Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: pig24 - 04.05.15 - klo:14:30
-
Saksan rautatieliikennettä harjoittava Deutsche Bahn muutti kylän aseman kohdalla olevan seisakkeen liikuntarajoitteisille sopivaksi 200.000 eurolla. Tuli ihan hieno, mutta juna ei kulje kiskolla nro 2, vaan nro 1. Asemarakennus on suojelukohde - ratapihaa ei voi korjata käytössä olevan kiskon puolelta.
http://www.stern.de/tv/sterntv/in-grimma-wurde-ein-stillgelegter-bahnsteig-behindertengerecht-umgebaut-2188459.html
-
Pikku vikoja..kulkeehan se pyörätuoli muutaman kiskon yli, kun vain on riski työntäjä.. ;D
-
Pari kakkosnelosta pysäkin lisävarusteeksi niin ei tarvi edes työntäjää ;D
-
78 cm korkea näköalatasanne - alueen teko maksoi kokonaisuudessaan 387.000 egua.
http://www.stern.de/tv/sterntv/steuerverschwendung-die-irrsinnigsten-beispiele-aus-deutschland-2151172-2ef77f94491041f1.html
-
Ebilharmonie Hamburg piti olla valmis 2011 77 miljoonaa, nyt kulunut 600 miljoonaa ja kukaan ei puhu valmistumisesta.
Berlin uusi Bradenburgin lentoasema piti olla valmis 2011, nyt kukaan ei kerro koska valmis.
Olkiluotto 3 valmistuu joskus kun Areva lemppasi Siemensin pois (ei kyennyt paikkaamaan EDF:n ohjelmisto-osaamista).
Sen verran sakujen ja korealaisten kanssa duunaillut merirakenteita että saksalaiset ja korealaiset autot ovat ostokiellossa allekirjoittaneella.
Siihen mihin RWE (Saksa) ja Hyundai (Korea) tarvitsee vuoden hoituu Technipilla (Ranska) ja MRTS:lla (Pietari) viikossa.
Totaalisia nollia noi sakemannit ja korealaiset.