Tehtaalta voi tilata isommalla turbolla ja isommilla suuttimilla jos tehot kiinnostaa.Halonhakkaajalle tiedoksi, tätä mallia ei ole hetkeen saanut tehtaalta!
Tehtaalta voi tilata isommalla turbolla ja isommilla suuttimilla jos tehot kiinnostaa.Halonhakkaajalle tiedoksi, tätä mallia ei ole hetkeen saanut tehtaalta!
Hyvää ystävänpäivää :-*Tehtaalta voi tilata isommalla turbolla ja isommilla suuttimilla jos tehot kiinnostaa.Halonhakkaajalle tiedoksi, tätä mallia ei ole hetkeen saanut tehtaalta!
3587 viestiä tänne foorumille kirjoittaneena luulisi sinunkin jo oppineen, että tänne kirjoittaminen ei ole rakentavaa keskustelua.
Täälläpäin yks isäntä, niinku sassi sanos, käytti tuommosesta pumpun jollain pumppusepällä ja laitto uudet suuttimet. Olikohan se nyt se Orimus tjsp joka sen laitto. Kuulemma virkku oikeen kivasti ja syöntiki väheni. Sitäpä en osaa sanoo että rukkasko vaan parametrit kohalleen vai ruuvasko oikeen tosissaan sitä pumppua.Tuos kaverilla laitettiin 8350 rivipumppu isot suuttimet ja isompi ahdin.Voimaa vissiin ihan hyvin,mutta tasaisella tielläkin ajaes lykkää lakua piipusta :o
Tehtaalta voi tilata isommalla turbolla ja isommilla suuttimilla jos tehot kiinnostaa.Halonhakkaajalle tiedoksi, tätä mallia ei ole hetkeen saanut tehtaalta!
3587 viestiä tänne foorumille kirjoittaneena luulisi sinunkin jo oppineen, että tänne kirjoittaminen ei ole rakentavaa keskustelua.
pikku a pumppu 10mm elementillä ja ve bossin jakaja menee sinne 250 hevoseen hyvin. 300hv ja siitä yli meinaa olla jo siinä rajoilla, tulee kiihdytys savua eikä pumput välttämättä oo pitkäikäsiä.Saako ihan tehtaalta? Vai tekevätkö itse?
isolla 12mm p pumpulla saa voimaa savuttomasti 350hv ihan kevyesti.
hurjimmat ukot asenta noihin uusia 8.4l 330hv rivipumppu moottoreita ;-)
Kiitosta vaan, harva osasi antaa vastauksen kysymyksiin, siis kiitos heille :DNiin yleensä kone ostetaan oikean tehoisena ,eli kaikki turha virittely ja räpellys jää pois. ;)
Kiitosta vaan, harva osasi antaa vastauksen kysymyksiin, siis kiitos heille :DNiin yleensä kone ostetaan oikean tehoisena ,eli kaikki turha virittely ja räpellys jää pois. ;)
Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla ;DKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.
Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisi
Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla ;DKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.
Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisi
Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.
Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla ;DKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.
Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisi
Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.
zetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla ::) ::) ::) ::)Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla ;DKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.
Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisi
Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.
Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Zetorin perseellä ei ole mitään yhteisiä geenejä apinan perseen kanssa,tämä täytyy olla selityksenä! ;Dzetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla ::) ::) ::) ::)Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla ;DKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.
Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisi
Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.
Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ennenkin sanonu:Kun kone tulee tehtaalta niin pakokaasupäästöjen takia koneet on väärissä säädöissä.Jopa väärillä suuttimilla.Kiitosta vaan, harva osasi antaa vastauksen kysymyksiin, siis kiitos heille :DNiin yleensä kone ostetaan oikean tehoisena ,eli kaikki turha virittely ja räpellys jää pois. ;)
Niih , kuten tuossa tuli ilmi että raktoriin voi sen koneen hommata oikean tehoisena tehtaalta , jiäp se turha räpellys poikkeen :)
Ennenkin sanonu:Kun kone tulee tehtaalta niin pakokaasupäästöjen takia koneet on väärissä säädöissä.Jopa väärillä suuttimilla.Kiitosta vaan, harva osasi antaa vastauksen kysymyksiin, siis kiitos heille :DNiin yleensä kone ostetaan oikean tehoisena ,eli kaikki turha virittely ja räpellys jää pois. ;)
Niih , kuten tuossa tuli ilmi että raktoriin voi sen koneen hommata oikean tehoisena tehtaalta , jiäp se turha räpellys poikkeen :)
Kun kone optimoidaan kulutus litraa/kw laskee ja teho nousee.
