Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Varjo79 - 24.02.15 - klo:11:24

Otsikko: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Varjo79 - 24.02.15 - klo:11:24
Eli onkos jollakulla moisista potkulaudoista kokemuksia? Tiedän että niissä on etupään nivelissä helposti sanomista, mutta neet voinee vaihtaa parempiin. Mutta muuten minkämoinen härveli kyseessä?
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: ekia99 - 24.02.15 - klo:12:40
Taitaa olla harvinaisia suomessa ainakin 6.1 koneella. Tuskin noissa mitään erityisempiä ongelmia on, ainakaan moottorissa tai laatikossa. Itse olen katsellut Chargeria. On tosin vieläkin harvinaisempia suomessa.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Niitti - 24.02.15 - klo:14:54
Eli onkos jollakulla moisista potkulaudoista kokemuksia? Tiedän että niissä on etupään nivelissä helposti sanomista, mutta neet voinee vaihtaa parempiin. Mutta muuten minkämoinen härveli kyseessä?
Etupään nivelissä on ollut sanomista, mutta vika ei ole ollut nivelissä vaan katsastajassa. Tästä löytyy ihan maahantuojan lausuntokin. Amerikassa ei ole alunperin suunniteltukaan täysin välyksettömiä niveliä. Mutta suomalainen katsastusmies saattaa hylätä kunnollisetkin nivelet, vaikka niissä olisi vain asianmukainen käyntivälys.

Toisaalta moottori ja voimansiirto ovat lähes ikuisia.

Katsastustilastoja ei kannata katsoa liikaa autoa valitessaan. Chrysler ei jätä tielle, vaikka nivelissä väljää olisikin. Katsastuksessa se taas näkyy. Joku volkkari taas voi hyvin jättää tielle, jos TSI tai DSG leviää, mutta katsastuksessa se ei näy.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Ala-Pertti - 24.02.15 - klo:15:24
Eli onkos jollakulla moisista potkulaudoista kokemuksia? Tiedän että niissä on etupään nivelissä helposti sanomista, mutta neet voinee vaihtaa parempiin. Mutta muuten minkämoinen härveli kyseessä?
Etupään nivelissä on ollut sanomista, mutta vika ei ole ollut nivelissä vaan katsastajassa. Tästä löytyy ihan maahantuojan lausuntokin. Amerikassa ei ole alunperin suunniteltukaan täysin välyksettömiä niveliä. Mutta suomalainen katsastusmies saattaa hylätä kunnollisetkin nivelet, vaikka niissä olisi vain asianmukainen käyntivälys.

Toisaalta moottori ja voimansiirto ovat lähes ikuisia.

Katsastustilastoja ei kannata katsoa liikaa autoa valitessaan. Chrysler ei jätä tielle, vaikka nivelissä väljää olisikin. Katsastuksessa se taas näkyy. Joku volkkari taas voi hyvin jättää tielle, jos TSI tai DSG leviää, mutta katsastuksessa se ei näy.



tuo nivelhomma on niin totta. joskus nuori katsastusmies meinasi antaa hylsyn chevyn nivelistä, kuulemma päittäisvälystä. viereisestä pilttuusta tuli vanhempi inssi ja totesi nuoremmalleen jotta ehyessä jenkin nivelessä kuuluu olla päittäisvälys, siitä on kuulemma maininta konttorin seinällä. jotenkin aistin jotta söi miestä, mutta ei hylännyt.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Ala-Pertti - 24.02.15 - klo:15:57
veenttiilikoneistohan se on hemin koneissa tiukilla, mutta huollot ajallaan, niin ei siinä sen kummempaa.
niissä nopeimpien kiihtyjien luokissa otetaan hemistä tehoja 8000 - 10000 hevosta ja kone puretaan aina 400 metrin välein :)

teholukemat voi olla harhaanjohtavia. joskus jenkeissä ottivat tuotantolinjalta testiin tavallisen perheauton hemin luokassa 180 hevosta. 400 hevosen kohdalla oli räjähtänyt penkki ja tehoja olisi ollut vielä tarjolla.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Varjo79 - 24.02.15 - klo:16:42
Kattelin vaan tuossa kotteroita ja totesin että tommosen "pikku" HEMIN saa jopa edullisemmin kuin samanikäisen GTI golfin. Automaateista en kyllä välitä ollenkaan mutta vaihtoehtona tuo hyrslerikin.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: viljami - 24.02.15 - klo:17:20
teholukemat voi olla harhaanjohtavia. joskus jenkeissä ottivat tuotantolinjalta testiin tavallisen perheauton hemin luokassa 180 hevosta. 400 hevosen kohdalla oli räjähtänyt penkki ja tehoja olisi ollut vielä tarjolla.

