Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: petelius - 13.05.15 - klo:23:43
-
tuon moisen loota ruveta purkamaan kun tietäis miksi. kolkattaa kuin koneen kiertokanki ja ei muutu kun kytkin pohjassa elikkä toisen akselin kautta ääni johtuu.onko moisia kokemuksia
-
tuon moisen loota ruveta purkamaan kun tietäis miksi. kolkattaa kuin koneen kiertokanki ja ei muutu kun kytkin pohjassa elikkä toisen akselin kautta ääni johtuu.onko moisia kokemuksia
Johan mää kahteen otteeseen jo laitoin et keissit on ihan kauheen kauheita paskakasoja.
Paitsi TDK:n :)
-
tuon moisen loota ruveta purkamaan kun tietäis miksi. kolkattaa kuin koneen kiertokanki ja ei muutu kun kytkin pohjassa elikkä toisen akselin kautta ääni johtuu.onko moisia kokemuksia
Meijän 885ssa oli vastaava vika kolkatti ilkeesti lootan suunnnalta ja olin varma et laatikossa vika, mut viaksi paljastui puuttuva hammas ulosoton rattaassa,tai siis paikallinen korjaamo osasi sanoa puhelun perusteella missä vika, oli korjailu ennenkin vastaavia tapauksia. sitä en muista vaikuttiko kytkimen painaminen kilkatukseen, periaatteessa ei pitäisi, eri linjat.
-
tuon moisen loota ruveta purkamaan kun tietäis miksi. kolkattaa kuin koneen kiertokanki ja ei muutu kun kytkin pohjassa elikkä toisen akselin kautta ääni johtuu.onko moisia kokemuksia
Meijän 885ssa oli vastaava vika kolkatti ilkeesti lootan suunnnalta ja olin varma et laatikossa vika, mut viaksi paljastui puuttuva hammas ulosoton rattaassa,tai siis paikallinen korjaamo osasi sanoa puhelun perusteella missä vika, oli korjailu ennenkin vastaavia tapauksia. sitä en muista vaikuttiko kytkimen painaminen kilkatukseen, periaatteessa ei pitäisi, eri linjat.
Onkos tossa se akseli vedettävissä ulos silleen pikaisesti, ja näkyykö tuo ratasvaurio akselissa myös?
-
tuon moisen loota ruveta purkamaan kun tietäis miksi. kolkattaa kuin koneen kiertokanki ja ei muutu kun kytkin pohjassa elikkä toisen akselin kautta ääni johtuu.onko moisia kokemuksia
Meijän 885ssa oli vastaava vika kolkatti ilkeesti lootan suunnnalta ja olin varma et laatikossa vika, mut viaksi paljastui puuttuva hammas ulosoton rattaassa,tai siis paikallinen korjaamo osasi sanoa puhelun perusteella missä vika, oli korjailu ennenkin vastaavia tapauksia. sitä en muista vaikuttiko kytkimen painaminen kilkatukseen, periaatteessa ei pitäisi, eri linjat.
Onkos tossa se akseli vedettävissä ulos silleen pikaisesti, ja näkyykö tuo ratasvaurio akselissa myös?
En tiijä, ajoin Casen korjaamolle ja maksoin laskun, muistelin jot peräpään kautta onnistu. Se ratas halk. 20cm maksoi 850€ muuta sinne ei tarvinu vaihtaaa .
-
tuon moisen loota ruveta purkamaan kun tietäis miksi. kolkattaa kuin koneen kiertokanki ja ei muutu kun kytkin pohjassa elikkä toisen akselin kautta ääni johtuu.onko moisia kokemuksia
Meijän 885ssa oli vastaava vika kolkatti ilkeesti lootan suunnnalta ja olin varma et laatikossa vika, mut viaksi paljastui puuttuva hammas ulosoton rattaassa,tai siis paikallinen korjaamo osasi sanoa puhelun perusteella missä vika, oli korjailu ennenkin vastaavia tapauksia. sitä en muista vaikuttiko kytkimen painaminen kilkatukseen, periaatteessa ei pitäisi, eri linjat.
Onkos tossa se akseli vedettävissä ulos silleen pikaisesti, ja näkyykö tuo ratasvaurio akselissa myös?
En tiijä, ajoin Casen korjaamolle ja maksoin laskun, muistelin jot peräpään kautta onnistu. Se ratas halk. 20cm maksoi 850€ muuta sinne ei tarvinu vaihtaaa .
Jos tuossa on hydaulinen voa kytkentä, niin kyseinen ratas vika pitäisi kuulua vain kun perä on kytketty päälle.
Englannin casessa kun on suora voimalinja pakalta perään jossa sitten pyörii 540 / 1000 r akselit yhtä aikaa. Alennus moottori nopeudesta on kyllä myös jo ennen pakkaa, jospa siellä.
Perään näkee luukusta oikealta puolelta, samasta luukusta voi myös irrottaa pakan ja alemman voa akselin voi vetää taakse irti.
-
tuon moisen loota ruveta purkamaan kun tietäis miksi. kolkattaa kuin koneen kiertokanki ja ei muutu kun kytkin pohjassa elikkä toisen akselin kautta ääni johtuu.onko moisia kokemuksia
Meijän 885ssa oli vastaava vika kolkatti ilkeesti lootan suunnnalta ja olin varma et laatikossa vika, mut viaksi paljastui puuttuva hammas ulosoton rattaassa,tai siis paikallinen korjaamo osasi sanoa puhelun perusteella missä vika, oli korjailu ennenkin vastaavia tapauksia. sitä en muista vaikuttiko kytkimen painaminen kilkatukseen, periaatteessa ei pitäisi, eri linjat.
Onkos tossa se akseli vedettävissä ulos silleen pikaisesti, ja näkyykö tuo ratasvaurio akselissa myös?
En tiijä, ajoin Casen korjaamolle ja maksoin laskun, muistelin jot peräpään kautta onnistu. Se ratas halk. 20cm maksoi 850€ muuta sinne ei tarvinu vaihtaaa .
Jos tuossa on hydaulinen voa kytkentä, niin kyseinen ratas vika pitäisi kuulua vain kun perä on kytketty päälle.
Englannin casessa kun on suora voimalinja pakalta perään jossa sitten pyörii 540 / 1000 r akselit yhtä aikaa. Alennus moottori nopeudesta on kyllä myös jo ennen pakkaa, jospa siellä.
Perään näkee luukusta oikealta puolelta, samasta luukusta voi myös irrottaa pakan ja alemman voa akselin voi vetää taakse irti.
Siis tämä ratas meni http://www.tractorjoe.com/1342559c2-gear-driven-independent-pto-46-tooth-1 ai että tekee kutaa huomata maksaneensa rattaasta 541€ liikaa >:(
-
jeps ratas pöydällä ja jus tuo ratas josta puuttu hammas.elikä kytkin akselista ensinmäinen alaspäin