Ja maltilliset 60-80hv tehon nostot ei vaikuta kestävyyteen mitenkään 8)
Se täytyy tunnustaa jotta juuri nämä 8000 sarjalaiset on niitä vähimmällä riskillä viritettäviä,mutta sitten kun mennään esim. jontikkaan joka oksentaa kansipahvia jo vakionakin harvase päivä ,niin ollaan riski rajoilla.Ennenkin sanonu:Kun kone tulee tehtaalta niin pakokaasupäästöjen takia koneet on väärissä säädöissä.Jopa väärillä suuttimilla.Kiitosta vaan, harva osasi antaa vastauksen kysymyksiin, siis kiitos heille :DNiin yleensä kone ostetaan oikean tehoisena ,eli kaikki turha virittely ja räpellys jää pois. ;)
Niih , kuten tuossa tuli ilmi että raktoriin voi sen koneen hommata oikean tehoisena tehtaalta , jiäp se turha räpellys poikkeen :)
Kun kone optimoidaan kulutus litraa/kw laskee ja teho nousee.
Ja maltilliset 60-80hv tehon nostot ei vaikuta kestävyyteen mitenkään 8)
Malli esimerkki löytyy hallista: vallu 8050 vm -02, tehtaalta lähtenyt aikoinaan 110 hevosen moottoriteholla varustettuna,ostin sen 1500 h ajettuna ja edellinen omistaja sanoi heti että kone on säädetty isommalle teholle sisäänajon jälkeen. Uteliaisuuttani mittautin sen toissa syksynä Porin Tehotuonnin dynossa, tulos 150,1 hv ulosotosta,käyrä aivan virheetön.
Ajettu tällä hetkellä 11980 h,kiertää tarvittaessa 2750 rpm,ajetaan mm. noin kerran kuussa 150 km retki + muu koneurakointi.
Kunto? moottori avaamaton,vaihteisto avaamaton,kaikki pakat alkuperäisiä,jarrut uusittu kerran,kytkin kerran,laturi kerran,siinä suuremmat,pieniä toki kaikenmoista.
Loppupäätelmä: kaiken saa rikki mutta järjen käytöllä kestää viritettykin :D :D :D
Se täytyy tunnustaa jotta juuri nämä 8000 sarjalaiset on niitä vähimmällä riskillä viritettäviä,mutta sitten kun mennään esim. mannheiminjontikkaan joka oksentaa kansipahvia jo vakionakin harvase päivä ,niin ollaan riski rajoilla.Ennenkin sanonu:Kun kone tulee tehtaalta niin pakokaasupäästöjen takia koneet on väärissä säädöissä.Jopa väärillä suuttimilla.Kiitosta vaan, harva osasi antaa vastauksen kysymyksiin, siis kiitos heille :DNiin yleensä kone ostetaan oikean tehoisena ,eli kaikki turha virittely ja räpellys jää pois. ;)
Niih , kuten tuossa tuli ilmi että raktoriin voi sen koneen hommata oikean tehoisena tehtaalta , jiäp se turha räpellys poikkeen :)
Kun kone optimoidaan kulutus litraa/kw laskee ja teho nousee.
Ja maltilliset 60-80hv tehon nostot ei vaikuta kestävyyteen mitenkään 8)
Malli esimerkki löytyy hallista: vallu 8050 vm -02, tehtaalta lähtenyt aikoinaan 110 hevosen moottoriteholla varustettuna,ostin sen 1500 h ajettuna ja edellinen omistaja sanoi heti että kone on säädetty isommalle teholle sisäänajon jälkeen. Uteliaisuuttani mittautin sen toissa syksynä Porin Tehotuonnin dynossa, tulos 150,1 hv ulosotosta,käyrä aivan virheetön.
Ajettu tällä hetkellä 11980 h,kiertää tarvittaessa 2750 rpm,ajetaan mm. noin kerran kuussa 150 km retki + muu koneurakointi.
Kunto? moottori avaamaton,vaihteisto avaamaton,kaikki pakat alkuperäisiä,jarrut uusittu kerran,kytkin kerran,laturi kerran,siinä suuremmat,pieniä toki kaikenmoista.
Loppupäätelmä: kaiken saa rikki mutta järjen käytöllä kestää viritettykin :D :D :D
Se täytyy tunnustaa jotta juuri nämä 8000 sarjalaiset on niitä vähimmällä riskillä viritettäviä,mutta sitten kun mennään esim. jontikkaan joka oksentaa kansipahvia jo vakionakin harvase päivä ,niin ollaan riski rajoilla.