Jos jossakin autossa on yli 10 % ilmoitettua enemmän tehoa, se kyllä tulee ilmi lehtien kiihtyvyysmittauksissa. Muu on satua.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: John Ferguson - 24.02.15 - klo:17:28
Kattelin vaan tuossa kotteroita ja totesin että tommosen "pikku" HEMIN saa jopa edullisemmin kuin samanikäisen GTI golfin. Automaateista en kyllä välitä ollenkaan mutta vaihtoehtona tuo hyrslerikin.
Ootko ikinä ajanu tomaattia? Ei meinaan ihan herkästi palata automaattien maailmasta manuaalien puolelle.

Mageehan tuommonen 300C on, saattaa aiheuttaa silmitöntä kateutta tavan tallaajassa.  8)
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Ala-Pertti - 24.02.15 - klo:17:58
teholukemat voi olla harhaanjohtavia. joskus jenkeissä ottivat tuotantolinjalta testiin tavallisen perheauton hemin luokassa 180 hevosta. 400 hevosen kohdalla oli räjähtänyt penkki ja tehoja olisi ollut vielä tarjolla.

Jos jossakin autossa on yli 10 % ilmoitettua enemmän tehoa, se kyllä tulee ilmi lehtien kiihtyvyysmittauksissa. Muu on satua.




tuo tehonmittaus tehtiin jenkeissä ajalla, jolloin autot oli vielä auton kokoisia ja autojen vakuutusmaksut määräytyivät valmistajan ilmoittaman moottoritehon mukaan.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: ijasja2 - 24.02.15 - klo:18:01
Kattelin vaan tuossa kotteroita ja totesin että tommosen "pikku" HEMIN saa jopa edullisemmin kuin samanikäisen GTI golfin. Automaateista en kyllä välitä ollenkaan mutta vaihtoehtona tuo hyrslerikin.
Ootko ikinä ajanu tomaattia? Ei meinaan ihan herkästi palata automaattien maailmasta manuaalien puolelle.

Mageehan tuommonen 300C on, saattaa aiheuttaa silmitöntä kateutta tavan tallaajassa.  8)

On se vaan ruma, omalla kauniilla tavallaan. Aika usein näkee yhtä tuollaista ja kyllähän siihen silmä tottuu... Yhdellä pajalla oli tuollainen pienessä koneen vaihdossa, dieselistä joko hemi tai SRT  :) Onhan tää, vaikken niin kasikoneista välitäkään  https://www.youtube.com/watch?v=7r1bOZd7T8Q
, paljon mieluummin tällanen :) Noissa äänissä on jotain kiehtovaa: http://youtu.be/rSbD5QVo0_k?t=1m30s
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Ala-Pertti - 24.02.15 - klo:18:14
jenkkilässä ajoivat jo automaateilla kun euroopassa vielä asuttiin havumajoissa, epyktissä vissiin rakensivat silloin pyrämiittejä.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: opelmies jr - 24.02.15 - klo:18:19
Taas näit pikkukanisteri kokosii litroi kehutaa. Joku vanha audin räppänä https://www.youtube.com/watch?v=_R3lBFjTIPc
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: SKN - 24.02.15 - klo:19:26
Eli onkos jollakulla moisista potkulaudoista kokemuksia? Tiedän että niissä on etupään nivelissä helposti sanomista, mutta neet voinee vaihtaa parempiin. Mutta muuten minkämoinen härveli kyseessä?

Saanko antaa ystävän neuvon? Älä hanki. :-X
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Antidesantti - 24.02.15 - klo:19:37
Kattelin vaan tuossa kotteroita ja totesin että tommosen "pikku" HEMIN saa jopa edullisemmin kuin samanikäisen GTI golfin. Automaateista en kyllä välitä ollenkaan mutta vaihtoehtona tuo hyrslerikin.

