssatassarjanen volovo pyörii jo unissa...



no nyt on aatokuume kohillaan. saateri kun kahtelet kaksnelnelosen tiisselin, niin sitä et sua ajamalla loppumaan. öljynvaehetuksella suat siitä yil milijoonan volovon.
Jaa? Minä kun en saanut omasta kun kahdeksan sataa ja luulin hyväksi summaksi. :'(
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Oksa - 19.05.15 - klo:19:49
jumakekka!  työ oikeen törsäätte autoihin!!!!  ite laitoin melkein juurikin kaks satasta niin sain just sisäänajetun punton vm. 1998!     ja nyt se sisällä!            ja vain 130tkm  ajettu !
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Antidesantti - 19.05.15 - klo:20:13
piti ruveta rellussa pihistelemään, tae aenaski aekalisä otetaan. Se on meleko työlästä sitäpaetti nykysi tuo auton ostelu, saateri rupesi itelle auttokuumetta lyömään. Joku kakssatassarjanen volovo pyörii jo unissa...

Sillä sitä sais eetiveemelit entistäki katteellisemmaksi. Ko pyöräyttäs kartanole oikeen semmosen 245 Kartano-Volovon...     ::) 
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Heino Leino - 19.05.15 - klo:20:56
nyt yks tarjottellee 2,8 litran pensamersuo, vm- 84, vaen 1500 euroa... pitänekkö viissattaa tarjota
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: SKN - 19.05.15 - klo:22:02
nyt yks tarjottellee 2,8 litran pensamersuo, vm- 84, vaen 1500 euroa... pitänekkö viissattaa tarjota

Parempi ku rellu....
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Varjo79 - 19.05.15 - klo:22:22
nyt yks tarjottellee 2,8 litran pensamersuo, vm- 84, vaen 1500 euroa... pitänekkö viissattaa tarjota
Seon oikeen Mersu se 123 kori? Petroolihan tuolle kelvannee. Mutta luultavasti aikalaisistaan lujemmasta päästä. Ainakin nokilekat oli/on lujia.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: maraani - 20.05.15 - klo:06:55
nyt yks tarjottellee 2,8 litran pensamersuo, vm- 84, vaen 1500 euroa... pitänekkö viissattaa tarjota
Seon oikeen Mersu se 123 kori? Petroolihan tuolle kelvannee. Mutta luultavasti aikalaisistaan lujemmasta päästä. Ainakin nokilekat oli/on lujia.
Kossi haki itelleen maanantaina vm. -91 mallisen mustan mersun, kun tammikuussa ostamansa volvo lopetti toimintansa. Vaikka mese mustana aika päheeltä näyttääkin niin sanoin, että kyllä 123 -korinen olis vielä hienompi! Mustassa on punainen sisustus, aika pornon näköinen :)
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: SKN - 20.05.15 - klo:09:17
nyt yks tarjottellee 2,8 litran pensamersuo, vm- 84, vaen 1500 euroa... pitänekkö viissattaa tarjota
Seon oikeen Mersu se 123 kori? Petroolihan tuolle kelvannee. Mutta luultavasti aikalaisistaan lujemmasta päästä. Ainakin nokilekat oli/on lujia.
Kossi haki itelleen maanantaina vm. -91 mallisen mustan mersun, kun tammikuussa ostamansa volvo lopetti toimintansa. Vaikka mese mustana aika päheeltä näyttääkin niin sanoin, että kyllä 123 -korinen olis vielä hienompi! Mustassa on punainen sisustus, aika pornon näköinen :)

Millasen osti?

Martsun kostee päiväuni... ;D

(http://stream1.gifsoup.com/view4/20131226/4935091/mercedes-w123-racing-o.gif)

Otsikko: Vs: Toyota
Kirjoitti: 42 - 20.05.15 - klo:10:13
Otsikossa kaikki.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: rainmaker - 20.05.15 - klo:12:33
Laita joku perussaksalainen. Vw golf 1,9 td tai jotain. Volkkareista/audeista/seateista/skodista parhaita on ne laiskimmat alkupään 1,9 tdi:t . Isi maksaa dieselveron ja "lapsi" ajaa. Make on oikeassa. Nakkikioskilta ostetaan ranskalaiset.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: arzyboy - 20.05.15 - klo:13:02
Vielä parempia 1,9D ilman turboa ;)
Otsikko: Mersumiehille miksei naisillekkin
Kirjoitti: Varjo79 - 20.05.15 - klo:13:32
Niin kurkatkaapa Black Smoke Racing tubesta ;) On miehekästä meininkiä ja tuo laji on kovasti omaa mieltä lähellä. Mutta ko tallin kanssa ei allekirjoittaneella ole mitään tekemistä. Vaikka Mersun trimmaus ja kylkiedellä vienti onkin ittellekkin sydäntälähellä.
Otsikko: Toyota
Kirjoitti: Antidesantti - 20.05.15 - klo:17:28
Otsikossa kaikki.

Jo vain...     8)
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: Morris65 - 20.05.15 - klo:19:32
Scenikkeja ollu kolme ja Tiisseli koneella pari niistä, ne oli ihan hyviä. Mutta älkööt kukaan seotko 1,6:sen bensa koneisiin, anturivikoja ja muita riitti yli oman tarpeen, olis tarvinnu olla aina punavalon päällä teippi.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: jompsa - 20.05.15 - klo:21:06
Laitoin tän saman vastauksen jo johonkin toiseen voorumiin, missä kyseltiin autoo tyttätelle. Siis. Ei sitä nuorta naista kiinnosta mitkään vaihelaatikot tai nokkaketjut. Aloita vaikkapa siitä, minkän värisen auton hää haluaa. Herranpieksut sentään.
Otsikko: Vs: Rennaultti
Kirjoitti: SKN - 20.05.15 - klo:22:11
Laitoin tän saman vastauksen jo johonkin toiseen voorumiin, missä kyseltiin autoo tyttätelle. Siis. Ei sitä nuorta naista kiinnosta mitkään vaihelaatikot tai nokkaketjut. Aloita vaikkapa siitä, minkän värisen auton hää haluaa. Herranpieksut sentään.

Kyl se yleensä on niin että maksaja määrää. Vai ootko sää sellanen SS:n lanseeraama kellokas?? ;D