Loppupäätelmä: kaiken saa rikki mutta järjen käytöllä kestää viritettykin :D :D :D
Onko kokemusta 8350 tehon nostosta pelkillä suuttimilla? Noissahan on tuo stanadynen jakajapumppu, paikalle kävisi boschin ve-pumppuki, olisko pienempi ruokainen? ovat vissiin jotku laittaneet rivipumppujaki jakajan tilalle. Ja käykö muuten niin jos suuttimia isontaa niin kulutus kasvaa kevyissä töissä missä pinta kaasulla ajetaan? Tässä näin alkuu mitä mieleen tuli, kertokaa lisää 8)
niin se pakkaremontti on kulutus tavaraa ei sitä voi verrata vaihteiston hajoomiseen oma 6100 vallu vanhapatu ajaa sillä ku kipeellä *****lla ja pakat meni 5500h kohdalla mut se on niin halpa että ei sitä ees huomaa sitten ku rupee niitä laakeri ja ratas paloja vaihteleen niin tietääOnko kokemusta 8350 tehon nostosta pelkillä suuttimilla? Noissahan on tuo stanadynen jakajapumppu, paikalle kävisi boschin ve-pumppuki, olisko pienempi ruokainen? ovat vissiin jotku laittaneet rivipumppujaki jakajan tilalle. Ja käykö muuten niin jos suuttimia isontaa niin kulutus kasvaa kevyissä töissä missä pinta kaasulla ajetaan? Tässä näin alkuu mitä mieleen tuli, kertokaa lisää 8)
8550 HiTech yli 8000 tuntia. Ollut kovassa käytössä huonoissa olosuhteissa. Alunperin 160 hv, suurimman osan ajasta 230 hv stanadynestä säädettynä, ei savuta. Suuttimet vaihdettiin ( http://www.nettikone.com/valtra/ruiskutuslaitteet/784165#yritys=akaandiesel ), koska tehot laski 7600 tunnin tienoilla. Turbo vaihdettiin turhaan myös uuteen, käytetty hyllyssä öljyttynä. Vaihteisto kestänyt vaikka vanteet eivät.
Miten paljon olet ajanut stanadynellä, saattaa tuo 10000 tuntia olla vaihtoaika mullakin, nyt ei oireita.
Joku mainitsi valtran vaihteistoremontista, 8000 sarja särkyy harvoin ja remonttihinnat kohtuullisia. Pakkaremontti läpi ehkä 3000€. Siis 3 pikaa ja suunnanvaihto.
Täälläpäin yks isäntä, niinku sassi sanos, käytti tuommosesta pumpun jollain pumppusepällä ja laitto uudet suuttimet. Olikohan se nyt se Orimus tjsp joka sen laitto. Kuulemma virkku oikeen kivasti ja syöntiki väheni. Sitäpä en osaa sanoo että rukkasko vaan parametrit kohalleen vai ruuvasko oikeen tosissaan sitä pumppua.Tuos kaverilla laitettiin 8350 rivipumppu isot suuttimet ja isompi ahdin.Voimaa vissiin ihan hyvin,mutta tasaisella tielläkin ajaes lykkää lakua piipusta :o
Täälläpäin yks isäntä, niinku sassi sanos, käytti tuommosesta pumpun jollain pumppusepällä ja laitto uudet suuttimet. Olikohan se nyt se Orimus tjsp joka sen laitto. Kuulemma virkku oikeen kivasti ja syöntiki väheni. Sitäpä en osaa sanoo että rukkasko vaan parametrit kohalleen vai ruuvasko oikeen tosissaan sitä pumppua.Tuos kaverilla laitettiin 8350 rivipumppu isot suuttimet ja isompi ahdin.Voimaa vissiin ihan hyvin,mutta tasaisella tielläkin ajaes lykkää lakua piipusta :o
juu ajoon eileen sen ohi ja kattoon että pilivi oli koko aijan piipun nokasta.. hiukan taitaa mennä ruokaa haaskuhunki jo.. palioko se kiertää? tais joku 60 mennä josei yliki..
Jollet sinä osaa ajaa niin se on sun ongelma.. Itse en ole yhtäkään vaihdelaatikkoa saanut rikki viritetyistäkään.. Tosin kaikki alle 50hv lisätehoilla varustettuzetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla ::) ::) ::) ::)Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla ;DKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.
Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisi
Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.
Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
mistä sää tiedät minkälaisia käskyjä moottori saa vaikka kaasupoljin ois aina samassa asennossa :-\ :-\ :-\ :-\Jollet sinä osaa ajaa niin se on sun ongelma.. Itse en ole yhtäkään vaihdelaatikkoa saanut rikki viritetyistäkään.. Tosin kaikki alle 50hv lisätehoilla varustettuzetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla ::) ::) ::) ::)Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla ;DKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.
Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisi
Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.
Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Saisko silleen pari hepoa lisää, kun löisi aina lekalla männänpäähän kun se on lähdossä alaspäin :(
Tai muuttaa kaikki valot ledeiks ja rikkoo stereot, laturin ei tarvitse tehdä työtä :o
Jaa sä oot niitä kuskeja kun menee aina kaasu pohjassa ;Dmistä sää tiedät minkälaisia käskyjä moottori saa vaikka kaasupoljin ois aina samassa asennossa :-\ :-\ :-\ :-\Jollet sinä osaa ajaa niin se on sun ongelma.. Itse en ole yhtäkään vaihdelaatikkoa saanut rikki viritetyistäkään.. Tosin kaikki alle 50hv lisätehoilla varustettuzetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla ::) ::) ::) ::)Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla ;DKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.
Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisi
Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.
Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
sääkö kuvittelet jotta nykykonees kaasun tietty asento antaa aina tietyn polttoaineannoksen männän päälle ;) ;D 8) ::)Jaa sä oot niitä kuskeja kun menee aina kaasu pohjassa ;Dmistä sää tiedät minkälaisia käskyjä moottori saa vaikka kaasupoljin ois aina samassa asennossa :-\ :-\ :-\ :-\Jollet sinä osaa ajaa niin se on sun ongelma.. Itse en ole yhtäkään vaihdelaatikkoa saanut rikki viritetyistäkään.. Tosin kaikki alle 50hv lisätehoilla varustettuzetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla ::) ::) ::) ::)Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla ;DKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.
Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisi
Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.
Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
En oo niin mielestäni sanonut.. Mutta kyllä sulla kaasupolkimesta puuttuu tunto jollet pysty sitä kevyesti lisäämään.. Varsinkin ohjelmoinnin jälkeen kun kaasupoljin kalibroitiin samalla niin kyllä siittä tuli todella hyvin tunnokas kone vaikka 50hv tuli lisää..sääkö kuvittelet jotta nykykonees kaasun tietty asento antaa aina tietyn polttoaineannoksen männän päälle ;) ;D 8) ::)Jaa sä oot niitä kuskeja kun menee aina kaasu pohjassa ;Dmistä sää tiedät minkälaisia käskyjä moottori saa vaikka kaasupoljin ois aina samassa asennossa :-\ :-\ :-\ :-\Jollet sinä osaa ajaa niin se on sun ongelma.. Itse en ole yhtäkään vaihdelaatikkoa saanut rikki viritetyistäkään.. Tosin kaikki alle 50hv lisätehoilla varustettuzetorilla on se persetuntuma ruuvaako siellä lootaa nyt 2000 vaiko 2200 nyyttonia ja ratin värinästä hää osaa sanoa onko kutoskonneen vääntövärähtelyt hatallisella tasolla ::) ::) ::) ::)Olet selvästi "kyselyiässä" ,mutta se ei haittaa,maahantuoja sanoi hommasta irti itsensä ,koska suurin vääntö oli ylitetty boksilla reilusti.Mistä tiiät että se tehosta johtus hajoaminen? Jos kuorma-autoon lyö vaikka sata heppaa lisää niin kyllä se sen pitäis kestää jollei kuskina ole apina..Nii, mutta köyhyys on semmone sairaus...mistäs lyödettäs 250-300 hevosvoimane vakiotraktori 40000€, vaikka alv. 0% ja haasteena että ajovoimanotto pitäs olla ;DKöyhä on viheliäinen se yrittää päästä aina oikopolkua tavoitteeseen ,mutta aina tulee niitä mutkia ja sitten taas maksellaan "oppirahoja" niin kuin kävi täkäläiselle kuorma auto miehelle ,laitatti tehoboksin, no ajelin jonkin aikaa ja niinpä automaattiaski sano sopimuksensa irti ja tulikin sitä oppirahamaksua jonkin verran.
Sas, ota haaste vastaan, koska edellinen kommenttisi
Auto oli rellu jossa hytti rellua muuten volvoa. ;DEttä tällästä,ps. ajomäärä oli askin hajoamisen aikaan 125 000 km.
Mikä logiikka siinä on että ensin viritetään ,mutta sitten ei saakaan käyttää niitä lisätehoja muuten on apina ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D