Eihän nuot ennää hinnan kiroisa näyttäny olevan. Oliko 15 tonnia halavin 300 C V8 nettiautosa...     8)
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: aurajokilaivuri - 24.02.15 - klo:19:40
Eli onkos jollakulla moisista potkulaudoista kokemuksia? Tiedän että niissä on etupään nivelissä helposti sanomista, mutta neet voinee vaihtaa parempiin. Mutta muuten minkämoinen härveli kyseessä?

Perävaunupainot on olemattomia, 300c:stä ei ole kokemusta mutta Neon oli jonkun aikaa firman autona ja alkoi jotenkin paikat pettämään puolelta jos toiseltakin alle sata tuhatta ajettuna.

Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Niitti - 24.02.15 - klo:20:47
Eli onkos jollakulla moisista potkulaudoista kokemuksia? Tiedän että niissä on etupään nivelissä helposti sanomista, mutta neet voinee vaihtaa parempiin. Mutta muuten minkämoinen härveli kyseessä?

Perävaunupainot on olemattomia, 300c:stä ei ole kokemusta mutta Neon oli jonkun aikaa firman autona ja alkoi jotenkin paikat pettämään puolelta jos toiseltakin alle sata tuhatta ajettuna.
Neon oli aikoinaan halvin Yhdysvalloissa myyty uusi auto. 300C taas on Chryslerin huippumalli. Eivät ehkä ihan verrattavissa keskenään.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Varjo79 - 24.02.15 - klo:22:49
Kattelin vaan tuossa kotteroita ja totesin että tommosen "pikku" HEMIN saa jopa edullisemmin kuin samanikäisen GTI golfin. Automaateista en kyllä välitä ollenkaan mutta vaihtoehtona tuo hyrslerikin.

Eihän nuot ennää hinnan kiroisa näyttäny olevan. Oliko 15 tonnia halavin 300 C V8 nettiautosa...     8)
Juu siinä 15 tonnista ylespäin nuo V8koneiset.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Varjo79 - 24.02.15 - klo:23:11
Kattelin vaan tuossa kotteroita ja totesin että tommosen "pikku" HEMIN saa jopa edullisemmin kuin samanikäisen GTI golfin. Automaateista en kyllä välitä ollenkaan mutta vaihtoehtona tuo hyrslerikin.
Ootko ikinä ajanu tomaattia? Ei meinaan ihan herkästi palata automaattien maailmasta manuaalien puolelle.

Mageehan tuommonen 300C on, saattaa aiheuttaa silmitöntä kateutta tavan tallaajassa.  8)
Olen ajellu automaatilla euroilla sekä jenkeillä. Eivain oiken sovi käteen. Toisekseen niihin on yleensä tarvinnu jotain pientä ylimääräistä huoltoa ::)
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Hervast - 24.02.15 - klo:23:16
Taas näit pikkukanisteri kokosii litroi kehutaa. Joku vanha audin räppänä https://www.youtube.com/watch?v=_R3lBFjTIPc

On nuo äänet vaan jotain muuta...

Tämä "General Lee" on aika räyhä peli kanssa... ruottalaiset ne osaa !

https://www.youtube.com/watch?v=E00w5qC1lJ8
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: JösseJänis - 24.02.15 - klo:23:34
Eli onkos jollakulla moisista potkulaudoista kokemuksia? Tiedän että niissä on etupään nivelissä helposti sanomista, mutta neet voinee vaihtaa parempiin. Mutta muuten minkämoinen härveli kyseessä?

Perävaunupainot on olemattomia, 300c:stä ei ole kokemusta mutta Neon oli jonkun aikaa firman autona ja alkoi jotenkin paikat pettämään puolelta jos toiseltakin alle sata tuhatta ajettuna.
Neon oli aikoinaan halvin Yhdysvalloissa myyty uusi auto. 300C taas on Chryslerin huippumalli. Eivät ehkä ihan verrattavissa keskenään.

Kolmesatanen on myös Hemiä lukuun ottamatta teknisesti E-sarjan Mersu. Koeteltua tekniikkaa. Ei välttämättä auto minulle, mutta nostan aina henkisesti hattua, kun sellaisen näen. Tylsiä, taloudellisia, pröystäilemättömiä ja sosiaalisesti hyväksyttäviä massa-autoja on maailmassa riittävästi.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: TDK - 25.02.15 - klo:08:28

On se vaan ruma, omalla kauniilla tavallaan. Aika usein näkee yhtä tuollaista ja kyllähän siihen silmä tottuu...

