Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Veeti - 24.03.15 - klo:13:26

Otsikko: Imatran ratahanke
Kirjoitti: Veeti - 24.03.15 - klo:13:26
http://www.esaimaa.fi/Online/2014/10/28/Luum%C3%A4ki%E2%80%94Imatra-rata%20ykk%C3%B6shanke%20Kaakkois-Suomen%20liikennestrategiassa/2014118107510/4

Liikenneministeri vv. 2007-11 Anu Vehviläinen käytti ratarahat 42 milj € Huutokosken radan peruskorjaukseen, tiedossa oli jo etukäteen, että radalle ei ole käyttöä. Huutosken rata suljettiin viime kesänä tarpeettomana.

Paikalliset rataviranomaiset vaativat Imatran radan välitöntä rakentamista.
Otsikko: Vs: Imatran ratahanke
Kirjoitti: Herpertti - 24.03.15 - klo:14:10
No hallitushan siitä päättää  8)
Otsikko: Vs: Imatran ratahanke
Kirjoitti: Veetin poika - 24.03.15 - klo:17:18
http://www.esaimaa.fi/Online/2014/10/28/Luum%C3%A4ki%E2%80%94Imatra-rata%20ykk%C3%B6shanke%20Kaakkois-Suomen%20liikennestrategiassa/2014118107510/4

Liikenneministeri vv. 2007-11 Anu Vehviläinen käytti ratarahat 42 milj € Huutokosken radan peruskorjaukseen, tiedossa oli jo etukäteen, että radalle ei ole käyttöä. Huutosken rata suljettiin viime kesänä tarpeettomana.

Paikalliset rataviranomaiset vaativat Imatran radan välitöntä rakentamista.


On siinä Veetille vaalitappion pelossa kovasti tehtävä töitä. Etkö sinä eläkeläinen tajua, että vuonna 2003 tehtiin jo periaatepäätös tämän radan kunnostamisesta. Tämä kyseinen idiooottiveli Kanerva oli silloin kai se arkkitehtien isä tälle hankkeelle? Vielä viime vuonna samainen Kanerva käänteli takkiaan asian suhteen eduskunnassa.....Ja toiseksi, metsätaloudessa Varkaudessa on tapahtunut aika paljon viimeisen kolmen vuoden aikana, JOTEN lukaisepa Veeti tuosta liikennöintimääriä ko. radalla ennen Storan päätöksiä....ettei tarvii siellä hjúru-ukkojen essonpaarissa lisää paskaa jauhaa
http://ita-suomi.fi/alueportaali/www/fi/muu_yhteistyo/Ita-Suomi_ohjelma/M7_tiehankkeet_raportti_230307.pdf (http://ita-suomi.fi/alueportaali/www/fi/muu_yhteistyo/Ita-Suomi_ohjelma/M7_tiehankkeet_raportti_230307.pdf)
Otsikko: Vs: Imatran ratahanke
Kirjoitti: Tapani - 24.03.15 - klo:17:32
http://www.esaimaa.fi/Online/2014/10/28/Luum%C3%A4ki%E2%80%94Imatra-rata%20ykk%C3%B6shanke%20Kaakkois-Suomen%20liikennestrategiassa/2014118107510/4

Liikenneministeri vv. 2007-11 Anu Vehviläinen käytti ratarahat 42 milj € Huutokosken radan peruskorjaukseen, tiedossa oli jo etukäteen, että radalle ei ole käyttöä. Huutosken rata suljettiin viime kesänä tarpeettomana.

Paikalliset rataviranomaiset vaativat Imatran radan välitöntä rakentamista.
Pientähän tuo vielä on, verrattuna mitä Häkämies ja babyface Heinonen aikoinaan teki.
Otsikko: VS: Joko lautanen on tyhjä Veeti? Vastaa! Sinua odotetaan jo.....
Kirjoitti: Veetin poika - 24.03.15 - klo:17:56
http://www.esaimaa.fi/Online/2014/10/28/Luum%C3%A4ki%E2%80%94Imatra-rata%20ykk%C3%B6shanke%20Kaakkois-Suomen%20liikennestrategiassa/2014118107510/4

Liikenneministeri vv. 2007-11 Anu Vehviläinen käytti ratarahat 42 milj € Huutokosken radan peruskorjaukseen, tiedossa oli jo etukäteen, että radalle ei ole käyttöä. Huutosken rata suljettiin viime kesänä tarpeettomana.

Paikalliset rataviranomaiset vaativat Imatran radan välitöntä rakentamista.


On siinä Veetille vaalitappion pelossa kovasti tehtävä töitä. Etkö sinä eläkeläinen tajua, että vuonna 2003 tehtiin jo periaatepäätös tämän radan kunnostamisesta. Tämä kyseinen idiooottiveli Kanerva oli silloin kai se arkkitehtien isä tälle hankkeelle? Vielä viime vuonna samainen Kanerva käänteli takkiaan asian suhteen eduskunnassa.....Ja toiseksi, metsätaloudessa Varkaudessa on tapahtunut aika paljon viimeisen kolmen vuoden aikana, JOTEN lukaisepa Veeti tuosta liikennöintimääriä ko. radalla ennen Storan päätöksiä....ettei tarvii siellä hjúru-ukkojen essonpaarissa lisää paskaa jauhaa
http://ita-suomi.fi/alueportaali/www/fi/muu_yhteistyo/Ita-Suomi_ohjelma/M7_tiehankkeet_raportti_230307.pdf (http://ita-suomi.fi/alueportaali/www/fi/muu_yhteistyo/Ita-Suomi_ohjelma/M7_tiehankkeet_raportti_230307.pdf)
Otsikko: Vs: Imatran ratahanke
Kirjoitti: Veeti - 24.03.15 - klo:18:10
Huutokoski rata oli mahdollinen  TULEVAISUUDEN kansainvälinen  rata. Teollisuus oli selkeästi ilmoittanut, että se ei rataa käytä vastoin Vehviläisen kuvitelmia.