Joo liekkö meinaat tuota hoppeeta joka äsken tuosa pihalla oli? Ei oo kyllä mun (velipojan) mutta onhan tuolla tullu joskus ajeltua. Ei aiheuttanu mitään pakko saada tunnelmia, iso tukeva auto ajettavaksi. Päällimmäisenä muistaa tuosta aina sen että jessus voi olla tukkonen korirakenne. Sieltä ei kertakaikkiaan näe yhtään mitään ulos.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: ijasja2 - 25.02.15 - klo:09:38

On se vaan ruma, omalla kauniilla tavallaan. Aika usein näkee yhtä tuollaista ja kyllähän siihen silmä tottuu...

Joo liekkö meinaat tuota hoppeeta joka äsken tuosa pihalla oli? Ei oo kyllä mun (velipojan) mutta onhan tuolla tullu joskus ajeltua. Ei aiheuttanu mitään pakko saada tunnelmia, iso tukeva auto ajettavaksi. Päällimmäisenä muistaa tuosta aina sen että jessus voi olla tukkonen korirakenne. Sieltä ei kertakaikkiaan näe yhtään mitään ulos.

Ai se on sun velipojan vai onkohan niitä hopeisia/harmaita useampiakin näillä nurkilla? Tästä menee usein ohi Ylivieskaa kohti.
Samaa kattonut, kori on ku ruumisautossa ilman ikkunoita :)
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Viljelijä - 25.02.15 - klo:10:23
  Jenkeissä suhtautuminen remonttiin poikkeaa Eurooppalaisesta. Automaattivaihteistojen remonttia tehty Jenkkiläisiin jo 200000 km  kohdalla. On minusta liian vähän kilometrejä, kun tavallisiin ei koko auton ikään tarvitse vaihteistoa avata.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: John Ferguson - 25.02.15 - klo:11:26
  Jenkeissä suhtautuminen remonttiin poikkeaa Eurooppalaisesta. Automaattivaihteistojen remonttia tehty Jenkkiläisiin jo 200000 km  kohdalla. On minusta liian vähän kilometrejä, kun tavallisiin ei koko auton ikään tarvitse vaihteistoa avata.
Jenkkilässä ei vaihdeta automaatilootaan öljyjä ikinä, sitä vain lisätään tarvittaessa. Tuo voisi olla yksi syy.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Viljelijä - 25.02.15 - klo:11:59
 Eikös se Neon ole joku Korealainen valmiste?
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Mopomies - 25.02.15 - klo:12:49
Joku kuorma-auto rami kannattaa hommata mielummin kuin joku porrasperä...
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Varjo79 - 25.02.15 - klo:14:38
Joku kuorma-auto rami kannattaa hommata mielummin kuin joku porrasperä...
Eihän ::) sillä onkinsitte kiva kävästä emännänkauppareissulla ::) Niin mullahan eiole ajo oikeutta kuin henkilöautoon. Enkä moista saakkaan koska näkö on senverran huono että ei onnistu. Emännyydellä on kyllä tarvittavat lisenssit ;) Mutta senmielestä jo hilutskikin on täysin sopimaton kauppakassiks koska on liian kankea ja kolho. Niin tuo Rami olis ehkä hiukan vielä kolhompi.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: TDK - 25.02.15 - klo:15:43

On se vaan ruma, omalla kauniilla tavallaan. Aika usein näkee yhtä tuollaista ja kyllähän siihen silmä tottuu...

Joo liekkö meinaat tuota hoppeeta joka äsken tuosa pihalla oli? Ei oo kyllä mun (velipojan) mutta onhan tuolla tullu joskus ajeltua. Ei aiheuttanu mitään pakko saada tunnelmia, iso tukeva auto ajettavaksi. Päällimmäisenä muistaa tuosta aina sen että jessus voi olla tukkonen korirakenne. Sieltä ei kertakaikkiaan näe yhtään mitään ulos.

Ai se on sun velipojan vai onkohan niitä hopeisia/harmaita useampiakin näillä nurkilla? Tästä menee usein ohi Ylivieskaa kohti.
Samaa kattonut, kori on ku ruumisautossa ilman ikkunoita :)

Joo sillä on hopea farkku. Ei oo tosin hemi vaan jollain kuutoskoneella. Just tulin passatin katsastusreissulta ja tuosa 15km matkalla tuli kaks graffitinharmaata vastaan, sedan ja farkku. Niistäki toinen ainaki paikallinen. Mun mielestä hopeita ei oo muita tääläpäin. Mutta ei se kyllä sinnepäin töihin ajele... On reissuhommisa eteläsä.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Rockmaple - 25.02.15 - klo:15:45
Eikös se Neon ole joku Korealainen valmiste?

Hecho en Mexico. Tai on niitä USA:ssakin tehty. Siellä ne myytiin Plymouthin tai Dodgen merkki nokalla eli halpamerkkinä ja korealaisiakin halvemmalla.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: farmex - 25.02.15 - klo:15:54
Ostin uuden Neonin v.2002. Se ainakin oli Illinoisissa valmistettu. Hyvä auto muuten, paitsi melua oli turhan paljon.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: ktm87 - 25.02.15 - klo:16:59
Ostin uuden Neonin v.2002. Se ainakin oli Illinoisissa valmistettu. Hyvä auto muuten, paitsi melua oli turhan paljon.
käviks paljon jenkkirauta miiteissä? :o
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: arzyboy - 25.02.15 - klo:17:33
Tuommoinen hyslerin 300c on ainakin ulkomittoihin nähden pieni sisältä... Paikallisella katsastusmiehellä on farkku 300c dieselinä ainakin ollut ja kait se on katsastuksesta läpi mennyt jollakin ilveellä. Sitten täällä päin oli myös tuollainen 5.7 hemi 300c jonkin aikaa, mutta ei ollut niin hyvä kuin ajatteli. Aina oli halunnut ison jenkkiauton hemikoneella ja eihän tuollainen 300c ollut pahan hintainen kun vertasi eurooppalaisiin vastaavan kokoisiin. Onhan tuommoinen aika ökyn näköinen vehje ja suomi on vapaa maa, joten laittaa vaan jos tuollaista tekee mieli. Suht halpa hankkia... Ylläpitokuluista varmaan turha mainita mitään, mutta menee sitä rahaa sama minkä ison auton hankkii. Parhaillaan perheen kuljettimeen tulossa varmaan lähes tonnin edestä remonttia. Ilmastoinnin kompura, sytytyspuolia, hihnapyörä...
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Major - 25.02.15 - klo:18:48
Joku kuorma-auto rami kannattaa hommata mielummin kuin joku porrasperä...
Eihän ::) sillä onkinsitte kiva kävästä emännänkauppareissulla ::) Niin mullahan eiole ajo oikeutta kuin henkilöautoon. Enkä moista saakkaan koska näkö on senverran huono että ei onnistu. Emännyydellä on kyllä tarvittavat lisenssit ;) Mutta senmielestä jo hilutskikin on täysin sopimaton kauppakassiks koska on liian kankea ja kolho. Niin tuo Rami olis ehkä hiukan vielä kolhompi.

Joo huono puoli että pitäs olla kuorma-autokortti. Mutta toisaalta halpa veroluokka. Ohan se kieltämättä vähän kankea kauppakassina, mutta toisaalta saapi evästä kerralla vähän enemmän kyytille ;) Meillä toisinpäin, emäntä on sanonu hommaavansa kuorma-autokortin ko on kuulemma nii mukava kauppakassi ;) ;D No joo, työajossa tuo pääasiassa.
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: Niitti - 25.02.15 - klo:23:06
Tuommoinen hyslerin 300c on ainakin ulkomittoihin nähden pieni sisältä...
Vaikka tilaa ulkomittoihin nähden vähän olisikin, niin useimmiten sitä on 300C:ssä kuitenkin aivan riittävästi. Ja onko niillä ulkomitoilla maaseudulla muutenkaan väliä?
Otsikko: Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kirjoitti: arzyboy - 26.02.15 - klo:08:21
No onhan maaseudulla yleensä tilaa, mutta joskus voi tulla tilanne vastaan että pitää käydä kaupungissakin kääntymässä. Ainakin emäntä tykkää piipahtaa vähän väliä ;D Parkkihallit voi olla aika hankalia paikkoja...