Nyt rata on suljettu ja 42 milj € mennyt Kankkulan kaivoon. Samanaikaisesti tärkeän Pohjanmaan radan peruskorjaustyöt seisoivat rahanpuutteessa.
Otsikko: Vs: Imatran ratahanke
Kirjoitti: 82-90 - 24.03.15 - klo:18:40
Huutokoski rata oli mahdollinen  TULEVAISUUDEN kansainvälinen  rata. Teollisuus oli selkeästi ilmoittanut, että se ei rataa käytä vastoin Vehviläisen kuvitelmia.

Nyt rata on suljettu ja 42 milj € mennyt Kankkulan kaivoon. Samanaikaisesti tärkeän Pohjanmaan radan peruskorjaustyöt seisoivat rahanpuutteessa.

piankos se avataan ku tulloo tarvetta.  ;D
Otsikko: Vs: Imatran ratahanke
Kirjoitti: Sepeteus - 24.03.15 - klo:18:42
Huutokoski rata oli mahdollinen  TULEVAISUUDEN kansainvälinen  rata. Teollisuus oli selkeästi ilmoittanut, että se ei rataa käytä vastoin Vehviläisen kuvitelmia.

Nyt rata on suljettu ja 42 milj € mennyt Kankkulan kaivoon. Samanaikaisesti tärkeän Pohjanmaan radan peruskorjaustyöt seisoivat rahanpuutteessa.

 Olishan se kyllä pohojanmaan rata saatava kuntoon jotta oululaiset pääsee muuttamaan hesaan ;)
Otsikko: Vs: Imatran ratahanke
Kirjoitti: Oksa - 24.03.15 - klo:18:48
mutta ehkä just sen takia sitä EI laiteta kuntoon!   kun tulis vielä miehiä hesaan töihin ja paikkoja kuntoon laittamaan.  siinä saattais vellihousujen lahkeet kastua kun ei saiskaan enää avustusta ilman työtä...
Otsikko: Vs: Imatran ratahanke
Kirjoitti: Veeti - 24.03.15 - klo:19:04
Huutokoski rata oli mahdollinen  TULEVAISUUDEN kansainvälinen  rata. Teollisuus oli selkeästi ilmoittanut, että se ei rataa käytä vastoin Vehviläisen kuvitelmia.

Nyt rata on suljettu ja 42 milj € mennyt Kankkulan kaivoon. Samanaikaisesti tärkeän Pohjanmaan radan peruskorjaustyöt seisoivat rahanpuutteessa.

piankos se avataan ku tulloo tarvetta.  ;D

Se on pusikoitunut ja ruostunut piloille seuraavan 100 vuoden aikana,
Otsikko: Vs: Imatran ratahanke
Kirjoitti: 82-90 - 24.03.15 - klo:23:23
Huutokoski rata oli mahdollinen  TULEVAISUUDEN kansainvälinen  rata. Teollisuus oli selkeästi ilmoittanut, että se ei rataa käytä vastoin Vehviläisen kuvitelmia.

Nyt rata on suljettu ja 42 milj € mennyt Kankkulan kaivoon. Samanaikaisesti tärkeän Pohjanmaan radan peruskorjaustyöt seisoivat rahanpuutteessa.

piankos se avataan ku tulloo tarvetta.  ;D

Se on pusikoitunut ja ruostunut piloille seuraavan 100 vuoden aikana,

johan ne on tukkipuita sillon ja ne ku kuajetaan niin suahaan rahat uusiin kiskoloihin.  ;D
Otsikko: Vs: Imatran ratahanke
Kirjoitti: bdr-529 - 25.03.15 - klo:07:09
Huutokoski rata oli mahdollinen  TULEVAISUUDEN kansainvälinen  rata. Teollisuus oli selkeästi ilmoittanut, että se ei rataa käytä vastoin Vehviläisen kuvitelmia.

Nyt rata on suljettu ja 42 milj € mennyt Kankkulan kaivoon. Samanaikaisesti tärkeän Pohjanmaan radan peruskorjaustyöt seisoivat rahanpuutteessa.
 

 Ja Kaskisten rataankin tarvitaan yks satamiljoonaa. On muuten myötätuulessa näin vaalien alla. http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/ministeri-paula-risikko-aloitti-viikkonsa-kaskisissa-1.1800962
Otsikko: Vs: Imatran ratahanke
Kirjoitti: roadman - 25.03.15 - klo:07:30
Huutokoski rata oli mahdollinen  TULEVAISUUDEN kansainvälinen  rata. Teollisuus oli selkeästi ilmoittanut, että se ei rataa käytä vastoin Vehviläisen kuvitelmia.

Nyt rata on suljettu ja 42 milj € mennyt Kankkulan kaivoon. Samanaikaisesti tärkeän Pohjanmaan radan peruskorjaustyöt seisoivat rahanpuutteessa.

 Olishan se kyllä pohojanmaan rata saatava kuntoon jotta oululaiset pääsee muuttamaan hesaan ;)
Hesa kepulaistuu voimalla, kun saadaan hyvät yhteydet pohjoisesta etelään.
Otsikko: Vs: Imatran ratahanke
Kirjoitti: Oksa - 25.03.15 - klo:07:46
ja se on hyväksi kansalle!